بازدید 5593
در قهرمانی جهان هم مدعی هستیم

ایران پادشاه والیبال آسیا شده است

کد خبر: ۳۴۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳ 14 September 2013
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران به پادشاه والیبال آسیا تبدیل شده است.
 
حمزه زرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان و پیروزی برابر تیم‌های اندونزی، بحرین و پاکستان اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بازهم قدرت والیبال ایران را به رخ حریفان بکشیم. درمورد بازی آخر برابر بحرین هم باید بگویم که آنها تمام تلاش خود را کردند، اما نتوانستند پیروز شوند.
 
وی ادامه داد: بحرینی‌ها در ابتدای مسابقه ریسکی بازی کردند و کمی ما را تحت فشار قرار دادند. آنها از سرویس‌های ریسکی استفاده کردند که با خوش‌شانسی تمام سرویس‌هایشان هم برای ما مشکل‌ساز می‌شد، اما در ادامه توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم و پیروز شویم.
 
زرینی گفت: بدون شک از حالا به فکر کسب عنوان قهرمانی آسیا هستیم. ما به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به دبی می‌رویم و می‌خواهیم قهرمانی خود را تکرار کنیم. به خوبی می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم، اما مسابقات تدارکاتی در ترکیه می‌تواند در این راه به ما کمک کند.
 
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: حالا دیگر والیبال ایران پادشاه والیبال آسیا است و حریفان می‌خواهند برابر ما به برتری برسند، اما ما هم به خوبی این موضوع را می‌دانیم و هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم.
 
وی افزود: همچنین تلاش می‌کنیم در پیکارهای قهرمانی جهان که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود هم خود را به عنوان یک مدعی معرفی کنیم و با هدایت ولاسکو در جمع تیم‌های برتر قرار بگیریم. خوشبختانه بازیکنان و تیم خوبی داریم که می‌توانیم به تمام اهداف خود دست پیدا کنیم.more...
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر