بازدید 18838

حاتمي‌كيا:به «ده‌نمكي» غبطه مي‌خورم

ده‌نمكي نيز در اين مراسم خطاب به تماشاگران حاضر گفت: من در حال حاضر مانند كسي هستم كه دفتر مشق خود را در اختيار معلمش قرار مي‌دهد و بايد سر خود را پايين انداخته و بنشينم. البته اميدوارم در فيلم‌هاي بعدي بهتر و موفق‌تر باشيم.
کد خبر: ۳۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۴ 14 February 2009
«ابراهيم حاتمي‌كيا» گفت: تماشاگران بسياري براي ديدن فيلم سينمايي «اخراجي ها 2» آمده‌اند كه نفس‌شان به انسان انرژي مي‌دهد و از اين لحاظ به «مسعود ده‌نمكي» غبطه مي‌خورم.

به گزارش فارس، شب گذشته فيلم سينمايي «اخراجي‌ها2» به همت معاونت برون مرزي سازمان صداوسيما در سينما فردوسي به نمايش درآمد.

بنابراين گزارش، در اين مراسم ابراهيم حاتمي‌كيا، حبيب‌الله كاسه‌ساز، مسعود ده‌نمكي، فخرالدين صديق‌شريف و قاسم زارع حضور داشتند.

ابراهيم حاتمي‌كيا كه از سوي تماشاگران مدام تشويق مي‌شد، پيش از آغاز نمايش، گفت: نفس تماشاگران و كساني كه از راه دور آمده‌اند به من انرژي مي‌دهد. من مي‌توانستم اين فيلم را در جمع محدودي و خارج از سينما ببينم اما ترجيح دادم به خاطر نفس تماشاگران به اين جمع بيايم و با آنها به تماشاي فيلم بنشينم و به خاطر حضور اين تماشاگران به «مسعود ده‌نمكي» غبطه مي‌خورم.

ده‌نمكي: تنها كسي كه به من لبخند محبت‌آميز زد حاتمي‌كيا بود

ده‌نمكي نيز در اين مراسم خطاب به تماشاگران حاضر گفت: من در حال حاضر مانند كسي هستم كه دفتر مشق خود را در اختيار معلمش قرار مي‌دهد و بايد سر خود را پايين انداخته و بنشينم. البته اميدوارم در فيلم‌هاي بعدي بهتر و موفق‌تر باشيم.

وي درباره خاطراتش از پشت صحنه اين فيلم نيز اظهار داشت: به جهت اين كه اكثر بازيگران اين فيلم انسان‌هاي شريف سرزنده و شادابي بودند، پشت صحنه‌هاي فيلم از خود فيلم شادتر و جذاب تر است و ما اين خاطرات را به همراه پشت صحنه ها به شما تقديم خواهيم كرد.
وي همچين گفت: من خيلي تلاش كردم كه اين جمله را نگويم و پيش از اين نيز جايي نگفته ام چون احساس مي كردم شايد براي آقاي حاتمي‌كيا تبديل به حاشيه شود، در زمان ساخت «اخراجي‌ها» علي رغم تمام بي مهري‌هايي كه ديدم، اولين و تنها كسي كه به من لبخند محبت‌آميز زد، «ابراهيم حاتمي‌كيا» بود.

كاسه‌ساز نيز ضمن تشكر از حضور «حاتمي‌كيا» گفت: وقتي اعلام كردند كه معاونت برون مرزي سازمان صداوسيما قصد دارد، اين فيلم را پخش كند، خوشحال شدم چون من پيش از اين نيز با ساخت مستند ادواردو و گزارش ويژه با معاونت برون مرزي همكاري كرده بودم.

وي افزود: خوشحالم كه فيلم سينمايي «اخراجي‌ها2» هم ساخته شد و اميدوارم در اكران عمومي هم مورد استقبال واقع شود.
در اين مراسم فخرالدين صديق شريف و قاسم زارع نيز سخنراني كردند.

فيلم «اخراجي‌ها2» با استقبال گسترده تماشاگران مواجه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست