بازدید 11074
۳
رای اعتماد هم گذشت

آغاز مارتن عمل به وعده ها

بالاخره جلسات جنجالی رای اعتماد به پایان رسید و تکلیف کابینه روحانی تا حدودی مشخص شد...
کد خبر: ۳۳۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶ 17 August 2013
 بالاخره جلسات جنجالی رای اعتماد به پایان رسید و تکلیف کابینه روحانی تا حدودی مشخص شد. هر چند که کمتر کسی فکرش را می‌کرد که محمدعلی نجفی و مخصوصا مسعود سلطانی‌فر نتوانند رای اعتماد لازم را از مجلس برای نشستن بر کرسی وزارت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان دریافت کنند.

 در مقابل هم قبل از قرائت نتیجه آرا خیلی‌ها نام بیژن زنگنه و علی ربیعی را در زمره کسانی می‌نوشتند که احتمال حضورشان در کابینه یازدهم کم بود.

در هر حال روزهای پر تنش رای اعتماد نیز گذشت. در طی 4 روز نمایندگان موافق و مخالف به دفاع از استدلال‌های خود در رد و موافقت با گزینه‌های مطرح شده از سوی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی  براي معرفي 3 وزير وزارتخانه پرداختند.

در هر حال هر چه بود گذشت و حالا با تشکیل هیات دولت مارتن عمل به وعده ها باید آغاز شود چرا که  اولین جلسه هیئت دولت یازدهم روز یکشنبه برگزار می شود و این یعنی دولت روحانی رسما شروع به کار کرده است و حالا نوبت عمل به وعده هایی است که در انتخابات داده شد.

حالا بیکاری، تورم، گرانی و... منتظرند تا با اقتصادی های دولت دست و پنجه نرم کنند. باید منتظر ماند و دید دولت روحانی این مارتن را چطور آغاز خواهد کرد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
باید قبول کرد که مشکلاتی که احمدی نژاد برای مملکت ایجاد کرد آنقدر زیاد است که دولت جدید برای اصلاح و تر میم باید شبانه روز و با کمک سایر قوا و نظام تلاش کند تا مملکت به سرانجامی برسد. اگر از یک ادم داخل کوچه هم پرسیده شود، آنقدر فهم و شعور مردم بالا رفته که توقع اصلاحات شبانه روزی را ندارند و می دانند که خیلی چیزها از هم پاشیده شده است.
جناب اقاي اميدوارم به وعده هاي كه به مردم داداي عمل كني
صنار بده اش -به همین خیال باش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار