بازدید 2504

از كندی اينترنت تا تعيين كيفيت فناوری عصر ظهور

کد خبر: ۳۲۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳ 19 May 2013
تلخ است كه مبدع «گوگل ارث اسلامي»! به خود اجازه مي دهد در ساحتي سخن براند كه اساساً هيچ مدخليتي در آن ندارد؟ اصولاً وزيري كه وظيفه وزارت خانه اش ارايه خدمات ارتباطاتي است و توانايي ارايه سرويس پايدار اينترنت و موبايل را هم ندارد چرا در حوزه مهدويت اظهار نظر مي كند؟

به گزارش عصر خبر، روز گذشته محمدحسن نامی وزير تازه كار مخابرات كه چندماهي بيشتر نمي تواند در دولت حضور داشته باشد با تاکید بر اینکه هم اکنون با ارتقای فیبر نوری لایه های مختلف جو برای انتقال دیتای صوتی و تصویری به کار گرفته می شود، گفت: «صدا و تصویر آقا امام زمان از این لایه های جدید و بالاتر از فیبر نوری برای تمام جهانیان ارسال خواهد شد.» البته اين اولين بار نيست كه مسئولان دولتي از مفاهيم و ارزش هاي ديني با ادبياتي تامل برانگيز استفاده مي كنند و پيش تر نيز محمود احمدي نژاد رييس دولت دهم در اظهاراتي گفته بود: مستكبران مي خواهند امام زمان را ترور كنند!

البته همه شيعيان آرزومندند با ظهور حضرت حجت (عج) حكومت حق در جهان تاسيس شود اما از آن جايي كه زمان حضور حضرتش مشخص نيست و همچنين به مصداق «كذب الوقاتون»، بيان كيفيت ارتباط آن حضرت با مردم و تعيين فناوري هاي آن زمان نشان دهنده نوعي انحراف است.

تلخ است كه مبدع «گوگل ارث اسلامي»! به خود اجازه مي دهد در ساحتي سخن براند كه اساساً هيچ مدخليتي در آن ندارد؟ اصولاً وزيري كه وظيفه وزارت خانه اش ارايه خدمات ارتباطاتي است و توانايي ارايه سرويس پايدار اينترنت و موبايل را هم ندارد چرا در حوزه مهدويت اظهار نظر مي كند؟ وزيري كه وزارت خانه و شركت هاي زير مجموعه اش در برابر كندي و قطع سرويس اينترنت پاسخ گو نيستند و از بار مسئوليت گريزانند چرا در سخنراني رسمي در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فن آوری اطلاعات و پنجمین همایش ملی روابط عمومی دستگاه های اجرایی سخن از كيفيت ارتباط حضرت حجت با مردم مي رانند؟

اميد است در گير و دار تب انتخابات رياست جمهوري و رد و تاييد صلاحيت ها، مراجع ديني و مردم  تذكر و امر به معروف و نهي از منكر فراموش نكنند و تذكرات لازم را به وزير تازه كار بدهند كه در حوزه اي اظهار نظر كند كه صلاحيت اش را دارد.

البته ناگفته نماند که وزارت ارتباطات در جوابیه ای به توضیح علمی این اظهارات پرداخته است!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر