بازدید 8104

اعلام جزئیات کنکور کارشناسی ارشد 88

کد خبر: ۳۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۲۸ 19 January 2009
معاون سازمان سنجش آموزش کشور درباه جزئیات کنکو کارشناسی ارشد گفت: حدود 725 هزار کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد 88 صادر شده است که از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1388 و چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی بر اساس برنامه زمانی و از طریق شبکه اینترنتی انجام شده و اطلاعات مربوط به تقاضانامه ثبت نام از 7 تا 10 دی ماه به مدت 4 روز بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شد تا هر داوطلب با مشاهده اطلاعات ثبت نامی و به منظور صحت این اطلاعات در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات فردی خود مطابق با دستورالعمل ارائه شده اقدام کند.

وی اظهار داشت: در این آزمون و چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی 673 هزار نفر تقاضانامه الکترونیکی را تکمیل کرده اند و با توجه به اینکه بر اساس ضوابط، داوطلبان می توانستند در صورت علاقه مندی و واجد شرایط بودن از میان کد رشته های امتحانی شناور مندرج در دفترچه راهنما یکی از کد رشته محل های مذکور را نیز به عنوان کد دوم امتحانی انتخاب کنند لذا 52 هزار نفر نیز متقاضی شرکت در کد رشته دوم علاوه بر رشته اول در آزمون سال 88 هستند.

معاون سازمان سنجش آموزش گفت: با توجه به اینکه آزمون هر کد به طور جداگانه برگزار می شود و هر داوطلب باید کارتهای مخصوص هر آزمون را داشته باشد، با توجه به آمار علاقه مندان شرکت در کد رشته شناور، حدود 725 هزار کارت ورود به آزمون صادر و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: زمان توزیع کارت از طریق شبکه اینترنتی طی روزهای آینده اعلام می شود و داوطلبان می توانند برای گرفتن پرینت از کارت به سایت سازمان سنجش مراجعه و بر اساس دستورالعمل مربوط نسبت به این امر اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: برای داوطلبانی که می خواهند در این آزمون در دو رشته امتحانی شرکت کنند دو کارت تهیه شده است که یک کارت مربوط به کد رشته امتحانی اول و کارت دیگر مربوط به کد رشته امتحانی دوم خواهد بود.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه آزمون داوطلبان 136 کد رشته امتحانی کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1388 و چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویی در 39 شهرستان مختلف صبح و بعد ازظهر روزهای چهارشنبه 23 بهمن، پنجشنبه 24 بهمن، جمعه 25 و صبح شنبه 26 بهمن ماه برگزار می شود.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز پیش از این در گفتگو با مهر از افزایش ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 88 خبر داده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر