بازدید 31821
۱

ایران خودرو:مشتری را راضی کردیم و به نمایندگی هشدار دادیم

کد خبر: ۳۶۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳ 27 November 2013
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان   ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر  می گردد.

طرح مشکل:

با سلام و احترام

اينجانب مالك خوردرو سمند  يورو  4 در تايخ 11/8/ 92 در هنگام مراجعت به منرل در ساعت 9 شب در داخل ماشين متوجه صداي وحشتناكي شدم كه پس از چند دقيقه شيشه عقب ماشينم فرو ريخت . من هم سر مست از داشتن ماشين صفر كيلومتر صبح ساعت 8 صبح 12/ 8  به نمايندگي كد 1404 مراجعه و درخواست تعويض شيشه خوردو را دادم مسول پذيرش من را به خانم مسول گارانتي ارجاع دادند من هم شرح ما جرا را توضيح دادم خانم مسول گفتند اين شامل گارانتي نمي شود و بايد از كارت طلايي استفاده كنم من عرض كردم خوردو من هنوز 900 كيلومتر كار كرد نداشته من بطور منطقي بايد از كارت گارانتي استفاده شود ولي ايشان با لحن كاملا بي ادبانه فرمودنند يا كارت طلايي يا نمي خواهيد برويد من هم نا اميدانه با شماره 096440 تماس گرفته و با كار شناس محترم صحبت كردم و درخواست راهنمايي و كمك كردم.

ايشان  فرموند كه به مورد بنده خودكشي شيشه مي گويند  و نمايندگي بايد با گارانتي شيشه را تعويض كنند ما هم خوشحال از راهنماي ايشان دوباره به مسول پذيرش و سپس خانم مذكور مراجعه كردم ولي مجددا ايشان با همان لحن قبلي گفتند فقط كارت طلاي؟ من دوباره با شماره 096440  تماس گرفته به به كارشناس گفتم ايشان تعويض نمي كنند .كارشناس محترم گفتند گوشي همراه را به خانم مذكور بدهم من هم با روشن كردن بلنگو گوشي را به ايشان دادم و كارشناس توضيحات لازم را دادند خانم گفتن نياز به هيچ مدركي مثل عكس ندارد وايشان جواب منفي دادند .پس از قطع تلفن همراه ايشان گفتند شما بيرون منتظر بمانيد پس از نيم ساعت مسول پذيرش از من درخواست فتوكپي كارت گارانتي و عكس از شيشه عقب كرده من هم با اينكه مكالمه  كارشناس را شنيده بودم فتوكپي و عكس  را تهيه كرده و مسول پذيرش پس از پر كردن فرم به من گفتند شما برويد ما تماس ميگيريم و اين حرف ها كاملا مشخص بود با ناراحتي و عصبانيت بود . من هم  به منزل مراجعه كردم تا تاريخ 13/8هيچگونه تماسي گرفته نشد

من  ميدانستم كه نمايندگي مذكور و هيچ نمايندگي ديگري در شهر امكان تعويض شيشه را ندارند و براي تعويض شيشه به مغازه بيرون معرفي مي كنند . من چون نياز شديد به خوردو داشتم به ناچار با نمايندگي هاي ديگر تماس گرفته و بلاخره نمايندگي  كد 1413 گفتند مراجعه كنم من هم ساعت 12 به نمايندگي مذور مراجعه و برگ ارجاع براي تعويض شيشه ضرف مدت چند دقيقه  به من داده شد كه البته توضيح اينكه براي اينكه شيشه استاندارد تعويض شود بنده مبلغ 70 هزار تومان از خودم هزينه كردم .  جالب اينكه بعد از گذشت 9 روز امروز 18/9 در ساعت 5/30 از نمايندگي 1404 تماس گرفته شد و گفتند شما فردا مي توانيد براي گرفتن برگ ارجاع مرا جعه كنيد . سوال من اين است كه اول اينكه مگر مسولين پذيرش و گارانتي موارد مشمول گارانتي را چرا نمي دانند و ايا يك  نفر در سيتستم خدمات پس از فروش به همين راحتي مي توانديك  مالك خوردو ر را مورد بي احترمي قرار داده و سپس براي لج بازي به خاطر اينكه حق با من بوده است به مدت 9 روز معطل خدمتي كه استحقاقش را دارد  كند و اگر من صبر مي كردم پول خواب 10 روز ماشين واقعا پرداخت  ميشد . در ضمن عكس خوردو را كه مجبور به گرفتنش كردم و همچنين برگه ارجاع نمايندگي كد 1413 را ارسال ميكنم و در  صورت لزوم پرينت مكالمه با 096440 ارسال خواهد شد.
 

جوابیه:

مدیر مسئول محترم سایت خبری تحلیلی تابناک
با سلام و احترام
ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل سازنده آن رسانه محترم، بازگشت به نامه شماره 793/ت تاریخ 92/8/20 به اطلاع می رساند پیگیری های لازم در این خصوص انجام شد و پاسخ و توضیح ذیل از طریق شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو- ایساکو به این اداره ارسال گردیده است مراتب جهت استحضار و بهره برداری حضورتان ارسال می شود.


با سلام و احترام
به استحضار می رساند درخواست این مشتری محترم طی شماره 378299 در سیستم IKCRM در مورخ 92/8/20 ثبت و توسط همکاران تهران و حومه بررسی شده است ، در این راستا شیشه خودرو تعویض و به نمایندگی 1404 در خصوص عملکردشان تذکر داده شده است. علاوه بر این طی تماس همکاران این شرکت با مشتری محترم ، ایشان از عملکرد و پیگیری انجام شده اعلام رضایت نموده اند.
مراتب جهت هرگونه دستور مقتضی حضورتان ایفاد می گردد
با سپاس
اداره امور رسانه ها
هاشم حکمه



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱
یعنی بیخود ترین چیزی که تو ایران هست صنعت خودروسازیش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست