بازدید 2847

وقت‌ نگذاشتن برای یکدیگر؛ مهم‌ترین عامل طلاق

کد خبر: ۳۵۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ 29 October 2013
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: خانواده در انتقال باورهای مذهبی به فرزندان نقش تعیین کننده دارد.

به گزارش ایسنا، اکبر میرشکار در همایش فرهنگی و آموزشی روز خانواده در بیرجند با اشاره به اینکه دور شدن از قرآن سبب ایجاد آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: هر کس ارتباط خود را با این کتاب آسمانی حفظ کند، دغدغه‌هایش در زندگی پایان می‌یابد.

وی بر ضرورت ارتباط فرزندان با مساجد تأکید کرد و افزود: تشویق فرزندان به حضور در نماز جماعت نقش بسزایی در تقویت باورهای دینی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افزایش روحیه و آرامش درونی فرزندان دارد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه حجاب و عفاف زنان ما باید برای تمام دنیا الگو باشد، بر ضرورت وقت‌گذاری مادران و پدران برای فرزندان در خانواده تأکید و اظهار کرد: عدم توجه به فرزند سبب دوری فرزندان از خانواده و معاشرت با دوستان می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مشاوره‌ای، فرهنگی، علمی، آموزشی، درمانی، اشتغال به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود، تصریح کرد: تمامی این خدمات در راستای توانمندسازی افراد تحت حمایت ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به توانمندی تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تصریح کرد: بسیاری از زنان سرپرست خانوار کشورمان با استفاده از خدمات این نهاد توانسته‌اند موجبات رشد و تعالی فرزندانشان را تا مقاطع تحصیلی عالی فراهم کنند.

میرشکار با تأکید بر اینکه عدم وقت‌گذاری همسران برای یکدیگر از مهم‌ترین عوامل طلاق در کشور است، ادامه داد: برخی از مادران فکر می‌کنند اشتغال بیرون از منزل خیلی مفید و مهم است در حالی که این امر موجب ایجاد فاصله بین مادران و فرزندان می‌شود و در آینده فرزندان تأثیرات منفی فروانی بر جای می‌گذارند.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود 2 میلیون خانواده را خدمت‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: این خانواده‌ها حدود چهار میلیون نفر را تشکیل می‌دهند.

میرشکار با بیان اینکه 30 درصد از جمعیت خانواده امداد بین 15 تا 29 سال هستند، افزود: خدمات مشاوره‌ای، اردویی، ازدواج، اشتغال و درمان از جمله خدماتی است که کمیته امداد امام خمینی(ره) به مددجویان ارائه می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این‌که بهترین میراثی که می‌توان باقی گذاشت تربیت انسان‌های خوب است، یادآورشد: این افراد می‌توانند بر نسل آینده تاثیر بگذارند.

میرشکار با بیان اینکه 1460 نفر از فرزندان خانواده بزرگ امداد به عنوان نخبه صاحب اختراع و مقالات علمی هستند، خاطرنشان کرد: هم‌چنین سال گذشته 101 نفر از فرزندان امداد رتبه یک، دو و سه رقمی را در کنکور سراسری کسب کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی