بازدید 4022

ریسک مربی نیجریه روی دروازه‌بان 17 ساله

کد خبر: ۳۶۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳ 04 January 2014
سرمربی تیم ملی نیجریه به انتقادات و فشارها نسبت به انتخاب دروازه‌بان 17 ساله در فهرست 23 نفره این تیم برای حضور در جام ملت‌های آفریقا واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، در میان اسامی نهایی تیم ملی فوتبال نیجریه برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا، نام "آلامپاسو" دروازه‌بان تیم ملی زیر 17 سال نیجریه هم به چشم می‌خورد، موضوعی که باعث تعجب بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان فوتبال نیجریه شده است.

با این حال "استفان کشی" سرمربی نیجریه با دفاع از حضور این بازیکن در لیست نهایی تیمش، گفت که این دروازه‌بان جوان قادر است تا خود را از نظر فنی در اردوی آماده سازی نیجریه بهبود ببخشد. وی گفت: بله، آلامپاسو توانایی‌هایی دارد که مرا مجبور می‌کند او را در کنار بازیکنان بزرگ دیگر قرار دهم. او با توانایی ساماندهی خط دفاع می‌تواند جنبه حیاتی برای ما داشته باشد".

کشی ادامه داد: برای افزایش اعتماد به نفس آلامپاسو، وظیفه داریم تا او را تشویق کنیم. او در تمرینات فراتر از انتظار خودش را ثابت کرده است.

تیم ملی نیجریه در مسابقات جام ملت‌های آفریقا که از هفته آینده در کشور آفریقا برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. این تیم همچنین در جام جهانی برزیل با تیم‌های ایران، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین همگروه است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی