بازدید 10022

حمایت شاهزاده بندر از گروهک "جیش العدل"

کد خبر: ۳۵۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ 19 November 2013
به گزارش شیعه آنلاین، وب سایت فرانسوی «Intelligence online» با انتشار گزارشی به نقش شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سازمان اطلاعات و امنیت رژیم آل سعود در عملیات های تروریستی منطقه اشاره کرده است.

این وب سایت در این گزارش خود نوشت: فعالیت های شاهزاده بندر در چند ماه اخیر برای بی ثبات کردن منطقه سنی نشین بلوچستان در شرق ایران افزایش یافته است.

«Intelligence online» در ادامه افزود: رئیس سازمان اطلاعات آل سعود برای حمایت از گروهک تروریستی "جیش العدل" و دیگر گروه های مخالف حکومت ایران که جدایی طلب هستند، 500 میلیون دلار بودجه اختصاص داده است.

این رسانه فرانسوی همچنین نوشت: 25 اکتبر گذشته گروه کوچک سنی که "جیش العدل" نام دارد و رهبری آن بر عهده فردی بنام "عبدالرحیم زاده" است، 16 تن از نیروهای مرزی ایران در شرق بلوچستان را به قتل رساندند و بدین ترتیب فعالیت گروهک "جند الله" که ریاست آن را "عبدالمالک ریگی" در گذشته به عهده داشت، زنده کرد.

وب سایت فرانسوی «Intelligence online» ادامه داد: شاهزاده بندر از سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان (ISI) خواست که نیروهای "جیش العدل" را آموزش دهد و هر نوع سلاحی که می خواهند در اختیار آنان قرار دهد تا در خاک ایران عملیات و حملاتی انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی