بازدید 110925

دیدار با خواننده لس آنجلسی در فرودگاه رامسر!

کد خبر: ۳۴۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴ 17 September 2013
آرش اشکان در شبکه ایران نوشت:

حبیب محبیان خواننده موسیقی پاپ که بعد از سالها اقامت در لوس آنجلس چند سالی است که به وطن بازگشته و طی این مدت تلاش زیادی هم برای کسب مجوز فعالیت در داخل نموده است این روزها در کمال آرامش زندگی شخصی خود را پی می گیرد. او که علاقه زیادی به حواشی رسانه ای ندارد معمولا با عینک آفتابی در مناظر عمومی ظاهر می شود با این حال همچنان هستند علاقمندان این هنرمند که از پس عینک آفتابی هم او را شناخته و به او عرض احترام کنند.

در سفر اخیرم به رامسر و هنگامی که در سالن انتظار فرودگاه این شهر نشسته بودم با حبیب روبرو شدم؛ آن هم با عینک آفتابی بزرگی که تقریبا تمامی صورت او را پوشانده بود و تلاش برای ناشناس ماندن برای عموم مخاطبان. با این حال اندکی تمرکز بر چهره این پیشکسوت موسیقی کافی بود تا خوب بشناسمش و سراغش بروم.

حبیب تمایل زیادی برای گفتگو از خود نشان نمی داد و فقط سعی کرد ابراز احترامی که تک و توک دوستدارانی که او را می شناسند را پاسخگو باشد. وقتی از او پرسیدم که اوضاع و احوال این روزهایش چطور است کوتاه جواب داد:« من ایران را خیلی دوست دارم و امیدوارم بتوانم به فعالیت موسیقی ام ادامه دهم.»

این خواننده درباره اینکه تقریبا در تمام نقاط عمومی با عینک آفتابی ظاهر می شود افزود: «فعلا زیاد تمایل ندارم مردم مرا بشناسند تا شرایط برایم راحت تر باشد. این برای دوری از حاشیه هاست وگرنه هر چه دارم از مردم است.»

حبیب در پاسخ به این سوال که آیا میزان علاقمندی ایرانیان نسبت به خود  را می داند گفت: «قدیمی تر ها بیشتر با صدای من آشنا هستند و با آن خاطره دارند ولی نسل های بعدی نیز علاقمندی و لطف خود را همواره ابراز کرده اند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر