بازدید 4739

"جرم سياسي" روي ميز مجلس

کد خبر: ۳۶۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲ 03 January 2014
كارگروه تخصصي با اتمام بررسي طرح جرم سياسي هفته آينده نتيجه كار خود را به كميسيون قضايي مجلس ارائه كرده و اعضاي كميسيون قضايي بررسي نهايي جرم سياسي را در دستور كار خود قرار مي دهند.

به گزارش مهر، در هفته آينده كميسيون اصل 90 مجلس ميزبان معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور است. مصطفی افضلی فرد رئيس اين كميسيون گفته علت اين حضور پاسخ دادن رئيس اين سازمان به برخي سوالات مطرح شده است چرا كه برخي از احكام صادره از ديوان عدالت در سازمان ثبت اسناد به درستي اجرا نشده است. البته گزارش سازمان ثبت اسناد در مورد سياستهاي كاري خود و تطبيق اين سياستها با سند چشم انداز هم در دستور كار اين كميسيون قرار دارد.

بر اساس اين گزارش رسيدگي به طرح تشكيل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادي هم در كارگروه ويژه كميسيون اصل 90 در دستور كار هفته آينده مجلس قرار دارد تا در صورت تائيد نهايي اين موضوع براي تصويب به صحن علني ارائه شود.
 
سوال از وزير آموزش و پرورش توسط 3 نماينده مجلس (زاهدان، مشهد و لاهيجان) و همچنين سوال از وزير كار، تعاون و رفاه توسط 5 نماينده مجلس (مباركه، لاهيچان، تربت جام، كرمان و كاشان) و ادامه بررسي طرح خدمات جامع به ايثارگران مهمترين برنامه هاي كميسيون اجتماعي در هفته آينده مجلس است.
 
بررسي طرح آيين دادرسي جرائم نيروهاي مسلح و دادرسي الكترونيكي و جرم سياسي در دستور كار كميسيون قضايي مجلس قرار گرفته است كه ابوالفضل ابوترابي فرد عضو اين كميسيون در گفتگو با مهر مي گويد: كارگروه تخصصي بررسي جرم سياسي را به اتمام رسانده و هفته آينده اين طرح در كميسيون براي بررسي مطرح مي شود.
 
همچنين علي اصغر زارعي نماينده تهران و جواد كريمي قدوسي نماينده مشهد و عضو كميسيون امينيت ملي هم حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي وزير دادگستري را براي روز سه شنبه به مجلس فراخواندند تا از وي سوال كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان