بازدید 123278
۲

انتشار اولین عکس از گوهر خیراندیش در تصادف

کد خبر: ۳۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸ 02 November 2013
بهروز افخمی پشت فرمان نشسته است، مهدی فخیم‌زاده روی صندلی جلو و گوهر خیراندیش در صندلی عقب دیالوگ می‌گویند، ماشینی از روبرو نزدیک می‌شود، چشمان متعجبِ فخیم‌زاده «شاخ به شاخ» شدن دو ماشین را تعقیب می‌کند...

به گزارش ایسنا، بر اساس ویدئویی که اخیرا روی آنتن تلویزیون رفت، هنگام فیلمبرداری صحنه داخل اتومبیل، بهروز افخمی (کارگردان) راننده است و مهدی فخیم‌زاده (بازیگر) روی صندلی جلو نشسته و کمربند ایمنی دارد. صدای گوهر خیراندیش هم شنیده می‌شود که دیالوگ می‌گوید. او روی صندلی عقب نشسته و قرار است در فیلم طوری نمایش داده شود که انگار راننده اوست. صدابردار هم زیر صندلی عقب ماشین خوابیده است.

فخیم‌زاده دیالوگ‌هایش را می‌گوید: «تندتر برو، سبقت بگیر». راننده (افخمی)، ماشین نیسان کناری را رد می‌کند، چهره فخیم‌زاده توی هم می‌رود: «ماشین، ا ِا ِا ِاِ ...» و دو اتومبیل «شاخ به شاخ» تصادف می‌کنند.

فخیم‌زاده و افخمی به دلیل بستن کمربند ایمنی آسیب نمی‌بینند اما خیراندیش که گویا خیلی راحت و بدون بستن کمربند روی صندلی عقب نشسته، در صحنه تصادف به جلو پرت می‌شود و سر و کتفش آسیب می‌بیند. در راه بیمارستان هم گویا مهره‌های کمرش جابه‌جا می‌شود.

گوهر خیراندیش پس از بستری شدن در بیمارستان، عمل شده و این روز‌ها در حال ریکاوری و فیزیوتراپی است. سیدجمال ساداتیان، تهیه‌کننده «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: این بازیگر سینما که هم‌اکنون در منزل به سر می‌برد، احتمالا از آخر هفته جلوی دوربین می‌رود. قرار بود ایشان در دو نقش حضور داشته باشند که با انتخاب بهروز افخمی (کارگردان فیلم) شهین تسلیمی جایگزین یکی از نقش‌هایشان شده است.

تصاویر زیر برای نخستین بار از گوهر خیراندیش پس از سانحه فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» منتشر می‌شود. همچنین عکس‌هایی از مهدی فخیم‌زاده در داخل اتومبیل و هنگام تصادف که شب گذشته در «هفت» نمایش داده شد، نیز قابل مشاهده است.
انتشار اولین عکس از گوهر خیراندیش در تصادف
قبل از تصادف «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»

انتشار اولین عکس از گوهر خیراندیش در تصادف
لحظه تصادف در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»

انتشار اولین عکس از گوهر خیراندیش در تصادف
لحظه تصادف «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»

انتشار اولین عکس از گوهر خیراندیش در تصادف
آسیب‌دیدگی گوهر خیراندیش در «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۹
انتشار یافته: ۲
خوبه فیلم اکشن نبوده چنین بلایی سر این بنده خدا اومده. آخه این چه وضع فیلم ساختنه؟ همه چیز باید تحت کنترل باشه. نه اینجوری دستخوش وقایع
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
کجای کاری ای ناشناس!
در خبرها خواندم سرکار خانم رهنما در صفحه شخصی خودش اعلام کرده که متأسفانه سرکار خانم خیر اندیش در حین جابجای برای انجام اسکن نیز مجدددچار حادثه شدید تر شده است.شما نگران فیلم ساختن هستید!این اتفاق در مرکز بهداشتی و حین جابجای مریض آنهم توسط کادر درمانی واقعاًجای تأسف داره!!!!!خدا به ایشان سلامتی کامل عنایت کند. وخدا بیامرزد و رحمت کند هنرمند بدلکار مرحوم پیمان ابدی را.انشاءاله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر