بازدید 18677
۸
روحانی در صحن علنی مجلس:

از مجلس گله‌ای نداریم

من تشکر می‌کنم از نمایندگان محترم به دلیل رأی اعتماد به وزرایی که پیشتر در این مجلس رأی اعتماد گرفتند. البته طبیعی است که دوست‌تر می‌داشتیم ‌در‌‌ همان تابستان (۲۴ مرداد) که وزرا معرفی شدند، همه وزرا رأی اعتماد می‌گرفتند تا ما هم می‌توانستیم کارمان را آغاز کنیم.
کد خبر: ۳۵۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷ 10 November 2013
انتقال آب از قزل اوزن به دریاچه ارومیه منتفی شد؟دقایقی پیش، نشست علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم آغاز شد.

به گزارش «تابناک»، دقایقی پیش حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وارد مجلس شد؛ مهم‌ترین محورهای سخنان رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حضور پیدا کرده بود، نخست ‌با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش و تسلیت به مناسبت این روزها، خطاب به نمایندگان گفت: یکشنبه‌ها گاه‌‌ گویی باید در محضر شما نمایندگان باشیم؛ البته شما یکجور دیگر نیز می‌توانید ما را دعوت کنید غیر از بحث رأی اعتماد به وزرا.

وی با تشکر از نمایندگان مجلس به خاطر رأی اعتمادی که به وزرای قبلی دادند، افزود: طبیعی است که دوست داشتیم در‌‌ همان تابستان یعنی در ۲۴ مرداد که همه وزرا معرفی شدند، همه وزرا رأی اعتماد می‌گرفتند و ما می‌توانستیم کارمان را در دولت با برنامه‌ریزی دقیق‌تری شروع کنیم. البته به هر حال مجلس شورای اسلامی دارای وظایف قانونی است و طبق مصالح مدنظر در چهارچوب قانون اساسی و آیین داخلی عمل می‌کند و ما از این نظر گله نداریم.

‌رئیس‌جمهور در ادامه اظهار کرد: لازم می‌دانم از جناب آقای سلطانی‌فر که برای نخستین‌بار برای وزارتخانه ورزش و جوانان معرفی شدند و قول همکاری با دولت داده بودند و نتوانستند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرند، تشکر کنم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

نپرداختن وزرای پیشنهادی به حاشیه‌ها، خط مشی دولت است

‌روحانی ادامه داد: همچنین از دکتر صالحی امیری که برای دو ماه مسئولیت سرپرستی این وزارتخانه را بر عهده داشتند و بسیار خوب در آن مدت ظاهر شدند و به وظایف قانونی خود عمل کردند، تشکر کنم.

‌وی با اشاره به کسب عدم رأی اعتماد به صالحی امیری از سوی نمایندگان مجلس گفت: مطالبی که در اینجا مطرح می‌شد، می‌توانست با بیان ملایم‌تر و نرم‌تر باشد و اگر ایشان نسبت به مطالبی که گفته شد، احساس مظلومیت می‌کند، حق طبیعی و قانونی اوست که از خود در رسانه‌ها دفاع کند. این که در مجلس به حاشیه‌ها نپرداخت، ‌در واقع‌‌ همان خط مشی دولت بوده که ایشان نیز‌‌ همان خط مشی را دنبال کردند و من برای ایشان در سمتی که خواهد بود آرزوی موفقیت دارم.

رئیس‌جمهور خطاب به نمایندگان مجلس ادامه داد: حتی وزرایی که رأی اعتماد نتوانستند از مجلس شورای اسلامی کسب کنند، چیزی نزدیک ۴۰ درصد نمایندگان مجلس به آن‌ها رأی دادند و این روشن است که کسی که حمایت ۴۰ درصد نمایندگان مجلس را پشت ‌سر خود برای سمت وزارت دارد برای سمت‌های دیگر اگر پایین‌تر باشد رأی بالاتری خواهد داشت و در واقع این رأی پشتوانه‌ای است برای فعالیت سیاسی این نمایندگان.

‌وی در ادامه گفت: ما تابع رأی اکثریت هستیم و قواعد سیاسی که بر مبنای آن ما حرکت می‌کنیم، اکثریت آراست و به همین دلیل می‌گوییم همه باید تابع نظر مردم در ۲۴ خرداد باشیم.

مردم به خشونت و خودرأیی رأی «نه» دادند


رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود در مجلس‌ گفت: مسیری را که اکثریت مردم امضا کردند دنبال می‌کنیم، چون مردم در ۲۴ خرداد به افراط و تفریط، خشونت و خودرأیی و تک‌رأیی، عدم مشورت و عدم تدبیر رأی «نه» دادند و به اعتدال، تدبیر و عقلانیت رأی آری.

حسن روحانی با تأکید بر این که «ما نباید صدای مردم را ‌طول چهار سال پیش روی از یاد ببریم و فراموش کنیم»، اظهار کرد: دولت خود را مکلف به نظریات و خواست و آرای مردم می‌داند و به رهنمودهای رهبری متعهد است.

وی با اشاره به این که «رأی مردم چیزی شبیه عقود است»، توضیح داد: از یک طرف رئیس‌جمهور قول‌هایی به مردم داده ‌و از طرفی مردم خواسته‌های خود را تبیین کرده‌اند و نوعی عهد و پیمان بین دو طرف بسته شده است.

دولت به پیمانش با مردم در مسیر عقلانیت و اعتدال وفادار است


روحانی خاطرنشان کرد:‌‌ به تعبیر امیرالمؤمنین (ع) کدام واجب بالا‌تر از وفادار ماندن به عهد و پیمانی که خواست مردم است و به تعبیر علی (ع) حتی کفار هم خواستشان این است که به پیمان و وعده داده شده عمل شود؛ به همین دلیل دولت به پیمانش با مردم در مسیر عقلانیت و اعتدال وفادار خواهد ماند و این مسیر را ادامه خواهد داد.

رئیس‌جمهور با بیان این که «نظرات مردم و تدابیر رهبری شاخصی است که دولت و مجلس با هم آن را دنبال خواهند کرد»، افزود: مجلس شورای اسلامی در چهارچوب قانون اساسی در پی اجرای وظایف خود است که این وظایف در قانون مشخص شده و روشن است که وظایف دولت و نمایندگان چیست.

از شیوه‌هایی استفاده نکنیم که بدخواهان سوءاستفاده کنند


وی با بیان این که «در نحوه عمل به وظیفه و قانون، شیوه‌های متفاوتی پیش روست»، گفت: خوب است بهترین شیوه را در این زمینه برگزینیم؛ شیوه‌ای که بدخواهان از آن سوءاستفاده نکنند. مجلس شورای اسلامی کارهایی انجام می‌دهد‌ که در چهارچوب وظایف قانونی آن است؛ اما گاهی شیوه به ‌گونه‌ای است که شاید بدخواهان ‌سوءاستفاده ‌و آن را تعبیر به تضعیف دولت یا حتی تخریب کنند.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان این که دولت می‌خواهد تعامل بسیار نزدیکی با مجلس داشته باشد، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی هم همانند دولت در پی گفتمان خدمت است که رهبری بر آن تأکید داشته و به دنبال حاشیه‌پردازی نیست. برای خدمت اکنون باید دست به دست هم بدهیم. دولت در ‌شرایط خاصی مسئولیت اداره کشور را به عهده گرفته ‌و امروز کشور با مسائل پیچیده داخلی و خارجی روبه‌روست.

روحانی افزود: ما در مسائل خارجی به حمایت و هدایت رهبری و حمایت مردم و مجلس شورای اسلامی و به اجماع داخلی نیازمندیم. امروز دولت در ۸۵ روز آغاز به کار خود است و در پانزده روز آینده، گزارشی از فعالیت صد روزه خود را به ملت می‌دهد. توفیقات فراوان دولت در زمینه سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد، فرهنگ و بالا‌تر از آن سرمایه اجتماعی، ‌ اعتماد عمومی و ایجاد آرامش در جامعه بدون حمایت مجلس شورای اسلامی، بدون همراهی مردم و بدون هدایت رهبری امکان‌پذیر نبود.

باید یک زمان معقول و مناسب در اختیار مسئولان گذاشته شود


وی همچنین با بیان این که دولت بار سنگین خدمت به مردم را به دوش گرفته است، اظهار کرد: امروز روز همدلی و همفکری است. البته دولت تقاضا ندارد که مجلس وظایف قانونی خود را کنار بگذارد، دولت هم به توصیه‌ها و انتقادات مجلس احترام می‌گذارد؛ اما باید یک زمان معقول و مناسب در اختیار مسئولان گذاشته شود تا شش ماه یا یک سال کار کنیم تا کارمان‌ سنجیده شود.

همه باید در برابر قانون سر تعظیم فرود آوریم


روحانی همچنین خاطر نشان کرد: هیچ میزانی جز قانون وجود ندارد؛ میزان جناحی و حزبی هیچگاه درست عمل نکرده و این ترازو همیشه خراب بوده است، ما همه باید در برابر قانون سر تعظیم فرو آوریم. برای رشد، ‌ توسعه، آینده بهتر، رضامندی مردم، رفاه اجتماعی، نظم و امنیت بیشتر هیچ راهی جز قانونگرایی وجود ندارد. معیار نقد هم بر میزان قانون است.

روی میز مذاکره، منطق و تدبیر گذاشته‌ایم


رئیس‌جمهور در ادامه سخنرانی خود در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «جمهوری اسلامی ایران روی میز مذاکره‌اش عقلانیت، منطق و تدبیر را گذاشته است»، تأکید کرد: حقوق ملت ایران برای ما خط قرمز است.

‌روحانی با درخواست از نمایندگان مبنی بر این که در شرایط حساس پیش روی، بیش از گذشته دولت را حمایت کنند، گفت: البته دولت شکرگزاری و تشکر را از یاد نمی‌برد. تا به امروز شکرگزار لطف خداوند، عنایت ائمه طاهرین و اهل بیت (ع)، حمایت مردم و همین حمایت مجلس شورای اسلامی و حمایتی که در همه مقاطع حساس مقام معظم رهبری داشتند، هستیم.

وی ادامه داد: اگر این‌ها نبود، آیا نمایندگان شما یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فرزندان انقلاب قادر بودند در برابر قدرت‌های جهانی با استحکام حرف بزنند و سخن بگویند؟ شما دیدید که اشغالگران چگونه به تب و تاب افتادند و جنگ‌طلبان از مسیر صلح و تعامل با جهان ترسیدند، شما دیدید که در برابر چهارچوب طرح ایران، حداقل در ارتباط با کلیات آن قدرت‌های بزرگ آن را پذیرفتند.

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی جزئیات شِکلی طرح ایران گفت: طرح ایران دارای سه بخش است؛ مقدمه‌ای دارد که در مقدمه اهداف را بیان می‌کند. قسمت پایانی دارد که شرایط ایران را بعد از این دوران گذار تبیین می‌کند و دوره میانی دارد که چندین مرحله خواهد داشت که فعلا بحث مرحله اول و اجرای آن است.
 
غنی‌سازی در خاک ایران، خط قرمز است


روحانی افزود: ما با زبان و عمل، به صراحت به طرف‌های مذاکره‌کننده گفته‌ایم که به هیچ عنوان تهدید، تحریم، تحقیر و تبعیض جواب نخواهد داد. جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید هیچ قدرتی سر فرود نمی‌آورد و نیاورده است. ما می‌گوییم برای حل معضلات جهانی باید روی میز فقط عقلانیت و منطق باشد تا بوی عطر آن به مشام همه ‌برسد و اگر روی میز چیز دیگری غیر از این مسائل بود، اثرش بوی تعفن برای جامعه و بیش از همه برای کسی است که پشت میز نشسته است.

رئیس‌جمهور با بیان این که «جمهوری اسلامی ایران روی میز مذاکره‌اش عقلانیت، منطق و تدبیر را گذاشته است و با همین اهرم در برابر دیگران حاضر می‌شود»، افزود: برای ما خط قرمز‌ها قابل عبور نیست. حقوق ملت ایران خط قرمز ماست. منافع ملی خط قرمز ماست که از جمله آن حقوق، حقوق هسته‌ای در چهارچوب مقررات بین‌المللی از جمله غنی‌سازی در خاک ایران است.
 
کلمه «هسته‌ای» برای ایران، به معنی فناوری صلح‌آمیز است

رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم توجه به حقوق جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران همانند همه کشورهای دیگر است و در هیچ شرایط، حاضر به تبعیض نیستیم.

روحانی در ادامه سخنان خود در مجلس با بیان این که «جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران باید از حقوق قانونی خود برخوردار باشد»، اظهار کرد: در عین حال برای آن که دیگران هم به حرف اصلی ما اعتماد کنند که ما فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای برای توسعه می‌خواهیم، نه برای تهدید دیگران، یعنی ما برای اهداف صلح‌آمیز این مسیر را دنبال می‌کنیم نه برای آنکه بمب هسته‌ای بسازیم، باید بگویم اگر کلمه هسته‌ای برای ایران به کار می‌رود، مقصود فناوری صلح‌آمیز است.

وی با اشاره به این که «در اصطلاح جهانی وقتی می‌گویند کشوری هسته‌ای است، بیشتر مقصود هسته‌ای نظامی است»، گفت: اگر در کسی در ایران می‌گوید هسته‌ای است، مقصود بخش صلح‌آمیز فناوری هسته‌ای است. ما با این منطق و استدلال در ژنو و نیویورک ظاهر شدیم و سه جلسه را پشت سر گذاشتم. امروز روی میز مذاکرات طرح ایران وجود دارد.

تحریم را به ضرر همه می‌دانیم

رئیس‌جمهور با تأکید بر این که «ما تحریم را به ضرر همه، نه تنها ملت ایران و حتی به ضرر تحریم‌کنندگان می‌دانیم»، خاطرنشان کرد: ما تحریم را غیرقانونی و راهکاری ناکارآمد می‌دانیم.

روحانی با تأکید بر این که «به خاطر فشار تحریم نیست که پای میز مذاکرات نشسته‌ایم»، توضیح داد: اگر یادتان باشد در سال ۲۰۰۱، ۲۰۰۲ و به ویژه ۲۰۰۳ یعنی سال ۱۳۸۲ ایران پای میز مذاکرات نشست، اما تحریمی در کار نبود و مصرانه به مذاکرات منطقی خود ادامه داد و حتی در شرایطی که دشمن می‌خواست تحریم ظالمانه را آغاز کند، باز هم ایران مذاکرات را قطع نکرد و پس از تحریم هم مذاکرات را ادامه داد و معنای آن این است که جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل مسائل بین‌المللی راه‌ اصلی را راهکار سیاسی،‌ مذاکره، گفت‌وگو و دیالوگ می‌داند و بر مبنای آن از روز اول حرکت کرده است؛ اما برخی به گونه‌ای سخن می‌‌گویند‌ که گویی جمهوری اسلامی ایران از سال ۹۱ یا ۹۲ مذاکرات را شروع کرده است.

موفقیت مذاکرات به معنای آرامش و‌ ثبات بیشتر برای منطقه و جهان است


وی با بیان این که «ظاهرا حافظه تاریخی برخی‌ها دچار اشکال شده است»، افزود: ما از روز اول، ‌مذاکره را برگزیده‌ایم. باید روشن باشد در مذاکرات‌‌ همان قدر که ایران سود می‌برد منطقه و جهان و طرف‌های مذاکراتی هم سود می‌برند. موفقیت این مذاکرات به معنای آرامش و‌ ثبات بیشتر برای منطقه و کل جهان است.

رئیس‌جمهور افزود: موفقیت مذاکرات به معنای هموار شدن مسیر سازنده ایران با جهان و کشورهای منطقه است. معنای مذاکرات این است که ایران نقش خود را بهتر در منطقه و جهان ایفا می‌کند. دنیا بداند بدون حضور ایران مشکلات منطقه یا جهان حل نمی‌شود یا با هزینه‌ای بسیار گزاف و ناقص حل می‌شود.

حضور ایران نقش سازنده‌ای در مسائل جهانی دارد


روحانی همچنین با بیان این که «حضور ایران نقش سازنده‌ای در مسائل جهانی دارد»، خاطرنشان کرد: طرف مقابل مذاکرات به این نتیجه رسیده که تحریم راهکار مناسبی نیست بلکه راه صحیح، تعامل و مذاکره است. ما هم این راه را ادامه می‌دهیم و حداقل این مذاکرات این است که به تعبیر رهبری، ما ضرر نمی‌کنیم بلکه ظرفیت تحلیلی جامعه افزایش می‌یابد و جایگاه ایران در منطقه و جهان بروز بیشتری خواهد یافت، افکار عمومی دنیا نیز قانع می‌شود که ایران لجبازی نمی‌کند و به دنبال سلاح کشتار جمعی نیست.

برای موفقیت در مذاکرات به حمایت نیاز داریم


وی همچنین افزود: اگر ما می‌خواهیم در مذاکرات موفق شویم به حمایت نمایندگان ملت و رهبری نیاز داریم. ما اکنون در کنار یکدیگر، اهداف بلند ملی را دنبال می‌کنیم و من هم هنوز پیش از این که خود را یک مسئول اجرایی بدانم، خود را یک عضو مجلس می‌دانم. به هر حال من بیست سال در خانه ملت بوده‌ام.

رئیس‌جمهور در ادامه سخنان خود با بیان این که «وزارت ورزش و جوانان یک وزارتخانه مهم اجتماعی و فرهنگی است»، تصریح کرد: جوانان در انقلاب اسلامی بار سنگینی را بر دوش گرفته‌اند. ۱۳ آبان ۵۷ گوشه‌ای از حضور جوانان و نوجوانان در انقلاب اسلامی بود. من در ۱۵ خرداد ۴۲، ‌چهارده یا پانزده ساله بودم و در تظاهرات آن روز، یکی از دوستان خود به نام حجت‌الاسلام طالقانی به شهادت رسید. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس نسل جوان نقش بزرگی ایفا کرد.
 
جوانان به شغل و مسکن نیازمندند


روحانی اضافه کرد: جوانان برای سازندگی کشور هم تلاش بسیاری کرده‌اند و اکنون نوبت ماست که به آن همه تلاش و ایثار پاسخ دهیم. جوانان ما به شغل، شرایط مناسب برای ازدواج، مسکن و گذراندن درست اوقات فراغت نیازمند هستند. آن‌ها نیازمند این هستند که از دشمنان بدخواهی که از لحاظ اجتماعی و فرهنگی به آن‌ها هجمه می‌کنند، نجات یابند.
 
برای جنگ با معضلات اجتماعی، باید جوانان را به ورزش تشویق کنیم


رئیس‌جمهور در ادامه با تأکید بر این که «اگر بخواهیم با معضلات اجتماعی بجنگیم، یکی از راه‌های آن، تشویق جوانان به ورزش است»،‌ گفت: ما در ورزش بانوان دچار عقب‌ماندگی هستیم و برای توسعه ورزش دختران و زنان، به سرمایه‌گذاری بیشتر نیاز داریم.

روحانی در راستای دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، با بیان این که «از عمر تشکیل این وزارتخانه چندان نگذشته؛ بنابراین اندام این وزارتخانه به اندازه کافی رشد نکرده است»، افزود: همه باید کمک کنیم که این وزارتخانه بتواند به مسئولیت سنگین خود به نحو مناسب بپردازد.

وی با اشاره به اهمیت مقوله ورزش در کنار مسأله جوانان، اظهار کرد: امروز ورزش جزئی از زندگی است و بدون ورزش، دستیابی به سلامتی و نشاط اجتماعی امکان‌پذیر نیست؛ ورزش بهترین وسیله‌ای برای پر کردن اوقات فراغت و بهترین و کم‌هزینه‌ترین ‌است.

ورزش بانوان دچار عقب‌ماندگی است


رئیس‌جمهور با بیان این که «ورزش در ابعاد گوناگون جزئی از زندگی اجتماعی و حتی فردی مردم شده است»، گفت: ما نیازمند توسعه ورزش همگانی هستیم. در ورزش بانوان نیز دچار عقب‌ماندگی هستیم و باید آن را جبران کنیم. جوانان پسر برای ورزش می‌توانند کوچه و خیابان را تبدیل به ورزشگاه کنند، اما برای دختران و زنان نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم.

روحانی در ادامه گفت: چقدر افتخارآمیز است که دختران و بانوان جوان ما با حجاب اسلامی در صحنه جهانی حضور پیدا می‌کنند. آن بانوی جوانی که با حجاب پرچم جمهوری اسلامی را به دوش می‌گیرد و حرکت می‌کند، هرچند برخی در آن موقع این موضوع را نقد کردند، ‌ما باید از این مسائل احساس غرور و افتخار کنیم. ما یک نظام اسلامی را جاری و ساری کردیم که این نظام به تمام ابعاد زندگی مردم می‌پردازد و این جای افتخار برای جمهوری اسلامی است.
 
اسلام مانع هیچ فعالیتی نیست


رئیس‌جمهور با تأکید بر این که «اسلام مانع هیچ فعالیتی نیست و می‌گوید این فعالیت‌ها باید به بهترین شکل عمل شود»، تصریح کرد: ‌ما باید در زمینه ورزش کار و برنامه‌ریزی کنیم و به ویژه ‌به ورزش در دبستان‌ و دبیرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود.
 
سجادی همه مراحل تجربی و علمی را در زمینه ورزش پیموده است


روحانی با اشاره به این که «همیشه یکی از بحث‌ها در ورزش این است که وقتی کسی تخصص دارد و پیشکسوت کار ورزش است، باید مسئولیت را بر دوش گیرد»، گفت: دولت به این ندا پاسخ مثبت داده و امروز وزیری معرفی شده ‌که از آغاز و از دوران شهید باهنر و شهید رجایی، این مسئولیت را به عنوان مسئول ورزش و مدیرکل در آموزش و پرورش داشته و کار خود را از اینجا آغاز کرده است.

رئیس‌جمهور ضمن معرفی سوابق نصرالله سجادی اظهار کرد: دکتر سجادی تقریباً همه مراحل تجربی و علمی را در زمینه ورزش پیموده و استاد،‌ صاحب نظر، کارآزموده و پرتلاش است.

وی افزود: از وقتی که دکتر سجادی معرفی شدند، همه آنهایی که در کار ورزش قهرمانی و حرفه‌ای هستند، به ویژه مسئولان آموزش و پرورش استقبال کردند و امیدواریم آقای دکتر سجادی با توجه سوابق بسیار خوب و تجربه ارزشمندشان در امر ورزش و جوانان موفق باشند.

رئیس‌جمهور ادامه داد: دکتر سجادی مسئولیت مدت‌ها ورزش را در آموزش و پرورش بر دوش داشته ‌و با جوانان در تماس بوده است؛ پس هرچند امری بخشی و جوانان امری فرابخشی و میان‌بخشی است، ‌این وزارتخانه این گونه درست شده و کسی که مدیر این بخش است باید به هر دو بخش ‌توجه کند؛ یعنی هم جوانان و هم ورزش.

امیدوارم امروز شاهد تکمیل دولت تدبیر و امید باشیم


روحانی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم امروز آخرین زحمت ما به شما در مسأله رأی اعتماد به وزرا باشد و ‌شاهد تکمیل دولت تدبیر و امید باشیم.

رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس با وزرایمان در کنار شما نمایندگان در مسیر خدمت به مردم، تلاش بیشتری را آغاز کنیم و بتوانیم در همه صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، از جمله ورزش و جوانان، توفیقات لازم را به دست آوریم.


برای دریافت و دیدن آخرین اخبار تابناک، از هر نقطه ای در اینترنت Toolbar اختصاصی تابناک را از لینک زیر دریافت و بر روی مرورگر خود نصب کنید:


لینک دریافت Toolbar تابناک
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۸
سخنان سنجیده و درست زنده باد روحانی
باتشکر از سخنان شیوا و سنجیده آقای روحانی ، امید دارم که مورد حمایت مجلس و رسانه ها هم بیشتر و بیشتر قرار بگیرد تا مشکلات را از دوش ما بتواند بر دارد ، وزیر ورزش وجوانان نقش مهمی در آینده ورزشی جامعه جوان کشور دارد امیدوارم کسی رأی اعتماد بگیرد که شایسته باشد .
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
قرباني جان مشكل اصلي جوانان ورزش نيست يكي از دغدغه ها ورزش است دعا كنيد به كمك ورزش و همچون ورزش بقيه مشكلات جوانان مثل ازدواج شغل و.... انشاالله با تدبير و اميد حل شود
اميدوارم آن عده از نمايندگان مجلس كه تصوير مثبتي از اين دولت در ذهنشان نيست هم در اين شرايط حساس از منافع گروهي و حزبي و فردي خود دست بردارند و به آخرين وزير دولت هم راي اعتماد بدهند تا اين وزارتخانه هم بتواند برنامه هايش را به مرحله اجرا درآورد .
امیدوارم خداوند همیشه و همه جا پشت و پناه اعتدال باشد
باسلام
سخنان بسیار سنجیده ای بود امیدوارم همه نمایندگاه محترم در مسیر وحدت و منافع ملی حرکت نمایند.
مثل همیشه عالی و سنجیده
آفرین بر تیم خوب و جاافتاده‌ و مجرب دولت تدبیر و امید
سلام همیشه باید توجه به فرمایش مقام رهبری داشته باشید تا در کارهایتان دچار مشکل نشود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار