بازدید 14063

پول انتقال خلعتبری به پرسپولیس جور شد

کد خبر: ۳۳۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶ 12 August 2013
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یک ایرانی خیر، کارآفرین و علاقمند به فوتبال ملی برای تامین هزینه‌های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد رویانیان دراین‌باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پس از نشستی که با خلعتبری داشتم، هزینه‌ها و چگونگی جدایی وی از عجمان را بررسی کرده و تلاش‌ها، رایزنی‌ها و مذاکرات خود را مضاعف کردیم و خوشبختانه یکشنبه شب یک ایرانی خیر، کارآفرین و مدیراقتصادی علاقمند به فوتبال ملی آمادگی خود را برای پرداخت هزینه‌های جدایی این بازیکن ملی‌پوش از عجمان اعلام کرد و امیدواریم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و نهادهای دولتی همکاری‌های لازم را برای امور اداری این کار بزرگ به عمل آورند.

رویانیان تصریح کرد: این ایرانی خیر و مدیر اقتصادی علاقمند به فوتبال ملی به عشق فوتبال ایران و سربلندی آن آمادگی خود را اعلام داشت و هزینه انتقال خلعتبری و جدایی‌اش از عجمان را تامین کند. امیدواریم این امر بسیار مبارک و ارزشمند که جنبه ملی دارد و نباید به آن رنگی نگاه کرد، تحقق یافته و عملی شود. ایشان درخواست ما را پذیرفت و امیدواریم همه چیز خوب پیش رفته و در نهایت این انتقال انجام شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان