بازدید 76220
۸

پاسخ بانک ملت به یک مخاطب در مورد تسویه زود هنگام

کد خبر: ۳۳۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸ 23 July 2013
سرویس با بینندگان - مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان   ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل
اینجانب برای رفع مشکلات مالی مسکن خود مبلغ 10000000 تومان(صد میلیون ریال) از بانک ملت شعبه کیان آباد اهواز وام اعضای هیات علمی دریافت نموده بودم که اولین سر رسید آن 91/10/10 بودو نرخ تسهیلات آن 21 درصد اعلام شده بود.
 
بنده پس از پرداخت 5 قسط به مبالغ : 4250000ريال و 3800000ريال و 3780000ريال و 3780000ريال و 3780000ريال به بانک مراجعه نموده و اعلام کردم با توجه به این که مشکل مالی ام حل شده می خواهم باقیمانده بدهی خود را واریز نمایم، پس از محاسبات متعدد باقیمانده بدهی اینجانب به مبلغ 100237841ريال اعلام شد. علیرغم اعتراضات متعدد مبنی بر این که این وام 21 درصد در سال بوده و الان کمتر از شش ماه از تقسیط آن گذشته و من هر ماه از اصل و فرع وام مبالغی پرداخت کرده ام، متاسفانه نتوانستم مسوولین بانک را متقاعد کنم و تماس های مکرر با بازرسی و امور شعب استان نیز بی نتیجه ماند تا این که با سود 42 درصد با این جانب تسویه حساب کردند.
 
کل سود برای 3 سال مبلغ 35630242ريال بود در حالی که در کمتر از شش ماه از اینجانب 19627841ريال سود اخذ شده است. با این حساب باقیمانده سود برای دو و نیم سال آینده 16002401 ریال می شد کهکمتراز 5 درصداست. اگر بنده همان مبلغی را که برای تسویه حساب پرداخت کردم در نزد همان بانک و یا سایر بانک ها سپرده گذاری می کردم سود بیش از 20 درصد دریافت می نمودم. از آن جا که تحمل ربا و نزول خوری را در زندگی خود ندارم نسبت به تسویه وام شبهه ناک بانک اقدام کردم.
 
اگر درست حساب کنید بانک ملت هر ماه از اینجانب بیش از 3.2 درصد سود گرفته است. به این ترتیب بنگاه های معاملاتی برای رفع مشکل ودیعه مسکن من و امثال من، با سود 3 درصد بسیار منصف تر از بانک ملت عمل می کنند. خواهشمندم برای احقاق حق بنده این خبر را منعکس فرموده و پاسخ آنرا از بانک ملت جستجو فرمایید. 
مدارک پیوست می گردد.
سپاسگزارم
 
پاسخ بانک ملت

با سلام و احترام 
در پاسخ به نامه شماره 700 /ت مورخ 92/4/23 در خصوص درخواست مطروحه توسط آقای حسن خدمتگذار از مشتریان شعبه کیان اباد اهواز، به استحضار می رساند : ایجاد امکان عملیات تسویه زودتر از موعد بدهی کارت های اعتباری پس از اعمال شرایط تسویه حق اشتراک آن به زودی انجام پذیر خواهد شد و مشارالیه مطابق مقررات و ضوابط جاری بانک می تواند نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نماید.

اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹۲
انتشار یافته: ۸
بالاخره چه کسی بایدجلوی این سودجویی ها ورباخوری های بانک ها وموسسات مالی رابگیرد؟مسولین،مراجع،مردم،...؟؟؟مردم را به خاک سیاه نشانده اند.
کارتهای اعتباری یک سود معمول دارند ویک حق اشتراک ، حق اشتراک را باید کامل پرداخت نمود حتی در صورت تسویه پیش از موعود فقط سود اقساط سررسید نشده برگشت می خورد و حق اشتراک کل وام دریافت می شود
حسین از شیراز
چه پاسخ منطقی !!!!1
اگه این بنده خدا به جای 100.000.000 ریال 3000میلیارد ریال می گرفت یعنی بهش میدادند ، نیازی حتی به باز پرداختش هم نبود چه برسه به سود معوقه و....
چقدر جوابیه بانک ملت رسا است و به طور دقیق وو با جزئیات جواب مردم را داده است!!!
جوابیه بانک خیلی مسخره است.باید مشتری رو راضی نگه می داشتن و یابه ایشان اطلاع رسانی می کردند.
پاسخ ارائه شده با موضوع درج شده اصلا نسبتی ندارد. بنده خدا میگه تسویه کردم با این نرخ و کار تموم شده ولی بانک ملت میگه بعدا می تونی بیای و بعد از امکان پذیر شدن عملیات تسویه وام را تسویه کنی. خوب بود قبل از ارسال پاسخ متن خبر را ملاحظه می کردند.
ممنون از سایت و ممنون از اطلاعات خوبتون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل