بازدید 24552

حساب‌بانکی دانشگاه احمدی‌نژاد‌ به‌نام کیست؟

نکته جالب این تصاویر، نام صاحب شماره حساب اعلام شده دانشگاه ایرانیان توسط احمدی نژاد بود.
کد خبر: ۳۳۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸ 04 August 2013
بعضی از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی تصاویری از واریز پول به حساب دانشگاه ایرانیان را منتشر کرده اند. تصاویری که یک نکت جالب دارد.

به گزارش مجله مهر، اعلام شماره حساب بانکی برای واریز کمک های مردمی. این، آخرین اقدام خبرساز محمود احمدی نژاد قبل از تحویل دفترکار ریاست جمهوری بود که رئیس دولت دهم در آخرین گفتگوی تلویزیونی خود به آن اشاره کرد. احمدی نژاد که گویا قصد دارد ادامه فعالیت هایش را در دانشگاهی که با همراهان همیشگی اش تاسیس کرده بگذراند، جمعه شب در اخرین گفتگوی زنده تلویزیونی اش، به تاسیس این دانشگاه اشاره کرد و با اعلام شماره حساب، از مردم خواست که در صورت تمایل به این دانشگاه کمک مالی کنند.

به فاصله چندساعت پس از اعلام این شماره حساب، بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی، با اعلام پرداخت مبلغی به حساب این دانشگاه، عکسی از سند پرداختی خود را هم در صفحه های شخصی شان منتشر کردند.

اما نکته جالب این تصاویر، نام صاحب شماره حساب اعلام شده دانشگاه ایرانیان توسط احمدی نژاد بود.





این در حالی است که خبرها حاکی از رد لیست اعضای شورای موسس دانشگاه ایرانیان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی است که گفته می شود دلیل آن نیز حضور حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در لیست شورای موسس  بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس