بازدید 122811
معاریو مدعی شد؛

ایران همین الان هم بمب اتم دارد!

کد خبر: ۳۴۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴ 27 September 2013
روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع بی‌نام مدعی شده است که ایران ممکن است یک یا چند بمب هسته‌ای داشته باشد.

فارس به نقل از روزنامه اسرائیلی «معاریو» نوشت: این روزنامه روز جمعه با انتشار گزارشی مدعی شد برخی تحلیلگران اسرائیلی معتقدند که ایران پیش از این به بمب هسته‌ای دست یافته و در حال حاضر حداقل یک بمب اتم دارد.

«شلوم یروشالمی» نویسنده این مطلب مدعی شده است که «منابع امنیتی مطلع از تحولات ایران» به وی گفته‌اند که تهران همه خطوط قرمز را رد کرده و پیش از این به اولین سلاح هسته‌ای خود دست یافته است.

این گزارش که در آن اشاره‌ای به نام هیچ‌یک از منابع نشده، اولین گزارشی است که اسرائیلی‌ها در آن مدعی دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای می‌شود.

گزارش معاریو در حالی منتشر شده که اولین دور از مذاکرات ایران و 1+5 بعد از روی کار آمدن رئیس‌جمهور جدید ایران، در فضایی مثبت برگزار شد و دو طرف نسبت به دستیابی به توافق هسته‌ای ابراز امیدواری کردند.

شب گذشته «جان کری» وزیر خارجه آمریکا نیز بعد از دیدار با «محمدجواد ظریف» همتای ایرانی‌اش، گفت جو مذاکرات و رویکرد ایران بسیار مثبت و متفاوت از گذشته بوده است.

مقامات اسرائیلی پیشتر هم در مورد بهبود فضای مذاکرات و مواضع بین‌المللی در مورد برنامه هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرده و گفته بودند قصد دارند بار دیگر توجهات را به سوی برنامه هسته‌ای ایران جلب کنند. «گلعاد اردان» وزیر امور داخلی اسرائیل هم امروز در مصاحبه با رادیو ارتش اسرائیل گفت از اینکه «گردش سانتریفیوژها پشت چهره متعادل و اظهارات دلنشین روحانی» مخفی شود، نگران است.

معاریو به نقل از یک منبع اطلاعاتی اسرائیلی نوشته است: دیگر برای اسرائیل دیر شده است. ایران همه مرز و محدودیت‌ها را رد کرده و اولین بمب هسته‌ای یا حتی بیشتر از آن را به دست آورده است. ما با تغییری تاریخی در موازنه راهبردی قوا در منطقه روبرو هستیم.

یک مقام اسرائیلی دیگر نیز مدعی شده است که اکنون دیگر بحث بر سر نحوه جلوگیری از ساخت یک بمب نیست، بلکه بحث بر سر این است که چطور از شلیک این موشک جلوگیری کنیم و اگر شلیک شد چه باید کرد.

روز جمعه نمایندگان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین دیدار داشتند. «هرمان ناکارتس» معاون مدیر کل آژانس این دیدار را «بسیار سازنده» ارزیابی کرده است. به گفته وی دور بعدی مذاکرات روز 6 آبان برگزار می‌شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰۴
انتشار یافته: ۲۰
حالا كه خيالشان از نيروى هستن اى راحت شده ميخواهند دست روى تكنولوژى موشكى ايران بگزارند
اگه نداریم که هیچ!اگه هم داریم خوب کاری کردیم داریم!!!!
من روانشناسم، این اظهارات ناشی از یک بیماری نادر به اسم "خود در معرض بمب اتم شلیک شدن پنداشتن" است که بیماری غیر قابل درمانی است.
اگر به فرض احمقي پيدا شود و حرف اينها را باور كند و از ايران بازرسي بخواهد و به فرض محال ما هم اجازه بازرسي بدهيم و چيزي يافت نشود حتما ادعا خواهند نمود كه ايران آنها را امحاء كرده است تا دستش رو نشود يا به عراق و سوريه فرستاده است.اينها در باره ايران چي فكر ميكنند؟ فقط بلاهت خودشون رو نشان ميدهند. كسي به اين حرفهاي چرت و پرت محل نمي ذاره.
این اسرائیلیا رو ول کنین میگن بمب اتم هیروشیما و ناکازاکی رو هم ایران زده!
این اشتباه هست. مطابق فتوای رهبر ، ساخت بمب اتمی حرام است و بنابراین ایران بمب اتمی ندارد. اسرائیل دشمن ایران است و می خواهد ایران را در مقابل خارجی ها ، خراب کند. اما موفق نخواهد شد
بمب اتم ایران همت جوان های این کشوره و شجاعت آنها، که اگه هر متجاوزی قصد جسارت با این کشور الهی رو داشته باشه، جواب دندانشکنی به اونها میدهند ، همانطور که در 8 سال جنگ تحمیلی و با وجود تمام تنگناها توانستند یک تنه در مقابل تمامی کفار از چندین کشور و کمک های همه جانبه شرق و غرب بایستند ، الان که به همت و شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی جوان ها ، پیشرفت های علمی و بخصوص نظامی رو هم باید اضافه کرد، هر چند امیدواریم هیچوقت شرایط پیش نیاید که خسارتی به کشور عزیزمون که با خون دل به این مرحله رسوندیم برسه.
ايول خيلي خوشحال شدم,اي خدااا كاش درست باشه...
بیچاره ازراییل توهم میرنن .از افسردگیه .قرص ضد افسردگی تجویز کنید اروم میشن .
با پشتوانه محکمی چون اسلام و سنت رسول الله (ص ) که در اختیار کشورعزیزمان ایران است بمب اتم و موشک کیلویی چند؟ دنیا بداند علی الخصوص شمااسرائیلی ها و صهیونیستهای غاصب جنایتکار نزادپرست ایران همیشه از اوول تا به ابد بمب و مشک اتمی معنوی دارد
ما اگه همین الان بمب اتم داشتیم که دیگه غصه ای نداشتیم! دیگه کسی بهمون زور نمیگفت
اگه ایران بمب اتمی دارد پس دیگه بهتر است نتانیاهو خفه شود و نظاره گر باشد و لذتش رو ببره!
راهی برای رهائی از توهمات اسرائیلی ها نیست
وای الان شما نابود می شید.. تا دیروز داشت می ساخت امروز یک یا چند تا هم داره!
ادعای ناگهانی اسرائیلیها در مورد اینکه ایران بمب اتم داره ناشی از نگرانی شدید آنها از بهبود روابط ایران و آمریکاست من حتم دارم صهیونیست بزرگ یعنی نتانیاهو امشب تا صبح از ناراحتی خوابش نبره باید منتظر باشیم سایر بدخواهان ملت ایران دروغهای مشابهی بگویند.
این اسراییلیا کی میخوان از رویا بیان بیرون؟
به فرض که داریم . مگه تو نداری ؟ اصلاً به تو چه؟
همه ی دنیا سرای من است
تاکور شود هر آنکه نتواند دید داریم خوبشم داریم
ما بمب اتم داشته باشیم یا نه شما رو شکست میدیم پس خودتون رو اذیت نکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی