بازدید 9850

القاعده:جنگ را به خاک آمریکا می کشانیم

کد خبر: ۳۲۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ 03 June 2013
القاعده یمن خطاب به مردم آمریکا ضمن تاکید بر اینکه دوران امنیت آنها به پایان رسیده هشدار داد، جنگ را به خاک آمریکا خواهد کشید.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، قاسم الریمی، فرمانده نظامی القاعده در شبه جزیره عرب که در یمن اقامت دارد به آمریکایی‌ها هشدار داد تا از حملات بوستون و انفجار در مسابقات ماراتن این شهر عبرت گرفته و از دخالت در امور دیگر کشورها بپرهیزند.

وی که از طریق یک نوار صوتی خطاب به مردم آمریکا سخن می‌گفت، عنوان داشت: اگر رهبران شما حمله به دیگر کشورها را متوقف نکنند و به امنیت ملت‌های دیگر احترام نگذارند شما نیز در امنیت نخواهید بود و جنگ به داخل آمریکا و یا نزدیکی‌های آن کشیده خواهد شد.

فرمانده نظامی القاعده در شبه جزیره عرب ادامه داد: جنگ میان ما و شما پایان نیافته و به نهایت شدت خود رسیده است و یقین داشته باشید که ما پیروز خواهیم بود و این شما هستند که شکست می‌خورید.

الریمی با اشاره به حمله به مسابقات ماراتن بوستون در آوریل سال 2013 گفت: آنچه که در بوستون رخ داد و نیز نامه‌های حاوی مواد سمی و اقدامات دیگری از این دست، جدای از اینکه چه کسی آنها را انجام داده نشان می‌دهد دوران امنیت شما به پایان رسیده و ماشین جنگ علیه شما به راه افتاده و کسی نمی‌تواند آن را متوقف کند.

این فرمانده القاعده افزود: کشته شدن اسامه بن لادن، رهبر القاعده در مه 2011 و انور العولقی در 2010 باعث پایان جنگ میان غرب و مسلمانان نشد و بلکه به گسترش جنگ انجامیده است.

وی افزود: اگر پیشتر جنگ فقط در افغانستان بود با این کارها اکنون به سرزمین شما و به نزدیکی شما کشیده شده است.

وی در پایان از کسانی که آنها را مظلومان و فراموش شدگان آمریکا خواند خواست تا به ثبات بر دین اسلام ادامه دهد و از مسلمانان آمریکا نیز خواست تا به "وظایف خود در دفاع از دین ادامه دهند و به دین و امت خود" کمک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی