بازدید 80115
پیش فرضی که حامد بهداد بر آن خط بطلان می‌کشد

چه کسی گفته بازیگران و ورزشکاران الگوی جامعه‌‌اند؟! + فیلم

هنوز میانه خیابان نه چندان عریض نرسیده‌اید که متوجه رفتار عجیب نابینا می‌شوید و پس از وقایعی کوتاه، جوان نابینا با دست کشیدن روی صورتتان می‌گوید: تو «حامد بهداد» هستی و سپس می‌گوید توی بوی حامد بهداد را می‌دهی! واکنش شما چه خواهد بود؟
کد خبر: ۳۱۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۷ 11 April 2013
در دهه‌های اخیر، هر چه به این سو می‌آییم، گفته می‌‏‌شود هنرمندان و به ویژه بازیگران و ورزشکاران الگوی جامعه هستند و از این حیث، باید بیش از دیگران مراقب رفتارشان باشند تا مروج رفتارهای غیراخلاقی نباشند؛ اما آیا اصولاً چنین نگاهی که در چهارچوبش نسبت به عملکرد و رفتار اجتماعی و فردی این قشرها قضاوت می‌شود، درست است و این دو گروه به عنوان وظیفه ذاتی، مکلفند نماد اخلاقی باشند و اگر نخواهند چنین باشند، باید حرفه‌شان را‌‌ رها کنند؟

به گزارش «تابناک»، فرض کنید یک بازیگر مشهور سینما همچون حامد بهداد هستید و در یک سوی خیابان در حالی بر سر قراری با رامبد جوان می‌روید، جوانی نابینا از شما می‌خواهد که او را از خیابان عبور دهید. به احتمال فراوان او را همراهی خواهید کرد و از خیابان می‌گذرید و سپس به آن سوی خیابان بازمی‌گردید تا زودتر به قرارتان برسید.

هنوز میانه خیابان نه چندان عریض نرسیده‌اید که متوجه رفتار عجیب نابینا می‌شوید و پس از وقایعی کوتاه، جوان نابینا با دست کشیدن روی صورتتان عنوان کند تو «حامد بهداد» هستی و سپس می‌گوید توی بوی حامد بهداد را می‌دهی! واکنش شما چه خواهد بود؟ یا فرض کنید با اشکان خطیبی به رستوران رفته‌اید و لشکری از مردم برای عکس و امضا‌ به سمت شما هجوم می‌آورند. شما در جایگاه اشکان خطیبی چه واکنشی نشان می‌دهید؟

«اینجا ایران است»؛ مجموعه‌ای جالب از این رخدادهاست که به شکل صحنه‌سازی برای ثبت واکنش بازیگران ضبط شده و سپس در این باره با این بازیگران خشمگین گفت‌و‌گو شده است. از این مجموعه که به تازگی در شبکه خانگی توزیع شده و «تابناک» تنها حدود پنج دقیقه از خلاصه یکی از بخش‌هایش که شامل موقعیت حامد بهداد می‌شود را نقل می‌کند؛ اتفاقاتی که به ‌ظاهر قرار است در مجموعه با همین نام در سی دی‌های دیگری نیز منتشر شود و شامل بازیگران دیگری نیز می‌شود.



جالب‌ترین واکنش‌ها در این باره به حامد بهداد باز‌می‌گردد. او نخست بر پیش فرضی خط بطلان می‌کشد که شاید حق با او باشد و باید بر آن مهر ابطال زد. او در این باره می‌گوید: «چه کسی گفته منِ بازیگر الگوی جامعه هستم... من خودم کلی مشکلات دارم... من فقط یک موقعیت را مقابل دوربین باسازی می‌کنم و کارم را انجام می‌دهم... و اگر بتوانم هم نمی‌خواهم الگو باشم... الگو رهبران سیاسی و مذهبی هر جامعه هستند و باید باشند، نه بازیگر».
 
هرچند نقدهای جدی به روحیات حامد بهداد وارد است، این واکنش او درست است. با این که بازیگران و به همین ترتیب، ورزشکاران طرفداران فراوانی دارند و برخی‌شان جوایز و افتخارات هنری و نشان‌های رنگارنگ نیز به عنوان ایرانی به دست می‌آورند، آیا برخورداری از طرفداران فراوان و افتخارات شغلی مساوی با اسوه و الگو شدن برای جامعه است و هر شخصی در این موقعیت قرار گرفت، مکلف است تا خود را همچون یک الگوی تمام‌نما یا حداقل کم اشکال در معرض قضاوت عموم گذارد؟

بی‌شک نمی‌توان انتظار داشت حداقل همه ورزشکاران و قهرمانان و همچنین هنرمندان و به ویژه بازیگران در مقام الگوی اجتماعی ظاهر شوند و اصولاً دستیابی و حفظ خود در چنین موقعیتی نیازمند گذراندن مراتبی است که بسیاری از اهالی هنر علاقه‌ای به آن ندارند اما جامعه به آن‌ها تحمیل می‌کنید که حالا با این موفقیت‌ها و قرار گرفتن بیش از اندازه در مقابل چشم مردم، مکلف به مبادی آداب بودن بیش از حد و در مقیاس یک نماد اجتماعی و نمونه عینی برای تمثیل هستند.



هرچند انتظار می‌رود، چهره‌های بیشتر مطرح و به اصطلاح ستاره از هر طیف اعم از بازیگران یا قهرمان از آستانه تحمل بالا‌تر و رفتار مأخوذ به حیایی نسبت به دیگران برخوردار باشد، در عین حال باید پذیرفت، الگو بودن جزو تکالیف این دو گروه نیست و در سایر کشور‌ها به جز ایران نیز از قریب به اتفاق این دو گروه انتظار الگو بودن نمی‌رود و تنها انتظار می‌رود قوانین اجتماعی را ‌‌کامل رعایت کنند و اگر چنین نکنند ‌همچون دیگر شهروندان مجازات می‌شوند، همان گونه که تاکنون ‌شمار چشمگیری از ورزشکاران و بازیگران سر‌شناس غربی به زندان رفته یا محکوم به مجازات‌های جایگزین شده‌اند.

بنابراین جامعه و پیش از عموم جامعه، طبقه نظریه ساز که مشخص نیست با تکیه بر کلام استدلال‌ها، حکم قطعیِ «پیش فرض الگو بودن همه قهرمانان و بازیگران» را صادر کردند و این نگاه به عمق دیدگاه‌های مسئول رسوخ و به باوری محکم بدل شده، می‌بایست درک کنند این گروه‌ها نیز جزوی از جامعه هستند که حق دارند بلند بخندند، در پارک ورزش کنند، لباس راحتی بپوشند و در یک کلام همچون دیگر مردم عادی زندگی کنند. نباید به گونه‌ای با ایشان برخورد کرد که اگر رفتار‌هایشان در زمان عصبانیت یا سرخوشی حرکت انجام دادند، قهرمانی که خود برای خودمان ساخته‌ایم و خودش این صفت را قبول ندارد، در ذهنمان ترک بردارد و از یک ورزشکار یا بازیگر دلگیر شویم.

این گروه هم حق دارند به رستوران، کافی شاپ، شهربازی، مسافرت و هر نقطه‌ای که ممکن است مقصد عموم مردم باشد، سر بزنند اما جامعه ایرانی به گونه‌ای رفتار کرده که بازیگر ترجیح می‌دهد، یا در محافل عمومی با عینک سیاه ظاهر شوند یا به سرعت حرکت کند و با لحظه‌ای سکون خود را مقابل سیلی از مردم قرار ندهد و یا به محافل خصوصی هم صنفی‌هایش بسنده کند.

اتفاق تأسف آوری که در مراسم درگذشت مرحوم عسل بدیعی رخ داد و گروهی در پی علی دایی و بازیگر برای گرفتن عکس و امضا افتادند و مراسم تحت الشعاع قرار گرفت و این رویداد هر ساله بار‌ها رخ می‌دهد. یاد بگیریم، اگر این بار به رستوران رفتیم و میز کناری‌مان یک چهره نام آشنا نشسته بود، خود را در موقعیت این اشخاص قرار دهیم و اندکی بیندیشیم. سپس با درک حداقل‌ها، برای گرفتن امضا و عکس یا گپ زدن و تبادل شماره تلفن که احتمالاً آن چهره علاقه‌ای به تبادلش ندارد، خیز برنداریم و به حریم و آرامشش احترام بگذاریم.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۲۳۴
حرفتون درسته اما این حامد بهداد کلاً عصبیه و خودش هم خیلی صریح میگه که مشکل داره. آستانه تحمل برای یک چهره مدعی چیز خوبیه
پاسخ ها
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
این ...ها هیچ وقت الگوی جامعه نیستن.ممکنه چند تا جوانک ... شیفته اینا باشن اما کل جامعه نه....
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
موافقم داریوش جان
داریوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اجازه بده باهات مخالفت کنم فرهاد جان
کامران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اگوهای ما باید افرادی چون پرفسور حسابی باشند که دانشمند با اخلاق هست نه افرادی که بخاطر چهارتا فیلم آبگوشتی و دختر پسری معروف شدن
ناشناس
| Switzerland |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
کلا دو گروه واسه خودشان خیلی کلاس می زارن و هوای خودشان را دارند اول مثلا این هنرمندها بخصوص بازیگر ها و سینمایی ها فستیوال و جایزه و فرش قرمز و ... البته ابزارش هم دارند(دوربین و ...) دوم این جماعت خبرنگار و روزنامه چی ها که فکر می کنن از همه محق تر هستند اونا هم ابزارش رو دارن (همون رسانه هاشون)
فرهاد (2)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
من هم با شما مخالفم داریوش جان!
دادا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
سلام چه الگویی چه اسطوره ای ول کن این حرف هارو مشهورن پولدارن کیفشون کوکه همه جا هم تحویلشون میگیرن من و تو کی هستیم بابا تو این جامعه به این درن دشتی مازراتی سوار میشن خودمون رو براشون چرا قوربونی کنیم ...!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اقا این بنده خدا که خودش دار میگه من هزار تا مشکل دارم . بایددستاز سرش تو خیابون وردارن مگه زوره .منیخواد اجتماعی و خوش مشرب باشه می خواد تودار و مشغول خودش باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
البته که این‌ها نباید الگوی جامعه باشند. خودشون هم هیچ اصراری به این کار ندارن. چون این‌ها هم مثل ما هستن. مثل ما از رفتارهای بد جامعه عصبی می‌شن و عکس‌العمل نشون می‌دن. فقط چیزی که در مورد این فیلم حامد بهداد نگران کننده است سیلی‌ای است که به اون جوون می‌زنه. این نشوندهنده‌ی اینه که حامد بهداد به اصطلاح "دست بزن" داره. یعنی راحت دستش روی آدم‌ها بلند می‌شه و این اتفاق خوشایندی نیست.
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
مساله این نیست که ایشون عصبیه یا نیست. مساله اینه که ایشون هم مثل بقیه حق زندگی عادی داره. این دوربین مخفی خودش مظهر بداخلاقی هستش. دوربین مخفی زشتی بود
کاوه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
دوستان اصلا چرا ماها انقدر این بازیگرای خودخواه و مغرور رو تحویل میگیریم! خودمون بزرگشون کردیم به خودمونم بی احترامی میکنن.
البته من کار رامبد جوان یا هر کس دیگه ای رو با این افراد تصدیق نمی کنم . به نظرم یه محقق ارزش بالاتری باید در جامعه ما نسبت به بازیگران و فوتبالیست ها داشته باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اخ ناشناس حرف دل منو زدی
مونده بود تو دلماااااا
این هنرمندها و خبرنگارها هی برای خودشون نوشابه باز می کنن همه جوره با ابزار پر قدرت رسانه هوای خوداشون دارن.....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
اول باید این فرهنگ جا بیفته که یک بازیگر لزوما "هنرمند" نیست.
"هنر" از ریشه ی "هو نر" به معنای مرد خوب گرفته شده ... یعنی کسی که نماد خوبیهاست ..
پس یک بازیگر، خواننده، نقاش و .. لزوما هنرمند نیست
و البته..یک نویسنده، معلم، ورزشکار، کارگر، کارمند و .. میتونه هنرمند باشه

ایکاش کمی از تاثیر و تاثر رسانه ها کاسته میشد... وقتی دو بازیگر در یک برنامه ی تلویزیونی جلوی بیننده ها میگن : "ما هنرمندا دقیق تریم " ، "ما هنرمندا احساس مسئولیت داریم" ،"ما هنرمندا فلانیم" ، "ما هنرمندا ..." !! ... چرا باید من مخاطب به این حرفها گوش کنم؟ دو نفر هم صنف برای هم تعارف تکه پاره میکنند و من مخاطب دارم تاثیر میپذیرم...
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
اینها حتی همدیگر را قبول ندارند چطور میشه الگو شوند
مهدی
| - |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
داریوش جان همین جوانکا که میگی آینده مملکتن که درصد زیادی از آیندگان هستند
داریوش 17
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
من هم با تو مخالفم فرهاد جان!
تئو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
میگه نره... میگی بدوش...
خوشم میاد از صداقت کلام و شناختی که از خودش داره وجسارتی که تو بیان خودش داره...
اینجوری هم میشه دید... موفق باشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
این بنده خدا در مقایسه با بازیگرانن بزرگ و با اخلاقی مثل شهاب حسینی و... واقعا بازیگر خوبی نیست. اینها اگو چندتا جوون 15-19 ساله هستند که هنوز نمیدونن چی به چی هست
ناشناس
| United States |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
کلا" اکثر ما ايراني ها در هر حالتي چه مشهور يا غير مشهور نديدبديد هستيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
چند مورد مهم:
1.کی گفته اینا الگوان؟من خودم یه جوان نوزده سالم همسن هام هم همینطور اینا رو الگو نمی دونیم.
2.خوب که چی؟ چه خبر مهمی واقعا!!!!!تابناک از تو بعیدبود!!!!!!!
کلا خشنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
من بودم بدتر از او عکس العمل نشان میدادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
بازیگر خوبی هم نیست
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
روانیه بابا خشن چیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
رفتار این شخصی که نقش کور رو بازی کرد، خیلی زشت و ناراحت کننده بود. با خود شما یکی این رفتار و می کرد، عکس العمل شدید تری نشون می دادید... چه برسه به آدمهای معروفی که دائم تو جامعه براشون مزاحمت ایجاد میشه!
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
واقعا متاسفم
کاملا با این حرف آقای بهداد موافقم
ما وقتی الگوهای مذهبی و اجتماعی بهتری داریم چه نیازی داریم به این جماعت ........... مثلا هنرمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
خداوند به شما عقل داده و کتاب راهنما پس وقتی به شما ایندو را داده یعنی اینکه نیازی به الگو ندارید ... مگر اینکه یکی از این دو را نداشته باشید یا عقل را و یا سواد خواندن و درک کتاب راهنما را پس باید کسی را پیدا کنید که عاقل باشد و سواد خواندن کتاب راهنما را داشته باشد ...... در ضمن هر الگو فقط در ضمینه منحصر به فرد میتواند الگو باشد یعنی اینکه یک فرد موفق اقتصادی لزوما نمیتواند الگو اجتماعی شما یا مذهبی شما باشد و به عکس
جوان ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
به پیوست پاسخ درخوری که به "خورشید" دادید اضافه کنم، در میان کسانی که از نظر شما بعنوان الگوی مناسب معرفی شدند افراد به قول شما "مثلا مذهبی و اجتماعی و سیاسی" کم نیستند. همان های که فسادشان را کسی یارای توقف نیست. تعمیم بدرفتاری یک فرد به هم صنفانش و تخریب اقشار فرهنگی ازجمله هنرمندان خوب میهن دوستمان کار ناشایستی است.
یک نفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
شما که جامعه هنرمندان رو تخریب می کنی خودت هم الگوی خوبی نداری ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
هنرمند کسانی هستند که از آمریکا میرند آفریقا با میلیاردها دلار ثروت و شهرت جهانی به گرسنه های آفریقا کمک میکنند آنجلینا.... نه اینها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
می شه دو تا از این الگوهای مذهبی و اجتماعی که می گین رو نام ببری برام!!!
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
البته هنرمندانی هم داریم که اسوه های رفتاری خوبی هستن
آقای پرستویی نمونه بارزش هست
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
بازیگر خوبی نیست؟؟؟مثل اینکه شما فیلماشو ندیدیا!!!! بازیگر فوق العاده ای هست.
به نظر من خوب کاری کرد مرده داره چشمشو کور میکنه خودتون بودین بدتر میکردین.
تا زمانی که تو شرایط کسی نیستین نظر ندین....
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
الگو لزوما نباید زنده باشه ... الگوهای مذهبی ائمه هستند.گرچه بسیاری از سیره ایشون از دست رفته...اما هنوز کتاب هایی هستند که میشه برخی از اخلاق این بزرگواران رو دید.
.
ضمنا درسته خدا کتاب و عقل داده اما همونطور که گفتین خوندن کتاب نیاز به سواد داره.ما هر کدوم مقداری از عقل و سواد داریم... بهتره کسی که عقل و سوادش بیشتره کتاب رو بخونه برامون.
(منظورم همون ائمه هستند)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
کار افرادی مثل جولی قابل تقدیره ولی چه لزومی داشت از خودش تو حین این کمک هاش 100 ت اعکس بگیره که پخش شه تو اینترنت ؟
دم اونایی گرم که وقتی با این دست کمک میکنن اون یکی دستشون خبردار نمیشه ...
بابا این حامد بهداد واقعا مشکل داره مطءنم اگر رامبد جوان رو توی اون موقعیت میزاشتن اصلا چنین واکنش زشتی رو بروز نمیداد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اگر خودت را در خیابان مسخره قرار بدهند و باهات بازی بکنند میخواهم بدونم چه واکنشی بروز میدی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
حامد بهداد مشگلش اینه که زندگی رو خیلی جدی گرفته !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
شما سخت در اشتباهید آقای جوان از آقای بهداد هم عصبی تر است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
چه کاری زشت تر ازسیلی زدن هست
اون هم فردی که شاید نابینا باشد
و تعاملات اجتماعی خاص خود را دارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
جناب باهوش وقتی فهمید طرف داره سرکار میذاره زد توی صورتش توی صورت نابینا که نزد
کسی می تواند الگو باشد که در زندگی خود موفق باشد و موفقیت خود را در انجام کارها برای رضای خدا بداند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
از انجا که موفقیت یک امر نسبی است و هر کس برای موفقیت یک معیار متفاوت از دیگری دارد پس هیچ فردی که به نطر خود موفق است نمیتواند برای دیگری الگو باشد ......... الگو فقط برای امور مذهبی و امور سیاسی مصداق دارد و نه در هیچ ضمینه دیگری
سلام دوستان
لطفا یکی تعریف هنرمند رو برا من بنویسه.کلا من با اینکه به هر بازیگری ،لقب هنرمند رو میدن مشکل دارم!
راستی یه حرف دلنشین حامد آقا زده باشه همینه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
درسته هرکی رفت دو تا فیلم بازی کرد که هنر مند نیست .
بابا اون برنامه شاد و باحال اشتون کوچر رو مقایسه کنید با این کلاس فلسفه و روان شناسی بهداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
منظورت همان برنامه معروف Punk
آوازه خوان نه آواز..............
حامد بهداد علائم ... رو داره . در واقع در اکثر فیلم ها داره خودشو بازی میکنه . جای تاسف داره که کسی که واقعا .... به عنوان بهترین بازیگر انتخاب میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
چه ربطی داره جایزه رو به خاطر بازیش میدن نه شخصیتش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
گردنبند و ابروشو ببین!!!
یکی از بزرگترین خواننده های دنیا ( ج . ل ) اومده بود تو لاوی هتل (دبی) اتفاقا کنار من نشست !! من ! افق ، مه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
لابی هتل = Lobby
آرما
| United Kingdom |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
لابی صحیح
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
وقتی ج ل بنشیند کنار شما تا مدتها شما اسم خودت هم یادت نمی آید چه رسد به تلفظ کلمه لابی....
قلی خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
عجب افتخااااااااااااااااارییییییییییییییییییییییییییی
ايمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
تو هم مثل تابناك از اسامي مخفف استفاده ميكني؟
اينا همه تاثيرات منفيه تابناكه ها :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
دوستان اجازه دهید بچیاره شاید دستش اشتباهی تایپ کرده لاوی اجب ها؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
خوب نفهمیدم
این مطلب واسه چی اینجا مطرح شد!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
خوشا به سعادت ! البته لابي هتل , نه لاوي !
وای بر جامعه ایی که الگویش بازیگر و این ورزشکاران باشند!

خیلی خوبه که بلاخره یکی اینو فهمید.
وای به اون روز من که امثال اینا بخوان الگوی من بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
خود بنده خداش میگه الگو نیست توی چی میگی
مشکل اینه که کسانی که باید الگو باشند اصلا به چشم نمی آیند. الگو باید یک انسان وارسته یا علمی باشد نه چیزی که الان در جامعه ما الگو حسابه.
کار آقای بهداد زشت بود اما کار تابناک هم زشت و ناپسند است که بدی افراد را نمایش میدهد.
امام علی میفرماید اگر کسی را در حال گناه دیدید بعدا به ان چشم به او نگاه نکنید شاید توبه کرده باشد.
اگر این پیام را نمایش ندهید در بی طرفی شما واقعا شک میکنم چون تا به حال هیچ یک از چیامهایم را نمایش نداده اید!!!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
هنوز نمیدونی مجله ها روزنامه ها و.... چیزهایی رو میزنن که اقبال عمومی داره
اشکال از خود ماهاس که به این چیزا حساسیم
و اینقدر بیکاریم که میایم ببینیم بهداد چیکار کرده
تابی عقبیا این فیلم خیلی وقته تو بازاره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
عقب یا جلو بودنش زیاد مهم نیستاااااااااااا
بحث چیز دیگس
مخ ایرانیا هم فقط از مقایسه پر شده
کی عقبه کی جلو
شوخی بی مزه ای بود! حق با بهداده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
والا بي انصاف نباشيم خودمون بذاريم جا اون.يكي ميبيني نابيناس بعد ميبيني دروغيه.صدتا فكر مي كني
اگر می بینید punk مخاطب جهانی دارد به خاطر شرایط کنترل شده و مدیریت صحیح پشت دوربین است.بدون تدبیر و با بازیگری که به زور می خواهد بهداد (و مخاطب) را تحت تاثیر قرار دهد هر کس دیگری هم باشد عصبی می شود.
درسته . هنرمند الگو نیست .

باشتباه در ایران وظیفه هنرمند را الگوی جامعه شدن میدانند
اقا راست میگه من تو یه عروسی صحنه ای رو دیدم که واقعا متعجب شدم... تو عروسی ملت موقع شام وایساده بودن بالا سر یه زوج هنری معروف و زول زده بودن به شام خوردن خانم بازیگر و اون بنده خدا هم شام کوفتش شد زیر نگاه مردم...
باسلام
یکی از ضعفهایی که بر این دولت و دولتهای پیشین وارد هست این است که دولتها موفق نشده اند در عرصه فرهنگی برای مردم و بخصوص قشر جوان الگوسازی مناسبی انجام دهند و تقریبا مردم را به حال خود رها کرده اند.
پرداختن بیش از حد به چهره های سینمایی و یا بازیکنان فوتبال که اغلب نه هنری دارند و نه تواضعی توسط صدا و سیما و مصاحبه های مختلف با آنها و انبوه نشریات زردی که در این زمینه فعالیت دارند و نبود تفریح و امکانات فرهنگی مناسب در کشور و خلا الگوهای سالم و علمی و اخلاقی و افراط و تفریط که خصلت ذاتی ما ایرانیهاست و همچنین خودکم بینی بعضی مردم باعث شده این افراد به الگوهایی برای جوانان تبدیل شوند که بوضوح می توان نمود آن را در جامعه دید.
سریالهای چند سال اخیر تلویزیونی که پر از صحنه های درگیری زن و مرد و فحاشی به هم و به نوعی مروج خشونت در خانه است باعث شده کانون گرم خانواده ایرانی که زمانی زبانزد خاص و عام در دنیا بود متزلزل شده و آمار طلاق به نحو فزاینده ای افزایش یابد و یا مسابقاتی مانند قویترین مردان که برای مدتها از تلویزیون پخش می شد چه دستاورد فرهنگی برای کشور به همراه داشت؟
دولت باید بجای تزریق بی حد و حساب و کلان پول به جیب بازیکنان و یا پرداخت دستمزدهای نجومی به هنرپیشگانی که در مواردی سنشان کمتر از بیست و پنج است به زیرساختهای ورزشی و فرهنگی کشور بپردازد تا زمینه استفاده تمام مردم از ظرفیتهای فرهنگی و ورزشی فراهم شود تا حال که بدلایل ضعف مدیریت بیکاری در کشور به شدت گسترش یافته است حداقل جوانان بتوانند در محیطی مناسب دور هم گرد آیند و وقت خود را به بطالت نگذرانند.براستی چرا در یک مملکت باید صدها میلیون تومان پول برای یک فصل فوتبال و یا حضور در یک سریال به یک جوان بیست و چندساله از کیسه بیت المال داده شود در حالیکه در همان مملکت افراد آبرومند و عائله داری به نان شب محتاج باشند؟پرداختهای اینچنینی چه مشکلی از انبوه مشکلات مردم را حل می کند؟این قبیل پرداختهای کلان به چهره های سینمایی و یا بازیکنان فوتبال برای دولتهای ثروتمند است که مردمانشان در رفاه نسبی به سر می برند...
جای بسیار تاسف است که در مملکتی که مهد بزرگانی چون فردوسی و حافظ و سعدی و عمرخیام و اندیشمندانی همچون خواجه نصیرالدین طوسی و دهخدا و معین و دکترحسابی و ...هست این مفاخر علمی و ادبی برای قشرجوان ناشناخته و گمنام مانده باشد و در عوض مدل مو و نوع تفریحات و غذای مورد علاقه و نام بچه های فلان خواننده و بازیگر و...را همه بدانند.
لطفا منتشر کنید.
باتشکر
پاسخ ها
رویا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
کاملاً موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
منفی بهت دادم تا مقاله ننویسی بجای نظر!!
وات؟
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
خو راست میگه نیم ساعت نشستی انشا نوشتی؟
کلا برنامه ای با این شوخی لوس و بیمزه ! و تقلید از برنامه ای در کشوری دیگر ! حتی اگر برای رساندن پیامی به جامعه باشد ، به جای فایده ،ضرر میرساند ........... مثل برنامه پانکت از یک هنرپیشه جلف و معروف در هالیوود ......... به جای تقلید از خودتان فکر و ایده بیاورید !
خوبه که با گفتن اینکه من یه بیمارم مسئولیت رفتار زشتت رو توجیه کنی!!!!!!
اضلاً نیازی نبود که تاکید کنه نمی خواد الگو باشه.چون اصولاً مردم کسی رو الگو می کنند که رفتارش رو قبول دارند.و می خوان مثل اون باشن.حالا به نظرتون کسی می خواد که الگوش حامد بهداد باشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
هر کس روراست باشه قابل تقدیره بهداد در کل بهتر از خیلی هاست درون واقعی بهداد را دیدیم خطرناک نبود(به نظر من) من از آنهایی میترسم که هرگز اجازه نمیدهند دیگران درون( رفتار واقعی در شرایط هیجان) آنها را ببینند به نظر من بهداد از خیلی هی سالمتر است
من هم بودم همین کارو میکردم چه معنی داره یک نابینا با لمس یک نفر...حریم خصوصی افراد باید رعایت بشه
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
خوب تو هم با بهداد توی یک کلاس اجتماعی هستین، متشکریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
آقاي جواد درست نيست به جاي نقد نظر افراد خود افراد را تخريب شخصيت كرد.اين كار ما شده كه تا نظر كسي با ما مخالف است فورا كل شخصيتش را زير سوال ببريم .
معروف میشی مشهورمیشی بهاش روبپرداز این ذات دنیاس ،همه چی یکجهت نیست ،زهروعسل باهمه ،یکی ازبهاهای معروفیت ومشهوریت ازدست رفتن خلوته ازدست رفتن حریم خصوصیه،کاریش نمیشه کرد اون شخصی که بازیگرمیشه مشهورمیشه بایدبدونه بهاش روکه ازدست رفتن حریم شخصیه بایدبپردازد
به نظر من متاسفانه تلويزيون در الگو قرار هنرمندان براي مردم خيلي نقش داره. آخه وقتي هر جشني يا مراسمي يا هنگام تحويل سال نو باشه از هنرمندان دعوت ميكنه و كلي باهاشون صحبت ميكنن انگار هيچ قشر مهم ديگه اي تو جامعه نداريم كه همش از هنرمندان دعوت ميكنن. اين همه چهره هاي علمي زيادي تو ايران داريم كه واقعا براي كشورمون افتخار آفرين هستند و اگر از اونها دعوت كنن و درباره نحوه زندگيشون صحبت كنن خيلي بهتره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
چون مفاخر علمی گرسنه نگه داشته شده اند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
آفرین
الگو کسی هست که از بی پولی نمی تواند ازدواج کند ولی خودشو پاک نگه داشته و گمنام هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
دلم کباب شد بخدا
آخه بابا شما که قضیه بهداد رو نمی دونی چرا گناهشو میشوری اون طرف که کور نبود ثانیا بهتره شوخی با هنرمندانو ببینید تا حساب کار دست بیاد
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
کور نبودن طرف، دلیل رفتار بی شرمانه میشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
دوربین مخفی دلیل رفتار بی شرمانه تر میشه؟!!!! یارو کاری کرد که مثلا بهداد اگر دیگر کوری دید که نیاز به کمک داره بی خیال راهش را بگیره و بره !
سید
| Qatar |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
بنده فیلم مورد نظر را کامل دیدم؛شوخی با هنرمندان؛ آقای بهداد چند بار به ایشون کمک کردن و آوردن ایشون رو تا اون ور خیابون ! اما این آقایی که خودش رو کور جا زده بود ۲یا ۳ بار حامد بهداد رو اذیت کرد ! شما فیلمو کامل ببینی متوجه میشی اخوی یا اختی!
من به آقای بهداد خیلی علاقمند بودم و بازیاشون رو دوست داشتم. اما یه بار ایشون رو طرفای تجریش دیدم و ازشون خواستم با هم عکس بندازیم. اما خیلی بد برخورد کردن. از اون روز دیگه متنفر شدم از خودم که چرا با همچین آدمایی باید عکس بندازم.
ضمن اینکه اونجایی که من دیدمش خلوت بود و یه ثانیه زمان می برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
عکس را میخواستی چکار ؟ که به دوستات بگی من با فلانی عکس دارم ؟! چرا برای خودتون شخصیت قائل نمیشید ؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
الگو برای بشریت تنها 14 معصوم علیهم السلام هستند به عنوان انسان کامل که باید هرچقدر می تونیم به سیره ایشان نزدیک تر شویم.
جوان بدون الگو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
شخصیت قائل نیستم؟
من میخواستم عکس بگیرم که اون با من عکس داشته باشه نه من با اون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
آخه "جوان بدون الگو" این بنده‌های خدا روزی صد نفر مثل شما جلوشون رو می‌گیرن که عکس بیاندازن. طفلک‌ها برای یه کار نیم ساعته باید فقط سه ساعت وقت برای عکس انداختن با ملت بذارن. این بی‌انصافی نیست؟ خوبه وقتی عجله داری و می‌خوای سریع کارت رو انجام بدی، هر چند قدم یه نفر بیاد یقه‌ات رو بگیره و بگه یه کاری براش انجام بدی؟ اصلن انجام می‌دی؟ کافیه سه ثانیه خودمون رو جای این‌ها بذاریم.
صداقت و صراحت بیانش واقعا تقدیر داره درست میگه الگو نیست ولی معروفه رعایت صرفا بر ای اینکه معروفه هم ریاست آنچه که هست نشون داد
پاسخ ها
جوناگیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
راست میگه کسایی که فورا یکی رو میبینن و تقاضای گرفتن عکس رو میکنن به نظرمن هنوز به شخصیت مستقل ی نرسیده اند اخه بابا چقدر هنوز خودمون کمبود داریم که تا یکی رو ببینیم خودمونو فراموش میکنیم
به نظر من اینا هردوشون مشکل روحی روانی دارند.تازه کی میگه اینا الگو هستند؟البته میتونندالگوی معکوس باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
خودش هم می گه که من با خودمم درگیرم!
الگو داشتن دیگه چیه
هر کسی با خرد خودش باید تصمیم بگیره
به نظر من دوران داشتن الگو گذشته
الگو باید دانش باشه و بس
در تمام عمرم هر کسی رو که الگو معرفی کردند بیچاره هزار و یک مشکل خودش داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
باید ببینیم چه کسی میتونه ما رو به هدفمون نزدیک تر بکنه برای من شهدا که خالصانه زندگی کردند و لیاقت شهدات رو پیدا کردند و سعی کردند خودشون رو به سیره امامان نزدیک بکنند الگو هستند.
عكس العمل هر كس ديكري هم ميتونست همينطور باشه جون رفتار شخصي كه نقش نابينا رو داشت اصلا طبيعي نبود و بيشتر شبيه مزاحمت يا مسخره كردن بود
كاري به شخصيت بهداد ندارم اما رفتارش طبيعي و صحبت هاش از روي صداقت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
منم میخواستم همینو بنویسم . ولی شما زودتر نوشتین . چندین +
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
من هم می خواستم عین این کامنت رو بگذارم چرا ما دوست داریم دروغ بشنویم و خوشمون بیاد به نظر من حداقلش اینه که بهداد آدم صادقیه.
حتی اگر تو ذوقمون هم خورده باشه ولی صداقت و یه رنگی بهداد میتونه الگوی امروز خیلی ها باشه کسایی که "چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
خودت فهمیدی چی گفتی؟
نكته مثبت اينكه خود حامد بهداد بعد از اين واقعه خيلي راحت اعتراف ميكنه كه الكو نيست حتي مشكل اخلاقي داره
حالا فرض كنيد يك رهبر سياسي در اين موقعيت بود اونوقت انواع و اقسام بهانه ها و دروغ ها رو سر هم ميكرد تا اين رفتار رو توجيه كنه
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اشتباهی مثبت زدم، میدونی عزیزم، اون از روی صداقت اینکارو نکرد، این کارو کرد که کارشو توجیه کنه، بگه من کارت قرمزِ معافیت از عقل و تعقل دارم
الان به نظرتون این کار دخالت تو زندگیه شخصیه این افراد نیست؟؟ بابا خب اونم یه آدم عادیه. از فضا که نیومده. بازیشو خیلی دوس دارم. اما این دلیل نمیشه که اون مجبور باشه جوری باشه که من و امثال من میخوایم. نمیخواد عکس بگیره زوره؟ نمیخواد امضا بده. نمیخواد بشینه باهات گپ بزنه. بابا اینا حریم خصوصیه. شما تو خیابون یکی ازتون 2بار ساعت بپرسه میزنید تو دهنش. بعد میخواید اینطوری یه نفرو که روزی هزار نفر گیر میدن بهش رو سوژه کنید و بعد لبخند بزنه؟؟ میدونید اینکار همه جای دنیا جرمه که بدون رضایت کسی ازش فیلم و عکس و صدا تیه بشه و منتشر بشه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
دوست عزیز اصلا می دونید که چرا در تمام دنیا برنامه دوربین مخفی وجود داره
برای اینکه می خوان همه آگاهی بدن هم رفتار مردمشون رو در مقابل اتفاقات غیر عادی و حد تحملشون رو بسنجن
در تمام دوربین مخفی های دنیا (غیر از ایران) رفتار مناسب از مردم دیده می شه جز در مواقع خیلی خاص
ولی در شرایط مشابه در ایران رفتار مردم جز عده ای خاص رفتار غیر مناسب دارن
کل جامعه ما رو نگاه کن
از خونه که می آیید بیرون چندتا آدم با رفتار غیر عادی می بینی
عدم وجود نظم در صف
نحوه سوار شدن و پیدا شدن از اتوبوس و تاکسی و مترو و رعایت حال دیگران
رانندگی و رعایت حق تقدم (حتی نیروی انتظامی)
کار کردن و وجدان کاریمون
تفریح و عدم رعایت نظافت محیط
عدم رعایت حقوق همسایگی
عدم رعایت حقوق همسر
داد زدن در خیابان و هوار زدن
سر هر چیز کوچیک بوق زدن و به هر دلیل کوچیک با هم گلاویز شدن
اینها رو حتما شما بارها و بارها دیدن و حرص خوردین ولی باید گفت هممون اینطور هستیم و برای همینه که کشورمون اینطور به قهقراه می ره
و کسی غیر خودمون نمی تونه نجاتش بده
از رسانه ها هم باید شروع بشه مخصوصا تلویزیون
باید فرهنگ لوطی و آدمها هرزه با گفتن کلمات سخیف و رفتارهای سخیف از تلویزیون حذف بشه ولی فکر نمی کنم کسی در این رسانه به فکر این چیزها باشه
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
یعنی چی دخالت توی زندگی افراد، کسی که بیماری روانی داره، باید! دقت کنید! باید!!! در بیمارستان روانی بستری باشه، نه اینکه توی خیابونا راه بره و توی جشنواره های مختلف، برنده جایزه بخاطر حالتای هیستریک و دیوانگیش بشه
ایشون نه تنها الگو نیست، ..... هم نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
آقا جواد به نظر شما اگه یه نفر مشکل روانی داشته باشه، من باید برم بهش گیر بدم بعد عصبی که شد بگم دیدید گفتم مشکل روانی داره. از نوشته های شما مشخص هست که حالت تهاجمی دارید. اگر من همینجا 2تا جمله که دوس ندارید رو بگم شک نکنید رفتاری بدتر از این آقای بازیگر نشون میدید. الان یعنی من و شما خوبیم و این آقا شد بد؟؟ به قول این دوست نا شناسمون همه ما همینیم. من و شما شاید رفتار های خیلی بدتر از این رو هم در شرایط خاص از خودمون نشون بدیم
در بین همین هنرمندان افرادی داریم همچون استاد عزت اله انتظامی یا مشایخی یا نصیریان یا ... و یا...
این ها همه الگوهایی از فرهنگ ناب یک جامعه هستند...
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
كاملا موافقم.اين جوجه بازيگرها چرا بايد الگو باشن.واي بر ما
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
خیلی از همینا هم جوون بودن بهتر نبودن. میگی نه از بزرگترت بپرس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
آخه اصلاً چرا فکر میکنید بازیگرا یا فوتبالیستا آدمای عجیبی هستن و الگو میتونن باشن؟؟؟ چرا یه شخصیت علمی رو به مردم معرفی نکنیم و الگو قرار نداریم؟؟ اینها بازیگرن. بعنی دارن نقش بازی میکنن.
ناشناس
| Malaysia |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
اشتباه میکنید اونها هم الگو نیستن. با نقش بازی کردن کسی الگو نمیشه
الگوی من استو جابز مرحوم و بیل گیتس عزیز هستش.همین آقای گیتس چند میلیارد دلار به ضعفا کمک کرده مثل ما ادعای مسلمانیت هم نداره!!!
من یک بیمار ذهنی روانیم

میفهمی؟
با سلام
لطفا این مطلب را درج کنید.
باز هم مثل همیشه یک تکنولوژی وارد ایران شد، بدون اینکه فرهنگش را با خود به همراه بیاورد.
چرا فکر می کنید کسی که مشهور و معروف می شود توسط تلویزیون، سینما، فوتبال و ... entertainment هایی (سرگرمی هایی) از این قبیل که با تمدن امروزی بوجود آمده اند بدون مسئولیت هستند... پس فکر می کنید در تمام دنیا پول های کلانی که خرج این چنین آدم هایی می شود برای چیست. فقط برای اینکه من و شما را سرگرم کنند.
البته ممکن است چنین برداشتی در ایران امروز بوجود آید... چون هیچ چیز سر جای خودش نیست.
ولی در دنیای امروز آنجلیا جولی، بکهام و ... وظایف خاص خودشان را دارند ... ولی الکی نیست که یکی مثل ون رونی نمی تواند جای بکهام را بگیرد.
اصلا اگر قرار باشد که کسی نتواند الگو باشد به چنین وادی های قطعا راه پیدا نخواهد کرد. آن کسانی که با هالیود و قوانین آن از دور آشناترند خوب می دانند که این ها ابزار استعمار جدیدند و در تمام دنیا نیز استفاده می شوند.
اگر قرار باشد که کسی در جامعه ما در آمدهایی مثل آقایان دایی و بهداد داشته باشد و نتواند یا نخواهد الگو باشد ... پس باید فاتحه مملکت و سیاستمدار و سیاستگذار و مسئول و مردم را خواند ...
البته این ها این برگرفته از فرهنگ (باصطلاح) غنی ماست. وقتی که کسی در جامعه (هر طبقه اجتماعی که باشد) رفتار درستی و یا معیار درست کاربردی ندارد ... خوب معلوم است دیگر آخرش این می شود.
در حالی که در جامعه آنجلیا جولی ... احترام به دیگران، خوش برخوردی، باادب بودن و هزاران مسئولیت دیگر وظیفه است و در صورت عدم رعایت آن دچار عواقب فردی آن خواهی بود. اما در اینجا ... متاسفانه ....
خوبه تمام قد از بهداد حمایت کردید!
شاید شما اینها رو الگو ندانید و یا خودشان، ولی مسلما الگو می شوند با این مثالهایی که زده شد یک معلم و یا یک مسئول هم خود را می تواند الگو نداند و دلیل بیاورد
وقتی بازیگری نقش مریم مقدس را بازی می کند و مردم در خیابان با دید متفاوتی او را می بینند و یا در فیلمی دیگر با داستانی کاملا متفاوت بازی می کند شما می توانید قیافه این مردم را ببینید(2 تیپ مختلف)
یا پلیس برای برخورد و طرح گشت ارشاد اول پوشش بازیگران در سینما و تلویزیون را درست کند و بعد به سراغ مردم بیاید
در مورد این چند برنامه ای که رامبد جوان ساخته که در آن اشاره می کند که مردم مزاحم هستند واقعا متاسفم شدم
مثلا رامبد جوان با یک مرد مسن که پرسید چقدر می گیرید بشدت برخورد کرد و ول کن هم نبود
اما در میان بازیگران حرف های دیرباز در همین قسمت فوق العاده بود و یا شهاب حسینی که برخورد اجتماعیش با مردم خوب است
می تونم بگم جناب رامبد من تو خیابون ببینمت رامو کج می کنم لیاقت سلام دادن هم نداری
با وجودی که دوستت دارم اما این نوع برخورد غلطه
کی گفته هنرمندان و ورزشکاران الگو هستند؟در حال حاضر آموزش بیشتر کمک میکنه تا الگو...
اول باید ببینید تعریف الگو چی هست و اینکه انتظارات ما از یک مشخص بشود
اگه منم بودم اعصاب خورد میشود،وقتی یکی بهم بیاد بگه بوی مهدی را میدی منم ناراحت میشم یه چیز طبیعیه...
کسانی که شیفته عکس گرفتن با اینجور ادما رو از لحاظ شخصیتی مشکل دارند کمبود شخصیت خودشون در این قبیل افراد جستجو میکنن
اولش خندیدم.مخصوصا اونجا که رامبد جوانم تحویل نگرفت.ولی حرفاش واقعا خوب بود.چه خوبه که اینقدر راحت میتونه منظورشو برسونه.راس میگه خب کی گفته این بنده خدا نباید خطایی ازش سر بزنه چون به اشتباه جا افتاده که طیف بازیگر یا ورزشکار الگو ئن.
رامبد جوانم حالش خیلی وخیمه :))
ابدا طرفدار حامد بهداد نیستم ولی کل کار رامبد جوان بی نهایت مسخره اس با اون خندیدن های هیستریکش.
کاملاً حق با بهداد است
با سلام به همه هموطن هام بنظر من هرچیز می تونه الگو باشه چه الگوی خوب چه الگوی بد در هر صنفی می تونیم اینو پیدا کنیم 0از لقمان حکیم پرسیدند ادب ازکه آموختی گفت از بی ادبان البته روی سخن بنده نه با جناب بهداد عزیز است نه با شخص خواصی با تشکر
به نظر من حامد بهداد درفیلمهایش دقیقا نقش خودرا درزندگی عادی بازی میکنه
نقش آدم عصبی وکم حوصله رابازی نمیکنه اخلاقش همینطوری ..ازفیلماشم اصلا خوشم نمیا د
سلام
بنظرم هنرمندان می بایست جنبه داشته باشند و بیشتر مردم علاقمند را درک کنند.
من بودم محکمتر میزذم
اگر این افراد الگو می شوند به تبلیغات و صدا و سیما و روزنامه ها بر می گردد. این رسانه ها هستند که این افراد را تبدیل به الگو کرده اند و می کنند. اگر این مطلب که این افراد الگو نیستند تکرار شود قطعا از این مرحله گذر می کنیم و آنها دیگر الو نخواهند شد. هر چند در همه دنیا افراد مضهور کم کم تبدیل به الگو می شوند چون از این الگوها منفعت اقتصادی می برند و کالاهایشان را با استفاده از اینها به خورد مردم می دهند. عطر . عینک و روغن موتور ماشین و هر کالای دیگری را که به ذهنتان برسد از این کلک استفاده می شود. فردی مانند بکام که وضعیت اخلاقیش برای همه مشخص است را نیز الگو می کنند چه برسد به دیگران.
واقعا تعجب میکنم از این همه قضاوت ..... آخه شوخی بسیار زشتی بود یک لحظه فکر کنید خواهشن...
مشکل ما اینه که از کسی که هنری دارد انتظار همه هنرهارا داریم.کسی که خوب شوت می زند می تواند الگوی شوت زن ها باشد نه کسی که دنبال فرهیختگی است.انیشتن الگوی کسی می تواند باشدکه شیفته فیزیک است.از بازیگر باید بازی خوب واز یک سیاست مدار باید مملکت داری واز یک پزشک طبابت خوب انتظار داریم.
یعنی چیه که همش مزنید اینجا ایرانه؟؟ چرا مردم را تحقیر می کنید؟ شما چه حقی دارید که خود را قیم و صاحب مردم می دانید؟!
وقتی این همه الگوی دینی و ملی خوب داریم چرا باید بریم سراغ اینا؟
بازیگران و ورزشکاران می توانند فقط در حوزه فعلیت خود الگو باشند. حال با توجه به شهرت و زیر ذره بین بودن این افراد، اگر کسی از این قشر جامعه دارای اخلاق اجتماعی مناسبی باشد می تواند بر جنبه های دیگر زندگی افراد موثر باشند.
اینجا ایرانه. ما نه فقط از نظر تکنولوژی از دنیا عقبیم به قولی که معروف شده همه چیزمون به همه چیزمون میاد. معتقدم اقتصاد، فرهنگ، ورزش و خیلی چیزهای دیگه با هم رشد میکنن نمیشه اقتصاد رشد کنه ولی ورزش لنگ بزنه. شما کره جنوبی رو ببینید هم فرهنگش رشد کرده هم ورزشش.عکس العمل طرفداراش بعد بازی با ایران تو ورزشگاه آزادی موید این مطلبه
خورشيد باش ، تا اگر خواستي بر كسي نتابي ؛نتواني
سلام لقد كان لكم في رسول الله اسوه حسنه خداوند در قرآن از حضرت ابراهيم وپيامبر گرامي اسلام به عنوان الگو نام ميبرد واين يعني اينكه الگو بايد يا پيامبر وامام باشد يا چيزي در حد آنهامثل علما واولياءالله در زمان خودمان.بنابراين فوتباليست وهنرپيشه نميتوانند الگوي جامعه باشند مگر اينكه....
رفتار آقای بهداد تا حدودی عصبی به نظر میان. تابناکم احساس میکنم که تا حدودی حق به جانب بازیگرا داده(انتهای متن توجیه کرده). با این وجود من حامد بهداد صادق را به خیلی از سیاستمدارای ناصادق ........ ترجیح میدم
با سرفت کم که از مخبرات گرفتیم و تازه میگه ای دی اس ال هست چطور میشه این کلیپ رو دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان منظور حامد از مشکل داشتن اینه که مثل همه ما دوست داره راحت باشه بگه بخنده شوخی کنه...اینارو خودشم میگه اما تو این جامعه نمیتونه
باید یک ادم باشه باید تو زندگی خودشم بازی کنه بابا چرا بعضی ها این جمله رو نمیفهمن همه منظورش از مشکل اینه که اگه هرکس دیگه ام باشه با خودش مشکل پیدا میکنه...همین
حامد بهداد الگوی خودشم نیست داریوش جو
کاری به الگو نداریم ولی در کل رفتار بهداد چه جلوی دوربین مخفی وچه درزمان مصاحبه خیلی زشت بود کسی که ادعای هرمند بودن میکنه نباید اینجوری باشه شما ببینید در کشورهای دیگه دوربین مخفی چه با مردم که نمیکنه ولی رفتار اونها در قبال این توهین ها چقدر زیباست اما یک هنرمند ایرانی که از کشوری که مهد تمدن است رفتاری غیر از این مورد انتظار است
به راحتی نمیشود که فردی اعم از بازیگر یا ورزشکار الگوی خیلی عظیمی از افراد بشه .بخصوص تو این عصر که همه چیز رو به زوال و تباهی معنوی میره. انچه ما از این افراد در رسانه ها میبینیم فقط یک نقش است و بس. که چه بسا در دنیای بیرون متفاوت باشد. چرا الگوی من باید فردی باشد که بنا به موقعیت اجتماعی و اقتصادی که داشته به این مرتبه رسیده باشد. الگوی مناسب به فرموده صریح قرآن ، پیامبر اکرم است.
تابي بايد بيشتر به بخش اخر متن كار مي كردي چون كسي براي اين موضوع اصلا كه اين افراد انسان هستند ودر بعضي ار محيط ها نياز به ارامش دراند توجه نمي كنه
ايا كسي دوست داره تو يه مراسم حضورش باعث برهم زدن ان مراسم شود مانند علي دايي و كريمي يا در وقتي در خيابان در حال قدم زدن هستي يا رستوران مردم اطراف شما جمع شوند ونتوانيد كاري كنيد ؟ الگو بودن اين نيست كسي از حقوق خودش بگذرد الگو بودن در جامعه يعني مطابق قوانين عرف جامعه عمل كردن
متاسفانه از زمانی که بعضی از افراد این قشر الگو شدند بسیاری از ناهنجاری ها به هنجار تبدیل شد
من با هنرمندان پیر و جوان زیادی برخورد داشته ام به دلیل شغلم در مواجهه با پیشکسوت ها به ویژه آقای مشایخی و آقای انتظامی و نصیریان و مرحوم شکیبایی و نیز خانمها قاسمی وعلو و... و حتی مرحوم خانم طاهری همواره متوجه سلوکی شدهام که همواره دوست داشته بارها و بارها باآنان برخورد داشته باشم آنها خیلی خاضع هستند و منظم و نگران کار اما جوانتر ها بسیاری شان بی نظم وپر توقع و من از اغلب آنان می ترسم نمی دانم چرا ؟
هنرمند کیلویی چنده!؟
آدم خودش باید عقل و شعور داشته باشه!
الگو هم فقط و فقط الگوهای مذهبی
این آقا کلآ مشکل داره. . . . .
اون کسی که میخواد لپ علی دائی رو بگیره خیلی باحاله...چه زوری میزنه!
بیچاره کسانی که بازیگران و فوتبالیست ها رو الگوی خودشون قرار میدن!!!
من هم بودم همین کارو میکردم چون یارو بد جور نقش کور رو بازی کرد و رامبد جوان مسول توهین به این بازیگر میباشد.
همه مشکل داریم
دقیقا درسته
آقای بهداد حرف عالی زدند
واقعا الگوهای جامعه بازیگران نیستند.
حالا حامد بهدادو بیخیال ولی من با تابناک جون موافقم:)
الگوی ورزشی یه چیزه الگوی هنری یه چیزه الگوی اخلاقی یه چیزه
من هم بودم......البته مشکل همین منه عزیزم!!!ترس از مسخره شدن!! هیچ کی نیستیم باورمان شود درست می شود!!البته در استان جانان اگر هیچ باشی همه چی می شوی!!
اینا باید مواظب هندونه هاشون باشن. هی دارن اینجوری به دیگران توجیه می کنند که ما خیلی آدمای خوبی هستیم و اصلا خودمونو بالا نمیگیریم.
شما یه تیکه از فیلم اینجا ایران ساخت رامبد جوان رونشون میدین هر کی جای حامد بهداد بود ممکن بود بد تر عمل کنه اون طرف اصلا کور نبوده !!!
ورزشکاران و هنرمردان خواسته یا ناخواسته بالاخره الگوی عده ای از مردم هستند و بهتر است نسبت به دیگران جنبه های مثبت بیشتری داشته باشند.
1-حرفهاى حامد منطقى و عقلايى و هوشمندانه است .
٢-اكثر هنرمندان و ورزشكاران ما توى مشكلات گوناگون زندگى شان غرق بوده و توانايى خروج منطقى إز آنرا ندارند.اونا صلاحيت و لياقت الگويى يك خانواده را ندارند كى گفته اونا بأيد الگوى جامعه ايرانى باشند.اين يك باور سنتى و غير علمى است .
حامد جان از اینکه خودتو سانسور نکردی خیلی خوشم اومد و این طرز برخوردت است که برای من یه الگوست نه خودت. کلا اون کارت انسانی تر از انسان نماها بود.
به نظر من بهداد یک سزمایه ی اجتماعی است (تابناک سانسور نکن)
حق داره بنده خدا . خوب راستم میگه. ولی خداییش کلی خندیدیم حامد دوست دارم خیلی دوست دارم. همیشه دوسش داشتم مثل خیلی از این هنرپیشه ها نیست که کلی ادعاشون میشه بخدا حق داره . رامبد تو رو هم دوست دارم از همون خانه سبز و برنامه هات که همیشه شاد و نو بودن و فیلمای کمدیت و همه و همه دوسشون دارم . مطلب جالبی بود و امیدوارم همه اینو بخونن . بابا همه ما یه جورایی این مشکلو داریم. حتی خیلی از این هنرپیشه های مدعیمون . مگه یادتون نیست شان پن که اومده بود ایران چه برنامه ای شد ؟! تابناک تشکر
هنرمندان و ورزشکاران را تلویزیون و خود سایت های شما و مجلات الگو معرفی کرد. این ایراد متاسفانه به سایت تابناک هم وارد است. برای مثال چقدر به مرگ عسل بدیعی پرداخت. چقدر به مرگ هزاران انسان بی گناه در چاده های نوروز امسال اشاره کرد.
این خودکشی می کنه ! ببین کی گفتم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
تابناک تا ما یه مطلبی مینویسیم که ممکن هست منافع شما به خطر بیفته اکسپت نمیکنی اونوقت اینجا این آقا یا خانم بی ادب و بی شعور حرف از خودکشی یه انسان ( چه خوب چه بد) میزنه و شما نظرش رو میزارید؟؟؟ واقعا که. شما خیلی بی فکرید. اینم نزار فقط بخون و بدون که توام یه ایرانیه بی فکر و بی فرهنگی
دمت گرم حامد جوون، دوستت داريم. منم بودم همين كار رو مي كردم. فدات شم.
به نظرم باید به دلیل انتخاب این سوژه رامبد جوان فکر کرد چرا این سوژه را انتخاب کرده به نظر من غیر مستقیم می خواهد فرهنگ بد موجود در جامعه را در خصوص رفتار با افراد مشهور هدف قرار دهد .ولی باید بگم رامبد جان اگر رانندگی مان درست شد فرهنگمان هم درست می شود .
به نظرم حامد بهداد در این مورد کاملا حق داشت. کار بسیار لوس و بیمعنایی بود.
هموشون دچار جو گرفتگی میشن وگرنه تو دلشون چیزی نیست
الگو بودن به هنرمند و ورزشکار و سیاسی و غیره ربطی ندارد باید تقوا و شرافت انسانی و روح والا وصداقت و از خودگذشتگی عالی داشته باشی تا الگوی دیکران باشی
یه چند مورد از کامنت ها رو خوندم عجب جامعه ای داریم چقدر راحت قضاوت میکنیم چقدر اطلاعات داریم همه ما دانشمندیم یه کتاب خوندم راجع به خصوصیات ایرانی ها چقدر توی نظرات اون خصوصیات رو میبینم
اینها بخوان یا نخوان، درست یا غلط، برای خیلی از مردم ما الگو هستن. مگه الگو بودن چجوریه؟ همین که خیلیا از طرز لباس پوشیدن، حرف زدن، مدل مو و... اینا تقلید میکنن یعنی این افراد براشون الگو هستن...
خیلی عصبیه
خاک بر سر ما با وجود این همه الگوی دینی امثال بازیگران و ورزشکارا رو الگو قرار بدیم.
دوربین مخفی هـای خارجی رو دیدین؟ مخصوصأ   Punk'd رو. شوخی هـای اونا رو اینجا با مردممون بکنن شک نکنید از ده تا هـفت هـشت تاش به کتک کاری ختم میشه. کاری به هـنرمند و غیر هـنرمند ندارم، جامعه عصبی داریم. من خودم از هـمه بدتر.
الگو مثل مرحوم استاد جلال ذوالفنون
hagh ba behdad bud
الگوی من شهدا و افراد خدمتگذاری که بدون سرو صدا به کارشون مشغولند علی الخصوص دانشمندان عرصه پزشکی و داروسازی میباشد.
اساب مساب ندارم هااااا رامبد.....ای حال میداد یکی هم میزد زیر گوش رامبد!
افرين به حامد بهداد ، فكر نميكردم به اين خوبي بتونه همه چيزو خيلي صريح بيان كنه
این ادعا اطوارها فقط در کشور جهان سوم دیده میشه . ریس شرکت گوگل با ثروت وهواپیمای شخصی سوار مترو میشه انوقت ما برای ژشت گلرار غش می کنیم
الگوها رو در پشت صحنه دیدید؟ اگه ببینید ار خودتون بدتون میاد.
الگو رو کسی نباید برای شخص تعیین کنه.
هر کسی هر کس دیگه ای رو میتونه الگو قرار بده. الگو اسمش روشه که یعنی چی.
من تو کامنتا میبینم که بعضیا میگن که صداسیما باید الگوسازی کنه یا رسانه های دیگه در صورتیکه الکوسازی یک کار شخصیه نه یک حرکت هماهنگ شده که توسط دستگاهی بخواد انجام بشه.
در سالن ترانزيت فرودگاه مهرآباد بودم و خسرو شكيبائي خدابيامرز نيز در آنجا حضور داشتند.
خانمي از ايشان در خواست كردند كه عكسي با فرزندشان بگيرند. در حاليكه همسفران شادروان شكيبائي از گيت خروجي خارج مي‌شدند ايشان به صعه صدر خم شده بودن و صورتشان را كنار صورت اين بچه گذارده و داشتند عكس مي‌گرفتند .
از قضا دوربين اشكال داشت و مجبور بودند چندين بار اين عمل را تكرار نمايند.
صحنه اي كه هنوز نيز در خاطرم نقش بسته رفتار و چهره گشاده ايشان بود.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
شاید ایشون آدم خوبی بوده ولی الزاماً نمی خواسته که الگو باشه. بهداد هم بازیگری رو دوست دارده ولی دوست نداره الگو باشه و چیزی که نیست رو نشون بده.
به یاده همت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
بی ربط بود. تو رو خدا این تفکرات ایده آلیستی رو فراموش کنید.
هنرمندان و ورزشكاران به جز فوتباليست ها از اقشار فرهيخته ي جامعه هستند. تماشاي فوتبال اروپا براي كودكان بسيار آموزنده است كار گروهي، اطاعت پذيري، تواضع، تسليم در برابر قانون، عدم خشونت ، روابط اجتماعي را فرزند ياد ميگيرد. من به شخصه تماشاي فوتياب ايران را براي فرزندم ممنوع كردم. و به نظر من فوتباليست هاي ما جز اقشار فاسد جامعه هستند.
آحاد مردم الگوهایشان انسانهایی با خوی پهلوان منشی است نمونه آن شادروان غلام رضا تختی است
من تا حدودی نظرات افراد رو خوندم خودتون هم می دونید چیه تایپ کردید یکی گفته خوبه یکی گفته این توی ایرانه (ولی یادم هست توی اون کلیپ صندوق پستی که یارو کلت درآورد و به طرف صندوق شلیک کرد) خوب اون حتما فلان جایی اولند این کار صحیحی نیست با فکر و برنامه دوربین مخفی نیست دوما ما نمی تونم جایی افراد باشیم سوم چرا این قدر این روزها حرف از حامد بهداد اون روزنامه تیتر میزنه حامد میگه زن ایرانی نمی گیرم چون ... بابا از خودت شروع کن بگو امروز من فلا چیزم رو درست کردم من از خودم شروع کردم از چند ماه پیش قند خیلی کم می خورم پرندگان رو آزار نمی دم آشغال توی خیابا نمی ریزم خوب حالا شما چیه می کنید شما اصلا حامد بد شما از اون یاد بگیر عزیزم بد نباشد کسی رو که تو قبری دیگری نمی خوابونن با تشکر
وقتی خدار در قرآن الگو معرفی کرده چرا بیراهه میروید!
من اصلا طرفدار حامد بهداد نیستم...ولی خیلی خیلی خیلی خیلی حق داره...
چه ربطی داره ؟
الگو بودن زمانی به وجود میاد که محبوبیت به وجود اومده باشه .
یه معلم خوش رفتار می شه الگو چون بچه ها بهش علاقه مند می شن .
یک مربی ورزش اگه با بچه ها رفیق بشه می شه الگو چون بچه ها بهش علاقه مند می شن .
یک بازیکن وقتی به خواسته تماشاگرها که گل زدنه توجه می کنه و گل می زنه ناخواسته می شه الگو ، چون بهش علاقه مند می شن .
یک بازیگر ...
یک روحانی اگه خوش اخلاق و خوش بیان باشه می شه الگو وگرنه بقیه رو دین گریز می کنه .
...
كاملا" مشخصه كه اين مستند و چهره هايي كه از آنها استفاده شده در حال فيلم بازي كردن هستن كه خودشنو مطرح كنند و در واقعيت چنين اتفاقاتي نمي افتد.
در تمام دنیا میتواند یک هنر مند/ هنرپیشه یا ورزشکار بدلیل داشتن شهرت و بودن در ذهن جامعه این حرف درست باشد ولی متاسفانه در ایران اکثریت این طیف شامل این گزینه نمیشوند. و دلیلش این است که اکثر این قشر ( همه جا استثناء هست) با طی کردن مدارج و روال معمول به این جایگاه نرسیده اند.
یک نفری را می خواستند اعدام کنند گفت چرا اعدامم میکنید گفتند مخواهیم درس عبرتی برای بقیه باشد گفت نمی شود بقیه را اعدام کنید تا درس عبرتی برای من باشد.هر شغلی لوازماتی دارد که صاحب ان شغل باید لوازمات ان شغل را بپذیرد و در تمام دنیا هم اینجوری است
ولی هنرمندهو نقش آفرینیش خداوکیلی ما خودمونم گاهی اوقات شاید عصبانی بشیم و دیگری از ما بد بگه...... ولی باید پذیرفت که بعضی افراد نمیتونن الگو باشن ولی میتونن بازیگر خوبی باشن.
عزیزان نویسنده مطلب رو خوب نوشته ، ما نباید وقتی یک شخص هنرمند رو میبینیم ، به حریم خصوصی ایشون تعرض کرده و مزاحمت ایجاد نماییم ، بخدا خودمون هم خوشمون نمیاد که اینجوری مزاحممون بشن .در خصوص الگو بودن اینها باید عرض کنم بله اینها میتونند الگو باشن بنابراین باید کمی آستانه تحملشون رو بالاتر ببرن
اینها الگو نیستند و فقط بیشتر از بقیه دیده میشوند و اسم این را نباید الگو گذاشت و افرادی که بیشتر از بقیه دیده می شوند فقط بیشتر از بقیه دیده میشوند و قرار نیست که هرکه بیشتر دیده می شود الگو باشد...اگر جامعه به فهم و شعور و عقلانیت کافی برسد، خود این را تشخیص می دهد و لازم نیست این همه توضیح واضحات داد...
الكي ميگي
اقای بهداد خوب کاری کرد .با مردمی که هیچ حریمی برای افراد مشهور قایل نیستند باید عصبی تر از این هم برخورد کرد.ببینید با مرگ عسل بدیعی چه کردند و هیچ حرمتی باقی نگذاشتند.
رفتار بهداد كاملا عادي حتي مشخصه قصد كمك با روي باز رو داشته ولي اون آقا هي دست به صورتش مي زد كه اينكار كلا هر كس رو عصبي مي كنه منم بودم حالا تو صورتش نمي زدم ولي دستشو محكم رد مي كردم
اصلا الگو یعنی چی؟جامعه چه نیازی به الگو داره؟ این حرفا در جامعه آزاد چه معنی میده؟
هركسي علي دايي نمي شود بهتر الگو براي يك جوان .....
حامد جان، عزیزم! می‌دونم... همه می‌دونن... تو یه چیزیت هست، تابلوئه، علائمش رو از همون اول هم داشتی... این همه گفتن و تاکید نداره! برای همین هم هست نسلی که به تو نگاه می‌کنه و باورت می‌کنه، فک می‌کنه قاطی داشتن ارزشه، برای همینه که مردم قبلا سعی می‌کردن در مواجهه با چالش‌های اجتماعی منطقی باشن یا حداقل به نظر بیان؛ ولی الان تا یه خرده عرصه بهشون تنگ می‌شه همدیگه رو تهدید می‌کنن که: «من قاطی‌ام ها»... آره عزیزم
تو قاطی‌ای
اما عزیزم، دیوانگان حرف راست می‌زنند گاهی، شما هیچ‌وقت نمی‌توانید برای کسی الگوی خوبی باشید!
سلام
آقای بهداد شما خواه نا خواه به دلیل شهرتی که دارید مورد توجه هستید و برخی از مردم شما رو دوست داردند حتی آنهای که شما رو دوست ندارند شما رو نگاه می کنند اگر می خواهید عادی زندگی کنید دیگر بازی نکنید انوقت خلا های رفتاری عادی زندگی کردن را می فهمید . بازیگر ها به دلیل شغلشان و جایگاه فرهنگی که دارند نمی توانند عادی زندگی کنند.
ببینید مردم ما بی جنبه هستن و این تقصیر هنرمند یا ورزشکار نیست .
من با این دوربین مخفی چه از نوع خارجی چه ایرانی مشکل دارم . نهایت بی فرهنگی است که مزاحم فردی بشوید واو بخندد. این فرهنگ غلط مسخره کردن را بکنار بگذارید.
با نظر اقای کوروش موافقم . واقعا متاسفم برای این ادم ها
چرا باید اینقدر به هنرمندان حساس باشیم.بندگان خدا نه می تونن عروسی برن،نه میتونن لباس دلخواه و تیپ مورد علاقه شونو بزنن،خدا نکنه تو یه فیلم نقش یه آدم مذهبیو بازی کنند،دیگه همه انتظار ندارن اونو توی شلوار لی یا مانتو ببینن،و.....واقعا این از بی فرهنگی جامعه نیست که دست و پای هنرمنداشو اینطوری می بنده در صورتیکه همه مردم هرطور دلشون بخواد رفتار می کنند ولی این بندگان خدا این همه محدودیت دارند.....
راست میگه دیگه، الگوی جامعه رهبران سیاسی و مذهبی باید باشن نه بازیگر و فوتبالیست و خواننده!
هاهاهاهها وااااای خدا این بشر چقدر بامزس :))))))))))))))))) من اصلا با خودم درگیرم :))))
به نظر من حامد خیلی مشکلی نداره البته خیلی ها نه این که مشکل نداره این رامبده که مثل جو گیرهاست این که با کله میری تو کله بهداد یعنی چی . جو گیر
لازم نیست کسی بگه کی الگو هست و کی نیست، وقتی مردم اون آدما رو می بینن و میشناسن، اونا میشن مشهور، حالا بعضیا که فک میکنن هر کی مشهوره حتما خوبه، اونا رو الگوی خودشون میدونن... منظور اینه که چیزی که نشون داده میشه و کسایی که تو دید مردمن، تاثیر خودشونو دارن...
هنرمند کسی است که از قیافه اش پول دربیاد مانند خوش قیافگان سینمای ما . اینجا همه خوش فیافن میگی نه پول خرج کن برو سینما لذت ببر
خیلی مسخره و یک کپی برداری سطحی از یک کار غربیه!
كارشان از ابتدا كه حاضر به كمك شدند درست بود .كه شايد خيلي از ما حاضر نشيم دست كسي رو بگيريم . بالاخره ما مردم بايد همديگر را در هر گروهي درك كنيم .
خوب به یکی حق بدهید که نخواهد کسی لپ او را بکشد .
ایا در کشورهای اروپایی هم همچین رفتارهایی با فوتبالیست ها دارند ؟
این مشکل از مردم است که در حریم شخصی افراد مشهور زیادی کنجکاو هستند
بیایید یه کم منطقی فکر کنم
بچه ها یه سوال داشتم.به نظرتون علی دایی برای بوشهری ها سه تا کامیون جنس مورد نیاز میفرسته؟
تابناک جون صادقانه بگم خیلی بیکاری که همه ی این کامنت ها رو دونه به دونه تا ته خوندی تا تاییدشون کنی برا رفتن رو پیج :) این تازه یه پسته که این همه کامنت داره - واویلا به بقیه !! یه وخ از دستت در نره باز نقره داغ شی ;-)
آخه مردحسابی مگه مابیکاریم امیرالمومنین(ع)به این نازنینی روول کنیم بچسبیم به این انسان های جایزالخطا.مگهماایرانی هادردین وجامعه وتاریخ کم الگوداریم؟
دهه فاطمیه روتسلیت عرض میکنم.
همه ساکتتتتتتتتتت حق با بهداد جونم
واکنش حامد بهداد درست بوده است. باید از عوامل برنامه هم شکایت کند.
الگوی جامعه ما پامبر اعظم ص ، حضرت علی ع و حضرت زهرا س هستند .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی