بازدید 13035

آخرین تیر وهابیت سعودی برای ترور و تفرقه

کد خبر: ۳۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷ 16 November 2013
اعزام و تشکیل گروههای هزاران نفری تروریست ها که آخرین آنها گروه داعش است نشان می دهد عربستان برای آینده منطقه نقشه های بلندمدتی در سردارد. 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجاهدین»، ظاهراً نقشه ها و توطئه های عربستان برای ناامن کردن لبنان تمامی ندارد به طوری که نشانه های آن به خوبی در حوادث اخیر انفجارهای لبنان دیده می شود.
 
از شواهد و قرائن این گونه برمی آید که دخالت عربستان برای حمایت از شورشیان سوریه و ایجاد ناامنی در مرزهای لبنان بیشتر از خاک به خاطر مسائل دینی و مذهبی است که به طور حتم نقطه اول هدف وهابیت حزب الله لبنان خواهد بود.
 
بر اساس جدیدترین اطلاعات کسب شده از منابع و روزنامه های خارجی همچون گاردین اعزام و تشکیل گروههای هزاران نفری تروریست ها که آخرین آنها گروه داعش است نشان می دهد عربستان برای آینده منطقه نقشه های بلندمدتی در سردارد.
 
یکی از آخرین گروههای تروریستی که برای ایجاد ناامنی در لبنان و مرزهای این کشور تشکیل شده «امارت اسلامی عراق و شام» یا همان «داعش» است که از سوریه به داخل لبنان اعزام می شوند.
 
بر اساس اخبار منتشر شده همه این گروههای تروریستی به طور مستقیم از سوی بندر بن سلطان رئیس اطلاعات عربستان دستور می گیرند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز در گزارشی افشا کرد که صدها تروریست مسلح وابسته داعش در مناطقی از لبنان مستقر شده‌اند. عناصر مسلح با کمک یکی از افسران بازنشسته دستگاه امنیتی لبنان حمایت می شوند. 

بنابر نوشته این روزنامه هدف داعش انتقال درگیری‌های و منازعات مسلحانه میان ارتش سوریه با گروه‌های سلفی جهادی از سوریه به لبنان تحت نظارت و اشراف کامل عربستان سعودی است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی