بازدید 3939

نوبخت: منابع درآمدی بودجه ۹۳ واقعی است

کد خبر: ۳۶۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳ 10 December 2013
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی مجلس عنوان کرد منابع درآمدی بودجه ۹۳ واقعی است و این منابع از طریق افزایش فروش نفت و اخذ مالیات محقق خواهد شد.
 
به گزارش فارس، سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالب مطرح شده از سوی محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: معاون برنامه‌ریزی دولت در این جلسه عنوان کرد که بودجه 93 و بخش درآمدی آن واقع‌بینانه است و منابع درآمدی بودجه سال آتی از طریق اخذ مالیات به ویژه از کسانی که تاکنون مالیات پرداخت نمی‌کردند و نیز از طریق افزایش فروش نفت تامین می‌شود.
 
وی افزود: در بودجه سال 93 علاوه بر تخصیص 20 درصد درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، 11 درصد دیگر از این درآمدها توسط دولت به صندوق توسعه ملی اختصاص می‌یابد که بر این اساس مجموع درآمدهای اختصاص یافته به صندوق توسعه ملی به 31 درصد افزایش پیدا می‌کند.
 
نماینده دشتستان تصریح کرد: در ادامه این جلسه، غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محمد قاسمی معاون اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز به بیان مطالبی در خصوص موضوعات مرتبط با بودجه سال آینده خواهند پرداخت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر