بلیط پرواز عیدت رو با کمترین قیمت بخر
      
واکنش مجری برزیلی در مواجهه با حملات ایرانی‌ها
باید امیدوار بود ظرفیت لیونل مسی برای فحش شنیدن بالا‌تر از این مجری باشد و احیاناً او یا همین مجری خانم، گفت‌و‌گوهایی با غول‌های خبری جهان درباره حملات سایبری ایرانی‌ها نداشته باشند که اگر چنین باشد، توسط گروهی نهایتاً پنجاه هزار نفری ضربه بدی به اعتبار و چهره مردمانِ ایران نزد جهانیان وارد می‌آید.
کد خبر: ۳۶۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱ 10 December 2013
مجری زن برنامه قرعه‌کشی جام جهانی که صفحه هوادارانش در فیس‌بوک‌ مورد هجمه سنگین گروهی از ایرانیان عصبانی قرار گرفته بود، پس از افزایش این حملات، صفحه هوادارانش را برای عموم بست تا‌ از هجوم دیگر چهره‌های مؤدبی که او را مورد خطاب قرار داده بودند، کاسته شود و البته ماجرا به شدیدترین نقطه ممکن رسید!

به گزارش «تابناک»، انگار حاشیه‌های قرعه‌کشی جام جهانی برای کشورمان پایان ندارد و سلسله حرکت‌هایی که برخی از ایرانی‌ها پس از این اتفاق انجام دادند، حالا کم کم عوارضش را نشان می‌دهد تا تنها بتوان ابراز امیدواری کرد این دامنه اثرگذاری بیش از این توسعه نیابد و ثلمه‌ای به چهره ایرانیان در سراسر جهان وارد نسازد.

هنوز از عوارض حملات به صفحه هواداران لیونل مسی خبری نیست و به جز آنکه ۵۱ میلیون نفر در سراسر جهان نوشته‌های فارسی و انگلیسی و عربی هموطنامان مشتمل بر شدید‌ترین توهین‌ها به این بازیکن تیم ملی آرژانتین را دیدند و برخی رسانه‌ها نیز اشاراتی به این حملات داشتند، بازیکن تیم بارسلونا و ملی پوش آرژانتین واکنشی نشان داده و با سکوت از کنار این حملات آکنده از توهین و تحقیر گذشته است.

فرناندا لیما صفحه فیس بوکش را مسدود کرد!

در کنار او اما «فرناندا کاما پریرا لیما» مجری، مدل و بازیگر ۳۶ ساله برزیلی شرایط متفاوتی داشت و هجم هتاکی به او و همسر و فرزندانش با شنیع‌ترین الفاظ جنسی همراه شد و در واقع هرچند حجم نظردهندگان به صفحه هواداران این مجری زن، کمتر از یک چهارم حمله کنندگان به صفحه هواداران لیونل مسی بود، در عین حال نوع دیدگاه‌ها به مراتب بی‌ادبانه‌تر و دارای تعرض بیشتر به حریم شخصی بود و حقیقتاً هر خواننده‌ای را شرمنده می‌ساخت.

تفاوت اساسی آنجا بود که صفحه این مجری برزیلی، بیش از حد شخصی بود، حال آنکه فضای صفحه مسی با ۵۱ میلیون هوادار به مراتب رسمی‌تر بود. حملات به پیج فرناندا لیما حتی به نظرسنجی صفحه او نیز کشیده بود، تا جایی که نظرسنجی که او طرح کرده بود با حجم انبوهی از گزینه‌های فارسی رکیکِ افزوده شده توسط فارسی زبانان همراه شده بود که اتفاقاً این گزینه‌ها بیشترین رأی‌ها را گرفته بود.

در این میان نکته جالب آنجا بود که این عده ظاهراً در اعتراض به نوع پوشش این مجری که باعث شد صداوسیما نتواند مراسم را حتی ‌‌غیرزنده نشان دهد و دقایق بسیار اندکی از قرعه کشی پخش شد، به صفحه او و همسرش در فیس بوک حمله کرده بودند؛ اما در عین حال صفحه او را لایک می‌کردند تا به این تفریحشان در بلندمدت ادامه دهند و اینچنین شد که به یکباره صفحه چند هزار لایکی این مجری به ۳۵ هزار لایک رسید که بیشتر ایرانی بودند!

فرناندا لیما صفحه فیس بوکش را مسدود کرد!

حال این مجری احتمالاً با خواندن این پیام‌ها‌ که مترجم گوگل نیز برخی‌ از آنها را به سلیسی می‌تواند ترجمه کند، به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با این حملات مقابله‌به‌مثل کند و در تازه‌ترین اقدام که از ساعتی پیش رخ داده، صفحه فیس‌بوکش را برای عموم بسته و ‌روی صفحه‌ای لینک کرده که تنها مشخصاتش ذکر شده است. این جدی‌ترین واکنش به رفتار‌های ایرانیان عزیزی است که قصد اعتراض به این مجری را داشتند و شاید برخی گمان کنند ایرانی نبوده‌اند اما مگر می‌توانیم خودمان را گول بزنیم؟!

البته شاید این کار مجری زن برزیلی در بستن صفحه فیس بوکش را برخی به حساب بی‌جنبگی او بگذارند، چرا که در ورزشگاه آزادی، بار‌ها یکصدهزار نفر یک‌صدا، داور یا بازیکنان را با رکیک‌ترین الفاظ مورد خطاب قرار داده‌اند و بازیکن یا داور نیز زمین را ترک نکرده‌اند که‌ ای کاش چنین می‌کردند و تماشاچی فوتبال را وادار می‌ساختند تا دست‌کم برای خانواده ورزشکاران حرمت قائل شود!

با این اوصاف، باید امیدوار بود ظرفیت لیونل مسی برای فحش شنیدن بالا‌تر باشد و احیاناً او یا همین مجری خانم گفت‌و‌گوهایی با غول‌های خبری جهان درباره حملات سایبری ایرانی‌ها نداشته باشند که اگر داشته باشند، توسط گروهی نهایتاً پنجاه هزار نفری ضربه بدی به اعتبار و چهره مردمانِ ایران نزد جهانیان وارد می‌آید.
اشتراک گذاری
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱۲۴
انتشار یافته: ۵۶۷
آشنا
|
-
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کسانی که اسم ایرانی رو خودشون گذاشته اند و این کارها را برای بد نام کردن ایران و فرهنگ ایرانی می کنند بدانند اصلا ایرانی نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
نباید کمبودهای فرهنگی و اخلاقی خود را با معرفی کردن توهین کنندگان به عنوان غیر ایرانی پنهان کنیم . تمدن و فرهنگ گذشته حلال مشکلات نمی شود بلکه استناد به تمدن گذشته نشانه ضعف ماست که برای کمبود های فعلی خود از تاریخ گذشته مایه می گذاریم و ضمنا معلوم نیست در این تاریخ چه اغراق ها و انحرافاتی رخ داده است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ولی آنها حقیقتا ایرانی هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تو بگو نیستند ولی متأسفانه ملیت و زبان رسمی ما را یدک می کشند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تا زنها هم به ورزشگاهها نروند این موضوعات فرهنگسازی نخواهد شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چرا با یک لباس آبرومند جلوی تلویزیون ظاهر نشد؟ حقش است.
ناشناس
| Austria |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خداوکیلی یا فوتبال رو تعطیل کنید یا یک فکری به حال جوانان بیکار این مملکت بکنید! میلیون ها ایرانی در خارج از اون چهاردیواری به اسم ایرانی دارن تو این دنیا زندگی می کنند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بهترین کار توسط مردم بلوک کردن افرادی هست که این مزخرفات رو نوشتند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
جناب ناشناس 22:52 چه ربطی داره به حضور زنان آخه.این اتفاقات داره توی فیسبوک میوفته.توی فیسبوک هم که خانم ها هستن.توی کوچه و بازار هم خانم ها ها ولی به وضوح این حرف های رکیک رو میشنویم
خرد پیشه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ایرانی هستند و این بخشی از خصیصۀ ما ایرانی هاست که پنهان و آشکار خودشو نشون میده. با این انکارها کار درست نمیشه. باید اساسی فکر کرد و مشکلرو حل کرد.
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اتقاقا اصلا ربطی به پوشش او نداره .. اون خانوم با فرهنگ خود و جامعه ی خودش اومده جلوی دوربین و این مشکل از بی فرهنگی یا فقر فرهنگی ایرانی هاست که جنبه ی دیدن فرهنگ های جوامع دیگر را نداریم و مکل فراتر از این حرف هاست ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ناشناس 22:53. لباس آبرومند از نظر شما يه تعريف داره و از نظر يه مانكن برزيلي جوون يه تعريف ديگه. طرف تو مملكت خودش و مطابق فرهنگ خودش لباس پوشيده. قرار نيست همه مطابق معيارهاي مورد نظر يك ايراني كه شما باشي لباس بپوشن.
هرچند مطمئنم تابناك عمرا اينو بذاره ولي خواستم بگم بد نيست افراد به تفاوت ها احترام بذارن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
مثلا مردم کوچه خیابون خیلی مودبن؟
من هر وقت با مادر و خواهرم میرم بیرون از خجالت میمرم بس که ملت مودب جلو زن و بچه مردم الفاظ رکیک بکار میبرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چند سال پیش تو پارک ملت بزرگترین ساندویچ شتر مرغ تهیه شده بود مسئولین کتاب رکوردها هم بودند ولی قبل از ثبت رکورد جهانی معلوم نشد چی شد که ساندویچ هپو شد! برخی رسانه های بیگانه تیتر زدند: "ایرانیان رکورد را خوردند!"
بنده خودم آن روز آنجا بودم و مشغول عکاسی از صحنه های تهیه ساندویچ (البته قبل از حمله سراسری از پارک خارج شدم و هیچ نگاتیوی از آن لحظات باشکوه نیز ندارم)
هیچ فرد مستمندی را به چشم ندیدم افرادی از قشر متوسط و بالاتر فقط به جهت تفریح حضور پیدا کرده بودند یعنی دغدغه گرسنگی نداشتند ولی آن افتضاح بوجود آمد اگر آن حادثه به دقت توسط جامعه شناسان و روان شناسان واکاوی شده بود امروز با گذشت چند سال تجربه مشابهی را نداشتیم دفعه بعدی چگونه نمود می یابد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
فرهنگ ایرانی همینی هست که می بینی عزیز
یه سر برو به خیابون های تهران می فهمی فرهنگ ایرانی چیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خوبه باز فیلتره و گرنه...
حالا بقیه که می تونن برن ماله بکشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همه این اتفاقات نقشه از پیش طراحی شده و توطئه دشمن برای بد نام کردن ایران و ایرانی است
ناصر غدیری
| United Kingdom |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اولا من نمیدونم این مردم چرا فرهنگ منفی رو از غرب یاد میگیرن اما فرهنگ مثبت اونا رو نه. دوما شمایی که منفی میدید اگه یه کم به مغزتون ودلتون رجوع کنید میفهمید که این کارا به ظرر خودمونه . سوما مگه فوتبال ایران چی داره و جزء کجا حساب میشه که به خاطرش آبروی ملت رو میبریم.من که احساس حقارت میکنم وقتی میبینم از ایران چنین چهره ای به دنیا معرفی میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
پس چکار باید می کرد با این جماعت بی ظرفیت.بنده خدا بهترین راه را انتخاب کرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ناشناس ۲۲:۵۳
اگه بخشی از مردم برزیل هم از حجاب یک خانم مجری محجبه خوششون نیومد حق دارن برن توی صفحه فیسبوکش فحاشی کنن؟!
اخلاق فقط وقتی که در مورد ما باشه باید رعایت بشه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شما بگو نیستند، ما هم میگیم نیستند، ولی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اونایی که منفی میدن دلیلشون چیه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تا وقتی قبول نکنیم بی فرهنگی ایرانیا داره بیداد می کنه هیچی درست نمی شه هر کس ول از خودش باید شروع کنه. اونایی که دارن پیام اخلاقی می دن پشت فرمون ماشین نشستنشون ، رانندگی ها ی افتضاحشون، بی فرهنگی تو استادیومشون، ... رو یادشون نره. آبروی تمام این چند هزار سالو بردیم. چه اونایی که کامنت دادن چه ماهایی که به اطرافیانمون یاد ندادیم که چطور می شه برای خودمون احترام بخریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
روحانی مچکریم!!!
علیرضا
| United Kingdom |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست عزیزی که نوشتی:حقشه میخواست با یه لبای مناسب ظاهر بشه!!!
قرار نیست همه دنیا مطابق میل شما رفتار کنن باید یاد بگیریم به نظرات مخالف احترام بزاریم.خوبه اونها هم برای رعایت کردن حجاب به صفحه یک زن مسلمان حمله کنند؟
ناشناس
| United Kingdom |
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این پلیس فتا با این همه ادعا پس کجاست؟؟
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شما در ایران مرتب فریاد بزن نیستن،ولی تمام دنیا دید و شنید که ایرانی!هستن، درست زمانی که تمام چشمها بدنبال ستارگان میگرده ما با حاشیه سازی برای اونها فرهنگ غنی و کهن پهلوانی و مرام پوریای ولی خودمون رو در برابر حریفان به رخ دنیا کشیدیم!افسوس!!!!!!!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
يكي از اينها شناسايي شد ! ناشناس 22:53
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مگه اونجا مملکته بابات بوده که واسش لباس آبرومند تعریف میکنی؟!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کی گفته ایرانی نیستن؟
چرا حاضر نیستین بپذیرید که ایرانی بی فرهنگ هم زیاد داریم.
چراا حاضر نیستید بپذیرید که سطح عمومی فرهنگمون پایینه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بابا این ایرانیانبا فرهنگی که شما میگید ، زاده ی اوهام خودتون و جامعه است وگرنه ما همینیم.
200 هزار نفر برای مسی 50 هزار نفر برای لیما ، مگه ما چندتا کاربر فیسبوک داریم؟
برای چند نفرشون اصلا فوتبال مهمه...!؟
این آمار ، کم نیست.
متاسفانه خیلی از این افراد ادعای فیسبوکب ادعای روشنفکری،خوش تیپی،باکلاسی و بافرهنگی عجیبی دارند و جای تامل اینجاست که اغلب از یه دانشگاه در پیت هم که شده یه مدرک دانشگاهی هم دارند.
فکرشو بکن این رفتار دانشجوی ، با کلاس ،خوش تیپ ، پر ادعای ماست وای به حال بقیه پس لطفا اینقدر ادعای فرهنگ نکنید.
بخدا ما همینیم چرا نمیخوایم قبول و خودمون اصلاح کنیم !؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اتفاقا صد در صد ايراني اند چون مردم هيچ كشوري همچين كامنت هاي براي اينها نگذاشتند . تا قبول نكنيم كه هستيم نمي توانيم خود را تغيير دهيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
من الان این مطلب را دیدم به نظر من ایران در منطقه بدخواه زیاد داره که میخوان وجه و چهره ایران بد نشون بدن و مطمئن باشین از این فرصت به خوبی استفاده کردن باید ما بتوانیم با همکاری هم و با ایجاد کمپینهایی به دیگران ثابت بکنیم که اینها هیچکدام ایرانی نیستند و به عمد میخواهند چهره ایران را در دنیا خراب کنند
مهدی
| - |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
یک نگاه به دور و برمون بیاندازیم ، بهترین تفریح ما شده به یکدیگر حرف رکیک زدن ، اس ام اس های غیر اخلاقی شده سرگرمی ، هنوز یادم نرفته یک روز که از عرض خیابان داشتم عبور میکردم ماشینی با سرعت به طرفم نزدیک شد خیلی مودبانه بهش گفتم آقا مواظب باشم و اون هم سرش را از پنجره بیرون آورد و فحش رکیک داد ، خدا میدونه خیلی از گرفتاریهای ما به خاطر رعایت نکردنه این مسائل به ظاهر کم اهمیت است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فرض کنیم مراسم قرعه کشی با سانسور پخش شود چه فکری به حال برگزاری مسابقات می کنند مگر سانسور جواب می دهد باید قید پخش مسابقات را به طور زنده بزنیم وگرنه با عث خردی اعصابه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست عزیز این زن بیچاره حقش نیست! شما بهتره کلاه خودتو نگه داری که باد نبره به مجری کشور دیگه کاری نداشته باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ناشناس 3 اخه مگه لباس پوشیدن یه نفر اونور دنیا به تو ربطی داره؟ چشماتو ببند گاه نکن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به تو ربطی نداره یکی اونور دنیا با هر دین و مذهبی چه لباسی میپوشه ! تو مراقب چشمای خودت باش!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فضاي مجازي مثل زمين هر بازي مي ماند كه اگر انتظار بازي خوب را داريم بايد به بازيگران اين ميدان آموزش بدهيم و ضمن فضاي كافي براي بازيهاي تمريني بدهيم.
به عبارت ديگر بايد به مردم در فضاي مجازي اجازه اظهار نظر داده شود و به تدريج شاهد تغيير رفتار آنان و پختگي بيشتر مطالب ، كامنتها و ... خواهيم بود.
فعلا يك عده در اين زمين بدون هيچگونه آموزشي تمرين مي كنند و واضح است كه اشتباهاتي از اين دست زياد است.
كساني كه در آموزش ساير افراد مي توانند نقش داشته باشند روشنفكران هستند كه متاسفانه فضاي كافي براي آنها وجود ندارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جناب ناشناس! حقش است؟؟ مگه بايد با عرف شما لباس بپوشن؟
کیان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
راستی یه خورده فکر کنید ببینید چند نفر از آدمهایی که بی فرهنگ هستند و از اخلاق چیزی حالیشون نیست از فیس بوک سر در میارن. کسانی که از فیس بوک استفاده می کنند و از این محیط اجتماعی استفاده می کنند عمدتاً انسانها با سواد و از نظر اجتماعی فهمیده ای هستند، در ضمن فکر می کنید چند نفر از این ایرانی ها به زبان انگلیسی آشنایی خوب و کاملی دارن و چند نفر از اینها صفحه فیس بوک مسی و این خانم مجری رو میشناسن. یه خورده مشکوک نیست این قضیه که این همه پیغام برای مسی و این خانم گذاشته شده؟ یک زمان منافقین همچین کاری رو در یک سایت به اسم ایرانی ها انجام دادند و در یک نظر سنجی چهره ایران رو بد نام کردند و حالا فکر می کنم باز هم اون قضیه داره تکرار میشه.
کامبیز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
وقتی خانمها برن ورزشگاه مردای بی ظرفیت هم به مرور زمان سعی میکنن خودشونو کنترل کنن و این مورد به همه امور هم تسری پیدا میکنه!!!!
ضمنا اینکه میگید تو فیسب.ک هم خانمها هستند زیاد صحیح نیست چون توی فضای مجازی افراد با هر اکانتی میتونن وارد شن و شناخته هم نشن!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست ناشناس كه به لباس اون خانوم گير دادي! شما وكيل و صي و قيم زن مردم هم هستي كه ميگي حقشه اين توهينها؟آخه به من و تو چه كه اونور دنيا كسي با فرهنگ خودش چجور لباسي مي پوشه؟شما مي تونستي نبيني و ديگران رو هم نذاري ببينن كه همين كار رو هم كردي.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تمام اين پرخاش گري ها و توهين ها ناشي از عقده هاي فروخفته ... است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این خانم شونات اسلامی رو رعایت نکرده بود و باید امر به معروف میشد که عزیزان از خجالتش خوب درومدن تا دیگه با حجاب انقلابی در صفحه ظاهر بشه . ما ایرانیها در برابر بی حجابی بدجوری قد علم میکنیم. .
پرویز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
عزیزان همه چیز ظرفیت می خواد فعلا ما اون ظرفیت لازم را نداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اول و اخرش ما ایرانیا کمبود داریم که میخوایم رو سر بقیه خراب بشیم این حرفا همه اش توجیحه
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ایرانی نیستن پس چی ان؟ از فضا اومدن؟ اتفاقا اینا ایرانی ان!
گفتن این حرفا پاک کردن صورت مسئله است ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این فرهنگ ما ایرانی هاست تازه این فرهنگ باسوادهایمان است که اینترنت وفیس بوک می دانند چیه وای به فرهنگ اونایی که نمی دونند کامپیوترواینترنت چیه پس خودمونو گول نزنیم
وقتی به خاطر یه خطای اشتباه ودرست فک وفامیل داوررا ... میکنیم چه انتظاری ازمامیشه داشت من جای مسی بودم به نشانه اعتراض جلوی ایران به میدان نمی رفتم بهترین اعتراض
كاكا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه آقا جان دقيقا اينان همه ايراني هستند. همه ما بايد ياور كنيم كه فرهنگ اخلاقي و اجتماعي شهروندي ما بسيار به قهقرا رفته و منحط شده. ديگه به اينا نگين ايراني نما!
siroos
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آره از مریخ اومدن.....
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آب رفته به جوی برنمیگرده = پشیمانی سودی ندارد بجای این حر فا علت این بی فرهنگی وعقب افتادگی رو پیدا کنید...و اون عده هم برن همون جا عذر خواهی کنند...تا شایدکمی از این بی آب رویی کاسته شود.
فوتبال دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تابحال در بحث فرهنگ سازی فوتبال چه کار کردیم
از فوتبالسیت گرفته تا مربی و تماشاگر همه بلحاظ فرهنگی مشکل داریم
این یه واقعیته که ماتماشاگرای فوتبال بی فرهنگیم اگه باور ندارید یه سری به ورزشگاهها بزنید
لطفا یه فکری به حال فرهنگ فوتبال بکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بايد به ضرغامي اعتراض ميكردن نه مجري
اگه منطقشون درسته بايد به شناگرهاي زن المپيك هم حمله كنن چون به خاطر پوشش اونها نتونستيم مسابقات شنا زنان رو ببينيم
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جناب ناشناس بنده به عنوان یک خانم چادری خدمتتون عرض کنم طرز لباس پوشیدن ایشون به شما هییییییییییچ ربزی نداره!
و ضمنا با فحش و ناسزا نمیشه یک نفر رو به ارزشهای خودمون علاقه مند کنیم!
کاری که این ایرانی های با فرهنگ که نوادگان کوروش کبیر!!!!!!! هستند کردند چیزی جز جاهلیت مدرن نیست...
متاسفم...
علی دانایی فر
| United States |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آخه بگوایران باخت که باخت به شماچه ربطی داره که کاسه داغترازآش شدید؟؟؟فوتبال بلدنیستیدمیخوایدبامرده خوری مسابقه روببرید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
ناشناس 22:53 اون نه ایرانیه نه مسلمان
بیکارترین مرد زمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همه بگن کی بود کی بود من نبودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همه چی رو شوخی میگیریم- بعضیا دیگه شورشو دراوردن- ما ایرانیا فکر می کنیم خیلی بامزه ایم
محصل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
با این نظر معلومه شما هم یکی از اونها بودید.
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کاملا موافق شمام..
فرهنگ ما همینه.. فقط الان نمود پیدا کرده..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همینه که هست میخواهید بخواهید نمیخواهید نمیدونم هاها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
باید خیلی وقت پیش و از همان ورشگاه ها با این افراد برخورد می شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همینجوری صحبت می کنی که " بیکارترین مرد زمینی " . باز هم مدت بیکاریت بیشتر میشه. ادب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
لباس پوشیدن مردم به شما چه ربطی داره ؟ برای مردم ایران تعیین تکلیف می کنید بس نیست برای بقیه مردم دنیا هم نسخه می پیچید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مقصر اصلی این فرهنگ سوزی صدا و سیماست.چون این فرهنگ فحاشی رو همین صدا و سیما مروجش است.شما اخبار پریشب رو مرور بکنید.اول گفت اوباما گفته پیچ و مهره تاسیسات اتمی ایران رو باز می کنم و بعد خبرنگار گفت بریم سراغ مردم ببینیم مردم چه حرفی دارن بزنند(در حقیقت چه فحشی میخوان بدهند) که مردم هم شروع کردند :یکی گفت ریز میبنمش یکی گفت غلط کرده یکی هم که یک آقای مسن بود و مثلا باید الگوی جوانان باشد شروع کرد به ...الان شما فکر میکنید یک جوان یا نوجوان از این گزارش چی عایدش میشه؟نتیجه میگیره که هر کی مقابلت وایستاد باید به فحش ببندیش!دیگه از بچه ها چه انتظاری دارین؟آموزشهای صدا و سیما رو در صفحات فیس بوک مردم دارن پس میدن! در یک نمونه دیگه به رسانه های خارجی که صدا و سیما ازش خوشش نمیاد لقب جیگر(همون الاغ در کلاه قرمزی) میده.... خب جوان هم همین رو رفته تو صفحه فیس بوک لیما یا مسی نوشته!چرا؟چون فکر کرده وقتی صدا و سیما با آب و تاب فراوان چنین لقبی به هر کی دلش خواست میده پس حتما باید اینهم همین کار رو انجام بده!
قبول دارم مردم ما اینکار زشت رو انجام داده اند ولی مقصر رو به هیچ وجه جوانان و نوجوانان و مردم نمیدونم.
یکی مثل همه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آیا بسته شدن صفحه یک زن ... اینهمه توجه نیاز داره ؟ به جهنم که صفحشو بسته
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کاش قبل از انجام هر کاری یه کم فکر کنیم. انجام این کارها فقط و فقط چهره ایرانیان رو در سراسر جهان تخریب میکنه
پاسخ ها
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فکر کنیم؟ ای که گفتی یعنی ی ی چه؟
sina
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
منم موافقم.
بابا ما ایرانی هستیم و اخلاق مداری را از نیاکانمان به ارث بردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سينا جان اگر ما اهل فكر كردن بوديم كه اوضاع ايران چنين نبود . ميشديم مانند سوئيس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اوه فکر! هر کاری را از ما بخواه بجز فکر کردن، می گن ملت روزهای سخت هستیم اما نه دیگه کارهای خیلی سخت
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
متأسفانه بسیاری از اینها نوجوانانی هستند که به راحتی و بدون هیچ نظارتی به تمامی سایت های اینترنتی دسترسی داشته اما یک بار هم تابناک را نمی خوانند.
پدرها و مادرهای گرامی باید فکری بحال این موضوع کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
اقای حسن این حرفت دو زار ربط نداره
مساله دسترسی داشتن و نداشتن دیگه از کجا در آوردی
دسترسی داشتن ونداشتن به چی؟؟ به فیس بوک؟! به شبکه های اجتماعی ؟!! به اینترنت؟! به استادیوم آزادی ؟!
مسئله دسترسی نیست مسئله شعور و فرهنگ
در ضمن متاسفانه خیلی هاشون مسنتر از این هستن که بگی جوون
خیلی نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اونا بی جنبه نیستن برادر من
فقط به این سطح از فرهنگ عادت ندارن
شاخص فرهنگیمونم مثل رشد اقتصادیمونه
همه چیمون به همه چیمون میاد خدارو شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
عزیزم این بی جنبه تیکه به خودمونه و الا معلومه کار خانم مجری برای بستن صفحه اش طبیعی بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
درود بر تو! میلیون میلیون بار مثبت داره این کلام و درسی است برای آیندگان و فرزندان این سرزمین! سپاس
ali reza-usa
| United States |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اونا بی جنبه نیستند فقط به این سطح فرهنگ عادت ندارند؟؟؟ !!!!!!
این جمله روواقعا خودت تنها گفتی ؟ منظورت از اونا کیه ؟ برزیلی ها که یکی از کثیف ترین نوع فحشا هم اونجا عادیه ،بدون شک فاسدترین و بی کلاس ترین نوع روابط جنسی در همین کشوره فقیر ،کثیف و کم فرهنگ برزیل هست برای مثال برزیل مرکز دو جنسه های دنیا شده که نه بخاطره مشکل ژنیتکی بلکه بخاطره فرهنگ کثیف برزیل تن به عمل جراحی میدهند و نتیجه اون مردان با سینه های زنانه و قیافه های ترسناک ، از طرفی یه نگاه ساده به کامنت های یاهو بندازید تا ببینید فحش ها و کلمات مملو از عبارت های جنسی رو برای مثال فرهنگ گفتاری آمریکا متمدن تماما با فحش آمیخته است که امکان نداره یک جمله رو بدون فحش تمام کنند نه عزیزنوشتن کامنت برای اونا سالهاست که عادی شده ، بیخود از کاه کوه نسازید و ۲ تا آدم رو گنده نکنید
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اونها با فرهنگ! ما آشنایی ندارن، من تا حالا مسابقه ای که مربی فریاد میزد اونا رو ول کنید یکی غضنفر خودمون رو بگیره، یه جوک میدونستم، ولی ظاهرا دنیا باید برای حفظ کیان خانواده و فرهنگ خودش دسترسی ایران!رو به شبکه های اجتماعی فیلتر کنه!
خیلی نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست عزیز از آمریکا...من واقعا نمی دونم شما به چی می گی کوه که به ایم فاجعه میگی کاه...شما مث اینکه اصلا بحث و متوجه نشدی...بحث بزرگ کردن یه عده نیست...بحث اینه که کار ما به جایی رسیده که خیلی ریلکس به این اتفاق میگیم کاه...
سینا
|
-
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بی جنبه هایی که این کار را با مسی و مجری برزیلی کردند بدونند همین کارها را کرده اید که بقیه هم باید به پای شما بی فرهنگ ها بسوزند و از این امکان بخاطر فیلترینگ محروم بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
فیلترینگ به خاطر این چیزا نیست .. واسه ترس از اطلاع رسانیه .. وگرنه توییتر که فقط میشه تعداد خیلی کمی حرف و احیاناً یه لینک گذاشت رُ عزیزان فیلتر نمیکردن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
فکر میکنی اگر فیلترینگ نبود...اگر تصویر اون خانم از تلویزیون پخش می شد،کار به اینجا میکشید... "مما منع الانسان هو حریص به"
خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هردم از این باغ بری میرسد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقای هر دم از این باغ!! این سری شدی ششم!!!
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تو رو خدا بی خیال این مصرع بشین ملت
طرفدار باغ و بر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه این من نیستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هردم از این مملکت دسته گلی میرسد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بازم تو پیدات شد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خداییش آبروریزی کردیم ،قبلا هر کار غیر منطقی که بود داخل کشور می کردیم کسی خبردار نمی شد، مثل صفحای تولانی برای دو کیلو کالایی که هزار تومن ارزونتره ولی این بار کارمون در سطح بین المللی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
روی سنگ قبر من تاریخ تولد و مرگ نزنید تا آینده گان...
هر چند خودمان می دانیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آره خوب دیگه اینجوریه تو عصر ارتباطات و رسانه هر کاری سریع جهانی میشه و تا میای یه بازنگری در مورد حرفات و نوشته هات داشته باشی می بینی کار از کار گذشته
مثلا همین کلمه « تولانی » جنابعالی دیگه کاریش نمیشه کرد و همه دیدنش پس علاج کار اینه که توی همه مسائل دقت کافی رو داشته باشیم و با بی تفاوتی از کنار مسائل اونم خیلی ساده! عبور نکنیم
آرش
| Australia |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
صفها نه صفحا
طولانی نه تولانی
مجید جان دلبندم دقت کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حتما منظورتان "طولانی"است.بهر حال نظرتان مثبت داره.
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دنیا هم متوجه شد باشگاههای فرهنگی!ورزشی! ایران با هزینه های چند ده میلیاردی سالانه و کمکهای فیفا چه خدماتی به فرهنگ!و ورزش! دنیا میکنه ولی هنوز برخی مسوولان داخلی خودشون رو به بیخبری میزنن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
شانس اوردیم که مردم کوچه و بازار به فیسبوک دسترسی ندارن وگرنه سیل "آب رُ بریز همونجات که میسوزه" و "اون ممه رُ لولو برد" بود که به صفحش سرازیر میشد. خجالت نکشید، فرهنگ خودتونه ... خود شما آقای نویسنده خووب میدونی که اگه توو خیابون دعوا شد یا تصادف کردی احیانا اولین کاری که میکنی زن و بچت رُ دور میکنی تا سیل فحاشی های جنسیتی رُ نشنون خونوادت .. 50 هزارتاش توو فیسبوک بود ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
دمت گرم
خداییش این تیکه رو خیلی خوب اومدی
تا زمانی که مردم در جهل خبری نگه داشته شوند همینه و همینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
باورمون بشه که فرهنگ و ارزشهاش تو زندگی ما خیلی کمرنگ شده و ما خودخواهانه هر جور دلمون بخواد عمل میکنیم. این همه ارزشهای فرهنگی دینی و ملی داریم که به ما یاد میده با یک انسان چه حوری برخورد کنیم، اما وقتی بهشون اهمیت نمیدیم یه جایی آبروریزی شدید به بار میاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مشکل یه جای دیگه اس ...
بیکار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این کارها هیچ فرقی با بگم بگم نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مردم کوچه بازار از این ادمای به ظاهر باکلاسی که بی ادبی کردن خیلی با شعورتر هستن شاید از روی فقر مالی یا علمی دسترسی به اینترنت و فیسبوک نداشته باشن ولی اکثریتشون روحهای پاکو خوبی دارن
محمد69
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تورو خدا ببین با کیا شدیم 75 میلیون
پاسخ ها
احمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بانظرشماموافقم هروزتوخیابونها درهنگام رانندگی طرزرانندگی این "کیاها"رامی بینم واقعا متاسفم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حالا میخوایم جمعیتمون رو بیشتر کنیم که هر چه بیشتر ابروریزی بیشتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
محمد خان نگران نباش!!! تازه به دست و پا افتادند که زیادترش هم بکنند
ناشناس
| Australia |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
احتمالاً این نظرات منفی همون احمق هایی هستن که به این دست گلی که به آب دادن می نازن.متاسفم برای همه اون آدمای بی فرهنگ که باآبروی یک ملت اینطور بازی می کنن.کاش می شدهمه ایناروتودریاریخت وبرای همیشه ازدستشون راحت شدچون اینا بافرهنگ سازی هم بعید می دونم آدم بشن.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
با کیا شدیم 75 میلیون؟
چرا خودتون رو جدا از جامعه میدونید؟
خیلی از بقیه بهترونید؟
بدانید و آگاه باشید که تک تک مردم یه جامعه فرهنگ رو میسازن، مطمئن باش خودت هم یه جاهایی کارایی میکنی که بقیه میگن، با این شدیم چند میلیون...
باید از خودمون شروع کنیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
برای کامنت علی:
گل گفتی
آیدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست عزیز. محمد جان. با خود من و شما شدیم 75 میلیون. یکی از ویژگی های جالب ما ایرانیا اینه که همه مون خودمون رو مستثنی میدونیم و همه مون ادعای فرهنگ و شعور داریم. و همه مون هم ادعا داریم که ببین با کیا شدیم 75 میلیون!
اون کسانی هم که رفتن اون فحشها رو نوشتن من و شما و امثال من و شما بودیم.
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اینها تنها گوشه ای از نابسامانیهای جامعه امروز ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خوب حالا چه کسانی باید دردشون بیاد و گریه کنند که چه آوردند بر سر فرهنگ این مرز و بوم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
در ضمن، محمود جان یکم مودب اش! تو ناسلامتی ... بگو آن صبو بشکست و آن پیمانه ریخت! نگو ممه را لولو برد!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مشکلات ما ایرانیها ریشه در نادانیهای ما داره و وضعیتی که الان داریم و درآینده خواهیم داشت به خوی و خصلت ذاتی ما ایرانیها برمی گردد. تا زمانیکه مشکل شخصیتی ما حل نشود - که از توان مردم خارج است - شرایط زندگی ما تغییر نخواهد کرد. باید با تاسف گفت که عربها و خیلی از ملیتهای دیگه از ما سبقت گرفتن اما ما پیشرفتی نداشتیم.
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هر کی باشه همینکارو میکنه و بنظرم نباید در عنوان لفظ بی ظرفیتی استفاده میشد. حالا ما بگیم صفحه رو نبند تا به هتاکی ها ادامه بدیم!
چرا برخی ها درصددند فرهنگ ایرانی را بد به دنیا نشون بدهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یعنی نفهمیدی تابناک داره متلک می اندازه به حمله کننده ها؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
احتمالا واسه طعنه گفته .. .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
استفاده از لفظ بی ظرفیتی، نوعی کنایه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اين لايه اي از شخصيت همين مردمه كه با قايم شدن پشت مانيتور جرات بروز پيدا كرده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
دقیقاً .. عین توو استادیوم که توو شیر تو شیریش کسی ترسی از شناخته شدن فحش های آنچنانی رُ نثار همه میکنن ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه عزیز این نشون می ده با شخصیتهای ایران نیازی به فیس بوک ندارن
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
وقتی کسی جرات کوچکترین اعتراضی رو در هیچ قسمتی از روابط اجتماعی رو نداره مانند محل کار و بقیه قسمتهای زندگی ، همگی کم کم عقده میشه و به قول شما پشت مونیتور بروز و جرات پیدا میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کاملا" درسته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
رانندگي رو يادت رفت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خجالت آوره و باعث تاسف. جالبه که اینها ادمهای با سوادی هستن که استفاده از شبکه های اجتماعی را بلدند نه ادم های معمولی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همه جور آدم توي شبكه مجازي هست. شما از چه نظر مي گي آدمهاي معمولي نيستن؟! چرا، هستن. تعداشون هم به مراتب بيشتر از آدماييه كه سرشون به تنشون ميارزه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ناشناس جان به سواد نیست
متاسفانه آدم هایی هستند که فرهنگ استفاده از این تکنولوژی ها رو ندارند اما بهش دسترسی دارند.
آرش
| Australia |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سواد ارتباطی با توانایی در استفاده از شبکه های اجتمایی نداره. سواد واقعی باید همراه با افزایش شعور باشه.
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جناب ناشناس داشتن شعور و ادب به پای مانیتور نشستن یا گوشی دست گرفتن نیست که شما افرادی که آبروی ایران و ایرانی را با این کارها میبرند باسواد خطاب میکنی و آنها را متفاوت از افراد معمولی میخوانی، بنظر شما افراد معمولی!!مثل پدران و مادران و پدر بزرگها و مادر بزرگهای ما در صورت اظهار نظر در شبکه‌های مجازی مانند باسوادهای!! ما به ابراز کمالات میپردازند یا نسلهای گذشته در مورد انسانیت دیدگاه متفاوتی داشت؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه عزیزم متاسفانه همه ایرانیها میزان تحصیلاتشان را در فیس بوک بالای لیسانس مینویسند که شما فکر میکنی با سوادند. همین نشانه فقز فکری و فرهنگی است
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
شاید افغانی هم بینشون باشه
پاسخ ها
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
راست میگی همه کارای بد رو افغانی ها میکنن! ما ایرانیا خیییییییلی با فرهنگیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اگر سکوت بفرمایید کسی نمی گه زبان ندارید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
متاسفانه ایرانی هستن !
آشنا
| - |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
به اون بنده خداها چیکار داری .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شما هم کمبود داری که شیفت میدی رو افغانی ها......
ناشناس
| Afghanistan |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
امین خان یک کم به اون مغز کوچولو فشار بیار و ببین که این خانم و قرعه ایران برای افغانها چه منفعت یا ضرری داره که اینکار رو بکنن
مادرچاوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
پاي مليتهاي ديگرراوسط نكش .هنرنزدايرانيان است وبس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
يعني ايول به استدلالت!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه بنده خداها افغاني ها انقدر بي نزاكت نيستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
افغانی ها انقدر توسایه زندگی می کنند توکشور خودشون ازترس حملات تروریستی توکشورهای دیگه هم ازترس اقامت که بیچاره ها اصلا فوتبال توذهنشون نیست چه برسه برند فیسبوک و فوتبالو دنبال کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
افغانی نیستند چون کار کار ایرانی هاست. بی ادب خودمونیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تیم افغانستان قرار نیست که بازی کنه. تیم ایرانه و اینام ایرانین.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یه نتیجه کلی: فیسبوک یعنی دنیا یعنی یک عالم برزگ اجتماعی
پاسخ ها
آشنا
| - |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دنیای کوچولویی داری.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
با خودش گفته تا بیشتر فحش نخوردم میبندم.بابا به خانوادش رحم نکردن این 3500 سال تمدن دار نما ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
روزی صد سال می ره روی تاریخ تمدن
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بالاخره این فرهنگ غنی ما در ورزشگاه صد هزار نفری ، به عرصه جهانی هم راه پیدا کرد .
از کلیه ی فوتبال دوستان ، مسئولین ، تماشچیان و همه نوابغ فوتبالی هم وطنم که این چنین هنر نمایی بین المللی به راه انداختند تشکر می کنم که نه تنها به ما بلکه ی به کلیه ی مردم جهان ثابت کرد که هنوز جنبه ی آزادی نداریم .
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا متاسفم .حالا ادعا کنیم که فرهنگ غنی 2500ساله داریم .االه اکبر از دست این ...من از طرف خودم به عنوان یک ایرانی عذر خواهی می کنم .
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هرچی رو به هری ربط ندین لطفا!! در این که فرهنگ غنی 2500 ساله داریم که شکی نیست!! برید به این فکر کنین که چه به روزش اومده که به اینجا رسیدیم! نه که کل عقبه و تاریخ مون رو خودمون زیر سوال ببریم آقای علی!!!!!
max
|
Austria
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بدتر از این اتفاق هم افتاده....طرف اومده فرانسه تو ایران بهش گفتند همه زنها در خارج فاسد هستند ..طرف با این زمینه فکری به فرانسه سفر کرده...صدا وسیما هم خیلی در این مورد مقصره ...صدا و سیما مردم خودمون رو نشون نمیده چه برسه در مورد بقیه کشورها
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
باعث تاسفه
meysam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا آدمای بی جنبه و نمیخام بگم بی فرهنگی هستیم ما ایرانی ها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خجالت نکش بگو دیگه
bahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سلام مطلبتون به جای تقبیح رفتار کسانی که به شخصیت آدم های دیگه توهین کرده انگار می خواد توجیه کنه!!!!!!!!فکر کردین همه مثل ما به توهین و تحقیر همدیگه عادت دارن؟
پاسخ ها
جواد محسنی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه عزیزم نویسنده داره به طعنه و کنایه منظورشو بیان میکنه.
orbit
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بنده خدا کاری جز این با این همه حجمه کامنت ها نمیتونست کنه.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تاسف خوردن در مورد این قضیه دیگه فایده نداره ما فقط به تاسف خوردن عادت کردیم پس ما متوجه می شیم که فرهنگ ما هر روز به جا رشد داره افول پیدا می کنه حالا هی بگیم ما 2000 سال فرهنگ داریم ...
پاسخ ها
****
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
2000 سال فرهنگ کجا بود. فقط بلدیم حرف بزنیم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
2500 سال
:)
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آخه چرا ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
فیسبوک مکانی هست که شما می تونید چهره واقعی ایرانی ها را بدون سانسور ببینید. متاسفانه برخی از آقایون آنچنان الفاظ جنسی زننده و توهین آمیزی را در پست های خیلی معمولی می نویسند که آدم از خوندنشون حالت تهوع بهش دست می ده. من نمی دونم کار واقعا کجاش می لنگه ، چی شد که به اینجا رسیدیم ولی فیلتر کردن و محدودیت بیشتر چاره کار نیست ، باید فرهنگ سازی اساسی و گسترده ای انجام بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بی فرهنگ خودتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فرهنگ سازی حتی اگر به بهترین شکل هم انجام بشه زمان زیادی لازمه تا نتیجشو ببینیم!

واقعا افراد توهین کنده به این سطح از درک و شعور نرسیدند که توهین کردن به افراد مشهور ضربه سختی به آبروی ایرانیها میزنه؟
اگر کسی از توهین کننده ها نظر من رو بخونه تو ذهنش یک سوال بوجود میاد. این سوال: درک و شعور چی هست؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خانمها خیلی مودب اند واقعا!!!!!تو همون فیس بوک دخترخانمهایی هستند که یه عکسهای فتوشاپی شیر میکنند مخصوصا از دشمنی استقلال و پرسپولیس که آدم چی بگه!!!عکس و تصویره همون الفاظ زننده که شما میگین!!!!!!!! خوبه مردان باز فقط حرفش رو میزنند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به ناشناس 23:04 ، چیه؟ یه آینه گذاشتن جلوت ناراحت شدی!
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اینها ایرانی نبودند، چون فیسبوک تو ایران فیلتره، و استفاده از فیلترشکن ممنوع . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هاهاها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
منفی چرا؟! مگه دروغ میگم؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حرف حق جواب نداره
ممنوعه دیگه . مگه چیه ؟؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
معلوم با این مسخره بازیت تو هم جزو کسانی هستی که فحاشی کردن به صفحه این بنده خدا
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هر چند دم از فرهنگ وتمدن بزنید نمی توانید این آبرو ریزی را جبران کنید.اون فرهنگش همونه خیلی هم براش محترمه شمایید که دم از فرهنگ می زنید ...وای به حال ما ..و.و.و.و
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تابناک عزیز اون بی جنبه بود یا ما ایرانی ها؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بی شعور جنبه فحش خوردن نداره!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
كي ياد مي گيريم كه به رفتار و عقايد ديگران احترام بگذاريم.
لباس اون خانوم پوشش عادي برزيل هست
اگه شما به گناه مي افتيد نبايد نگاه كنيد
جمعيت دنيا كمي از 70 ميليون نفر بيشتره كه با اين پوشش مشكل ندارن و جنبه هم دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
لطفا همه ایرانی ها رو با هتاکان جمع نبند. احساس کوچیکی می کنم وقتی با این جماعت جمع بسته بشم.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
به نظرم حق داشت که مسدود کنه! از بین 200 کشور دنیا فقط عده ای از ما بهش حمله کردن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
این یک توطئه است. مگر میشود ایرانی چنین کارهایی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آره! یکی خود تو!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
باز هم توهم توطئه و دشمن فرضی
و باز هم شکست از دشمن فرضی
سعید
| Germany |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به جای نادیده گرفتن مشکل باید سعی کنیم اول قبولش کنیم , و بعد حلش کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فعلا شده !!!
اسمال آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آقا خوبی همگی خوبند سلامتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بله کار اسراییله حتما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بله
می شود
orbit
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
و این است حماسه ای دیگر از ملت همیشه در صحنه؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
وقتی خبرو خوندم جای اونا که این کارو کردن خجالت کشیدم
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خیلی حرکته زشتی این افراد ایرانی نما انجام دادن
آبروی ایران رو بردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چرا ایرانی نما برادر من اینها ایرانی بودند باید ببینیم چه اتفاقی افتاده که ایرانیانی که فرهنگ غنی داشتند و همیشه به فرهنگشان می نازیدند این گونه شده اند باید ریشه یابی شود. مثل کبک سرمان را زیر برف نکنیم و این افراد را از ایران جدا نکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ایرانی نما دیگر چه مسسخره ای است ایرانی هستند خودتان را گول می زنید آن ها هم که در استادیوم فحش می دهند تماشاگر هستند اتفاقا از نوع پرو پا قرصش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقا واقعا بعضیها میدونن، این فیس بوک و مشابه هاش رو در ایران فیلتر میکنن، بسیاری از ما هنوز ظرفیت حضور در یک سایت اجتماعی رو نداریم!

واقعا ننگ بر این افراد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کاری که یورگن کیلینزمن با تور دروازه ایران کرد...مسی هم میکنه...ما رو بهتوپ میبنده...سوراخ سوراخمون میکنه تا یاد بگیریم ادب در دنیای امروز مهمتر از داشتن تاریخ 5000 سالهاست. تا یاد بگیریم نباید فحش بدیم .. تا یاد بگیریم که خیلی چیزا رو هنوز بلد نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فدای نظر خوبت. آنها که باید یاد می گرفتند تا حالا یاد گرفته اند. امیدی به یادگیری بقیه ندارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سلام كلينزمن راخيلي دوست داشتم راستي چراانكارراكرد من بچه بودم اين صحنه راديدم باخودم گفتم فكر كرده به برزيل وآرژانتين گل زده
ایلیا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از 2500 ساله حالا رسیده به 5000 ساله و 7000 هزار ساله ، کنتور که نداره بگین 70000 ساله ، دلمون به چه توهماتی خوشه !
meysam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
مجله ی خبری شبکه 1 خیلی کوتاه به این موضوع پرداخت و عملا گفت دیدید گفتیم فیسبوک چقد بده !
حاجی مشکل یه جای دیگه تو خودمونه چه ربطیبه فیسبوک داره. چرا مثلا بوسنی ها و یا نیجرها از این حمله ها به صفحه مسی نکردن؟؟؟؟؟؟/
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا با این حرکت فرهنگ غنی ما زیر سوال رفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چی زیر سوال رفت؟!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یعنی احمدی نژاد از سرمونم زیاده
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
:))))) 100 تا لایک و مثبت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
=))))))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این هم به همون سطح پایین فرهنگ امثال شما برمیگرده که به رئیس جمهور سابق کشور خودت هم بی ادبی میکنی چه برسه به یه برزیلی که ربطی هم به کشور ما نداره.
همین شماها آبروی ایران رو توی مجامع جهانی و بین المللی بردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از سرتون
MAHMUD
| United States |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اتفاقا اشکال از همون لولوست که ممه را برد !!!
مهدی
| France |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
1000 تا لایک هم از طرف من
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
به نظرم اگه چند ساعت وقت می گذاشت می توانست اکثر حمله کننده ها رو block و report کنه، ولی حق داره، این ما هستیم که ظرفیت جهانی شدن نداریم، نگاه کنیم چرا اینطور هستیم. جامعه شناسان کجا هستند؟
پاسخ ها
آیدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جامعه شناسان تو صف عابر بانک هستن. میخوان یارانه های نقدیشون رو دریافت کنند.
مهدی
| France |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جامعه شناسامون هم از خودمونن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
این تازه بخشی از واقعیات فرهنگی جامعه ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سايت فقط اجازه يه مثبت رو ميده حرفت 100000 تا مثبت داره، هي ميگن اينا ايراني نيستن، ميشه بگين ايراني كجاست؟ كيه؟ حتما كار دشمنه! آمريكا كرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خداوندا!چرا ما هميشه بايد يه حرفي واسه گفتن تو دنيا داشته باشيم؟؟!!!!!!!!!!
ظرفيت اينقدر پايين؟!يعني هيچ تفريح سرگرم كننده اي در اين مملكت نيست كه اين جماعت به آن ترغيب شوند؟!!!!اين همه افراد بي كار و بي ادب در شهرهاي كشورم هست؟؟
به چه قيمتي؟حتي اگر اين مورد عمدي و تنبيهي براي مسئولين باشد باز هم به چه قيمتي؟چي رو داديم تا به دست آور دلخواهمون برسيم؟؟؟
آيا معامله اي كه كرديم سودي داشت؟غير از اينكه بهانه داديم تا بيشتر در تنگنا قرارمان دهند؟تا بيشتر كنترلمان كنند؟
بايد اين ظرفيت پايين را به دنيا هم نشان ميداديم؟
اين چه جو سنگيني است كه رها نميكند اين جماعت جوگير را!!!!
تابناك لطفا تاييد كن.
sohrabi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعیت هم اینه که تفاوت فرهنگی بین مردم ما خیلی زیاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقا مهدی ، برو توو هوم.. چندتا خبر جدید داری مثکه :دی
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
احتمالاً ، كار تماشاگر نماهاست نه ايراني ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مثل اين ميمونه كه هر وقت بچه ات كار زشتي بكنه بچه مامانشه هر وقت كار خوبي بكنه بچه تو ؛ نه آقاجون اينا هم ايراني هستند و از دوستها و خانواده خودمون هستند بايد از خودمون شروع كنيم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
احتمالا كار نيروهاي خود جوشه !!!
داوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
وقتی که با جهان تعامل نداشته باشیم میشه همین،فکر میکنیم کارمون درسته!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
كار كار دشمناس
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اون بی ظرفیته یا ما!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست عزیز، طعنه زده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بدا به حال ما چه قدر بی فرهنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ما نه، شما.جمع نبند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقا مهدی ، برو توو هوم.. چندتا خبر جدید داری مثکه :دی
ناشناس
|
Czech Republic
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
شما را نمیدونم من که از الجزیره اسپورت 1 کل مراسم را مستقیم دیدم به لباس پوشیدن اون خانم هم کاری نداشتم فقط برام قرعه ایران مهم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه بابا ؟ شما کارت درسته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هر چند میدونم این نظر را انعکاس نمیدین

ولی وجدانا تا حالا فکر کردین بیش از 80 % اونهایی که میرن استادیوم چه تیپ آدمهایی هستن مگه بعد از بازی ها ندیدین اتوبوس داغون میکنن با موتور راه میفتن عربده کشی میکنن انوقت چه توقعی دارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آره اگه ناراحت نمی شن...کلا تیپ اکثریت (نه همه) طرفداران ورزش فوتبال تو ایران همینه. فقط یه جا غیر از استادیوم فرصت حضور و عرض اندام پیدا کرده.همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ای فیس بوک که میگویی چه هست ؟!!!!!
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
احتمالاً ، كار تماشاگر نماهاست نه ايراني ها
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
محدودیت در ایران این چیزها را هم بدنباش می آورد . منظور را که می فهمید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بله
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خیر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
در عربستان که محدودیتها ده برابر ایرانه، از این خبرها نیست عزیزم
مشکل تربیت ماست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نه نمی فهمیم. چون صرف نمی کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ناسزا به مسی هم از سر محدودیت بود؟
مهدی
| France |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دقیقا همین طوره ناسزا به مسی از سر محدودیت بوده
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
در بررسی های آماری مشخص شده است که کاربران اینترنت از لحاظ تحصیلات و نیز شان و منزلت اجتماعی در جایگاه قابل قبول و خوبی قرار گرفته اند.
انتساب این لجن پراکنی ها در صقحه فیس بوک آقای مسی و خانم لیما به طور مطلق به کاربران ایرانی منصفانه نیست.
دقت بفرمایید همچنانکه اخیرا دستهای ناپاکی از کشورهای منطقه در گل آلود کردن روابط صلح آمیز دیپلماسی ایران با جهان در حال تحقق است
همانها در اقدامات خصمانه بر علیه ایرانیان پیمان بسته اند
مردم عزیز ایران به مهمان نوازی مشهورند
به استقبال ایرانیان عزیز در ورود و حضور تیم پیشکسوتان آ ث میلان توجه قرمایید
میهمان دوستی ایرانیان به خصوص در ورزش و نیز توریست ممتاز است
پس نسبت دادن این حملات سازمان یافته و
برنامه ریزی شده به هموطنان عزیزمان منطقی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
دست وردارید بابا ... این جریان هر روز و هر روز توو همه ی استادیوم ها در حال اتفاق افتادنه .. هی میگن توطئه ، هی دشمن .. چشمت رُ باز کن برادر .. حتماً میبینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خودت رو گول نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ضمن ارزوی صحت و سلامت کامل برای حضرتعالی پیشنهاد می گردد ضمن اعلام پایان اخبار 2230 سر خود را ار زیر برف زمستانی خارج سازید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
محمد جان وقتی در بالاترین سطح تحصیلات هم فحش ها و الفاظ رکیک و اکثرا جنسی عمومیت دارد,بیهوده تقصیر را گردن دیگران نینداز. این فقط نمودی واقعی بود از انچه در سطح جامعه می گذرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ماله کشی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بله به مهمان نوازیشون توجه کردیم.آقاجان کشیدن لپ یک آقا توسط یک آقای دیگه که لپ مالدینی رو کشیدن در فرهنگ اونا معنای خیلی بدی داره.یا اون مهمان نوازی در مورد خانواده آلمانی که عده ای از همون مردم مهمان نواز جیبشون رو زدن و کلیه مدارکشون رو به سرقت بردن و اونوقت صدا و سیما با وقاحت میگه که مدارکشون مفقود شده بود و مورد مهمان نوازی مردم قرار گرفتند!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
توهم توطئه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خیلی دلم می خواست بهت مثبت بدم اما واقعیت رو هر روز توی همین شهر با چشم خودم می بینم و با گوش خودم می شنوم.
در این مورد به خصوص من فکر می کنم قضیه به جوگیری بیش از حد بعضی از هموطنان ما برمی گرده.
امیرحسین
|
Australia
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
والا به خدا پیشرفت فقط به انرژی هسته ای نیست ، فقط به بالا بردن رتبه علمی کشور نیست ، فقط به سدسازی نیست ، به خدا پیشرفت کشور فقط به این مسائل نیست
پیشرفتو باید از تک تک سلولای وجودی کشور که مردم هستن شروع کنیم ، کی باید به فرهنگ توجه کرد؟ کی باید یک گام بلند برای ارتقای فرهنگ برداریم؟ فرهنگ به خدا قسم فقط به تاریخ 2500 ساله نیست ، یکم رفتارمون رو درست کنیم ، همین زمینه ی پیشرفت های بعدی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حرف دلم بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
حالا هی پز فرهنگ 2500 سالتون و بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سالتون؟
majid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خدایا ما را به ان فرهنگ جد خود کوروش برسان که گفت پندار نیک کردار نیک گفتار نیک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اون زردشت بود که این ها رو می گفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بچه جون اين شعار را كوروش نداد، زرتشت پيامبر اينگونه فرموده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خیلی مشکوکه قضیه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هیچم مشکوک نیست، تا حالا هزاربار این اتفاق افتاده
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آره راست میگی احتمالا کار صهیونیست هاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
پیام من رو ثبت می کنین؟

قبول کنین بخشی از جامعه ی ما بی فرهنگ هستند ، هر چند درصد کمی از جمعیت کشور باشن ، اما جمعیت قابل توجهی هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
باید مجریهای مراسم اینچنینی که کشورهای مختلف با فرهنگها و عقاید مختلف آنها را بصورت زنده می بینند هم بقدری فهمیده باشند که با چنین وضعیتی در تلویزیون و پشت دوربینها ظاهر نشوند البته قطعا کار آنهائی که بی ادبی نموده اند نه درست بوده و نه قابل توجیه. کار آن مجری بد و زشت و کار این بی ادبان هتاک که حریم ادب را نگه نداشته اند از هر ملیتی که باشند بدتر و زشت تر می باشد و شدیدا محکوم اند و مسلما ایرانیان مسلمان چنین نبوده و نیستند و نخواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
هم ایرانی بودن و هم مسلمان .. مشکل از بی جنبگی و بی فرهنگی و بی اخلاقی ملت ماست نه لباس اون خانوم
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ای بابا! یعنی اون تو مملکت خودشم حق نداره لباسش آزاد باشه؟!! اصلن میخوای یه گشت ارشاد بین المللی بزاریم برا اینا؟!!
majid
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هموطن عزیز من
هر کسی با معیار های مورد قبول خودش رفتار میکنه اینکه شما میگی بیان مراعات ما رو بکنن خدا وکیلی اگه شما جایی بری که اعتقاداتشون با شما متفاوت باشه شما هم تغییر رنگ میدین و مطابق میل اونا میشین؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کشور میزبان برزیل می باشد نه ایران!
ما مهمان آنها هستیم نه میزبان
از کی تا حالا یک میهمان خیلی خاص (از نظر فرهنگی با دنیا) برای میزبان تعیین تکلیف می کند؟!
شما میهمانی تشریف می برید به میزبان دستور می دهید که چگونه نهار و شام آماده کند؟!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از این همه کشور دنیا فقط تلویزیون ایران باهاش مشکل داشته! کسانی که مشکل داشتن با لباس این خانوم میتونستن نبینن برنامه رو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ببینید نوع پوشش این خانم از نظرم ما بد میباشد از نظر خود ایشون و خانواده ایشون و خیلی انسان های دیگر بسیار طبیعی است. در آلمان داخل سونا خانم و آقا کاملا برهنه هستند ولی برای آنها عادی است و کسی کوچکترین توجهی به بدن دیگری نمی کند. ما نمی توانیم همه را وادار به مثل ما بودن کنیم. میتوانیم با تفکر و تعقل عقاید خود را برگزینیم و سخت به آن پایند باشیم. حالا آن خانم در یک کشور خارجی چه پوشیده به ما چه ربطی دارد؟ طبق روال جامعه و قانون آنجا این لباس عادی است
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ناشناس 22:45 متاسفم كه بگم ديدگاه اين بي ادبان هتاك از نوع ديدگاه شماست فقط شما مودبتري !
مهدی
| Malaysia |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چه ربطی به اون خانم داره برادر من. ایشون دوست داشته در چارچوبی که قانون کشورش و فیفا اجازه میده یه لباس واسه خودش انتخاب کنه. اینکه این پوشش به مذاق بنده و جنابعالی و مسئولین صدا و سیما خوش بیاد یا نیاد به ایشون ربطی نداره. شما واقعن توقع داری این خانم به خاطر سلایق محدود سانسورچی های صداسیما مدل پوشش خودش رو عوض کنه؟؟؟
جهت اطلاعت تمام کشورهای اسلامی منطقه برنامه رو پخش مستقیم کردن و اسلامشون هم به خطر نیفتاد
پامچال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوست ناشناس : قرار نيست 6 ميليارد جمعيت دنيا خودش را با فرهنگ ما سازگار كند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آقا جان رسانه ملی نیست که در بیشتر شبکه های خارجی مجری ها به همین صورت ظاهر می شوند. و برای دنیا اینها طبیعی هست و چون ما ندیده ایم تعجب می کنیم
مملی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حالا اگه شما رفتی با زن و بچت فرانسه و گفتن باید به فرهنگ ما احترام بزاری و بدون حجاب باشه خانومت اونوت از این نطقهای مصرف داخلی هم می کنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بهتر نیست به جای تعیین تکلیف برای یک خارجی اون هم در کشور خودش، کمی ظرفیت و جنبه ی خودمون رو بالا ببریم؟
سعید
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آقا جان توی نظرسنجی ها 2000 نفر جامعه آماری رو به یه کشور نسبت میدن , بعد شما میگین اقدامات یه گروه حداکثر 50000 نفر هویت ملی رو خدشه دار می کنن ؟؟؟ چشم ها رو باز کنید . وضعیت فرهنگی ما بسیار بدتر از چیزی هست که تصور میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خودت میگی یک گروه.از نظر شما یک گروه خاص میشن جامعه آماری؟این مثل اینه که شما بری فرودگاه واز اونایی که دارن از ترکیه میان بپرسی تا حالا ترکیه رودیدن یانه واونارو جامعه آماری حساب کنی وبگی همه مردم ایران ترکیه رو دیدن.با این مغلطه بزرگ وضعیت فرهنگی خودت بهتراز همونایی که اونارو جامعه آماری مردم ایران دانستی نیست.
سعید
| Germany |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
شما که خودت استاد مغلطه گری هستی عزیز ! این حرف من گیرم که اشتباه باشه , چه ربطی به فرهنگ من داره ؟؟؟!!! در ضمن شما یه نیم نگاهی به آستانه تحمل خودمون (چه اینجا , چه سر چراغ قرمز , چه سر صف نانوایی و ...) بندازی متوجه میشی من خیلی بیراه نگفتم !
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
افسوس که فرهنگ توهین و تخریب به هر دلیل بی دلیلی داره بین مردمی با تمدن چند هزار ساله اپیدمی میشه و هر روز هم بدتر از دیروز میشه..افسوس...
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اینها ایرانی نما هستین!!!!!
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ایرانی هستند و کارشون هیچ توضیحی وبهونه ای نداره
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
نهادهای فرهنگی و موثر مانند صدا و سیما مرده اند که در مورد این مسائل فرهنگ سازی نمی کنند؟؟!! چرا تو این مملکت کسی به فکر اصلاح تعاملات اجتماعی و مسائل فرهنگی نیست؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
نهادهای فرهنگی کارشون فقط فیلترینگه .. نمیدونستی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
آخه ما کلا اصلاح شده ایم. 2500 سال تاریخ با شکوه داریم. سبک زندگی عالی فرهنگ بیست. ما نیازی به اصلاح نداریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چون مردم نمی خوان درست شن هیچ کیم هیچ کار نمیتونه بکنه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
صدا و سيما خودش يكي از مقصران اصلي است !
roshan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
فرهنگ اریایی است دیگر نوادگان کوروش صغیر
پاسخ ها
ناشناس
| Belarus |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
یعنی شما زاده از کبیرشی
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سلام روشن عزیز وقتی ما به تاریخ و فرهنگ خودمون مثل جمله شما که می گویید کوروش صغیر به احترامی می کنیم پس بی احترامی به فرهنگ دیگران که جای خودش را دارد .
باید بدانی در زمان کوروش کبیر از تمام قومها و ملتها با اشتیاق برای ایران و ایران خدمت می کردند . نشانه آن دروازه 72 ملت تخت جمشید است.
در ضمن تا زمانی که افرادی مثل آقای دکتر ... در پشت تریبون از الفاظ ممه رو لولو برد استفاده می کنند و مورد تحسین از طرف برخی افراد قرار می گیرند . همین آش و همین کاسه هست.
دوستان چرا خدمون را گول می زنیم تمام این توهینها از طرف دوستان ایرانی ما بوده ، چون یاد نگرفتیم به فرهنگ دیگران احترام بگزاریم .
حال به نظر من ما خودمان باید شروع به گذاشتن پیام عذرخواهی در پروفایل مسی کنیم تا نشون بدیم این حرکات توهین آمیز مربوط به تمام ایرانیها نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
جالب این که فدراسیون فوتبال ایران میخواهد با بودجه چند میلیارد تومانی مانندجام جهانی قبلی که ایران در ان حاضربود .دراین جام جهانی هم کار فرهنگی انجام دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کوروش آسوده بخواب که ما فیسبوک را با تمدن جدید آشنا می کنیم!
hanie
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
متاسفام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چرا تعجب می کنید این فرهنگ رسمی ما است ، بگو اب را بریزند اوجانشون که سوخته وقتی بالاترین مقام اجرایی کشور ما این حرف را می زند و ما هم از شجاعت این برارد بزرگوار خوشمان می آید خوب از مردم چه توقعی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ادب رو لولو برد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خلایق هرچه لایق !!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آفرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همه اینها از برکات ... است.
ما رکورد زدیم در بی فرهنگی.
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اين قريب 50000 نفر جطوري رفتن تو فيسبوك من 10 روزه نميتونم يك سانيه برم جون فيلتر .همه رفتن و كامنت ركيك دادن به نظر سازماندهي داشتند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از اینترنت پر سرعت مخابرات استفاده کن
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بیکـــــــــــــــــــــــاری داره روی فرهنگ ما هم تاثیر بد میذاره!
saeid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
Harchi be ma sakht begzare haghemuneh!!!!.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تو فکرم اگر در روز انتخاب میزبان جام ملتهای آسیا 2019, ایران انتخاب بشهچه اتفاقی توی فیسبوک میافته
یه ضرب فیسبوکو با خاک یکسان میکنن!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
سوال اینجاست که چرا ایرانیان اینطور شده اند ؟ کمی فکر کنیم !!!!!!!!
شهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
من پروكسي نداشتم ولي اگر هم داشتم
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
عمده بحث ها حول این است که حیف آبرویمان رفت. درحالی که باید به اصل بحث یعنی ضعف اخلاقی ما ایرانی ها در این زمینه توجه کرد و درمانش کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کاملاً بجاست که سفارت برزیل به هیچ ایرانی ویزای سفر به آن کشور در زمان جام جهانی را ندهد. اگر این ملت جنبه دیدن یک مجری زن تلویزیون را ندارند، پس زمانی که به خاک برزیل و سواحل کوپاکابانا برسند و پوشش زنان را ببینند احتمالاً رسوایی ها و جنایات بیشتری به بار می آورند.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا جاي تاسف داره. به هيچ وجه قابل توجيح نيست.چيزي كه قابل توجه اينه كه خيلي از مردم دنيا ممكن تا بحال شناختي از ايران نداشتن ولي به لطف اين زحمتكشان تصوير لغايت زيبايي از ايران و ايراني تو ذهنشون حك ميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
. . . برسر اونایی که اسم ایرانی ها رو تو دنیا خراب کردن. . .
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
تازه حالا یه عده در داخل دنبال ورود بانوان تماشاچی به ورزشگاه ها هستند! ببینید این آقایان چگونه از آنها به نحو شایسته پذیرایی می کنند؟!! متاسفانه یا این حرکت جهت دار است یا ناشی از سست بودن پایه های فرهنگی ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اینم از روشن فکرامون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تو دیگه چقدر ندید بدیدی که فیسبوک رفتن برات روشن فکریه .. فیسبوک عزیزم یه سایته فقط .. یه شبکه اجتماعی ... نترس عزیزم .. یه نفس عمیق بکش ... حالا تکرار کن .. یه سایته اینترنتیه .. مثه همین تابناک
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همون فیلتر باشه بهتره، حالا این جماعت که الان به فیلترشکن دسترسی دارن( خودمم استفاده می کنم) خودشونو جز و قشر تحصیل کرده می دونن وای به حال روزی که فیلتر نباشه و همه به این صفحات دسترسی داشته باشند....
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اگر مدعی العموم وارد شود به 3 سوت همه افراد شناخته شده و معرفی و اگر لازم بود تنبیه میشوند تا انگشت اتهام از یک ملت برداشته شود.
رمضانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
این حرکت از سوی برخی از ایرانیان واقعا شرم آور بود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
این فیس بوکم شده بدبختی به خدا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
شایداین رفتارهای زشت از طرف عده ای که اتفاقآ تعدادشان هم کم نیست مستمسکی شود در دست موافقان سانسور در حالیکه برعکس مشخصآ دلیل اصلی آن همین سانسور است تا جاییکه هر گاه کوچکترین روزنه ای پیدا میشود به منفی ترین شکل ممکن از آن استفاده میشود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خداييش چه گروهي از ايرانيان و چه تيپ شخصيتي از ايشان اكثريت پارسي زبانان عضو در فيس بوك رو تشكيل ميدن؟ دوستان تو ذهنشون به اين سؤال جواب بدن؟! لطفا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
واقعا حقمونه که شبکه های اجتماعی فیلتر باشن فرهنگ استفاده شون رو نداریم.
wise25
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
کسی رو متهم نکنید،ما این هستیم.
ایران و ایرانی،چه شد که با فرهنگ 2500 ساله اینطوری شدیم.
واقعا مردم مشکل دارن؟؟:)
محمــد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
وای به وقتی که این ملت و جو بگیره .به خدا جهان سومی هستیم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
فیس بوک برای ایرانی ها طراحی نشده. ما عادت کردیم که دیگران ما را کنترل کنند. جنبه آزادی را نداریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چشم ها را باید شست ...مثل "کفاشیان" باید نگریست!که گفته بود چون "مسی" و "فرناندا لیما" رو دوسش داشتن ابراز محبت کردن..
ما ایرانی ها مردم عجیبی هستیم..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
براستی ما چرا اینگونه ایم؟

جامعه مجازی ما به مراتب بدتر از جامعه حقیقی هست.

من درک نمی کنم چه مرگمونه
ناصر
|
United States
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
پیشنهاد میشود فدراسیون فوتبال به خاطر این توهین ها تیم تراکتور سازی را جریمه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بی خود نیست میگن هرکسی در حد بضاعت فکریش نظر میده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
عزیزم متاسفانه به خاطر عدم ارتباط با جهان مردم ما حریص شده اند...یادمون نره تمام رفتارهایی که سالها پیش از خود بروز داده ایم امروز در فرزندانمان متبلور شده ....فحاشی ..عدم ترحم و ترس از خشونت های اجتماعی...متاسفانه حق به جانب پنداری که در همه عرصه های زندگی دیده میشه باعث میشه از لباس یک خانم تا توانایی های یک بازیکن فوتبال را که در همه جای دنیا هضم شده است ما با خشونت پاسخ بدهیم...متاسفانه نه تنها بایک گل بهار میشود بلکه بهتر است این گلها نباشند ....خدا صبر بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
بعد بگید چرا فیسبوک فیلتره؟! وای به اون زمانی که فیلتر نباشه معلوم نیست از این جامعه چی در میاد؟
بدبخت اون 95 درصدی که باید چوب این بی فکرهای, بی ادب, بی آبروی ... رو بخورند.
همیشه باید جو یه جوره دیگه ما رو بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
غرور و تعصب کور و شقاوت و طمع و متاسفانه خیلی از رذایل اخلاقی جامعه رو گرفته...خواهر و مادر افراد 1 دقیقه نمیتونن کنار خیابون وایسن و متاسفانه فحش و ناسزاهایی عجیب میشنوند....متاسفانه وقتی داخلیمون اینطوره دیگه خارجیمون که جای خود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
ما اينيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
وقتی فقرفرهنگی وارد کشوری شد همه چیز آن کشور راخواهد گرفت اگه همه بتنون تهاجم فرهنگی راخوب تعریف میکردن کارمابه اینجا نمیکشید ای کاش برمیکشتیم به عقب وگذشته مردم ایران میدیدیم باانکه هیچگونه امکانات نداشیم نه تلویزیون نه اینترنت ولی همه مهربان بااحترام برخورد میکردن حتی خیلی دور نریم زمان جنگ باانهمه مشکلات چه ادمهای خوبی داشتیم هیچوقت به زن بچه دشمن بد وبیراه نمیگفتن چه رسد به مسی ویا این خانم که شرایط کشورش همان جوری خدا به ما رحم کنه باانکه بچه ایرانیم افسوس بزرگانمون فراموش خیلی زود............
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
همینه عزیزان باید واقعیت رو قبول کنیم بی فرهنگیم بی فرهنگ نباید ادعامون بشه روز به روزم بدتر میشه که بهتر نمیشه. باید دید علتش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط باید بگم متاسفم
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
از کوزه همان تراود که در اوست
امیر محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
خوشتان بیاید یا نیاید ، موافق باشید یا مخالف اما باور کنید فرهنگ غالب بر جامعه امروزمان همین است ، در شهر که میچرخی با نمونه‌های متعددی از این قبیل رفتارها مواجه می‌شوی و هاج وواج می‌مانی که واقعاً ما نوادگان کوروش و داریوشیم ؟ واقعاً به کجا چنین شتابان ؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
چرا انکار؟؟؟؟ همیگی این افراد از بطن جامعه ما هستند
ایرانی اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
اونایی که این غلطا رو می کنن یک مشت آدم عوضی نفهم بی تمدن هستن که از روی بی سوادی و بی فرهنگیشون شخصیت بالای اکثر ایرانی ها رو از بین بردن و خواهند برد. ایشالا یا اصلاح شن یا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
برزیلیا و ارژانتینیا هم باید ما رو بشناسن؟؟
اینایی که هی از فرهنگ ایران دم میزنن بدون داشتم داشتم هنر نیس بگید حالا چی داریم؟
از نظر اخلاقی و فرهنگی کجا قرار گرفتیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
افراطی فیسبوکی دست از این کارها بردارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این همون فنری هست که قبلاً دربارش خیلی ها گفته بودن اگر ول بشه خیلی چیزها رو خراب می کنه. فکر کنم بهتر فکری کرد تا دوباره این فنر جم نشده و روز از نو روزی از نو نشه.
مرمایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کاش صعود نمیکردیم و اینهمه بی آبرو نمیشدیم کاش هر سه بازی را سه هیچ ببازیم تا آدم بشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مردم ندید بدیدی شدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بشر ، از فقر فکری بیرون بیا ...... !!!
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تابناک عزیز خواهش میکنم شما دیگه اینو نگو که فقط 50 هزار نفر بودن! مگه قرار بود 70 میلیون نفر ایرانی برن کلمات رکیک به کار ببرن تا "ضربه بدی به اعتبار و چهره مردمانِ ایران نزد جهانیان وارد آید"!
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اصلاً جای نگرانی نیست نگاهی به آمار نزاع در ایران بیاندازید و سپس به صلح دوست بودن ایرانی ها که جناب فرهادی در دریافت جایزه ... فرمودند بیاندیشید و در ادامه از ایشان بخواهید در جایزه دیگر بفرمایند مردم ما با ادب ترین مردم دنیا هستند و شما هم در آن زمان کامنت میگذارد و از ایشان تشکر میکنید و یادتان رفته که به این خانم و مسی فحاشی شده ! میگید نه آزمایش کنید! پس نگران نباشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چرا این خانم و این مسی باید مجبور بشند صفحه خودشون را به خاطر ایرانیها مسدود کنند؟!
من جای مدیران فیس بوک بودم تمام اکانتهای ایرانی را تا آخر جام جهانی مسدود می کردم تا با فرهنگ غنی خود مردم دنیا را بی نسیب نکنند.
رمضنخاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
باور كنيد اگه جام جهاني نمي رفتيم بهتر از اين بي آبرويي بود من كه هنوز دارم خودمو مي خورم اي كاش مي شد زمان به عقب برگرده و يه جوري ماست مالي بشه
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
با درود به تمام ایرانیهای واقعی. من متولد 1343 هستم کسانی که هم سن و سال من میباشند و علاقمند به فوتبال حتما یادشون هست که جو ورزشگاهها در دهه شصت که هنوز پولهای این چنانی راه پیدا نکرده بود به فوتبال چگونه بود . چرا دردهه هفتاد و دهه هشتاد جو ورزشگاهها تغییر کرد دهه هشتاد بدتر از دهه هفتاد و طبیعتا در شروع دهه نود که خود شاهد هستیم به کجا رسیدیم . علت چیست ؟ چرا نتونستیم فرهنگ غنی مون را نگه داریم؟ واقعا علت چیست؟؟؟؟؟؟
جعفرقلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به نظر من اصلا نباید به این مطالب پرداخته بشه چون اونوقت اونایی که اینکار رو کردن فکر می کنن چه کار بزرگی کردن که همه ی رسانه های داخلی و خارجی بهش پرداختن این جوری تشویق می شن بیشتر از این کارا بکنن چون این عده عقده ی حقارت دارن و فرزندان ناقص الخلقه جامعه ی بیمار ما هستند.فکر می کنم در برخورد با این افراد فقط باید به دیده ی ترحم بهشون نگاه کنیم همین.
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تابناک عزیز خواهش میکنم شما دیگه اینو نگو که فقط 50 هزار نفر بودن! مگه قرار بود 70 میلیون نفر ایرانی برن کلمات رکیک به کار ببرن تا "ضربه بدی به اعتبار و چهره مردمانِ ایران نزد جهانیان وارد آید"!
کسی که خیلی اهل فوتبال نیست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به نظر من جونهایی که این کارو کردن حق دارند، وقتی قرار یک مراسم قرعه کشی برای سراسر دنیا پخش بشه باید به همه فرهنگها احترام بگذارند. درست نیست که طراحی اجرای مراسم قرعه کشی فقط بر اساس یک فرهنگ خاص باشد. وقتی آنهابرای فرهنگ و تعصبات 70 میلیون ایرانی اهمیتی قائل نشدند چنین واکنشی را هم باید انتظار داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شما جز 50000 نفری خودت رو قاطی بقیه نکن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
جمعيت دنيا كمي از 70 ميليون بيشتره عزيز دل
واقعا فكر مي كني اينقدر تو دنيا مطرح هستي كه خانوم مجري به خاطر شما پوشش اسلامي داشته باشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همه حرفاتونو زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! خیلی ببخشید برید خودتونو درست کنید اگه هرکسی از خودش شروع کرده بود الان اوضاعمون این نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
من توهم توطئه ندارم .اما بعید میدانم این تعداد عظیم بصورت خودجوش چنین کاری بکنند ..درست است که ما فحاش و بی ادب و..داریم اما نه به این سبک و روش ! ..ما ایرانی ها بیشتر آبرو دار هستیم در جلوی خارجیها ..اگر هم فحش بدهیم بین خودمان است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حالا خوبه فیس بوق فیلتره و ملت اینجورین!
باز بشه دیگه چی میشه!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شاید علتش اینه که بسیاری از این افراد فیس بوک را محلی برای تخلیه احساساتش به هرطریقی که دوست دارند می دانند که البته کاملا غلطه
علی عبدی
|
Italy
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
باید دید ریشه ی هدایت اجباری به بهشت از کجا در مردم ما نهادینه شده
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ما فقط ایرانی بودن و صاحب فرهنگ بودن رو شعار میدیم در حالی که شعور ایرانی بودن رو هم نداریم!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همش زیر سر امریکاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بیایید دیگه فرهنگ نداشته رو به رخ دنیا نکشیم
فرهنگ غنی ایران در حقیقت فرهنگ ایران قدیمه و اجداد ماست نه فرهنگ نسل ما
ما ایرانیها جزو بی فرهنگ ترین و عقده ای ترین ملل دنیا هستیم
فرهنگ رانندگیمون
فرهنگ غذا خوردنمون
در همه زمینه ها خودتون فکر کنید که ما چی هستیم
فرهنگ نسل ما فقط یه سری ادعاست که اتفاقا به خاطر نداشتنش اینهمه ازش دم میزنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از ايراني كه حتي به هموطن تورك لر و گيلك خودشم رحم نمي كنه انتظار بيش از اينم نميره...
مرتضی پاپی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
پیشنهاد عالی دارم :تعدادی از قهرمان های المپیک و جهان رشته های ورزشی و تعدادی از فوتبالیست های تیم ملی از جانب ملت ایران از این افراد دلجویی و معذرت خواهی کنند
مهدی
|
United States
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اتفاقا خیلی هم خوب شده. الان کل دنیا پی می برند که فیس بوک اصلی ترین محل اشاعه فساد هست و بهانه ای شد برای برچیده شدن این سایت مستهجن در کل جهان . عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فعلاً که خدا خواسته آبروی ما بره توو دنیا .. در حالیکه همه دنیا دارن توو آرامش از فیسبوک و توییتر استفاده میکنن.. این تویی داداش که فیسبوک هم برات مستهجن هست .. خدا رحم کنه به ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این هم هنری دیگری از آقایان حماسه ساز!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
من یه مرد میخوام با دلیل و مستند ثابت کنه که ما ایرانیها خیلی با فرهنگیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این کار غیر ممکنه
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
معلوم نیست اگر فیسبوک تو ایران فیلتر نبود چه بلایی سر جهان می آوردیم.
بنده ای کوچک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
یه روز یه بچه ای میره دزدی خونه مردم و گیر میوفته ! صاحبخونه میگه بیخیال بخشیدمش من که اصلا این بدبختو نمیشناسم ! خونواده این بچهه تو بوق و کرنا میکنن که آی مردم کار بچه ما درست بوده آیا؟!!! یه نظر سنجی میزارن تو شهر میگن کسایی هم که خبردار نشدن بیان نظر بدن !!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ماها فقط ادعای بافرهنگ بودنو داریم.خودمون میدونیم واقعا چه خبره.الکی با این حرفا دلمونو خوش نکنیم.فرهنگ باید تو رفتارمون باشه
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
كار درستي نبود رفتن به اون خانوم فحش دادن البته من مراسم هاي زيادي رو ديدم چه مراسم هاي فيفا و... اكثرا مجري ها يا مسئولين زني كه تو اون مراسم ها شركت داشتن پوشش خوبي داشتن ولي پوشش خانوم ليما تا حالا بي سابقه بود خيلي بدن نما و لخت بود اخه باز بودن سينه تا اون حدتو اون مراسم خشك و رسمي؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به تو چه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چرا این همه دارید ملتو می کوبین . یکی نیست بگه این مسئولان فزهنگی کشور از صدا و سیما گرقته تا نهادهای اجرایی چه کاری برای فرهنگ سازی تو جامعه کردند. جز اینکه برای حل مشکل فرهنگی مثلا حجاب به صورت قهری عمل کردند. کی تا حالا به بررسی مشکلات فرهنگی در سطح کلان کشور توچه شده. چرا صدا وسیما به قولی که به مردم داده نباید پایبند باشه . ویک خانم بتونه 75 میلیون انسان یک جامعه رو به چالش بکشه. شاید دهه 60 و 70 میشد با حذف کردن صورت مسئله مشکلات این چنینی رو حل کرد ولی الان ذیگه با این وسعت ارتباطات محاله.یک کم منصفانه به قضیه نگاه کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اینکه عده ای به صفحه ی فابیوس به خاطر مسائل هسته ای حمله میکنند و یا به لیما به خاطر لباس و پوشش و حجاب، پر واضح هست از چه قشری هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دشت بی فرهنگی ما هرز تمومه علفاش . . .
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همه اينا يه طرف انصافا چيزي كه بيشتر از همه تامل منو برانگيخت استفاده از واژه "تيم ملي بارسلونا" در متن بالا بود!!!

ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فقط میتونم بگم متاسفم !!!
باید کاری در این زمینه انجام داد تا جلوی افتضاح احتمالی بعدی گرفته بشه...
خدایا عاقبت همه مون را ختم به خیر کن !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
...و این است تمدن کهن 7000 ساله !!!
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
نگو داشتم داشتم، 50000000 سال تمدن داشتم. الان چی داری ؟ الان چی هستی؟
دست به یقه با اقساط
|
United States
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کاش این عذر خواهی نان میشد!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
عزیزان نمیشه هم خدا رو خواست هم خرما، یا باید فضای مجازی رسمیت داشته باشه برای فرهنگ سازیش برنامه ریزی بشه یا اینکه کلا بی خیال فضای مجازی شد، که دومین گزینه امکان پذیر نیست، وقتی دختر و پسر را توی دانشگاه و همه جا از هم جدا می کنند که همدیگرو نخورند، خب یه سری عقده سرباز میکنه و اینجوری دامن این خانم بیچاره رو میگیره ...... این مشکلات فرهنگی ریشه در تابو کردن کردن ارتباطات زن و مرد در جامعه است، عربهایی که دختراشون رو خرید و فروش می کردند الان برید ببینید توی امارات و قطر و کویت و ... چطور مودبانه با جنس مخالفشون دارند برخورد می کنند، رفتار ما با این قضیه یکمی بهبود یافته تر از عربستان است وگرنه خیلی پیشرفتی نداشتیم ....
امین د
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
"بازیکن تیم ملی بارسلونا " !!!؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
من که اصلا تعجب نکردم از این کار چون فوتبال تو ایران اینطور جا افتاده :| با فحش و درگیری . فوتبال ما بی فرهنگ بار اومده و به همین خاطره همش حاشیه داره و پیشرفت نمیکنه . پس یک فوتبال بی فرهنگ تماشاگران بی فرهنگی هم داره چون تاثیر میزاره رو تماشاگر . توهین نشه به تماشاگران با فرهنگ . منظورم همین قشر بی فرهنگ بوده
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از این ور دنیا اونور دنیا مردم رو ارشاد میکنیم. حال به هر قیمتی که بشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به نظرم با توجه به وجهه زشت بین اللمللی که قضیه مسی و این خانوم برای ایران داره، وزارت خارجه باید این حرکت را محکوم کنه و بگه که توی فیسبوک حدود یکی دو میلیون ایرانی هستند که از این تعداد یه سری ارازل و اوباش هم هستند دیگه چه کار کنیم، شما به دل نگیرید ....
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اینا همه نشونه محدویت , بی ظرفیتی ,روایج بی اخلاقی و عقده ایی شدن ملته!
متاسفانه چه بخوایم چه خوایم این اتفاق رو همین ما ایرانیا انجام دادیم.
اره باید افتخار کنیم به تمدن 2500 ساله ایی که داشتیم و الان دیگه نداریم!
زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به نام خدا. ما که نژادپرست نیستیم. پس ایرانی هم مثل دیگر ملل؛ هم خوب دارد و هم بد. هم نیکوکار دارد و بدکردار. اما نکته ظریف ماجرا کجاست؟ نکته طریف ماجرا اینجاست که مخاطبان عامه مردم در فیس بوک؛ کدام دسته از افراد هستند؟آیا مسی یا خانم لیما اگر مثلا و برفرض محال در سایت تبیان صفحه ای داشتند؛ همین برخورد باهاشون میشد؟ پس واقعیت را قبول کنیم. بخضی از جوانان و حتی تا میانسالان ما واقعا بی فرهنگ هستند!!! در رانندگی ؛ در صحبت با هم؛ در استادیوم و.....سایت مسی و لیما؛ فقط محل بروز این فرهنگی هاست؛ نه ایجاد آن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
قضیه یه کم بوداره.......................
نمیدونم. ولی امیدوارم کسایی که مخالف رفع فیلتر فیسبوکن ربطی به ماجرا نداشته باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سایت یاهو در صفحه مکتوب خود با گزارشی تحت عنوان Iranians troll Messi, Brazilian model on Facebook به این موضوع پرداخته . چه چیزی بهتر از این برای معرفی فرهنگ ایرانی ؟!
لینک گزارش :
http://en-maktoob.news.yahoo.com/iranians-troll-messi-brazilian-model-facebook-141806244.html
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از کدام فرهنگ حرف میزنید ایرانی همینه هر روز در خیابان میبینید یا اونچه که میخوایم بشه یا همه چیو خراب میکنیم
علی از قائمشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سلام اگه واقعا ما رکورد زدیم چرا تو گینس اسم مون ثبت نشده ؟ از اینکه اینجور افراد خودشون میان خودشونو مسدود میکنن مهم نیست مهم اینه الان مطرح شدن که مسدودن :)
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
حالا نوبت به باراک اوباما رسیده! فک نکنم این یکی رسانه ایی نشود! آوازه ادب ایرانی همه جا خواهد رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جلوی این حرکات گرفته نشه ممکنه به فاجعه ختم بشه ...
نباید اجازه داد با آبروی ایران و ایرانی بازی بشه.
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
مثل فوتبالمون که میگیم ده سال از کره عقبیم فرهنگمون هم از دنیا عقبه باید از الان فرهنگ سازی کنیم واسه 20سال دیگه!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ظاهرا به پیج های دیگه هم دارند حمله میکنند !
واقعا جای تاسف داره ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کاش قبل این که چیزی وارد کشور بشه فرهنگ سازشی صورت بگیره،ضمنا نمی دونستم این قدر جهان سومی بودیم
اسمال آفا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خدایا همه طرفدارهای فوتبال رو در کشورم شفا بده چون همه تو وضعیت جنگی هستند اینها که با مقوله فرهنگی اینطور می کنند اگه برن جنگ چیکار می کنن - اللهم اشفع کل مریض - الهی آمین
ناشناس
|
Canada
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
يك نگاهي به مثبت ومنفي هاي سر نوشت فوتبال وعوارض ناشي او اون بندازين ببينيد چيزي براي دفاع داره:
منفيهاش:اختلاس وزدوبند-آموزش كلمات ناهنجار ومبتذل-به غارت رفتن بيتالمال ودستمزدهاي عجيب وغريب-بت شدن ستارگان فوتبال كه بعضا درحد چراغ"پي سوز"هم نيستند-شيوع دلالي-شيوع فساد به معني عام
مثبتهاش:سرگرم شدن جوانان(كه البته بهانه اي بيشتر نيست)-آمادگي براي رقابتهاي بين المللي(يا شانس ويا اقبال)-ترغيب جوانان به فعاليت ورزشي-تحرك جامعه-.......
واقعاً ارزشش رو داره ؟؟شايد با همين پول ميشد براي مردم كارخانه وتوليد ايجاد كرد كه بيكاري وعوارض ناشي از اون كمتر ميشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ادب نزد ایرانیان است و بس!!
ناشناس
|
United States
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
I donot understand why some Iranian idiots do this kind of inhumane act
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
اوه، عجب قضيه بزرگ و ضايع شده! الان اخبارش تو صدر تمام خبرگزاريهاي دنياست. اين قضيه براي ما ايراني هاي خارج از كشور خيلي بدتره. واقعا آقايون تحويل بگيرن نسل بعدي جامعه رو و ببينن بي اخلاقي ها، بگم بگم ها، ضبط صدا و نوار و هوچي گري هاشون چه نسلي رو به جامعه ايراني تحويل داده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
من به عنوان یک ایرانی از ایشان عذر خواهی می کنم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چرا در جامعه مابه راحتی به دیگران توهین ولعن و نفرین میشود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به نظر من نقش فردوسی پور تو این قضیه خیلی پررنگه و باید برخورد جدیی با این فرد صورت بگیره
از بس هی گفت این خانم خیلی منشوریه
اینجور برخورد کردن فردوسی پور حیلی اشتباهه. در مورد تحقیر هاشم بیگ زاذه و مهار مسی هم این برنامه نود بی تقصیر نیست.
باید مسوولین صداو سیما نظارت جدی تری بر این برنامه بکنند. فضای برنامه نود خیلی خراب شده و شده محل دعوا و جنجال و فقط اون وسط بی اخلاقی ها و قانون گریزی ها و دروع ها را به کل جامعه داریم نشون میدیم که خود این باعث دامن زدن به بی اخلاقی ها میشود
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
عجیب نیس
7 و نیم ملیون بیکار داریم
امیر
|
United Kingdom
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چون خودمومومیشناسیم اصلاهم مشکوک نیست!اگه فحش تودهنمون نبود اونوقت میشد مشکوک دونست اما فحش مثل نقل ونبات تودهن ایرانیاست بی سواد وباسوادم نداره مثلا جدای از تمدن 6میلییون ساله!!!!ناسلامتی مسلمونیم خدابهمون رحم کنه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این بی ادبی ها تاثیر فیلم ها و سریال های آمریکایی هست ...

همه میدونند بی ادب ترین مردم ، مردم آمریکا هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
به نظرم همان بهتر که فیس بوک تو این مملکت ممنوع باشه چون ما ظرفیت استفاده از اونو نداریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
عجب آدمهایی پیدا می شوند. جوان ایرانی دچار کمبوده . این موضوع رو باید درست حلاجی کرد. ولی مگه این موضوعات تو جامعه ما مسئول داره که رسیدگی کنه. اونهایی که میگن ورزشگاه رفتن مرد و زن زشته. حالا این موضوعات رو با جارو خاک انداز زیر قالیچه قایم کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
باسلام نسبت غیرایرانی دادن به این عده ازهم وطنان کار بیهوده وباطلی است والبته پاک کردن صورت مسئله تاکی باید خومون را در پس تاریخ چند هزارساله پنهان کنیم این واقعیت است حتی درکنار خیابان در فوروشگاه ودر هرجایی ازجامعه این الفاظ قابل شنیدن است تاکی متصدیان فرهنگی جامعه تاثیر گزارخواهنشد؟ طرح تحول اقتصادی یاطرح تحول فرهنگی کدام مهمتراست ادبیات ما تا کی باید خام بماند استخراج مبانی فرهنگی وتلقین آن به جامعه کارکدام سازمان ویا نهاد است ؟عزیزان رکودفرهنگی ویاشاخص رشد آن توسط چه ارگانی بررسی میشود واز چه کسی باید گزارش سالانه خواست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
دوستان خودتون نگاه کنید الان تو تابناک 1000تا ادم میاد ولی 1نفر اینکارو تایید نکرده که این رفتار درست بوده اگه بخوایم نتیجه بگیریم من میگم والا اصل قضیه کار ایرانی نبوده
saeid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
با باب ما بايد براي جهان الگو باشيم فرهنگ ايراني بايد صادر بشه ما ركورد زديم در همه چيز واقعا كه چه ديديدي داشت اون كه گفت ما ركورد زدييييم.............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فرهنگ غنی ایرانی کمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ما ایرانیها گرفتار خود برتر بینی شدیم و همش دم از تاریخ 2500 ساله میزنیم داشتم داشتم قبول نیست دارن دارم قبوله زندگی در حاله نه گذشته واقعیت فرهنگی ما همینه به ادبیات کوچه و بازارمون نگاه کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
جالبه. دقت کردین تا یه اتفاقی میفته که احساس میکنیم آبروی ملیت و کشورمون رو میبره چه جور داغ میکنیم؟
سالیان ساله که دین و ارزشهای دینی به ما یادآوری میکنن که با مردم دنیا چه جور باید برخورد کرد. ولی کسی اهمیت نمیده.
حالا این هم نتیجش. حتما باید یه جایی سرمون به سنگ بخوره تا بفهمیم وقتی برای زندگیمون هنجار تعریف میشه و ارزشها و باورهایی تعریف میشه برای تفریح نیست برای اجرای توی زندگیه تا بهتر زندگی کنیم نه اینکه به عالم و آدم فحش بدیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
کار مردم عادی نیست که اگربود قبل از این هم موارد مشابهی وجود می داشت. برنامه ریزی شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ابن داستان واقعا عجیبه !
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تا وقتی راهکارهای اساسی برای تفریح و سرگرمی قشر نوجوان و جوان مملکت پیدا و اجرا نشه . این جوانان به این شکل از تفریحات که فقط در دنیای مجازی قادر به انجان آن هستند، ادامه خواهند داد.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
چه ربطی داره چون من تفریح ندارم برم به خارجی ها فحش بدم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بله برای خیلیها ها این کارها تفریحه ! مثلا وقتی با هم قرار می ذارن که تا آخر امشب مثلا سه هزار پست علیه این خانم یا آقای مسی بگذارند یعنی اینکه با اینکارا دارن سرگرم می شن
پویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بعد ملت انتظار داره فیسبوک رفع فیلتر بشه
به هیچ وجه نباید فیلتر فیسبوک رفع بشه
سانسور حق مسلم ماست
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
از كوزه همان برون تراود كه دراوست ما فرهنگمون همينه نه چيزي بهتر نه چيزي بدتر بقيش كه ميايم و تعريف مي كنيم از فرهنگو ابمون همش نشات گرفته از فرهنگ تعارف و اغراق ماست وگرنه ايرانيان چيز مثبتي ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فرهنگ ایرانی همینه دیگه . شما انتظار زیادی دارید . تازه خدا را شکر که اراذل و اوباش هم به اینترنت دسترسی بسیار کمی دارند.
amir
|
Australia
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
خانم ليماي عزيز.شما هم ببخشيد.
پاسخ ها
جعفرقلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
وا چه زود خودمونی شدی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بابا هيچ اشكالي نداره اين فرهنگ مردم ماست اتفاقا زياد هم بد نيست كي گفته كه همه بايد مودب و دست به سينه باشند اينكه ميشه مثل مورچه هاي كارگر اتفاقا اصلا پيشرفت فرهنگي با همين تضادها ساخته مي شود و اصلا فرهنگ همينجوي رشد ميكند به نظر من اصلا اشكالي ندارد شما فيلمهاي آمريكايي رو نگاه كنيد تو تمامش پر از فحشهاي ركيك است چرا هيچ كس در دنيا نميگه آمريكاييها بي فرهنگ هستند اگه اينجوره چرا همه مي خواهند مهاجرت كنند به آمريكا به نظر من اين موضوع نه تنها اشكال نداره بلكه باعث تحول فرهنگي هم ميشه و از دوستان هم مي خواهم اينقدر خودباخته و پاستوريزه نباشند كه سريع به معذرت خواهي بيفتند اين خودباختگي و تحقير خود در قبال يك حركت كه جزئي از فرهنگ ما مي باشد اثراتش خيلي مخرب تر از خود حركت است و مردم و كشور را خيلي بيشتر تحقير مي كنه.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
یکبار دیگه هم گفتم ولی نزاشتید. فیلتر فیس بوک منطقیه، نه به این دلیل که برای ما ایرانی ها مضر هست بلکه ما ایرانی ها براش مضریم.
abbas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این نشانگر این است که مردم ما فقط به فرهنگ گذشته خود می بالند خود از آن بهره ای نبرده اند بعد در رسانه ها صحبت از آزادی سازی فیسبوک و یوتیبوب و توئیتر میکنند کسانی که این حرف را مطرح می کنند به دنبال هدفهای خاص خود هستند نه به فکر آزادی مردم چون در گذشته نشان داده شده که مردم ایران از طریق این رسانه ها حتی بر علیه مملکت خود نیز تبلیغ کرده اند جای تاسف دارد نباید به گذشت که داشتیم نازید چون داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حساب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بايد قبول كرد كه صدا و سيما از همه بيشتر در اين ماجرا نقش داره ما كه مي دونيم طرز پوشش كشورهاي ديگه چگونه است مخصوصا در اين دست برنامه ها پس چرا اجبار ميكنيم بيننده پاي برنامه اي بنشينه كه نمي تونه اون رو كامل ببينه در ضمن كسانيكه دسترسي به اينترنت باتوجه به فيلترينگ، فيس بوك رو دارند مطمئنا برنامه رو كامل و مستقيم ديده اند. پس مشكل رو بايد در جاي ديگه جستجو كرد.
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هی میگم فیس بوک بده! بفرما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
آتش و برق هم مفیدند اگر بلد نباشی چه جوری ازشون بهره ببری جزغاله میشی ممد آقا
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
سلام وقتی بنیان یک زندگی در ایران بخاطر عوض کردن کانال تلویزیزون از بین میره و زن بنده داره بهمین دلیل طلاق می گیره با ید افسوس خورد به حال خودمون
که چقدر از اسلام دور شدیم و فقط یدک کش مسلمونی هستیم
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شاید به خاطر سست بودن و ناسالم بودن افکار و عقاید ماست که یه کانال عقاید ما رو عوض میکنه وقتی ما خودمونو از دنیا جدا میکنیم و میگیم هر چی ما میگیم درسته مسلما از دنیا عقب می افتیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
امان از دست اين زبان كه مي تواند از بي نهايت خوبي تا بي نهايت بدي را به نمايش بگذارد!!
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
قبول کنیم علیرغم ژستمان بی فرهنگیم
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
همه چیو شوخی گرفتیم در حالی که خودمون داریم برای جهان شو خی می شیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
آخه باید یه جایی این فرهنگ 2500ساله خودشو نشون بده دیگه
همینجوری که نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هر چه کاشته شود همان درو میشود. قابل توجه تبلیغ کنندگان دیدنی و فرهنگی کشور.
بنیامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تیم های بزرگ جهان حق دارند که برای برگزاری بازیهای دوستانه حاضر نیستند به ایران سفر کنند و بازی اشان در کشور دیگری مثل امارات ( برزیل - ایران ) برگزار می کنند . اگر فحش دهندها ایرانی نسیتند ، سارقین گردشگر آلمانی در کرج صد در صد ایرانی هستند خودمان گول نزنیم
فرزند آدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
وقتی در داخل کشور با جوکها و مطالب هجو شخصیتها و قومیتها را مورد هجمه قرار میدهیم وابایی از بزرگان نداریم این طوفان به راه افتاده در حال حرکت میتواند به دیگر کشورها سرایت کند مثل ریز گردها مثل طوفان کاترینا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
این که در ورزشگاه های ما همین طرفداران به اصطلاح بافرهنگ هر نوع توهینی را به داور، بازیکن، تیم مقابل، همه شهروندان آن تیم که متعلق به آن شهر یا منطقه است با رکیک ترین، بی شخصیت ترین و نژادپرستانه ترین شعارها که واقعا در نیای امروز مطرود و جز عقب ماندگی چیز دیگری نیست، این گونه رفتارها را هیچ وقت توجیه نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
فکر کنم هر چی ظریف درست کرده بود اینها براحتی خراب کردن. شاید تا هزار سال بهتره دیگه از کوروش و این جور چیزها حرف نزنیم.سکوت کنیم.حقیقت رو قبول کنیم که ادب نداریم. نظاره گر کارهایی که میکنیم باشیم. و در آخر کم کم اون هم کم کم شروع به اصلاحش کنیم. لطفا در داخل این رو بیشتر از رسانه های خارجی بازتاب بدین و اصلا بهتره رسانه های داخلی شروع به تحقیر خودمون کنند.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
در این مورد که این قبیل کارها بسیار زشت و نشانه بی فرهنگی ماست که شکی نیست! ولی دوستان توجه کنین به کسانی که از آب گل آلود ماهی میگیرن و از هر فرصتی برای توهین و زیر سوال بردن فرهنگ و تمدن ما استفاده میکنن! مگه الان در مصر زنده زنده همو دارن میخورن، کسی به فرهنگ باستانی شون گیر میده؟!! همه جا به گذشته شون احترام میذارن، جز در ایران که توهین به ملیت و کیش و آیین و تاریخمون شده ارزش! هرکی به فحش بکشه گذشته مون رو میشه آدم باکلاس و روشن فکر!! عزیزان، ما که فرهنگمون در حال حاضر در مینیمم مطلقه قبول، ولی به گذشته باشکوهمون چی کار دارین؟! ):
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
شوربختانه اگرچه تار و چوگان در یونسکو به نام ما ثبت نشد احتمالا حمله تاتاری فیسبوکی به نام ما ثبت خواهد شد!!! جای تاسفه
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
زنده باد کوروش...کوروش بخواب..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
طرف رفته تو صفحه مسي و اين بنده خدا هرچي از دهنش در اومده نوشته، حالا اومده اينجا ميگه "متاسفم، فرهنگ نداريم"
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
يه بار بايد اينطوري ميشد كه ايرانيا متوجه گندي كه بالا اوردن بشن و ديگه هر دفعه اين كارو براي سياستمدار ها و مجري ها و ... تكرار نكن
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
تا وقتی مسئولین (بویژه صدا وسیما) فکر می کنند قیم مردم اند و آنها را کودک می شمارند و برایشان تصمیم می گیرند که چی خوبه و چی بد و بدین طرایق به شعور و فرهنگ مردم توهین می کنند ، همین آشه و همین کاسه . ...
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ربطي به لباس پوشيدن اين خانوم نداره. احتمالا مسي هم لباس بد پوشيده بود...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ايرانى بودن يك طرف اينها از خدا نميترسن؟ واقعا فرهنگمون نابود شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
ممکنه کار عده ای باشه که این روزا دارن تو روزنامه ها به فیسبوک گیر میدن و با این کار دارن به هدفشون میرسن! از شهرت فوتبال برای رسیدن به مقاصد سیاسی استفاده میکنن! به این هم فکر کنین...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
بد ميگيم چرا پيشرفت ميكنن چون فرهنگشون به اين حال و روز نيوفتاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
هنز نزدادايرانيان است وبس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
واقعا ماچه اعتمادبه نفسی داریم که میگیم بافرهنگترین مردم هستیم.تاکی ادعاوریا؟ مشت نمونه خرواره