بازدید 6440

معاون جدید صنایع دستی منصوب شد

کد خبر: ۳۵۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸ 09 October 2013
معاون جدید صنایع دستی طی حکمی از سوی محمد علی نجفی، رئیس سازمان میراث فرهنگی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن نامور مطلق به جای یحیی رحمتی، سکان‌دار معاونت صنایع‌دستی شد. پیش از این، افراد دیگری برای حوزه معاونت صنایع دستی پیشنهاد شده بودند اما در نهایت این سمت به بهمن نامور مطلق رسید.

وی نشانه‌شناس ایرانی و استادیار گروه فرانسه دانشگاه شهیدبهشتی‌ است. او پس از سپری شدن کارشناسی مترجمی زبان فرانسه برای ادامه تحصیل به فرانسه رفت. کارشناسی ارشد را در رشته زبانشناسی و رایانه در دانشگاه بلز پاسکال در کلرمون-فران گذراند و دوره دکتری را در رشته ادبیات تطبیقی و در همان دانشگاه ادامه داد.

نامور مطلق از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۸۸ دبیر و معاون پژوهشی فرهنگستان هنر بود و هم‌اکنون معاون پژوهشی خانه هنرمندان ایران است.

پیش از او یحیی رحمتی این مسئولیت را داشت رحمتی از سالها پیش در حوزه صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی مشغول به فعالیت بوده است.

یحیی رحمتی از سال 1380 تا 1383 معاون صنایع دستی استان زنجان بود. او در دو دوره از سال‌های 1385 تا 1389 مدیرکل حفظ و احیای هنرهای سنتی و صنایع دستی و مدیر بخش آموزش، حمایت و تولید صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور بوده است. رحمتی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در حوزه‌ هنر از دانشکده‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گرفته است.

قرار است رحمتی، ظهر روز چهارشنبه با معاونت صنایع دستی خداحافظی و صندلی خود را به نامور مطلق دبیر سابق فرهنگستان هنر، مدرس و پژوهشگر حوزه هنر بسپارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار