بازدید 11133

دو بازیکن پرسپولیس در تیم ملی زیر 22 سال

کد خبر: ۳۶۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳ 25 December 2013
علیرضا منصوریان 26 بازیکن را به اردوی تیم ملی زیر22 سال دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی زیر 22 سال به منظور برگزاری اردوی تیم ملی در کیش در انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی امید کره جنوبی 26 بازیکن را دعوت کرد. بازیکنان باید راس ساعت 12 روز چهارشنبه چهارم دی ماه خودشان را به کادر فنی سرپرستی تیم ملی در هتل آکادمی ملی فوتبال ایران معرفی کنند. 
 
اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر هستند: 
علیرضا بیرانوند، محمد نیارکی، محمد وحید اسماعیل بیگی، مهدی شیری، شهریار شیروند، محمد انصاری، احمد زنده روح، محمدرضا خانزاده، امین حاج محمدی، هادی محمدی، فردین عابدینی، شهاب کرمی، مرتضی پورگنجی، سامان نریمان جهان، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده، یعقوب کریمی، میلاد غریبی، بهنام برزای، پیام صادقیان، کاوه رضایی، مسعود حسن زاده، مهدی طارمی، پیمان میری، امین جهان عالیان و افشین اسماعیل زاده. 
 
طبق لیست اعلام شده محسن مسلمان و پیام صادقیان دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با کره جنوبی به تیم ملی زیر 22 سال دعوت شده اند، این در حالی است که هفته گذشته چهار بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده بود و نام محسن مسلمان، پیام صادقیان و امید عالیشاه در لیست 26 نفره ای که هفته پیش اعلام شده بود دیده می شد. پس از آن علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 سال امیر عابدزاده را نیز به همراه چهار ملی پوش دیگر به تیم ملی دعوت کرده و اعلام کرد بازیکنان ملی پوش تیم های پرسپولیس، نفت و ذوب آهن برای بازی اول که هشتم دی ماه بین ایران و کره جنوبی برگزار می شود در خدمت تیم ملی امید خواهند بود و برای بازی دوم که سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد در لیگ برتر برای باشگاه های خود به میدان خواهند رفت. حال باید دید پس از خط خوردن امیر عابدزاده و امید عالیشاه چه تصمیمی درباره حضور پیام صادقیان و محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و نفت که در روز سیزدهم دی برگزار خواهد شد گرفته می شود. از تیم نفت تهران برای بازی با کره جنوبی سه بازیکن به تیم ملی دعوت شده اند. 
 
نکته جالب دیگر اینکه در لیست 26 نفره تیم امید نام نفرات دیگری به چشم می خورد که فصل گذشته و فصل جاری در پرسپولیس بازی کرده و به واسطه داشتن قراداد چند ساله در فصل آینده نیز بازیکن پرسپولیس محسوب می شوند. از جمله این نفرات می توان به محمدرضا خانزاده، میلاد غریبی و افشین اسماعیل زاده اشاره کرد که در تیم های ذوب آهن و بیرامار پرتغال عضویت دارند. همچنین فرشاد احمدزاده که در تیم تراکتورسازی تبریز بازی می کند نیز فصل گذشته عضو تیم فوتبال پرسپولیس بود و برای گذراندن دوران سربازی به تیم تراکتورسازی نقل مکان کرده است. حضور شش بازیکن پرسپولیس در تیم ملی زیر 22 سال در شرایطی که امیر عابدزاده و امید عالیشاه نیز سابقه عضویت در این تیم را دارند نشان از جوان گرایی و پشتوانه سازی سرمربی تیم فوتبال و مدیریت باشگاه پرسپولیس دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل