بازدید 14421

روحانی لفظ «هولوکاست» را در نیویورک بکار نبرد

کد خبر: ۳۴۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰ 28 September 2013
مشاور رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی لفظ «هولوکاست» را نه تنها در مصاحبه با سی ان ان بلکه در تمام طول سفر در نیویورک و گفت‌وگو با رسانه ها به کار نبرده و چنین بحثی را مطرح نکرده است.

محمدرضا صادق مشاور رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شبکه خبری سی ان ان مصاحبه روحانی رئیس جمهور را تحریف کرد و واژه هولوکاست را از زبان آقای روحانی منتشر کرده است، آیا رئیس‌جمهور کشورمان این لفظ را به کار برده است، اظهارداشت: آنچه که من شاهد بودم آقای روحانی در تمام طول سفر پنج روزه خود به تیویورک که در معرض پرسش‌های خبرنگاران ممکن بود قرار بگیرد و وقت که درباره واقعه مطرح شده در جنگ جهانی دوم سخن به میان می‌آمد، اصلا و حتی یک بار هم از لفظ هولوکاست ستفاده نکرد.

وی تصریح‌کرد: آقای روحانی اصلا لفظ هولوکاست را به کار نبرده و چنین بحثی را مطرح نکرده است.

وی در پایان به دستاوردها و ابعاد خوب این سفر اشاره کرد.

روحانی از روز دوشنبه هفته گذشته برای شرکت در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد که امروز شنبه به تهران بازگشت.

در زمان حضور روحانی در نیویورک، سی ان ان مصاحبه با وی داشت و بخش مهمی از این مصاحبه سخنان رئیس جمهور کشورمان را تحریف کرد و حتی جملات و کلماتی همچون هولوکاست را از زبان روحانی منتشر کرد که وی اصلا آن جملات و کلمات را بکار نبرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست