بازدید 12402
خبری از عمل نیست

نهادهای دولتی فقط وعده می‎دهند

کد خبر: ۳۳۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲ 27 July 2013
رئیس امور عشایر شهرستان سمیرم گفت: نهادهای دولتی در راستای حل مشکلات عشایر قول‎های زیادی داده‎اند، اما خبری از اجرا نیست.

ایرج دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وعده‎های فراوان مسئولان به عشایر در مورد حل مشکلاتشان اظهار کرد: متاسفانه مسئولان فقط به حرف اکتفا می‎کنند و خبری از اقدام عملی نیست.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی‎های اخیر مراتع از بین رفته و تغذیه دام‎ها دچار مشکل شده که سبب شده وزن لاشه دام‎ها به شدت کاهش پیدا کند.

رئیس امور عشایر شهرستان سمیرم گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر که سبب گرانی علوفه شد تغذیه دام عشایر با مشکل مواجه و عشایر ضرر زیادی می‌کنند.

وی تصریح کرد: استانداری و شرکت پشتیبانی امور دام وعده‌هایی در مورد تامین علوفه دادند که این وعده‎ها نیز به طور کامل اجرایی نشدند.

*شرکت پشتیبانی امور دام قول خرید تضمینی دام داد، اما عملی نشد

دهقان اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام قول خرید تضمینی دام عشایر را داده بود، اما هیچ گونه اقدامی در این راستا انجام نداد.

وی گفت: عشایر به دلیل وعده های شرکت پشتیبانی دام اقدام به عرضه دیرتر دام های خود کردند که در این میان به دلیل خلف وعده مسئولان متضرر شدند.

رئیس امور عشایر شهرستان سمیرم ادامه داد: به دلیل وعده های فراوان مسئولان در زمینه خرید تضمینی اداره امور عشایر سمیرم به عشایر اعلام کرد تا دام‎های خود را تا زمان خرید تضمینی نگه دارند و عشایر هم که به وعده‌های مسئولان خوش‎بین بودند دام‎ها را نگه داشته، اما پس از مشاهده خلف وعده مسئولان آغاز به فروش یکباره دام‎های خود کردند که سبب شد قیمت دام در بازار به شدت کاهش پیدا کند که ضرر فراوانی به عشایر زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی