بازدید 2275

اینیستا:امیدوارم مسی هر چه زودتر بازگردد

کد خبر: ۳۶۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹ 04 January 2014
آندرس اينيستا بازيکن مياني تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا ابراز اميدواري کرد که لئونل مسي مهاجم آرژانتيني اين تيم هر چه سريعتر به ميادين فوتبال بازگردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اينيستا گفت:ما بايد ببينيم که چگونه وي به جلسات تمرين باز خواهد گشت.اگر او خوب ظاهر شود به تدريج مي تواند بهتر شود.ما مي دانيم که شرايط وي خوب است.همه ما به اهميت مسي در تيم به خوبي آشنا هستيم.شما مي توانيد درباره اين موضوع به روش بازي،آمار و اثر گذاري وي در بازيهاي تيم رجوع کنيد.اگر او باز گردد اين يکي از خبرهاي خوب امسال خواهد بود.ما اميدواريم که وي سلامتي خود را بازيابد و بدشانش نباشد و بتواند آنچه را که واقعا هست به نمايش بگذارد و هميشه شماره يک باشد. 

وي درباره سال جديد ميلادي و اهداف تيمش گفت:برد در تمامي ديدارها مي تواند سال خوبي را براي همه ما رقم بزند.بدون شک با گلزني شما مي توانيد همه چيز داشته باشيد  زيرا باشگاه ،بازيکنان و تاريخ تيم با اين موضوع در فصل اخير و سالهاي گذشته به همه چيز رسيده است.براي مردم،طرفداران شما شانس رفتن به طرف جايگاههاي رفيع را داريد. 

اينيستا درباره بازي آتي تيمش در برابر تيم منچستر سيتي در مرحله حذفي ليگ قهرمانان اروپا هم گفت:ما زماني که به ديدار آنها مي رويم بايد در بهترين شرايط خود باشيم.زيرا علاوه بر تکنيک لازم بايد از لحاظ فيزيکي هم که لازمه تقابل با تيم هاي انگليسي است برخوردار باشيم.اگر چه بيشتر بازيکنان اين تيم انگليسي نيستند اما آنها در ليگ برتر اين کشور بازي مي کنند و ويژگيهاي اين رقابتها را در خود دارند. 

وي در پايان درباره  رقابتهاي جام جهاني دو هزار و چهارده برزيل هم گفت:به نظرم هيچ بازيکني حالا درباره جام جهاني فکر نمي کند زيرا زمان زيادي تا آغاز اين بازيهاي باقي مانده است و اتفاقات زيادي ممکن است روي دهد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل