بازدید 38373

نرخ امروز انواع طلا و ارز، شنبه 12 مرداد + جدول

در حالی که بهای اونس جهانی طلا در بازار نیویورک در پی انتشار گزارش اشتغال آمریکا شاهد کاهشی محسوس بوده است، اما بحث تحریم های جدید و همچنین مراسم تنفیذ روحانی منجر به افزایش بهای طلا و سکه و همچنین ارز در بازار تهران شده است.
کد خبر: ۳۳۶۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵ 03 August 2013
نرخ امروز انواع طلا و ارز، شنبه 12 مرداد + جدولدر حالی که بهای اونس جهانی طلا در بازار نیویورک در پی انتشار گزارش اشتغال آمریکا شاهد کاهشی محسوس بوده است، اما بحث تحریم های جدید و همچنین مراسم تنفیذ روحانی منجر به افزایش بهای طلا و سکه و همچنین ارز در بازار تهران شده است.

به گزارش تابناک، بهای جهانی طلا روز گذشته و در آستانه انتشار گزارشات اقتصادی از بازار کار آمریکا شاهد افتی محسوس بود. این گزارش حاکی از آن بود که اقتصاد آمریکا در ماه جولای موفق به بهبود اوضاع اشتغال شده است و در نتیجه این گزارش دلار در برابر طلا و سایر ارزها قوت گرفت.

بر همین اساس در بازار نیویورک بهای اونس با افتی 0.14 درصدی به 1311.2 دلار رسید تا روند کاهشی بهای طلا که از دو روز پیش از آن شروع شده بود ادامه داشته باشد.

اما بازار تهران در اولین روز هفته جاری شاهد روند معکوس نسبت به بهای اونس جهانی طلا بود. امروز سکه و طلا در بازار تهران شاهد افزایش محسوسی نسبت به هفته گذشته است که از دلایل اصلی آن باید اشاره به تصویب تحریم های جدید بر علیه کشور و فضای سیاسی کشور در آستانه مراسم تنفیذ روحانی داشت.

امروز و تا این ساعت نرخ انواع طلا در بازار تهران به ترتیب زیر است:


از سویی نرخ ارز نیز در بازار تهران همزمان با این دو اتفاق یعنی تحریم و تغییر فضای سیاسی کشور شاهد افزایشی محسوس نسبت به آهخرین روزهای هفته گذشته بوده است.

در حالی که دلار طی هفته گذشته در مدار 3100 تومان در نوسان بوده است امروز با یک صعود یکباره به 3275 تومان رسیده است و این روندی است که کما بیش در مورد سایر ارزهای مهم نیز امروز در بازار شاهد آن هستیم.

تا این ساعت نرخ انواع ارزهای مهم در بازار آزاد به شرح زیر است:


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل