بازدید 4835

شورای مخالفان سوریه، ژنو2 را تحریم کرد

کد خبر: ۳۶۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸ 04 January 2014
شورای مخالفان سوریه اعلام کرد در نشست صلح ژنو 2 که با هدف حل بحران سوریه برگزار می‌شود شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، شورای مخالفان سوریه، یکی از گروه‌های اصلی ائتلاف مخالفان سوریه در نشستی که روز جمعه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد اعلام کرد در نشست صلح ژنو2 که قرار است 22 ماه جاری ژانویه (دوم بهمن) برگزار می‌شود شرکت نمی‌کند.

در این نشست که توسط دبیر خانه شورای مخالفان سوریه برگزار شد، حاضران در خصوص موضع این شورا برای شرکت در کنفرانس ژنو2 گفت‌وگو کردند.

این تصمیم شورای مخالفان سوریه دو روز پیش از نشستی اتخاذ شد که قرار است با حضور ائتلاف مخالفان سوریه و گروه‌های مخالف در خصوص ژنو 2 برگزار شود و طی این نشست مخالفان درباره مشارکتشان در ژنو2 تصمیم گیری خواهد کرد.

احمد داوود اوغلو وزیر خارجه ترکیه نیز روز پنج شنبه با احمد الجربا، رئیس ائتلاف مخالفان سوریه و احمد طعمه، نخست وزیر موقت مخالفان دیدار و در خصوص آخرین اوضاع سوریه با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

پیشتر ائتلاف مخالفان سوریه و نظام حاکم در این کشور اعلام کردند که در ژنو2 شرکت می‌کنند، این درحالی است که ائتلاف مخالفان سوریه مشارکت در این کنفرانس را به عدم حضور بشار اسد،( رئیس جمهوری سوریه) در آینده سیاسی سوریه منوط کرده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان