تکنیک های بازاریابی و فروش در ایران
      
کد خبر: ۳۵۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱ 29 October 2013
از این پس قیمت‌گذاری دستوری در ستاد تنظیم بازار متوقف و قیمت کالاها در جریان تولید عرضه و تقاضا تعیین می‌شود. هم‌چنین قیمت‌گذاری و تنظیم بازار مرغ هم‌چنان در ستاد تنظیم بازار انجام می‌شود.  
 
به گزارش ایسنا، علی پور کاوه، سخنگوی ستاد تنظیم بازار درپاسخ به این سوال که آیا احتمال واگذاری تنظیم بازار و قیمت گذاری مرغ به اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی وجود دارد بیان کرد: در حال حاضر واگذاری تنظیم بازار و قیمت گذاری مرغ به بخش خصوصی هیچ موضوعیتی ندارد، زیرا جریان تامین این کالا از سوی دولت انجام می شود.
 
سخنگوی ستاد تنظیم بازار افزود: در حال حاضر تنها قیمت گذاری روغن و مواد شوینده به انجمن و بخش خصوصی واگذار شده است.
 
وی با بیان این که قرار است از این پس هیچ قیمت دستوری نه تنها برای مرغ بلکه برای هیچ کالایی تعیین نشود، گفت: تنظیم و قیمت گذاری کالاهای تنظیم بازاری دیگر دستوری نخواهد بود و قیمت این کالاها بر اساس فرایند های تعریف شده در بازار انجام می شود.
 
پورکاوه افزود: از این پس قیمت این کالاها در فرآیند تامین و بحث عرضه و تقاضا و براساس فرآیند واردات و تولید در بازار مشخص می شود.
 
سخنگوی ستاد تنظیم بازار با تاکید بر این که در حال حاضر تامین و توزیع کالا متناسب با ذخیره سازی های انجام شده است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز ستاد تنظیم بازار برنامه ای برای تغییر قیمت مرغ نداشته و با توجه به شرایط ذخیره سازی آن دلیلی برای افزایش قیمت آن وجود ندارد.
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: