بازدید 7433
۴

پايان زورگيری‌های شبانه «علي پژويی»

کد خبر: ۳۶۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶ 04 January 2014
دو دوست که با تهديد قمه از شهروندان تهراني زورگيري مي‌کردند از سوي ماموران انتظامي تهران بزرگ شناسايي و در مخفي گاههايشان دستگير شدند.

به گزارش ابتکار، در پي افزايش سرقت‌هاي به عنف و چندين فقره جرايم خشن زورگيري با قمه در محدوده مهرآباد تهران؛ پرونده اي در اين رابطه تشکيل و به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

براساس اين گزارش، اقدامات گسترده ماموران تخصصي کلانتري 119 مهرآباد جنوبي تهران به منظور شناسايي عاملين اين جرايم آغاز شد و تحقيقات پليسي ادامه يافت تا اينکه ساعت سه بامداد 11آبان ماه ماموران حين گشت زني نامحسوس در خيابان دامپزشکي به دو مرد جوان که در حال پرسه زني بودند مشکوک شده و در صدد دستگيري آنان برآمدند. متهمان به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده که سرانجام پس از اينکه وارد مخروبه اي شدند اين متهمان که علي معروف به علي پژويي و حسين نام داشتد توسط مأموران دستگير شدند.

اين گزارش مي‌افزايد، در بازرسي از نامبردگان دو قبضه قمه، پنج قبضه چاقو،11 گرم و 30 سوت شيشه و کارت ملي و شناسنامه متعلق به افراد ديگر کشف شد.

سرهنگ علي سعدي رئيس کلانتري 119 مهرآباد جنوبي در اين زمينه گفت: متهمان پس از دستگيري به کلانتري منتقل و تحت بازجويي‌هاي پليسي قرار گرفتند که در خلال بازجويي‌ها مشخص شد اين افراد با تهديد سلاح سرد از شهروندان زور گيري مي‌کردند.

وي افزود: متهمان پس از زورگيري از شهروندان در پاتوقشان اموال و مدارک سرقتي را با شيشه معاوضه مي‌کردند که پرونده مقدماتي متهمان در اين رابطه تشکيل و براي تحقيقات بيشتر در اختيار کارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فقط اعدام
دو سه سال دردانشگاه زندان و مبادله فوت و فن با بقیه چه حالی میده!
اگر هر دو اعدام یا حبس ابد نشوند دست به جرایم سنگین تری میزنند.
فقط اعدام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان