بازدید 194789
پایان دور تازه صحنه گردانی «من وتو» با فتوایی تازه

هم می توان محجبه بود، هم خواننده! + فیلم

این نوع برخورد با دین یکی از انگلیسی ترین شیوه های برخورد با اعتقادات سایر ملل تلقی می شود که با حفظ پوسته و سطح دین نظیر حجاب مشکلی ندارد اما به شدت پیگیر به تغییر تمامی لایه زیرین دین است.
کد خبر: ۳۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۰ 23 March 2013

همان گونه که پیش بینی می شد و مخاطبان نیز به این بازی پی برده بودند، یکی از برنامه های محوری «من و تو» بدون در نظر گرفتن شعور مخاطب، با یک چینش حساب شده، یک دختر محجبه را در مسابقه خوانندگی اش راه داد و برنده یک دوره از این مسابقه کرد تا این پیغام را پیش روی مخاطب ایرانی قرار دهد که در رویکردی پاردوکسیکال می توان هر عملی که در اسلام حرام است را انجام داد و خود را متعهد به عمل به احکام اسلام نیز جلوه داد!

به گزارش «تابناک»، «آکادمی گوگوش» یکی از برنامه های محوری است که برای این شبکه بیننده جذب کرده و بسیاری از مخاطبان این شبکه ماهواره ای فارسی زبان تصور می کنند این برنامه برای شناسایی استعدادهای خوانندگی و معرفی آنها به افکارعمومی و در واقع یک سکوی پرش برای مستعدها در حوزه موسیقی پاپ محسوب می شود اما با گذشت چند دوره از برگزاری این برنامه و مشخص شدن فرجام خوانندگان این برنامه، همه چیز رنگ باخت.

برگزیدگان این برنامه که عمدتاً ار سطح متوسطی برخوردار بودند، با جایزه نقدی نه چندان بالای این برنامه تنها چند ویدئوکلیپ مستقل ساختند و به واسطه آنکه از توانمندی بالایی برخوردار نبودند، خیلی زود به حاشیه رفتند و حتی در میان آن گروه از خوانندگان متوسط آن سوی آبی نیز نتوانستند به مقبولیت و ماندگاری حداقلی دست یابند و کار تا آنجا بالا گرفت که برخی از آنها با حضور در دیگر شبکه های ماهواره ای به نادیده گرفته شدن توسط مسئولان برنامه ای که منتخبش بودند، اعتراض کردند.

با این وجود، این برنامه همچنان استمرار یافته و در دور تازه این برنامه یک اتفاق جالب افتاد که اگر کلیت این برنامه برای پیگیری همین اتفاق طراحی شده باشد نیز دور از انتظار نیست. یک دختر جوان که عنوان می کند همسری آلمانی دارد، با حجاب کامل که حتی در ایران نیز از سوی هر دختری رعایت نمی شود، به جمع نفرات برتر راه می یابد و مرحله به مرحله پیش می آید.

این دختر برای حفظ حدود شرعی حتی با مردان در این برنامه دست نمی دهد و در این زمینه ها قائل به احکام دینی تشیع است اما در عین حال یکی از محکم ترین احکام دینی که تمامی مراجع تشیع بر آن وحدت نظر دارند را نادیده می گیرد و بر احکام دیگر تاکید می ورزد. این نوع برخورد با دین یکی از انگلیسی ترین شیوه های برخورد با اعتقادات سایر ملل تلقی می شود که با حفظ پوسته و سطح دین نظیر حجاب مشکلی ندارد اما به شدت پیگیر به تغییر تمامی لایه زیرین دین است.

جالب اینکه این دختر محجبه در نهایت ساعتی پیش به عنوان خواننده برتر این دوره از این برنامه نیز انتخاب شد و به واقع این پیغام غیرمستقیم برای تماشاچی ارسال شد که می توان ظاهر دینی داشت و دیگر احکام را نیز رعایت نکرد و من باب مثال با حجاب بود اما رقاصه بود یا دست به شرب خمر زد یا مکرر دروغ گفت و خیانت کرد. این قرائت پرتناقض از دین ساده تر از کنار گذاشتن کامل دین مورد توجه قرار می گیرد و از این منظر در این برنامه نیز به صورت کاملاً حساب شده، چنین جمع بندی برای مخاطب پیش کشید.

بی شک اگر یک زن غیرمحجبه در این برنامه بخواند و برگزیده شود که اتفاق مسبوق به سابقه ای بوده، جای تعجب ندارد، چرا که طبیعتاً به هیچ یک از احکام قائل نیست اما چنین پارادوکسی و اینکه می توان با حفظ حجاب خواننده موفق شد، به شدت عجیب است. به هر حال می توان چند صدای سطح پایین را با یک دختر دارای صدای متوسط در چنین مسابقه ای در یک گروه قرار داد و رای ها را به یک سو جهت دهی کرد تا چنین نتیجه گیری برسد، هرچند شاید چنین رویه ای کاملاً اتفاقی بوده باشد!

در هر صورت این اتفاق بدون برنامه ریزی صورت پذیرفته باشد یا این برنامه با آمارهای غیرمنطقی رای دهندگانش یک طراحی ویژه را در پیش گرفته باشند، هر انسان فاقد حداقل منطق می تواند درک کند که چنین پارادوکسی را نمی توان به مخاطب ایرانی ارائه کرد و توقع پذیرشش را داشت و برای عادی سازی چنین فتواهای تازه و من درآوردی، نیاز به ده ها برنده محجبه دیگر در این سلسله برنامه هاست!

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۱۱۰
انتشار یافته: ۳۸۹
اسلام سلف سرویسی که نمی شود هر چی خوشت نیامد کنار بذاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دقیقاً. بالاخره یا شما حجاب و این چیزها رو قبول داری یا نداری.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
متاسفانه اظهارنظرهای اینچنینی و یکطرفه زیاد شده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
بعضی ها از اسلام عشقی می خوان هر چی عشقشون بکشه جز اسلام باشه هر چی بدشون بیاد نباشه ! همون تعبیر قشنگ دوستمون اسلام سلف سرویسی
عاشق خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آفرین!

اسلام یک کل یکپارچه است که باید به تمام اجزاء آن احترام گذاشت.

نمیتوان به یک دستور عمل کرد و دستور دیگر را نادیده گرفت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
این برنامه میگه: هم می تونی نماز بخونی، هم شراب بخوری! این میشه مسلمانی؟!
hamidreza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
به همه اجزاء اسلام باید احترام گذاشت باید همه قوانینش را رعایت کرد
گمنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
این خانم از طرف سازمان مجاهدین خلق حمایت مالی میشده و فیلمی از یکی از قسمتهای این برنامه توی اینترنت هست که وقتی این خانم با بکی دیگه از شرکت کننده ها داره میاد روی سن، این خانم بهش میگه دیگه بغلم نکن! و اون یکی بهش میگه حواسم هست!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
من شک ندارم این مسأله برنامه ریزی شده است. این خط اینم نشون. صبر کنید تا گندش دربیاد. حرفای طرف تو این کلیپ کاملا نشون میده! به هر حال ممنون تابی جون!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
درست مثل ازدواج این خانم محجبه ی معتقد با یک مسیحی؟؟؟!!!!!!
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
البته به نظرم میشود محجبه بود ولی مسلمان نبود فک نکنم حجاب مخصوص اسلام باشه فقط
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
شاهین جان درسته حجاب مخصوص مسلمانها نیست اما اینکه بگویی مسلمان هستی و عقیده ات اینگونه هست با حجاب متناقض هست
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
شیکه ای که تبلیغات نداره هدفش اقتصادی نیس پس هدفش چیه؟؟؟؟
حتما دلشون برای ما سوخته دیگه!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ناشناس چرا حرف بیخود میزنی
شوهرش مسلمان شده حداقل شما که ادعای مسلمانیتون گوش دمیا رو کر کرده دروغ نگید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
ناشناس جان
اولاً ادعای مسلمونی من گوش هیچ کس را کر نکرده و حرف منم مصداق دورغ نیست اگر یک ذره فکر میکردی. ثانیاً تازه مسلمونا (اگر بر اساس ادعای شما شوهر ایشون مسلمان شده باشه) یقینا بیش از ما کهنه مسلمانها رعایت میکنن و خانومشون را باحجاب نمیفرستن تو مسابقه ی آواز آکادمی. ثالثاً بازم یادآوری میکنم مسلمانی شوهر ایشون ادعای شماست که دلیلی نیاوردین! یا با ادبیات روشنفکرانه ی خودتون اگر دروغ نگفته باشی و حرف بیخود نزده باشی!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
... وَ يقُولُونَ نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَكْفُرُ بِبَعْضٍ وَ يرِيدُونَ أَنْ يتَّخِذُوا بَينَ ذَلِكَ سَبِيلًا(النساء/150)
... و مي‌گويند: «به بعضي ايمان مي‌آوريم، و بعضي را انکار مي کنيم» و مي‌خواهند در ميان اين دو، راهي براي خود انتخاب کنند...
أُولَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ حَقًّا وَأَعْتَدْنَا لِلْكَافِرِينَ عَذَابًا مُهِينًا(النساء/151)
آنها کافران حقيقي‌اند؛ و براي کافران، مجازات خوارکننده‌اي فراهم ساخته‌ايم.
gelareh
| Austria |
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
حالا شماها چرا انقدر میسوزید؟اگه عرضه دارید یه برنامه درست کنید ملت بشینن پای برنامه هاتون..یاد بگیریم همدیگر رو تحمل کنیم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
مدل رفتاری و لباس پوشیدن ایشون دقیقا مدل مجاهدین خلق (منافقین) است. اونها هم روسری و مانتو با پوشش کامل استفاده میکنن ولی در مورد سایر قوانین دینی هر جوری خودشون میپسندند تفسیر میکنند. مثلا جدیدا شنیدم همه خانم های این جریان به مسعود رجوی حلال بودن؟؟؟!!!
من به شخصه هیچ سیاست انگلیسی در این مورد نمی بینم. این خانم سبک زندگی خاص خودش رو داره و باید بهش احترام گذاشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دقیقا همچین سیاست رو برای اعراب هم دارن به اجرا می ذارن تو mbc برای ایرانی ها هم این شبکه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
...یا رومی روم یا زنگی زنگ. نمیشه یکی بگه من نماز میخونم ولی شرابم میخورم. نماز میخونم ولی دزدی هم میکنم. اخه اینها کنار هم جور درنمیاد. این خانم باتوجه به اینکه میگه مسلمونه اینکارش درست نیست. اگه حجابش از روی مسلمونیش نبود و صرفا خوشش می اومد این کارو کرده باشه اره حرف شما قبوله. ولی با توجه به اینکه میگه مسلمونه این کارش اصلا قابل قبول نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
شما مطمئنی که به عنوان یک مسلمان نظر دادی؟
مگه میشه ملمان بود و هرجور دلت خواست رفتار کنی و یا مسیحی باشی و هرچی دلت خواست و یا یهودی؟؟!!
هیچ رقی نمیکنه همه ادیان آسمانی حدودی دارند که باید به اونها احترام گذاشته بشه...
البته مسیحیت تبشیری و امثال اون دقیقا همینطور رفتار میکنند... مسیحیت تبشیری همون مسیحیت صهیونیست است...
که شما رو تشویق میکنه که هم عبادت کنی و هم شراب بخوری و هم روابط نامشرع داشته باشی..
دیدگاه شما هم مثل همین مسیحیت تبشیری هست
ناشناس
| Australia |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
به نظر میاد نویسنده این مقاله تا حالا خارج از ایران نبوده. آدمها متفاوت فکر میکنند و لزومی نداره که همه مثل هم باشند. در ثانی ما عادت کردیم که هر اتفاقی میفته رو به انگلیس یا هر کشور دیگه ای ربط بدیم. بهتره ساده تر و در عین حال موثرتر فکر کنیم. من به شخصه موافق این برنامه نیستم و با نظر نویسنده در مورد سطح پایین یا ناتوانمندی خواننده های این برنامه موافقم.
کبلایی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
چون خیلی ساده ای
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
اتفاقا من خیلی سیاست انگلیسی در این زن میبینم!!! این خانم با سبک زندگی خودش داره افکار من و شما رو نسبت به دین و حجاب و غیرتمون تغییر میده.باید جلوش رو گرفت نه اینکه بهش احترام گذاشت .
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
دقيقا موضوع همينه ايشون سبك زندگي خودش را داره و نه سبك زندگي اسلامي.پس اقداماتشون را به اسم اسلام نبايد انجام بدن و به مسلمانان احترام بذارن.
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
خانم و یا آقای ناشناس این همون اسلام آمریکایی هست که امام (ره) به آن اشاره کرد. چیز تازه ای نیست. از همون اولش هم تابلو بود اولش می کنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
هیچ سیاست انگلیسی در این مورد نمی بیني؟؟؟
واقعا؟!
گلپایگانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
در آینده به یک غلط رایج ما بسیار می خندند!:
هر کسی نظر خودش را داره و باید بش احترام گذاشت!!!
این جمله شیک و شیطانی! کل منطق و اخلاق را به ابتذال کشیده
ماهو اره نيگا ميكني شيطون؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
من از وسطای این برنامه که دیدم با خانومم شرط بستم همین محجبه هه اول میشه تابلو بود سناریوشون
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
من هم شزط بستم قبل اینکه بخونه.تابلو بود یه تضاد انتخاب میشه
من از روز اول می گفتم یک جای این آکادمی می لنگه ، به برخی از همکارانم که خیلی مشتاق و پیگیر این برنامه بودند همین خانم رو مثال زدم ، متاسفانه عادت داریم بازی بخوریم ، حتی یکی از این شرکت کنندگان به نام امیرحسین در مرحله آخر حذف نشد بلکه در یکی دو مرجله قبل حذف شد که حرفی در انتها پیش نیاید و در نهایت این خانم بازیگر انتخاب شود.
نمیدونم عکدمی ما رو چی فرض کرده بود. از اول تابلو بود این قراره اول شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
حقش بود اول بشه ...من که خودم از 10 خط بهش رای دادم
معین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
عزیزم، صداش خوب بود، صداش ....
jjj
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
واقعا این کارو کردی؟
جلال م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
حقش بود اول بشه ...من که خودم از 10 خط بهش رای دادم!!
. . . و این است مشکل ما ایرانیها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
خوب بله جونم. وقتی قراره یک همچین شخصیتی اول بشه که برای ایفای نقشش جیگرو نمیارن که! یکی رو میارن که یه ته صدایی داشته باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
من کاری به این مسابقه ندارم. اما این فرهنگ تقلب که یکی با 10 خط به فرد مورد علاقه اش رای بده باعث تاسفه. این کار یعنی بی احترامی به آراء سایرین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
متقلب
كلاه قرمزي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
عكدمي رو خوب اومدي
من همیشه این آکادمی را نگاه می کردم ، حذف امیر حسین در مرحله قبل از آخر به دلیل اینکه طرفدار زیاد داشت نشان می داد که هدف خاصی در این آکادمی وجود دارد ، چون در صورتیکه امیر حسین به مرحله آخر می آمد حتما اول می شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
کی گفته امیر حسین اول می شد فقط خوب آرایش می کرد همین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
این شبکه هدفش تغییر شیوه زندگی ماست خیلی واضح هست من نمی دونم چرا بعضی ها متوجه نمیشن/!؟!
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
اون مرد زن نما چیش خوب بود.عزیزه من همش فرمالیته س.فک کردی واقعا رای میدی همون
صابر
| United Kingdom |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
امیر حسین توی عکس پایانی اکادمی هم نبود . گوگوش با فرح پهلوی حسابی مشغولن با اکادمی یا اون مستند تهران تا قاهره فزض رو بر این بزارن که ملت فراموشکارن و ظلم اینها رو فراموش میکنن , البته که سخت در اشتباهن .
مشکلی نیست اتفاقا جالب بود
بابا شما دیگه کی هستید بالاخره باید یه چیزی در بیارید تا تخریبو انجام بدید
باسلام این خانم حجاب را فقط پوشاندن مو ی سر رامیداند نه سایر اعضائ بنش را.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
حسابی دقت کردی شیطون
ناشناس
| United Kingdom |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دقت نمیخواست . ادا و عشوه با ارایش و لباس چسب با اون کلاه مسخره سرش . دختره 4 تا واحد فلسفه پاس کرده قرائت از دین ارائه میده .
مگه چه اشکال داره حجاب داشته باشه و خواننده باشه.
در کشورهای عربی سوریه لبنان فلسطین هم زنان خواننده بی حجاب هستند.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
عزیز برادر داری خودت میگی زنان خواننده بی حجاب!! ایشون هم میتونن بدون حجاب بخونن.
حرف اینجاست که حرکات این خانم پارادوکس داره..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پارادوکس نداره
هر کدوم حدودی از دین رو رعایت میکنیم
مثلا شمای معتقد آیا خمس و زکاتت رو دادی؟
:)
بی خانمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ناشناس جان يه طرفه به قاضي رفتي كه خودتو موجه جلوه بدي. شايد حسين خمس و زكاتشو پرداخت ميكنه.
در ثاني دادن خمس و زكات فرديه و انجام ندادنش هرچند عملي ناپسنده ولي اثرات منفي اون در جامعه مسلمان شايد به اندازه با حجاب مطربي و رقاصي كردن نباشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
ناشناس جان!
بله، من خمس اموالم را هر سال پرداخت میکنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
بی خانمان کی گفته خمس و زکات فردیه؟!
اجتماعی ترین دستور دین برای اصلاح اقتصادی جامعه است
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
"ناشناس" ها با هم قاطی شدن ! ازکجا بفهمم یه "ناشناس" همون "ناشناس" قبلیه و یکی دیگه نیست؟!!!
واقعا گل گفتین...
مگه میشه به یه سری احکام الهی عمل کرد و بقیه رو نادیده گرفت..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آیا خود شما به تمام احکام الهی عمل میکنید؟تا به حال هیچ دروغی نگفتید؟ هیچ غیبتی نکردید؟ ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ناشناس جان ماها که ادعایی نداریم، خواهشا خوب به صورت مسئله نگاه کنین.مغالطه بازی هم در نیار!
ناشناس
| Belgium |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
نگاه به نا محرم، دروغ گفتن، غیبت کردن ، ربا خواری و ... هم خلاف احکام الهی هستند که آقایان با خیال راحت انجام می دهند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
فقط آقایون دیگه؟؟؟
ناشناس
| United States |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
پس درستش اینه که از احکام اللهی هر جاش رو دوست داشتیم انجام بدیم هر جاش رو دوست نداشتیم اجام ندیم دیگه؟
همه موافقن؟؟
این شبکه سعی میکنه اینو جا بزنه.
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
در جواب پاسخی که ناشناس اول دادند بگم.بله ممکنه که ما اشتباه بکنیم ولی به اشتباه بودن کارمون واقفیم و پشیمون میشیم یعنی اگر کار اشتباهی میکنیم اینطوری نیست بگیم که اشکالی نداره گناه نیست.ایشون کلا اعتقادی نداره که خوانندگی زن اشکال دارد.بحث اینه که ایشون کلا به بعضی احکام اعتقاد داره بعضی ها نه این میشه اسلام المیرایی نه اسلامی که خدا میخواد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
حسين آقا، غير از معصومين شما كسي را سراغ داريد كه احكام دين را 100% اجرا كند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
جواب ناشناس اول
استدلال شما از اساس اشتباهه. یک کم فکر کن! اینجوری (با این نحوه ی استدلال) دزدا میتونن آزادانه دزدی کنن، الوات آزادانه مزاحم ناموس مردم بشن و هر کی دلش خواست میتونه بزنه یکی دیگه رو بکشه و ... بعدم دقیقا همین جواب شمار رو بدن! نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد! به همین راحتی! خوبه دیگه! نه؟؟!!
احکام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
سلام-ما اگه احکامی از دین رو اجرا نمکنیم به خاطر قصورمونه و مثلا همه قبول داریم ک هدروغ گفتن کار بدیه ولی ایشون قبول نداره این کاری که میکنه غلطه و علنی این کارش رو حمایت میکنه- خواهشا خلط نشه بحث
از اولم تابلو بود...
اول از هم بگم اگه پیغام نذاری جداً تابناک دیگه نمیخوانمت
این خانم یک مجاهد خلقی (منافق)... هستن
پاسخ ها
nhana
| United Kingdom |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
نام: اورینب
نام خانوادگی: مشایخی
متولد: اردیبهشت ۱۳۶۰
نام پدر: ح.مشایخی
نام مادر: ف.شهبازی
خواهر ایشون: ع.مشایخی
متولد: ۱۳۶۵
همسر اول: سید ع.ش (ساکن اصفهان)
نام فرزند از همسر اول در ایران: علی
طلاق در سال :۸۵
مهاجرت به ترکیه در سال ۸۶
ازدواج دوم: در سال ۸۷
نام همسر دوم: میشائیل هانس
نام فرزندان ازهمسر دوم در آلمان: ارلاوپانا – الیزابت
مادر و پدر ایشان از هم جدا شدند و پدر ایشون هم مجددا ازدواج کردند که مادر ارمیا همسر اول ایشون هستش.
مادر ساکن: ایران-تهران-منطقه نیروی هوائی
محله فعلی خیابان سازمان برنامه
پدر ساکن: ایران-تهران-شهرک غرب
همسر ارمیا با نام میشائیل هانس از مسیحیان جذب شده توسط این سازمان است که همکاری با این سازمان را پذیرفته است.
اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدار مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی انجام می شود. وی پس از گذراندن دوره های آواز و شناخت دستگاه های موسیقی وارد آکادمی موسیقی گوگوش شد. لازم به ذکر است این شخص به گونه ای انتخاب شده است که از هر نظر در فضای مجازی بدون سابقه قبلی است. شخصی که حتی یک ایمیل و پروفایل در هیچ سایتی ندارد. این درحالی است که بقیه هنرجویان حاضر در آکادمی حضور فعالی در اینترنت هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دمت گرم.... اونایی که خودشونو زدن به خواب بیدار شین که خیلی زود دیر میشه...
جواد ج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
باباجان.شما نگران مجاهد بودنش نباش.چون اگه روزی ثابت بشه همه از رای خود برمی گردن.چون این فرقه کثیف هیچ جایی بین مردم حتی شبکه من و تو و ... ندارن.فعلا که مردم به صداش رای دادن
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دوستان ساده لوح زودتر از خواب بیدار شین! غیر مستقیم دارن آموزشتون میدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
میشه بگین شما این اطلاعات رو از کجا اوردین؟ مگه نمیگین هیچ سابقه ای جایی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دقیقاً درسته . تموم مشخصاتی که دادی صحت داره . برای تبلیغ عقاید مزخرفشونه . دوستان هرچیزی رو نباید باور کنن . از اولش مشخص بود که این خانم اول میشه . حرف آخرش رو هم در مورد حجاب و عقایدش زد تا فیلم با نتیجه ای که این خانم مد نظرش بود به پایان برسه . ارینب مشایخی اسم واقعی این خانومه . شک نکنین . پدر و مادرش هم از شهر خمین هستن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
سلام
حرفایی که زدی مستند نیست پس فعلا درحد حرف میشنویم و قبول نمیکنیم تا بعد
رها
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
آخ کاش حداقل صدا داشت.صدای ایشون زیره حد متوسطه.اولین چیزی که توی صداش نظره آدمو جلب می کنه ناپایداری صدا و تغییر نابجای صدا از حالت بم به زیر و بالعکسه.اینو گفنم چون به تحلیل صدا و موسیقی واردم.
راست میگی:
برای عادی سازی چنین فتواهای تازه و من درآوردی، نیاز به ده ها برنده محجبه دیگر در این سلسله برنامه هاست!
کار این خانم یک جور جلب توجه کردن هست... من مذهبی نیستم اما اگر کسی بیاد با کلاهی که یهودی ها سرشون می زارن و تو مسابقه شرکت کنه باز هم یک جور جلب توجه کردنه !!!
هر چند دین یک مساله شخصی است از نظرمن اما با این نظر موافقم که اگر یکی فعل خلاف مذهبی را انجام میدها پس نباید خود را حداقل مذهبی جلوه دهد این یک نوع فریب است. من این برنامه تلویزیونی را ندیم علاقه ای هم ندارم اما جالب تر از آن برای من این است که این دوستان تابناک ما با چه حوصله ای این برنامه رو دنبال میکنند اون هم از نوع حرامش که از جزییات آن اینقدر با خبرند رطب خورده کی منع رطب کند
پاسخ ها
محمد-ب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
عجب!!!
اگر کاملا موافقی که دین مسئله شخصیه پس ادامه نظرت کاملا بی ربطه دوست عزیز
سعید
| United States |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
محمد جان خودتون می فرمائید دین مساله شخصی است نه اینکه تبلیغ آن در تلویزیون و شو و مسابقه خوانندگی... ادامه نظر شما هم بی ربط است دوست عزیز
book
| Belgium |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
جناب فضول خان، یکی از نشونه های مومن کیز بودن او هست، باید امثال تابناک ها باشن و عکدمی ها رو دنبال کنن تا بتونن افشاگری کنن، وگرنه اگر دنیا رو اب ببره امثال منو تو رو خواب میبره!
شما دوستان اگر این حرف نزنید چی میخواید بگین چرا این عینک بد بینی رو بر نمی دارید شما از کجا میدونید این خانوم داره همه رو بازی میده چرا شما دید مثبت رو نگاه نمی کنید چرا نمی گید این خانوم با حجاب چیزی که با این تبلیغات منفی علیه اسلام تو اروپا اومد و به خیلی ها خیلی چیز ها رو ثابت کرد چرا به نظر مردم احترام نمی زارید چرا خط ها رو مسدود کردید شما از چی می ترسید چرا چرا چرا تابناک لطفا این نوشته منو رو بزار تو پیجت حذف نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
دید مثبت یا دید ساده لوحانه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
وحيد جون اگه قرار بود خطي رو ببنديم حتما خط ارميا رو مي بستيم آره دوست خوش باور من!!!!!
book
| Belgium |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
به شدت با پاسخ ناشناس اول موافقم، جناب وحید خان اگر میخوان اسلام رو معرفی کنن اسلام ناب محمدی رو معرفی کنن نه اسلام اروپایی رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این دختره شبیه پسرخاله کلاه قرمزی بود
پاسخ ها
peyman
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
بی ادب!!!!
مثل و شبیه چنین پارادوکس هایی خیلی وقت است در برخی از خانم های ایرانی بوجود آمده! ... این که برخی از احکام اسلام را به دلخواه خودمان قبول کنیم و برخی را خیر از راه های رخنه شیطان به اعتقادات است و این شبکه خوب بلد بوده دست روی چه موضوعی بگذاره.
برخی مراجع قائل اند که غنا حرام است و غیر آن حلال می باشد و میان مرد و زن هم تفاوتی نیست.
پاسخ ها
لاله
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
فكر ميكنم بهتره مفهوم غنا رو يه بار همه مطالعه كنيم و بعد نظر بديم
این شبکه زیر نظر بهایی ها اداره میشود.دیگه چه چیزی انتظار داشتید شما ها؟؟
....
مبارکشون باشه
پاسخ ها
مثبت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
به چه چيزي از اين كامنت مثبت و منفي ميديد؟؟؟؟؟
حالا تو چرا غصه میخوری؟
پاسخ ها
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
همین دری وری هارو مینویسه که تا الان فیلترش نکردن
با سلام
به نظر میاد چند نکته در این برنامه بسیار جای بحث وفکر دارد:
1- برنامه ریزی دقیق و حساب شدۀ سازندگان این برنامه که با شگردی خاص و روانشناسی عمیق جامعه ایرانی سعی نموده که ببینندۀ خود را واقعاً محو بازی طراحی شدۀ دقیق خود نماید.
2- برنامه ریزی سازندگان اصلی برنامه برای نفوذ به خانواده های سنتی و مذهبی ایران با بازیگردانی سنجیده و دقیق(لطفا به دیالوگ های برنده این مسابقه مجدداً توجه شود)
3- شناخت دقیق مخاطبان این برنامه و...
با احترام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
متن خوبی بود من متن تابنک رو قبول ندارم ولی کامنت شما بسیار درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
کاملا موافقم. ولی نکته اینجاست : که اون ها چقدر خوب از ابزار رسانه استفاده می کنند، اونوقت ما تو ایران ...
اين من و تو شبكه چنده كانال هاي ديجيتاله؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آخی شما چقدر ساده و درستی ؟!!!
محمد-ب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
کانال اصلا چی هست؟؟؟؟؟
مهدی
| - |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
کانال مگه همونی نیست که آب ازش رد میشه؟
ناشناس
| - |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
کاناله فاضلاب !!!!!!!
دین و حجاب توی برنامه ای که روبه ایران و ایرانیان مساله شخصی نیست . ایشون با حجاب میخواست متمایز از دیگران باشه در واقع جلب توجه کنه . به نظرم توهین به اسلام هم کرده حتی. برنده کردن این خانوم از قبل مشخص بوده
نه به حجابت نه به خوانندگیت؟
به نظرمن آخرحجاب به دادش می رسه ودست ازاین خوانندگیش برمی داره...
وقتی صدا و سیما حرفی برای گفتن نداره معلومه که وضع چی میشه...؟؟
پاسخ ها
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
كاملا با نظر شما موافقم. متاسفانه ما از بستر اين نوع تكنولوژي استفاده نمي كنيم...
روش انگلیس برای لطمه زدن یه گروها و کشورهای به این صورت است که ضمن استفاده از شعارهای آن گروه آنها را در مسیر مورد نظر انگلیس به کار می برد
اسلام آمریکایی
از تناقض به رد بود این خواننده محجب نما.
جلب توجه و دیگر هیچ...
جالب توجه ترین نکته این برنامه اینه خیلی از خانمهای جونن پای ثابت این برنامه هستن. اکثرشون جوون هستن. جالبتر اینجاست قبل از اینکه این خانم حتی انتخاب بشه یکی بهم گفته ببین میشه هم حجاب داشت هم خواننده شد. یه خانم جوونی بود . واقعا تاثیرش منفیه. هر چند بعضی از برنامه هیا این شبکه انصافا جالب و زیباست مثل مستندها که هیچوقت از ایران پخش نمیشه
پاسخ ها
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
شبکه بی بی سی ازبدوتشکیل خیلی روی برنامه های مستند سرمایه گذاری کرد من همیشه این شبکه رو و به تازگی نشنال جیاگرافیک رو فقط به خاطر مستنداش نگاه می کنم من و تورو نمی دونم زیر مجموعه بی بی سی هست یا نه ولی همون خط سیر رو طی می کنه به قول یکی از دوستان شبکه ای تبلیغ نداره عاشق چشم و ابروی ما نیست برنامه مفتی پخش کنه پس بیایین با چشم باز قسمتای مفیدش رو استفاده کنیم واما این اتفاق اخیر من بیننده پروپا قرص این شو نیستم ولی این خانم ارمیا به دلم نشست می ذارم به حساب جذب مخاطب درست و غلطش رو هم نظری ندارم اصولا ً کسی که این برنامه هارو نگاه می کنه زیاد تو بند دین و ایمون نیست!توهین نمی کنم ولی کمی روراست باشیم باهم!!...
گریم که درست، نمی‌شود هم حجاب داشت هم خوانندگی کرد، اما آیا این تنها پارادوکس موجود در جامعه ایران امروز است؟ ...
این خانم اورینب مشایخی نام داره اهل خمین هست پدر ایشان معلم پاکسازی شده آموزش و پرورش خمین آقای حسین مشایخی ساکن شهرک غرب تهران. در حال حاضر با همسر دوم خود زندگی میکنه زیرا در سال 85 پس از طلاق از همسر اول که ساکن اصفهان است به ترکیه رفته به عضویت سازمان مجاهدین درآمده و با استیل سازمان مجاهدین (منافقین) در این مسایقه شرکت کرده داست.دو فرزند دارد یکی از همسر اول و دیگری از همسر دوم و ... نکته در تایید عضویت ایشان این است که ایشان در مسابقه فینال بعد از بسته شدن خطوط داخلی ایران توسط مخابرات هم با رای اعضای سازمان مجاهدین در خارج رای آورد.
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
اطلاعات جالبی بود . بنده قسمتهای مختلف آنرا از دید جامعه شناختی (و نه هنری )دنبال کردم . به این التقاط و پارادوکس در برنامه رسیدم.ولی این موضوع از دید ماست نه آنها.به هر حال منفی دادن بیجا غیرمنطقی بنظر می رسد .
ناشناس
| United States |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
نه خیر اشتباه به عرض رسوندن: این خانم اسمش آرمیتا مومنی اهل سلطان آباد استان مرکزی است که هم اکنون بعد از طلاق از همسر دوم با همان همسر اول زندگی می کند و پدرش آقای حسن مومنی الان در خیابان سیزدهم منطقه نازی آباد ساکن است. او بعد از اتمام درس در بروجرد به ترکیه رفت تا بازدیدی از کاخ دلمه باغچه داشته باشد ولی آنجا با همسرش آشنا شد و حالا آلمان زندگی می کند، دو فرزند دارید هر دو از همسر کنونی...
مها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
ورود وفاش کردن حریم خصوصی افراد مسلمانی نیست عزیزم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
بله مها جان (اگر درست گفته باشم)
ما باید صبر کنیم یک فرد مسلمان (ولو به ظاهر) هر کاری دلش خواست بکنه و (به تفسیر شما از دین) حرمتش را نگه داریم تا تیشه به ریشه ی همه بزنه.
به نظر من صدای یک خانم مسلمان را نباید نامحرم بشنود اما هر کس شیوه زندگی کردن خود را دارد و باید به آن احترام گذاشت و قضاوت بیجا نکرد.
‫نمیشه هم خرو خواست هم خرما رو، حجاب نتیجه یک سری اصول که نمیشه سلیقه ای بشه، در هر حال با دیدن این خنوم احساس تناقض رو نمیتونم انکار کنم!
اره دیگه راست میگه هر کی سبک و استایل خودشو داره ، اینم استایل حجاب از نوع انگلیسیه :د
من که طرفدارش بودم همش میدونستم اول میشه
و هی رای می دادم
....
از بین بردن تدریجی خط های قرمز اسلام در اذهان عمومی و کم رنگ کردن ارکان اصلی اسلام
دوستان ساده دل من كه فكر ميكنيد نيت اين شبكه فقط سرگرميه .. از اولش معلوم بود ايشون برنده ميشه.. توي يكي از برنامه هاشونم ميگفتن ايرانيا سر سفره 7 سين ديوان حافظ ميذارن ..خودشونم سر سفره جاي قرآن ديوان حافط گذاشته بودن..اينا تصادفيه؟
پاسخ ها
موافق آق رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
اونایی که منفی دادن قطعاً همونایی هستند که فک و آب دهنشون افتاده از این مزخرفات من و تو..بی اصالتی هم حدی داره
ناشناس
| Norway |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
شما مگه دیوان حافظ نمی ذارید؟ معمولا لحظه تحویل سال فال میگیرند خانواده ها.
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
جناب ناشناس ممكنه حافظ بخونن اما سر سفره قران ميذارن ... كنار آينه.. فكر كردين اينا واسه سرگرمي و شادي ما اينهمه پول خرج ميكنن؟ هدف دارن
بنده گناهکار خداوند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
متاسفانه کاربرد قرآن در ایران شده بیمه در اتومبیل / سر مزار خواندن / سر سفره هفت سین و عقد گذاشتن/ استخاره کردن /موقع مسافرت از زیر آن رد شدن و... در صورتیکه در آیه 2 سوره بقره خداوند می فرمایند " این کتاب بدون هیچ شک و شبهه ای راهنمای پرهیزکاران است " ما متاسفانه بجایی که مفهوم قرآن را بفهمیم بیشتر فقط شنونده صوت آن هستیم و حالا دعوا داریم سر سفره هفت سین قرآن می گذاریم یا دیوان حافظ بقول آیات قرآن چرا تفکر نمی کنید چرا تعقل نمی کنید و... به امید روزی که بجای جستجو در زندگی مردم و آبروی دیگران را بردن حداقل یکی از صفات خداوند را که پوشاننده عیوب هست را یاد بگیریم وعیوب دیگران را افشا نکنیم و عیوب خود را اصلاح کنیم . به امید آن روز .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
لحظه تحويل سال فال ميگيرن؟ ايرانيها؟ جان؟
مجيد جان اون شب يلدا است دلبندم!!!!!
فریبا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
ما که شاهنامه میزاریم سر سفره هفت سین مون. بالاخره هرکس یه نظری داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
اینکه قرآن میزارن سر سفره که یه چیزه واضحیه هستش
دوستان ناراحت نشید
ولی وقتی شما اینقدر سطح درکتون پایین بوده و متوجه نشدید این ها همه برنامه ریزی شده از قبل بوده ........
خواهشا هین شماها اینقدر تو خبرهای تابناک دم از روشنفکری و دانایی و سطح فکر بالا نزنید و هی به قول معروف اظهار فضل نکنید اگر ایران عزیز ما اینطوری شده است عاملش همین شما افرادید
ساده لوح و زود باور
هر منفی شما تایید کننده تمام صحبت های منه :)
منفی بزنید
تابناک واقعا نامردی اینو منتشر نکنی به خدا خسته شدم از این جماعت
دوستاني كه نظرات مثبت نسبت به اين تحليل داشته اند ظاهرا با دقت كافي اين برنامه رو ديدن ٠ نمي دونم كار اين خانم كه بدون تظاهر با حجاب أؤكد أجرا كرد ريا است يا ديدن اين دوستان به اصطلاح متشرع. معلوم شد با دقت هم ميبينند. أمان از ريا
حالا کاش یکم صدا داشت آدم دلش نمیسوخت... آخه 25000 دلار مین به این آدم بدصدا!!!
والله ننجون من بهتر از این خانوم میخونه... البته اگه اسلام دست و پاشو نمی بشت...
تابناک جون بذار پیغاممو لطفا
در ضمن اگر از منافقین باشه عکس و مشخصاتش رو راحت میشه گیر اورد... اگه اون آقائی که کامنت گذاشته ایشون ممافقه و اسمش.... میتونه عکسی، چیزی هم بذاره که ثابت کنه حرفشو
اینطوری خیلی چیزا ثابت میشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آره حق با شماس همینطوری که نمیشه انگ زد به ملت یه سندی مدرکی چیزی رو کن داداش
انصافاً صداش قشنگ بود


اما اونجایی که گفت من با همسرم توی یه کنفرانس تو ترکیه آشنا شدم و اینکه 12 سال هم هست که ازدواج کرده یه کم در تناقضه

آخه اون موقع ایشون دانشجوی سال 2 یا 3 لیسانس بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
سلام دقیقا حق با شماست چون تو سایت خودش تو فیس بوک نوشته 32ساله و فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه تهران، 13سالم هست که ازدواج کرده چون خودش گفت پسرش 12 سالشه،حالا دیگه خودتون حساب کنید.
سلام .
احسنت بر تابناک با این آگاه سازی هایت . احسنت .
ساختار برنامه هم نشون میداد یه اتفاق غیر عادی داره می افته که میخوان ملت مارو مچل کنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
مچل چیه خانم اینها بهترین خدمتو دارن می کنن کمک می کنن به استحاله فرهنگی...

میگی نه یه سر یه پرواز خارجی سوار شو توی فرودگاه امام هنوز وارد پرواز نشدن ... روسری هاشونو بر می دارن
ناشناس 2
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
ما خودمون آخر استحاله فرهنگی هستیم و نیاز به کمک کس دیگری هم نداریم.
راست میگه اگه منافق منبع رو هم اعلام کنید من سری برم انلایکش کنم
این شبکه داره گند میزنه اون از اتاق خبرش که به شعور بیننده توهین میکنه و خبر رو با تفسیر بیش از اندازه به خورد ببیننده میده و این هم از این آکادمی که دیگه تابلو شده یک نفر رو که معلوم بوده رای میاره حذف می کنه و یه مدل کذب رو برا یک هدف خاص برنده اعلام میکنه این دوستمون هم که پیشنه ایشون رو گفتن اگه میتونه دقیق تر بگن تا کار اینها برای همه روشنتر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
اون اتاق تلقین عزیزم نه اتاق خبر
كلا قضيه خيلي عجيب و تابلو بود.
کارکار این انگلیس هاست که به خیال خام خود مردم ایران را نادان گیر آوردند و می خواهند دینداری سطحی را در میان زنان و مادران جامعه ما باب کنند و متاسفانه به عینه تاثیر مخرب این شخص را در میان دختران نزدیکان خودم دیدم که همه می گویند" ببین می شود با حجاب بود و آواز هم خواند."
در صورتی آواز خواندن زن و شنیدنش از طرف شنونده حرام است، که فرد شنونده تحریک شود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
علامه لیبرال عزیز لطفا نظرت را برای خودت نگاه دار!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
عالی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
در رساله جدیدی که بی بی سی داده بیرون این احکام وجود داره؟؟؟
تازه خیلی چیزهای دیگری هم که به مذاق شما خوش بیاد وجود داره... عزیزم....
کافیه چشمات رو باز کنی و ببینی چطور ایرانیانی که در این شبکه ها فعال شدند برای همیشه و به چه شیوه‌ای محکوم به سکوت شدند...
واقعا جزوه مجاهدین بود؟.......آخه این با این سنش چطور میتونه. ..،خدای من...خیلی ناراحت شدم......خدا را شکر که ما توی این بازی شرکت نکردیم و رای ندادیم....واقع
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ما که تو بازی شرکت کردیم رای هم دادیم!
خدا شاهده از اولش به خانمم گفتم این داستان با غراض سیاسی هست.این ((ارمیا)) عروسک انگلیسی دست من و تو هست برای اغفال زنان ایرانی.از این ارمیا بدم میادواقعاً خجالت آوره که تو بخای الگو و نماینده زن ایرانی باشی...
حالم بهم خورد اگر این بخاد خودشو نماینده زن ایرانی جا بزنه.برو بابا حالت خوشه
پاسخ ها
سمیه باغی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
الهه جان منم باهات موافقم.این زن نمیتونه و در حد زن ایرانی نیست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
حسودیت میشه؟!؟!؟!؟
کتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
حسودیمون به چی بشه ناشناس؟ تو مشکل داری که ارمیا برات خیلی چیزه.وای به روزی که اون شده برای تو قداست.وای خدایا چه زن نجیبی و با کمالاتی..سمیه و الهه باهاتون موافقم.چون قشر با کلاس و اصیل از این زن و این برنامه خوششون نمیاد.خودتون ببینید مخاطب این برنامه از چه سطح اجتماعی هستند..معلومه کاملا..تو فامیلاتون ببینید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
میشه یه تعریف از زن ایرانی بدی
جالبه تابناک ادعای " شعور مخاطب " داره ولی اطلاعات شخصی بدون رفرنس رو جهت تخریب آدم ها چاپ می کنه منتقد ریس جمهور هم هست که " بگم بگم " روش بدیه !! تابناک تو کلا خود تناقضی بعد به ملت گیر می دی؟ متناقض نما
پاسخ ها
جيگرم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
ناشناس جون اتفاقا به نظر اينجانب تابناك كار درستي ميكنه كه به مخاطبش ميفهمونه به اين بعد قضيه هم ميتونه فكر كنه.
شما مخالفي منفيته! بده
این زنه عضو منافقین بوده اسنادش هم موجوده
باورکنید ازاولش هم معلوم بود طراحی شده است . اینها میخواستند یه اسلام انگلیسی با محوریت بهائیت به راه بیاندازن.
من از چند وقت پیش تو اینترنت خونده بودم که این خانومه با اغراض سیاسی و مذهب ی اوردن و میکشنش بالا.
موسیقی وغنا به صورت لهوی به نظر تمام مراجع حرام است
...
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
به چی منفی میدین ؟ به نظر مراجع ؟
دوستان عزيز

هر رسانه اي هدف تاثير كذاشتن بر مخاطب رو دنبال مي كند. نيازي به بحث نيست!! هر كس كارش رو بهتر انجام داد موفق خواهد بود...
پاسخ ها
moslem
| Switzerland |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
علی الظاهر موفق هم بودند! این لایک ها رو نگاه کنید. این ملت بی تحلیل هر چی سرشون بیاد حقشونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
اقا مسلم هنوز تفاوت لایک و مثبت و منفی را نمودونی ؟! تو فیسبوک گیر کردی داداش؟
وقتی شب عید بی بی سی موسیقی محلی ما را بخش می کنه یعنی فضا موسیقی در ایران خالی است اینها از همین در دارن وارد می شن ...
واقعا برای کسانی که حجاب نداشتن و در این مسابقه شرکت کردن ارزش بیشتری دارم تا کسی که دین عزیز ما را فقط با داشتن یک روسری می شناسد. واقعا باعث تاسف است. این خانم صدا که نداشت و هر چی خواند فاش بود و زیر ان کلاه و روسری کلی حرکات زشت انجام داد که توهین به زن مسلمان است.
واقعا برای ایران وایرانی احساس تاسف بهم دست میده که کسی که معلوم نیست کیه هدفش فقط خوانندگی هست یا نه این همه قضاوت میشه متاسفم برای کسی که میگه خواندن زن فلان طور فلان طور اشکال نداره مگه شما فقیه هستید؟ تناقض که در رفتار این خانم وجود داره حجاب ایشون و خوانندگی (البته حجاب نمادین وگول زنک) کاملا هدف دار است نگویید که مگه خودت خوبی از خودم صحبت نمی کنم همه ی ما دارای اشکالاتی هستیم ولی خواهشا دقت کنید تا به حال به اشعار همخوانی شده در این مسابقه ومحتوای ان توجه کردید دراشعار همخوانی شده از ایران به گونه ای صحبت میشود گویی اینجا ما در خفقان هستیم درست است ازادی کامل نداریم ولی... یا به شعر باغ الفبا ارمیا توجه کنید منطور از ته سفره ی بی نان یا خانه ی ویران چیست ایا از خود سوال نمی کنید چرا این شعر برای او انتخاب شده ویا خود انتخاب کرده خواهشا فکر کنید
پاسخ ها
چه خوب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
كف كردم از اين تحليلت عزيزجان.
نشان از ديد عميقت به مسايل داره
گوگوش که پایش لب گور است به یاد الواط گری زمان جوانی خود افتاده و عده ای دیگر را هم می خواهد مانند خود کند .جای تآسف دارد از این نوع محجبه ها !!!...
پاسخ ها
الواط گر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
گوگوش رو به ما الواط گرها نچسبون. او در قديم رقاصه بود. پس به ياد رقاصگي در كاباره ها افتاده
زندگی تو ایران خودش یک پارادوکس بزرگه!!!
خیلی ها خیال میکنند این برنامه موسیقی و این کانال تلویزیونی را گوگوش راه انداخته! در صورتیکه این یک کانال انگلیسی است، و گوگوش را هم استخدام کرده تا جذب تماشاگر کند..... این جور برنامه ها اگه طبیعی و واقعی باشه من هم ازشون استقبال میکنم، اما برنامه های این کانال ها همه از قبل نوشته و طراحی شده است و آنانکه جلوی دوربین ظاهر میشوند فقط بازیگر اهداف و نقشه هایی هستند که خودشون هم دقیقا از آنها خبر ندارند. ... از روز اول هم معلوم شد این خانوم با حجاب فرعونی اش سوژة مورد نظر این کانال است و خیلی ها هم درباره اش نوشتند و اعلام کردند این دختره قهرمان قصه است. پیش بینی این افراد درست بود.
آواز خواندن زن حرام
وشنیدن این صدا برای مرد نامحرم هم حرام است
به نظرم باید کمی روشن تر به قضیه نگاه کنیم : این خانم داره به شکل و سیاق خودش اسلام رو رعایت میکنه مثل خیلی از ماها ... امیدوارم روزی برسه که به عقاید همدیگه احترام بزاریم.
با سلام به همه عزیزانی که مستقیما یا غیر مستقیما با این برنامه در ارتباط بودن.
نظرات + و - زیادی در نظرات مشاهده کردم.با اینکه خودم این برنامه رو تا حدودی دنبال میکردم .به هر حال به عقیده بسیاری هنر قابل احترام است. عده ای برای هنر آزادی بی حد و حصر قائلند و عده ای براین باور که هنر و بسیاری از حوضه ها و قالب ها باید مقید به قیود ملی-مذهبی باشد.برخی به قول همین خانوم معتقد به اینکه از دین قرائت ها و تفاسیر گوناگونی شده و میتوان به مراجع مختلفی رجوع کرد و برخی احکام شرعی رو پایا و استاتیک متصور میشوند.برخی در سیاست ورزی رسانه ها گم میشوند و یا به عبارتی مغلوب ! عده ای هم بیش از حد به واکاوی مسائل ساده می پردازند و افراط در دین باوری خویش میکنند.و نظرات و برداشتهای متفاوت و عدیده ای که از عزیزان درج شده.
اما به نظر بنده حقیر که اندک تحفه ای از تجارب مطبوعاتی و رسانه ای در خریطه دارم، اینکه یک شبکه تلویزیونی با کادری نسبتا کامل و با پخشی با کیفیت بالا و بدون داشتن تبلیغات و درآمدهای ناشی از آن و دارا بودن از دوربین ها و استودیوهای مجهز و پخش برنامه های جذاب گران قیمت مانند مستند ها و ... آن هم از کشوری که با کشور مقصد دشمنی دیرینه داردو ...
پاسخ ها
ممنونم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
قشنگ تحليل كردي
ممنونيم ازت
واقعا یک بازی از پیش قابل پیش بینی رو راه انداختند تا بتونند به نوعی پلورالیزم دینی رو توجیه کنند.نه صرفا در حجاب بلکه اگه دقت کرده باشید ارمیا گفته باید قرائتهای جدید و نویی رو که روشنفکران دینی ماهم اونو قبول دارند بپذیریم.من برخلاف نظر نگارنده این مطلب تابناک معتقدم چنین حرکتی بی حاصل نبوده.ذهن خیلی از مخاطبان باحجاب رو به این سمت متوجه کرده.آخه خیلیاشون اصولا نمیدونند پلورالیزم دینی چی هست.درحالی که ارمیا تو مصاحبش صراحتا به اون تصریح کرده.قرائتهای نو از دین...
پاسخ ها
ساسان نخود هر آش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
پلورالیزم رو معلومه خودت هم نفهمیدی!
قرائت نو از دین که بد نیست!
لطف کن تحقیق بکن بعد حرف بزن
به نظر من این خانم اصلا با حجاب نیستند. حجاب گردن و پوشاندن گوش و گوشواره ها واجب است!!!!!!!!!!! البته معلوم است که اینها می خواهند با این برنامه ها قرائت جدیدی از اسلام به قول حضرت امام آمریکایی رو تبلیغ کنن.
سلام به تمام دوستان روشن فکر. و موافق روش و عملکرد این خانم خواننده. لطفا یه کم تمرین برای این روشن فکریتون در مورد خواهر و مادر و همسرتون و دختراتون را انجام دهید. تا در اینده که با این مسئله مواجه شدید قبلا آمادگی داشته باشید و جا نخورید. و اگه همین طوری و چون حالا از این خواننده خوشتون اومده و میخواهید کارش را توجیه کنید را متوجه بشید و با روشن فکری انگلیسی را بتونید تمایز بدید.
پاسخ ها
راستي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
آقا راست ميگه خوب.
تويي كه موافق نظر اين خانم هستي اگه خواهر يا دختر يا مادر جوان داري مثل اين خانم محجبه بفرستش تو اين برنامه ها يه براندازي بش كنيم شايد از ش خوشمون اومد و ده مثبت داديم
حالادوستان عزیزاینهامیخوان الگوی ایران وایرانی باشندوناجی ماباشندواقعا.......
آفرین به خودم که دقیقا همین حدس را زده بودم.
اینها با معرفی و برنده کردن ایشان به دختران مسلمان القا می کنند که با حجاب هم می توانید بخوانید و برقصید و کارهای خلاف اسلام انجام دهید.بنظرم سیاست پشت این کار سیاست موسوم به "اسب تروا" بود.
من برام سواله چرا این شبکه من و تو تبلیغات نداره !!!!
با این همه ثروتو امکانات یه خورده عجیبه!!!!
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
شايد در آينده براي رد گم كردن تبليغ هم بذاره
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
اینا که منفی دادن منظورشون اینه که اصلا هم عجیب نیس. اونا (انگلیسیا) خیلی خیر خواه هستند دلشون برای ما سوخته !!! چقدر ما ... هستیم واقعا!!
سلام
آیا ازنظر شما این خانم حجاب کامل داشت؟واقعا که....
پاسخ ها
پگاه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
اگه این خانم توی ایران بود از نظر حجاب از خیلی ها سر بود. خوانندگی زن از قدیم توی ایران وجود داشته. بین عشایر هم وجود داشته خودم ریشه ام از عشایره و از نزدیک اینها را میدونم. افرادی که کار ارمیا رو تقبیح میکنن و خوانندگیش رو حروم میدونن قطعا متوجه هستن که از اون نقطه نظر شنیدن صدای ارمیا هم برای مرد حرومه
مسلمان باید خودش عاقل باشد. ایشان مثل اینکه گفته اند هیچ جای قرآن گفته نشده که زن خواننده نباشد. حال سوال من از ایشان این است کجای قرآن گفته شده که نماز صبح 2 رکعت است؟ یا نماز ظهر 4 رکعت؟ اما میبینی که تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی نماز صبح را 2 رکعتی و نماز ظهر را 4 رکعتی میخوانند. خدا به خیر کند.
پاسخ ها
book
| Belgium |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
بله ناشناس درسته
البته در مورد اینکه گفتن در مورد خوانندگی تو قرآن نیامده باید بگم طحمت بکشن برن ایات 31 سوره نور و 32 سوره مبارکه احزاب رو بخونن!
إِنِ اتَّقَيْتُنَّ فَلَا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَيَطْمَعَ الَّذِي فِي قَلْبِهِ مَرَضٌ وَقُلْنَ قَوْلًا مَّعْرُوفًا
وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَىٰ
به نظر من خیلی خانم با شخصیت و با وقاری بودن.
به هر حال چيزي كه كاملا مبرهن است،
اين است كه اين شبكه به ظاهر خصوصي هدفي جز كسب درامد دارد.
و مسلما تغييراتي رو در فرهنگ ما در بلند مدت ايجاد خواهد كرد.
درست که اینا دارن فیلم بازی می کنن ولی چرا ما تو کشورمون از این برنامه ها نداریم که مردم این برنامه هارو ببینن واز اینا الگو برداری کنن
سلام
اون چیزی که قطعی هست اینه که برای ایشون این ظاهر رو درست کردن تا کم کم از ریشه اعتقادات رو بزنن.
سیاست انگلیسی یعنی مواجهه و مقابله تدریجی به اعتقادات به جای حمله جنگی و رزمی
مرگ بر دشمنان اسلام
و مکروا و مکروالله ولله خیرالماکرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
علی آقا، اتفاقا" بد نیست سیاست را از پیر این کار یعنی انگلیسها یاد بگیریم تا اثرش عمیق باشه. یعنی به جای حملۀ رزمی و جنگی و زور در مورد مسائل فرهنگی واقعا" با آرامش فرهنگ سازی میکردیم تا اینکه یکدفعه با یک شوی تلویزیزنی اینقدر به هم نمی ریختیم و هول و هراس از اثرات منفی آن در دلمان ایجاد نمیشد. از ماست که بر ماست.
تابناک این چه نقدی بود کردی آخه؟
حالا دیگه حجاب شد پوسته دین،شعر خواندن یک زن شد عمق دین؟!

البته تابناک شما فقط تفسیر خودت رو گفتی، خیلی ها قبول میکنند خیلی ها هم نه. نظر همه هم قابل احترامه.

اینم نظر من.
با احترام به نظرات همه دوستان بنده کاملا با نظرات نویسنده موافقم .نمیشود که مسلمان بود و مسلمات دین را نادیده گرفت این خانم با هر گرایشی سیاسی و یا غیره عمل ناپسندی به عنوان الگوی زن محجبه انجام داده است.و با احترام به کسانی که به ایشان رای داده اند این عزیزان بخاطر صدای ایشان نه برای محجبه بودش بهش رای دادند.در هر صورت بازی قشنگی نبود
پاسخ ها
ب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
سرباز مزدور هم که برای کشتن میخواهند جائی بفرستند میروند آدمهای قوی هیکل را پیدا میکنند و بهشان انواع آموزش ها را میدهند پس این خانم هم صد در صد قبلا انتخاب شده آموزش های لازم را دیده تا شما از صدای ایشان خوشتان بیاید
تابناک تهمت زن
قیامت باید جواب بدی
به خوب و بدش كار نداشته باشين از ديد خيلي از شما فقط حجاب داشته باش و هر كاري دلت خواست بكن به دور وبرتون بيشتر نگاه كنين اونوقت مي بينين كي اشتباه مي كنه...
به نظر بنده هر کسی آزاده هر کاری که دوست داره بکنه به شرطی که به دیگران هیچ آسیبی نرسونه.و به هیچ کس ربطی نداره دیگری چه میکنه.و خداوند فرموده اند : انا هدیناه السبیل.اما شاکرا اما کفورا
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
دوست عزیز حرف شما کاملا منطقی است اما زمانیکه شخصی با امکاناتی که وجود دارد در مورد مسائل مذهبی و دینی اظهار نظر می کند و از قول همسرش در مورد عدم تناقض حجاب و آواز خواندن می گوید این دیگر شامل جمله شما نمی شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
اون وقت تو همون جایی که آیه را خوندی و خداشناس شدی، چیزای دیگه نگفته روشنفکر؟
باید برای ملت تاسف خورد که ... می شینند پای ماهواره و این برنامه های چرت را می بینند.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
و تاسف برای دولتی که هیچ برنامه ای برای پرکردن اوقات فراغت و تخلیه هیجانی جوونها نداره!
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
مردم هر کانالی که دوست دارن ببینن، فقط باید مواظب باشن که اغوا نشن! که بعیده نشن!
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
و تاسف خورد برای شما که بابت یک برنامه چرت خون خودتو کثیف میکنی :دی
متاسفانه در تمام اظهار نظر های خوانندگان این خبر ، یک جور لج بازی و سعی در به کرسی نشاندن نظر های خود وجود داشته و به بعضی از حقایق و وضعیت موجود نگاه نشده است .
آنچه مهم و مورد غفلت... قرار گرفته شده بعضی پاردوکس های موجود در داخل می باشد که شبکه هایی نظیر من و تو نیز از این امر استفاده کرده و به ایجاد اختلاف در داخل کشور کمک می کنند .
یکی از پارداوکس های موجود در کشور مشخص نشدن فضای واقعی و معمول جهت سرگرمی و تفریح مردم می باشد و در حالیکه اکثر خوانندگان خبر فوق به درست یا نادرست بودن و شرعی و غیر شرعی بودن خوانندگی با حجاب آن خانم اشاره کرده اند ، هنوز خودمان در داخل کشور مرز شرعی و غیر شرعی خوانندگی را برای مردان نیز مشخص نکرده ایم یعنی اگر خواننده ای در کنسرتی یک آهنگ را بخواند هیچ مشکلی نیست ولی اجازه خواندن آن را در شبکه های سیما ندارد.....
در آخر نیز نظر شخصی من اینست که شبکه من و تو کاملا با منابع مالی خارجی و دشمنان این کشور اداره می شود ولی به آنان ایرادی نمی توان گرفت چون در جبهه مقابل قرار دارند......
سلام
یه جایی توی این برنامه هست که ارمیا دستش رو به طرف شهرام شب پره دراز می کنه تا با اون دست بده که سریع میره اگه می تونید بررسیش کنید به گمونم پشت صحنه خبرای دیگه ای هست
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
خوب که چی؟
همین خانوم گوگوش که یکی از ارکان برگزاری مسابقه ست سال ها در سینمای قبل از انفلاب فسق و وجوه زیادی ببار آورده بود.و انتظار بیش تری هم از این برنامه نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
فسق و فجور! با سواد!
هیتلر هم اعتقاد داشت باید تموم غیر آریایی ها رو کشت،چون اونا نجسن!
جماعت روشنفکر باید به عقیده ش احترام میذاشتن و منتظر میشستن که بیاد بکشدشون،چرا جلوشو گرفتن؟!!
هر چیزی قانونی داره...اسلامو قبول ندارین،نداشته باشین اما اگه قبول دارین باید همه شو قبول داشته باشید...والسلام.
به نظر من که پشت پرده ی این برنامه منافقین و بهایی ها هستند. اینها دارن با جذب مخاطبان تلاش میکنن که اعتقادات مردم رو به مرور سست کنن. پشت پرده ی هر برنامه ای هم یک هدفی دارن.وگرنه مگه اینا عاشق چشم و ابروی مردم هسن که واسشون رایگان این همه برنامه ی پرهزینه مثل مسابقه انتخاب صدا و بفرماییدشام ومراسم سال تحویل پخش کنن. آگهی هم که اصلا"ندارن که بگیم ازجذب آگهی درآمددارن. به طورمشخص در این برنامه میخواستن با یک تیرچندنشون بزنن1- به افراد متدین القاکنن که میشه خواننده ی زن بودو حجاب هم داشت تابه مرور ذهن مردم روعادت بدن به این برداشت التقاطی ازاسلام که بسیاراشتباهه2- چون آدمهایی هستن که درحاشیه هستن و اصولا"قاطبه ی ملت اونهاروآدم هم حساب نمیکنن چه برسه به تماشای برنامه هاشون یک ابرازوجودی بکنن وتبلیغی باشه واسه اون پیرزن مطرب سالخورده ونوچه هاش که بگن ماهم هستیم...
متاسفانه همه اين مسائل برميگرده به خودما و عدم شناخت وشناساندن مذهب نوراني ومظلوم تشيع؛اگرهريك ازما مبلغ آگاه ومتعهد مذهب تشيع باشيم هرشخصي نميتواند احكام وشعائر ومقدسات مارا وارونه جلوه داده وبه سخره بگيرد.الهم عجل لوليك الفرج
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
اتفاقا مشکل ما شیعیان این است که هر کس در مورد اصول اعتقادی ما اظهار نظر می کند و قتوا می دهد از یک آلمانی تا روشنفکران دینی
به نظر من راه حل این است که شیعیان تنها به مراجع خود اقتدا کنند و هر کس از اظهار نظر شخصی در مورد مسائل دینی بپرهیزد
هدف فقط عادی سازیه !!
شوهر آلمانی تازه مسلمانش فتوا داده که خوانندگی با حجاب منافاتی نداره!!! معلوم شد مرجع تقلید ایشون شوهرش بوده !!! بابا این همه رو سر کار گذاشته .
هر....می دونه شیکه ای که تبلیغات نداره هدفش اقتصادی نیس پس هدفش چیه؟؟؟؟
حتما دلشون برای ما سوخته دیگه!!!!!!
کاش ذره ای از حساسیتی که مردم روی این برنامه و حرفها دارند، روی اقتصاد و سیاست و تاریخ و فرهنگ و فلسفه و ... داشتند که وضع مملکت این نبود ...
انقدری که جماعت ایرانی آکادمی گوگوش رو جدی می‌گیرن، صنایع فضایی رو جدی گرفته بودن ما الان داشتیم روی سطح زحل مسکن مهر می‌ساختیم ...
درست زدي وسط خال تابناك.
قيافه حاوي لب و لوچه آويزان صاحبان اين شبكه ها و اين نظريه پردازان زمان ديدن چنين تحليلهايي ديدني است.
اميدوارم در منفي و مثبت دادن رعايت جانب انصاف را بكنيم.
نه فقط در اسلام كه در تمامي اديان الهي بايد به تمام دستورات پيامبران ان اديان قائل بود و بدان عمل كرد
الان یکی از راههای جذب مخاطبان ایرانی توسط شبکه های خارجی ، استفاده از موسیقی و هنر است .
با توجه به اینکه ، سازمان صدا و سیما ، شبکه های مختلفی مانند فیلم و سریال ، دینی و قرآن ، سیاسی و خبر و ... راه اندازی کرده است و این شبکه ها بسیاری از تماشاگران شبکه های خارجی را بخود جذب کرده ، ولی در این بین ، جای خالی یک شبکه با محوریت موسیقی و هنر احساس میشود تا اینگونه مخاطبان شبکه های خارجی را جذب و بدینوسیله بتوان موسیقی اصیل و با ارزش را ترویج کرد.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
حتی ساز هم اگه نشون بدند ما راضی ایم
از یه چیز خیلی خوشحالم
این که خداروشکر مردم باهوش و شعوری داریم
مطمئنم همه از اول میدونستن که اینا همش فیلمه که اون خانم با اون حجاب مسخرش اول بشه.
زنده باد مردم ایران
حالا چیزی که جای تاسف داره اینه که این برنامه ها به نظر من داره فکر جوونا و خصوصا بچه هاست، یه دختر بچه 9 ساله با ذوق میشینه پی این برنامه، بعد از قضا خواننده مورد عاقش با این حجاب میبره، و این یعنی تاثیر پذیری و الگو برداری
خانواده های محترم ایرانی خواهش میکنم با احتیاط بیشتری بذارین بچه ها از این دست برنامه هارو نگاه کنن
اینا برا چندین سال بعد ما نقشه کشیدن
یا علی
نظر آقای ایرانی را حذف کنید مدیر محترم سایت عملکرد فرزند ربطی به پدر ندارد. درست نیست که برای والدین دردسر ایجاد شود .متشکرم
باید برای ملت تاسف خورد که ... می شینند پای ماهواره و این برنامه های چرت را می بینند.
من اصلا این دوره آکادمی رو دنبال نکردم ولی روزای اول همین که شنیدم یه دختر با حجاب داره می خونه گفتم حتما نفر اول میشه که شد. دوره قبل رو نگاه میکردم. از بس تبلو بازی درآوردن بیخیال شدم. آخرش هم یه دختر اصیل ایرانی با یه پسر ایرونی که علامت شیطان پرستها رو نشون میداد دور آخر موندن که پسره اول شد. کلا این شبکه خیلی موذیانه داره کار میکنه و همین که میتونه بحث های اینچنینی رو توی جامعه مخصوصا نوجوون ها باز کنه به هدفش میرسه
بیشتر از اون که متن این خبر برام جالب باشه کامنت ها جالب بود
ظاهراکار از کار گذشته و حداقل خیلی از کسایی که کامنت گذاشتن به اسلام امریکایی اعتقاد دارن نه اسلام ناب محمدی ص
خدا همه ما رو هدایت کنه
اللهم عجل لولیک الفرج
فتوشاپه.
مگه این حجاب داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از خوندن کامنت ها از این بابت خوشحال شدم که تا حالا فکر میکردم که مردم ایران قدرت تحلیل خوبی ندارن........آفرین به این ذکاوت.....اینه هوش ایرانی. شبکه "من و تو" هم به سرنوشت فارسی وان دچار میشه
با سلام.
اگر ایشان فقط عقیده اش را برای خودش نگاه میداشت, مشکلی نبود. مثل همه ی ما که دم از مسلمانی میزنیم, اما گناه هم میکنیم. مشکل, آنجایی است که این خانم دارد عقیده اش را برای میلیونها مخاطب بیان میکند. این جاست که او, دارد بدعتی در دین ایجاد میکند که تا قیام قیامت, هر کس به آن دچار شود, خداوند او را در گناهش ش یک میداند. اشک شوقی که او در شب آخر ریخت, سخنی که گفت, شعری که خواند. روزی خواهد رسید ک او, انگشت حسرت خواهد گزید و چه بد جایگاهی خواهد داشت...
عزیرانم مراقب دشمن باشید
که سرتون رو گول نمالونه
یامقیم کعبه یا بتخانه باش "یامسلمان باش یا کافر دو رنگی تا به کی؟
خدا کند کسی از اصل نیفتد.چراکه اگر از
اسب بیفتد"ممکن است کمرش بشکند ولی از اصل افتادن باعث شکستن بسیاری حریمها میشود ومشکلات اجتمایی بسیاری ببار می آورد که عقلای بسیا میخواهد تا حل مشکل کنند.
این که از اول مشخص بود با گذاشتن
حجاب چه هدفی دارند. چقدر دوستان ساده
هستند که فک می کنند ایشان بخاطر بهتر
خواندن اول شده است. من از همان ابتدا
گفتم ایشان اول هستند...
واله من دو روز قبل بر حسب اتفاق این برنامه را دیدم این خانم داشت تمرین اواز می کرد و بعد هم اجرا داشت هر سه تا داور ازش کلی تعریف کردند من تو اشپزخانه کار می کردم فقط به خانواده گفم این چه صدایی داشت که اینها اینقدر تعریف کردند گفتم لابد پارتی داشته که حتی به این برنامه دعوت شده است . من یک دوست دارم گاهی که دور هم جمع می شویم یک ته صدایی دارد بهش می گیم برایمان بخواند والا اون صداش این این خانم بهتر است !!! حتی یک ادم اماتور غیر هنری هم می توانست بفهمد که این خانم صدای انچنانی ندارد واقعا صدایش از حد معمولی هم پائین تر بود هیچ کشش و قدرتی در صدایش دیده نمی شد کلمات را هم خیلی بد ادا می کرد اصلا هم مهم نیست که اینها چه اهدافی داشتن هنر اصیل و درست و حسابی را همه تشخیص می دهند نمی شود تا مدت طولانی مردم را فریب داد شما هم اینقدر موضوع را بزرک نکنید مثلا دلش خواسته با حجاب اواز هم بخونه خوب که چی ؟...
اما خدائیش یه 2.3 ماهی یه طنز کاملا متفاوت
پخش شد که به جای اینکه تهیه کنندگان دلقک بازی در بیارن و بینندگان بخندند. تهیه کنندگان کاری می کردند که بینندگان موجبات خنده اونارو فراهم بیارند
این هم یه پروژ های بزرگ است برای فرهنگ سازی برای جوان های ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
باید پژوهشگر های کشور به این مسائل رسیدگی کنند قبل از اینکه تخریبی بزرک در فرهنگ ما رقم بخوره
بحث سیاسیش رو نمیدونم اما حاظرم شرط ببندم که این خانم علاوه بر تبحر در خوانندگی
دوره هنر پیشگی را نیز به خوبی گذرانده است.
نوع نگاه به دوربینها و اکشن حرفه ای این خانم از مجری برنامه هم قویتر بود .
آدم خجالتی چطور جلوی دوربین میتونه با تسلط بخونه و به خوبی از میمک صورتش استفاده کنه ؟ همین امروز از هنر پیشه های سینما بخواهید کارای این خانم رو جلوی دوربین و اجرای زنده انجام بدهند. مطمئن هستم که فقط 20 درصد هنرپیشه های خانم از عهده این نقش بر میان.
خیلی عجیبه که این ماجرا انقدر برای ملت محل بحثه! یعنی گرونی می زدید، انقدر ملت به جون هم نمی افتادن
ضرغامی جون !جای برنامه های سرگرم کننده ات خیلی خالیه که این ملت جذب چنین چرندیاتی به نام آکادمی.... می شن!!!
آقا این شبکه من و تو واقعا یه ریگی تو کفشش داره!!!
اصلا تبلیغات تجاری نمیده، خب هزینه این همه دم و دستگاهو کیا میدن؟؟؟
اگه بخوایم بگیم برای یه شخص مایه داره، آخر سادگیه!!
یارو اگه کوهی از دلار هم داشته باشه، باید بعداز 2، 3 یال تموم بشه دیگه. اونم بدون هیچ سود مالی از این شبکه.
خیلی جالبه، میخوان به موسسات خیره کمک کنن(البته به گفته خودشون)، شو و مسابقه راه انداختن که بگن کی چقدر میده!!!
ما که شنیدیم کسی میخواد کمک کنه باید در خفا و بدون ریا انجام بده. فکر کنم اینم یه قسمت از همون اسلام سلف سرویسیه!!!
تابناک رو دوباره فیلتر نکن صلوات
من آدم مذهبی نیستم.آکادمی گوگوش رو هم امسال برای اولین بار کامل دنبال کردم چون فارسی وان تکراری شده.من با اول شدن ارمیا مخالف بودم چون واقعا حقش نبود حق ندا بود.ولی اون با زیرکی و شناخت قوی جامعه ایران تونست با کمک روسریش خودشو به فینال برسونه.با این مساله که کانال من و تو بهش کمک کرد اول بشه موافقم چون صداش اوج نداشت بخاطر همین بهش آهنگ ملایم میدادند.در فینال هم خط ها رو خودشون قطع کردن تا آرای ندا رو باطل بکنن و اولش کنن.ولی چیز جالبی که برام وجود داره اینه که این برادران متدینی که از خوندن ارمیا با حجاب وا اسفا سر میدن خیلی دقیق تر از من اکادمی گوگوش رو نگاه کردن و حتی گردن و گوشواره ارمیا رو هم مورد بررسی قرار دادن.
پاسخ ها
ب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
جانم این برادران هیچکدام ادعای انچنانی نکردند که ما خیلی متدین هستیم فقط گفتند این خانم با حجابش و ادعای اینکه شوهرش مسلمان هست و با خواندن وی مخالفتی ندارد یکجوری سر دیگران کلاه میگذارد و از خوانندگی زنان در اسلام هم نقل قول از علما ی دین میکردند
حالا اينكه كه خوبه
بيچاره اون ... كه به اسم صداهاي غايب فيلم ميفرستم.
البته نوع چينش برنامه طوري هست كه باعث ميشه آدم فكر كنه كه راي گيري الكي و صداهاي غايب هم توليدي است.
چند نکته جالب دیگر از دیدگاه تینری!
1- خانواده همه شرکت کنندگان در طول برنامه نشان داده شدند، بغیر از خانواده ارمیا که هیچ وقت نشان داده نشدند و فقط ازشون صحبت به عمل آمد

2- در طول برنامه زمانی که هنر جویان در جلو دوربین بارها جهت به آغوش کشیدن او جلو رفتند ایشون خود را عقب کشیده و مقید نشان دادند در حال که اگر این موضوع در دیدار اول دو نفر اتفاق بیافتد می توان بر مبنای عدم شناخت گذاشت!! اما در برنامه های بعد این اتفاق بارها افتاد! آیا هنرجویان هم دوره ایشان بالاخره بعد از چند وقت در کنار هم بودن از اعتقادات ایشان اطلاع نداشتند! یا اینکه ایشان صرفا در مقابل دوربین این موضوع رو رعایت میکرد که البته دومین مورد بیشتر مورد قبول به نظر میرسد

3- چگونه ایشان مسلمان هستند! با یک مسیحی ازدواج کرده اند! هنوز مسلمان هستند! و شوهر ایشان و خانواده اش هم هنوز مسیحی هستند!! نه ایشان مسیحی شده اند نه شوهرشان مسلمان!!!!!!

۴- چرا خانم گوگوش در ابتدای برنامه آکادمی ضمن جدا کردن عکس ارمیا به آقای خلعتبری گفت: این خوراک توئه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
1 همسر ارمیا رو نشون دادن اتفاقا
2 این اتفاق فقط یه بار اونم درباره امیربهمن افتاد که بنده خدا حواسش نبود
3 ارمیا که گفت خانواده همسرش مسیحی هستن و همسرش قبل از آشنایی با ارمیا مسلمون شده بود !
می دونم که نظرم تایید نمی شه ، ولی نمی دونم چرا نوشتم!!!
تینر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
1- عرض کردم خانواده شون نه فقط همسرشون به معنای اینکه مثل بقیه هنرجویان، کامل، حامی، و زنده... و دلیل آن نیز اینست که خانواده ای در کار نیست و صرفا یکی از دلایل این ازدواج گرفتن اقامت آلمان بوده
2- یکی از شرایط دیگ اقامت خصوصا در کشورهای مثل آلمان پذیرش مسیحیت یا هر دینی غیر از اسلامه حتی به صورت سوری، جهت اثبات به دولت مذکور مبنی بر حسن نیت در اقامت، بنابراین احتمال مسیحی شدن ارمیا بیشتر از مسلمان شدن همسرش هست
3- در جای دیگر ارمیا گفت که من به آیین اونها احترام میگذارم و اونها به آیین من .. این یعنی نخود نخود هرکه به آیین خود و مابقی صحبت های ارمیا بیشتر جهت ماست مالی این صحبت و پیچاندن ذهن مخاطبین داره
خوش به حال ما كه ماهواره نداريم
بابا خود گوگوش که گفت تو وظیفه سنگینی داشتی و راه رو برای خیلیا باز کردی.
حكايته خربزه و عسله!
نميدونم ولي شايد به مزاج بعضيا بسازه!!
من آدم سیاسی نیستم و به قضیه هم اینطوری که شما نگاه میکنین نگاه نمیکنم چون اگه قرار بود همه مسلمان ها به تمام احکام دین عمل می کردن ایران گلستان میشد یکی از احکام اصلی دین اسلام نگفتن دروغ (کذاب) ولی اکثر ما با این واژه آشنایی خاصی داریم در تمام سطوح مملکت پس به ما هم مسلمان نباید بگن...
هر کسی را سیرتی بنهاده ایم
هر کسی را اصطلاحی داده ایم
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای عزیزم سیرت زیبا بیار...
آخه این کجاش حجاب؟
من ميگم حتما موهاش يه مشكلي داشته كه پوشونده بودشون !
انانكه رفتند كاري حسيني كردند و آنها كه ماندند بايد كاري زينبي بكنند وگرنه يزيديند. تابناك ازت ممنونم گوش به اين حرفها نده حسين بن علي (ع )نيز براي جلوگيري از انحراف دين رسول الله و حلال شدن حرام خدا جنگيد و سر مقدسش را هم فدا نمود.
معلوم بود يه بازيه چون واقعا لياقت برنده شدن رو نداشت.
من نميتونم به اونايي كه موافق اين خانم هستن باسليقه بگم
اقا یه پیشنهاد جان من یکمم شبکه های داخلی نگاه کنید برنامه های نوروزیش بدک نیس
با سلام، معمولا تحریف باور های در یک برهه حداقل 50 سال انجام میشه و این نگاه ما که این سبک زندگی شخصیه فکر کنم قدری ساده بینیه!! تاریخ کمک میکنه در درک این مسئله... با تمام احترام به نظرات دوستان به نظر میاد باید کمی بیشتر تامل کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
وقتی همه نظرات در یک جهته ، و حتی نظرات مخالف هم گزینشی منعکس می شه ، چطور می شه تامل کرد ؟ مگر نه اینکه برای تامل باید دیدگاههای مختلف رو شنید؟
لطفا به همزماني پخش اين برنامه و سريال كلاه پهلوي دقت كنيد.
پاسخ ها
ح
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
اتفاقا منهم شاکیم همزمان با نود در این کانال مرداک پخش میشه
این ماهواره خوب همتون رو سر کار کذاشته !!!!!
آقا من یک سوال دارم:
به نظرتون مخارج این شبکه از کجا تامین می شه؟ از تبلیغ آب میوه پم پوت؟
باید قبول کنید که یک حالت انفعالی نسبت به فرهنگ غرب پیدا کردید و آنها پیش هستند برنامه می سازند کار می کنند و شما فقط انتقاد و ایراد سطحی می گیرید فرهنگی که برتر است به مرور فرهنگ ضعیف تر را پس می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
فرهنگ مشرق زمین در مقابل مغرب زمین ضعیف است؟! خوبی رضا جان؟!
خوب نيستم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
رضا جان كه انگار حالش خوش نيست اونايي هم كه مثبت ميدن حالشون وخيمتر از رضا جانه.
فرهنگ با پيشينه درخشان شرقي vs فرهنگ غربي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
فرهنگشون قوی تر نیست اصلا! فقط رسانه دستشونه فرهنگ خودشون رو واسه ما که صدا و سیمامون کاری نمی کنه تحمیل می کنن.
علی آبادان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
رضا جان اونا فرهنگشون قویتر نیست اما برنامه ریزیشون حتما از برنامه ریزی ما قویتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
ایرانی غرب زده
ایشون خودشونو نماینده زنان ایرانی میدونن!!!!!! واقعا که! آقای ضرغامی جان بابا ما اینهمه روانشناس و جامعه شناس داریم چندتاشو استخدام کن با کمک قیلنامه نویسا و برنامه سازا 4 تا برنامه شاد و سرگرم کننده با بار آموزشی مناسب بسازند، اگه باندبازی رو کنار بزارید برنامه های خیلی خوبی میشه تولید کرد تا مردم ما این چرندیات رو نگاه نکنند!!! بابا بخدا شادی با دینداری در تضاد نیست و مردم ما نیاز به شادی دارند و برنامه هایی که خوش رنگ و لعاب باشند. والا بلا سخت نیست! بیایید دست بدست هم بدیم برنامه های خوب بسازیم با کمک کارشناسای خوب!!!!!
پاسخ ها
ح
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
دیگه شادتر از کلاه قرمزی چی میخواهی یا مسعود روشن پژوه و قناد و البته شفیع
ا یومنون ببعض و تکفرون ببعض!
ایا به بخش از دین ایمان اورده و به بخشی کافر مشوید
آقا میشه یکی بگه چطوریه که شبکه منو تو با این همه مخارج حتی یه ثانیه هم تبلیغ نداره؟درامدش از کجاس؟ هان؟؟؟؟
سوال من اینه که کدوم یک از ما همه احکام اسلام را رعایت میکنیم که از این خانوم انتظار داریم؟ همه یک کاستیهایی داریم این خانوم هم یکی مثل ما. خانمایی که آواز نمی خونن ولی بدحجابند، مسلمون واقعی اند و به تمام احکام اسلام احترام میذارن اما این بنده خدا سیاست انگلیسه؟ اینقدر راحت عقاید مردم را غلط نخونیم. اتفاقا وجود این خانوم تبلیغی برای حفظ حجاب هم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
عزیزجان، درسته که خیلی ازماها همه احکام اسلام رارعایت نمیکنیم، ولی چندین فرق بین ما وافرادی مثل این خانوم وجودداره. اول اینکه ماها خودمون واقفیم برگناه خود و اگرمرتکب گناهی شویم بازهم به دستورخداروبه توبه واصلاح میاریم.دوم اینکه لااقل گناهمون روموجه جلوه نمیدیم و تبلیغش نمیکنیم. چون معتقدیم به گناه بودنشون.(البته ممکنه بگید نه کسایی هم هستند که اینطورفکرنمیکنند،مانندخانومهای بی حجاب یا همان بدحجاب جامعه خودمان،که خب بایدبگویم آنها هم درجرگه ی امثال همین خانوم خواننده هستند.)ولی ایشون باشرکت دراینگونه مراسم،عملانشان دادند که اعتقادی به معصیت بودن خوانندگی زن ندارند.درضمن فرمودید اینقدرراحت عقاید مردم راغلط نخونیم. میخوام بگم که کدوم قدرراحت؟مگرنویسنده برطبق نظرخودش نظرداده. ایشون برطبق احکام اسلام ونظرعلمای دینمون حرفش رو زده. و بعد هم ، قرارنیست هرکسی راجع به دین اسلام هرعقیده ای داشت بهش احترام گذاشت.عقیده ی درست همانی ست که درقرآن وسنت واحکام ما آورده شده، وبه آن باید احترام گذاشت،ونه به هرنظرغلط شخصی افراد. که متناقض هم هست با احکام اصلی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
نه عزیزم تبلیغی است برای مسخره کردن حجاب.بعدشم شما غذا درست میکنی ممکنه کمی شور بشه یا کمی بینمک اشکال نداره ولی تو یه غذای نمک دار شکر بریزی چی میشه؟ آیا قابل خوردنه؟ ما هیچکدوم احکام رو دقیق رعایت نمیکنیم مثل کم نک یا شور شدن میشه ولی کا راین خانم مثل اینکه همون غذا رو کامل درست کنه ولی جای نمک کلا شکر بریزه اینو بدون اون غذا قابل خوردن نیست هر چند همه چیزش کامل باشه. کا رخانم دقیقا همینه
این هم ترفدیست دیگر
بعد این همه سال هرکه نفهمد!!؟؟
خداروشکر دراین نظرات کلی مفسر دین به جامعه معرفی شد!!!
جالبه میگن اشکالی نداره زنی با حجاب خواننده بشه یا تعداد آرای مثبت ومنفی نظرات قالب توجه بود...
خیلی موقعها وقتی با این افراد بحث میکنیم میگن فلان چیز مگه تو قران اومده،گذشته ازاین که مابه اونا چی جواب میدیم و خودشون میدونن قرار نیست همه چی در قران ذکربشه دراین مورد خوشبختانه در قران مطالبی ذکر شده.

ملی گراها چرا کم کم داره عرق ملی فراموششون میشه؟!
یعنی واقعا اگر گذشته انگلیس یادمون بیاد ،حال و آیندشو متوجه میشیم...
مشخص شدن صحت مطالب فوق با خود شما اما چند نکته جالب دیگر از دیدگاه تینری!
1- خانواده همه شرکت کنندگان در طول برنامه نشان داده شدند، بغیر از خانواده ارمیا که هیچ وقت نشان داده نشدند و فقط ازشون صحبت به عمل آمد

2- در طول برنامه زمانی که هنر جویان در جلو دوربین بارها جهت به آغوش کشیدن او جلو رفتند ایشان خود را عقب کشیده و مقید نشان دادند، در حالی که اگر این موضوع در دیدار اول دو نفر اتفاق بیافتد، می توان بر مبنای عدم شناخت طرفین از هم گذاشت!! اما در برنامه های بعد بارها این اتفاق افتاد! آیا هنرجویان هم دوره ایشان بالاخره بعد از چند وقت در کنار هم بودن از اعتقادات ایشان اطلاع نداشتند! یا اینکه ایشان صرفا در مقابل دوربین این موضوع رو رعایت میکرد که البته دومین مورد بیشتر مورد قبول به نظر میرسد

3- چگونه ایشان مسلمان هستند! با یک مسیحی ازدواج کرده اند! هنوز مسلمان هستند! و شوهر ایشان و خانواده اش هم هنوز مسیحی هستند!! نه ایشان مسیحی شده اند نه شوهرشان مسلمان!!!!!!

۴- چرا خانم گوگوش در ابتدای برنامه آکادمی ضمن جدا کردن عکس ارمیا به آقای خلعتبری گفت: این خوراک توئه!!!!

۵- ایشان با مهارت خاصی در حد بیشتر از یک مجری تلویزیونی در برنامه ظاهر می شد! دقت کردید افراد عادی و غیر حرفه ای ۹۹ درصد بین کلمات میگن إ إ إ إإإإإإإإإإإإإ یا به عبارتی اینطوری فکر میکنن برای کلمه بعد اما مجریان با تمرین و ممارست این ها را به مکث کوتاه تبدیل میکنند و جمله بعد را بدون مکث یا صدای اضافی شروع میکنن!!!! و البته تجربه ایشان در حین فیلم برداری در خصوص استفاده از عضلات صورت و زاویه صورت نسبت به دوریبن بیش از یک مجری یا بازیگر حرفه ای مینمود!!!

۶- اینکه حجاب برای ایشون از لحاظ معنوی و اعتقادی مهم جلوه مینماید، حال آنکه غناء زن که توسط کلیه مذاهب اسلامی منع شده است آزاد و خالی از ایراد است! (البته ظاهرا بنا بر گفتگوی ایشان با گوگوش، فتوای شوهر ایشان بوده ،زیرا با توجه به گفته های ایشان، شوهرشون ایشان را فرستاندن که.... و این در حالی است که ایشان فکر میکردند، شاید نتوانند با حجاب در این برنامه شرکت کنن!!

۷-در بخشی از برنامه ایشان قصد دست دادن با شهرام شبپره را داشتند که نیمه تمام نشان داده شد!

۸- از لحاظ هنری ایشان فاقد اوج صدا بودند و هیچ وقت نتوانستند حتی یک پرده بالاتر را اجرا کنند در حالی که دیگر هنرجویان می بایست سخت ترین شعر ها و ترانه ها را با اوج های پایین و بالا امتحان پس میدادند!

۹- ایشان در هیچ کدام از تمرینات بدنی شرکت ننمودند! علی رغم اینکه دیگر هنرجویان محکوم به شرکت در این تمرینات بودند و اغلب به همین علت دچار بیماری، ضعف و سرماخوردگی میشدند!

۱۰-حجاب ایشان صرفا در پوشیدن لباس یه تکه و پوشاندن موی سر خلاصه میشد!

و البته نگاهی نیز باید داشته باشیم به نحوه حذف امیرحسین، پس اینکه ترانه هایی به ایشان اختصاص یافت که با دیگران بسیار متفاوت بود، شعر و ترانه آنقدر قوی بود که عدم هیجان انگیز بودن و مخاطب پسند بودن آن ترانه ها برای شرکت در یک مسابقه را بپوشاند و ظاهرا حضورش در فینال معادلات را به خطر می انداخت، امیر که در نقص اوج صدا حذف شد، و بندگان خدایی که به وضوح در ابتدا صرفاً به خاطر عدم پذیرش شرکت در کلیپ سیاسی، یا به عبارتی توطعه از پیش طراحی شده آکادمی، حذف شدند!!!!

و در آخر، به استحضار دوستانی که فکر میکنند این جریان ناچیز بوده و ارزش پیگیری و اهتمام ندارد می رساند،یک ماراتون با قدم های شمرده و حساب شده آغاز میشود و در ابتدا همه شرکت کنندگان ماراتون سعی در شناخت حریف و تنظیم قدرت خود جهت طی نمودن کل مسیر و افزایش سرعت در مراحل پایانی دارند.!!!!!!
سلام
خدا رو شکر که وقت با ارزشم خیلی بیشتر از دیدن این چرندیات ارزش داره ...ولی باید بگم که این خذعبلاتی که از شبکه های ماهواره ای پخش میشه مثل غذای خوش رنگ و لعاب و زیبایی می مونه که هر کسی رو جذب خودش میکنه ...اما بعد از خوردن این غذا تازه میفهمی که داری مسموم میشی و کار از کار گذشته .
این خانم از طرف سازمان مجاهدین خلق حمایت مالی میشده و فیلمی از یکی از قسمتهای این برنامه توی اینترنت هست که وقتی این خانم با بکی دیگه از شرکت کننده ها داره میاد روی سن، این خانم بهش میگه دیگه بغلم نکن! و اون یکی بهش میگه حواسم هست!!!
ایشون فقط به این دلیل انتخاب شدن و بالا اومدن چون سوژه تبلیغاتی خوبی برای شبکه بودن!!
در اینکه خوندن یک خانوم حرام است هیچ شکی نیست ولی بزرگترین مشکل ما در جامعه ایران عدم تفکر در میزان اثرگذاری یک گناه در زندگی شخصی و در جامعه است برای این منظور قران بهترین راهنماست ما آنقدر حجاب را بزرگ کرده ایم که بسیاری از گناهان بزرگتر را نمی بینیم پی و ستون خانه را درست نساخته ایم،بر سر کاشیکاری جنجال درست کرده ایم ....
پاسخ ها
الیاس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۴
عزیزم گناه گناهه. کوچیک و بزرگ نداره
یه حدیثی هست که بزرگترین گناه اون گناهیه که آدم اون رو کوچیک میشماره
درسته که ما نباید بقیه گناهان رو فراموش کنیم. ولی این که ما یه گناه بزرگی رو فراموش کنیم دلیل نمیشه کوچیکترش هم فراموش کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
مشکل این خانوم نیست مشکل تابو شکنی این شبکه است زن مسلمون اوازه خوان و ...
این خانم به نظرم خودشو مسخره کرده. مثل این میمونه که یک نفر ادعا کنه گیاه خواره و نشان گیاهخواریشو بزرگ به سینه بزنه بعد بیاد بشینه چلو گوشت بخوره از بقیه هم جلو بزنه !!
این که حجاب نداره فقط دستمال سر بسته
تا وقتی فیلم هایی مانند کلاه قرمزی که برای تنزل فرهنگ ملت ساخته میشوند نظاره کنیم بهتر از این نمیشه چطوری جیگر جیگر کلاه قرمزی و پسرخاله خیلی با اهمیت شده ولی اکادمی که جز زیبایی نبود زشت امد برای عده ای ضد فرهنگ
پاسخ ها
رضایاحقی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
چرا ... میگی! کلاه قرمزی از پدرخوانده هم قشنگتره----اگه کلاه قرمزی چرت بود 5میلیارد نمیفروخت
ایجا هر کی به سلیقه خودش صحبت میکنه ظاهرا بره خیلیا مهم نیست هدف این شبکه چیه مطمئنا برای تغییر سلیقه ایرانیا درست شده که این همه استقبال کننده داره این زنگ خطر بره مسولینه که ادعا دارن اونا دارن بیشتر رو مردم تاثیر میذارن شما اگه میتونین برنامه بهتر بسازین و مخاطب جذب کنین
سيستم جديدي بزودي وارد بازار مي شود كه ديگر نياز به نصب ديش بزرگ ندارد ، احتمالا جمع كردن ماهواره ها تا يكي دوسال ديگر امكان پذير نيست ، گسترش ماهواره به خودي خود بد نيست ولي گسترش شبكه هاي سرگرم كننده ماهواره اي كه بار اجتماعي و فرهنگي مناسبي ندارند مي تواند مخرب باشد ، بهتر است متوليان فرهنگي كشور دست بجونبونند، خيلي از ممنوعيت هاي فرهنگي و اجتماعي امروز مملكت ما فقط يك تابو هستند كه بايد ضمن حذف آنها زودتر براي جذب مخاطبان رسانه هاي تصويري برنامه ريزي كرد ، البته اگر واقعا بدنبال نجات مغزهاي كودكان و اينده سازان كشور باشيم كه گرفتار موريانه هايي از آنور آبها قرار گرفته اند و فقط البته اگر!!
خوانندگی و بزن و برقص با حجاب!!!!!!
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم
بابا جان ول کنید اینقدر مهمه نه خداییش اینقدر مهمه که ما بحث میکنیم سرمون درد میاریم
متاسفانه در این دوئل فرهنگی تلویزیون ما بصورت صد درصد واداده و مخاطبین خودرا دو دستی تقدیم این شبکه ها کرده است.
دقت كردين منفي دادن بعضي ها چقد سازمان يافته س؟!!!
سلام...ما میتوانیم یک برنامه جالب برای جوانان کشورمان داشته باشیم که مجبور نشوند برنامه های ماهواره را نگاه کنن....یا دوست داشته باشند در ان شرکت کنند....جالب کردن برنامه های تلوزیونی خیلی بهتر است
در خیلی از نظرات با تابناک مخالفم اما در این مورد خاص بشدت حمایت میکنم. ادم یا مسلمان است و اعتقاد دارد یا اعتقاد ندارد.اگر دارد که همه موازین را باید رعایت کند و اگر ندارد که نباید نصفش را بگیرد و بقیه را واگذارد.این حانم حجاب به سرش میکند و اواز هم میخواند. درست مثل اینست که بیائیم و بگوئیم چون در قران اسم ویسکی به عنوان مشروب نیامده و حکمی در موردش نیست پس میشود ویسکی خورد و طوری هم نمیشود.نه پدر جان ...خودتی...اگر مسلمانی که بیجا میکنی اواز میخوانی و اگر نیستی بیجا میکنی ادای مسلمات را در می اوری
سه تا سوال؟؟
اولا چرا هیج کجای برنامه ننوشته زنده
یا حداقل تاریخی اعلام کنن که بفهمیم کی ضبط شده

دوما، ارمیا غلط کرده که میگه من نماینده زنان ایران هستم.زن ایرانی این شکل نیست.

سوما، از کجا معلوم رای مثلا مردم چندتا و به کدوم شرکت کننده چقدر بوده است؟
حالا همه این حرفابه کنار خداییش یک کانال خصوصی ازکجا25000دلارمیاره جایزه بده به یه نفر.به نظر من که جداازبحثی که اینجا جریان داره کل این مسابقه هم فقط یک شوی تلویزیونی هستش و این هنرجوهاهم بازیگرن وسناریوهاازقبل نوشته شده.حتی تماشاچی ها هم درست معلوم نیستن پهره شون و توتاریکی نشوندنشون.نگاه های خواننده ها به دوربین و دیالوگهاو ابرازاحساسات اوناخیلی مصنوعی به نظر میان.یعنی بیشتربه نظرمن یک سریاله تا مسابقه واقعی و جایزه هم الکیه .سنگ بزرگ علامت نزدنه.25000دلار!!!!!اونم سالی یک بار.تازه مسابقه های دیگه ای هم دارن.ایناازکجاشون میارن این پولاروآخه اونم با این وضع بداقتصادی جهانی.
تفاوت اختلاف نظرها حاکی از آن است که جوانان مملکت ما از اصول دین بی‏اطلاع هستند. نمیتوان جوانان را 100% مقصر دانست. در دنیای امروز که همه چیز مثل برق میگذرد کمتر کسی از جوانان اهل تحقیق و مطالعه دینی هستند اما با سرمایه گذاری برای جوانان این مملکت، برای شناخت مسائل دینی توسط متخصص اهل دین و آشنا به تکنولوژی های امروزی که بتوان این مسائل را توسط رسانه‏ها پخش و نمایش داد جوانان جذب این برنامه‏ها خواهند شد. از طرفی نباید این برنامه‏ها فقط برای یک بار پخش شود و تکرار همیشگی آن لازم است.
بقول بیشتر جوانان ما برنامه‏ شبکه‏های داخلی جذاب نیست.
واقعا متاسفم برات تابناک. مثبت و منفی ها رو امتحان کردم نظراتی که در تایید این برنامه بود وقتی مثبت میزنی چند تا چند تا اضافه میشه و وقتی منفی میرنی فقط یه منفی میخوره.حق داری اینطوری این مردم ساده رو بازی بدی. پشت همه این رنگ و لعاب دنیا یک حقیقتی وجود داره که اگه اون حقیقت رو بدونی به همچین کارایی دست نمیزنی.تو این زندگی چند روزه دنیا حداقل آزاده باشید اگه آزاد نیستید.
مدیر پایگاه مخاطب محترم، با توجه به حجم بالای نظر و رای دهندگان به پیام ها، همزمانی ثبت و اعلام رای چند کاربر برای یک پیام، می تواند منجر به چنین برداشت هایی شود. سیستم رای دهی کامنت ها از صحت مکفی برخوردار است.
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
وحیده خانم، با تمام انتقاداتی که بعضا در رابطه با انتشار نظرات، به سایت تابناک وارد است ولی در زمینه تعداد آرای مثبت و منفی، حقیقتا این سایت رعایت امانت را همواره کرده است.
آرای نشان داده شده تا زمان کلیک بر روی لینک خبر است و با توجه به اینکه بسته به متن خبر، چند دقیقه ای طول می کشد تا به بخش نظرات برسید، تا این زمان تعدادی از کاربران نطر را لایک کرده اند که شما در صورت لایک جدید به تعداد آن پی می برید. در این مرد مطمئن باشید. ما خیلی امتحانش کردیم
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
اتفاقا بالعکس تمام نظرات مخالف تابناک بیشتر مثبت خورده! یه نگاهی به بالا بنداز!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
مرسی از توضیح بجات تابناک :-)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
از تابناک و فروم جالبش سپاسگذاریم
نباید از اقلیت بودن و اکثریت بودن در این بحث ها ، تابناک رو متهم کنیم.
ایشون دارند درست مدیریت میکنند
اشکال کار ، جای دیگر است ... !!!
امید که مفهوم این نظرات ، قابلیت برنامه ریزی به خود بگیرد
خنده بازار همش درباره این شبکه برنامه میسازه تو روزنامه ها و سایت ها درمورد این شبکه حرف زده میشه
اگه بده چرا انقدر دربارش حرف میزنید ؟ ...
مشکل ما ضعف صدا و سیما هست که نمیتونه مخاطب جذب کنه
اخبارش که اخبار نیست گیره محصولات کشاورزی و بحران غربه
طنز و سریالاش هم مسخره بازیه بقیش حرف های تکراری
خدارو شکر که ایران این همه مردم پاک اندیش وفهمیده و واقع بینی داره امیدوارم حرفم درست باشه
من مدت زیادی نیست که شبکه من وتورا می بینم به این نتیجه رسیدم که دارن تیشه به ریشه دین بویژه شیعه می زنند دوستان خیلی مواظب باشید
ای ملت گول این رسانه های دروغین نخورید؛گوگوش وامثال این مطربان ضد فرهنگ ایرانن؛درود بر حجاب زن ایرانی اصیل و غیرت مرد ایرانی
جالبه کسی اشاره نکرده که اصلاً این حجابی که داره حجاب شرعی نیست زیرا در حجاب شرعی اسلام گوش و گردن و حتی زیر چانه نیز باید پوشیده باشد و حجاب پوشاندن برآمدگی های بدن از نامحرم است اینکه فقط موی سر را بپوشانند حجاب حساب شود اصلاً شرع مقدس چنین حجابی را قبول ندارد. لطفاً مطالعه بیشتری بنمایید.
سلام متعجبم از اینکه چقدر درآیات قرآن برای ما پیش بینی های قشنگی شده و باز ما نمی خواهیم درس بگیریم و قبول کنیم !
آیا زمان آن نرسیده که به آیات خدا توجه کنیم .
کمی کمی به فکر شب اول قبر باشیم .....
این عوام فریبی است چرا که از جنس خودشان بوده و هست البته ایرانی ها اکثرا گول نمی خورند زیرا زیرکند و می دانند که کار خودشان
به نظرمي رسد اينجا محلي براي اعلام نظروراي درموردبرنامه مذكور شده است كه به نفع آن مي باشد
سلام
مگه در حالات آن دزدمشهورنخوانده اید که یک آیه قرآن او را متحول کرد . خدا خیرش بدهد لااقل مسائل شرعی را می داند. خداوند دست بزرگانی را نگرفته است و آنها سقوط کرده اند. اما خیلی ها را نجات داده که جزو نیکان سرآمد زمان خود شده اند بارک الله به این خانم دیندار
با درود

از همون اول مشخص بود که این خانم را اورده اند که برنده نهایی باشه .جالب است که هیچ کدام از برندگان قبلی هم در دنیای خوانندگی موفق نشدند !!
گرچه آدم خیلی معتقدی نیستم، ولی این تفسیر تابناک رو کاملا قبول دارم، یا اینوری یا اونوری
متاسفم برای مردمی که توان تحلیل و اولویت بندی مسایل را ندارند. ایا واقعا تنها مشکل ما این است که یکی امده با حجاب خواننده شده؟ آیا این مساله جلو ابادانی, پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور ما را گرفته است؟ همه کشورهای دنیا دنبال راه های تازه ای برای ارتقای سطح مادی و معنوی مردمان خود هستند و ما همچنان ساده لوحانه دنبال چه مسایلی هستیم.
به نظرم در این که این برنامه از پیش طراحی شده وتهاجم نرم فرهنگی است بحثی (حدالاقل بین آگاهان امر نیست)از تحلیل های هموطنان آگاه وبا شعورم خوشحالم. ولی راستی از نظر شما وضع بازیگرای خودمون با اون حجم آرایش ،موبیرون گذاشتن ،ادا واطوار واون عکس های آنچنانی چه قدر با اسلام واقعی سازگار است؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
به چی نظر منفی دادین ؟
من از تحلیل اعتقاد اصلی این خانم و نیت و انگیزه‌ی اصلی وی از انجام این کار پرهیز می‌کنم زیر از آن بی‌خبرم اما به دو نکته مهم که ربطی به نیت اصلی ایشان ندارد اشاره می‌کنم: نکته اول اینکه این حرکت، حرکتی اجتماعی است و بطور مستقیم مؤثر در فرهنگ و اجتماع ما شیعیان است این حرکت نه تنها شخصی و فردی نیست بلکه شدیداً اجتماعی و فرهنگی است و درست به همین دلیل نمی‌توان گفت «عقیده هر کسی قابل احترام است و نباید در مورد آن اظهار نظر و قضاوت کرد». بدیهی است اگر نظر ایشان به نام دین ارائه شود حکمی شتاب زده و ناصواب است و اگر بر اساس اعتقاد شخصی مطرح شود باید به عنوان حرکتی اجتماعی و فرهنگی که آثار و تبعات خواسته و ناخواسته‌ای دارد مورد تحلیل و نقد قرار بگیرد. به دور از جو تهمت زنی و در کمال صداقت از موافقان با این حرکت می‌پرسم که«چگونه می‌شود که در دین خالص و ناب پیامبر(پیامبران) بدعتها ایجاد می‌شوند؟» ویا اینکه در چه صورتی خوانندگی زنان و مردان مصداق «غنا» و یا گناه نیست؟ آیا می‌توان گفت: غنا به ظاهر خواننده مربوط می‌شود(با فرض این که بطور کامل رعایت شود) اما به طنین صدا و مضمون اشعار ومخاطب عام و خاص آن مربوط نمی‌شود؟ بسیاری از این نوع سؤالات بایستی در این تحلیل پاسخ داده شوند تا درستی چنین عملی مشخص شود. نکته دوم که شخصاً شاهد آن بوده‌ام تاثیر این حرکت بر جوانان نسبتاً مذهبی ما ست و از شما می‌پرسم که بنظر شما جه تعداد از جوانان کمتر معتقد ما در اثر این حرکت به حجاب متمایل شدند و چه تعداد از جوانان نسبتاً معتقد ما به سمت مباح شمردن این قبیل تسامح‌ها کشیده شدند، نکته‌ای که گوگوش صراحتاً در اختتامیه به آن اشاره کرد که این حرکت راه را برای خیلی‌ها باز می کند.
واقعا فكرش رو هم نمي كردم مردم اين برنامه هاي چيپ و سطحي رو نگاه كنن. بابا برنامه اي كه كپي افتضاح امركين آيدول هست رو چيشو نگاه مي كنين خود امريكن آيدول رو كه صد تا كانال پخش مي كنه. خدايي همشون رو هم از اول تا الان اندازه گداي دوره گرد كوچه ما صدا ندارن خداييش.
در ضمن ازدواج زن مسلمان با مرد غیر مسلمان جایز نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
خب چه ربطی به این مطلب داره ؟ این خانم 10 بار گفته شوهرش مسلمان شده . منتها ما همش دنبال تجسس در زندگی خصوصی دیگران و شایعه زنی هستیم . این کجایش مسلمانی است ؟
متاسفانه همانطور كه در حال حاضر اكثر احكام واقعي اسلام مانند تعدد زوجه به حاشيه رفته و در تلويزيون دولتي ايران اگر مردي دو همسر داشته باشد انگار خون ريخته و اسم ازدواج مجدد مرد را خيانت مي گذارند و بخورد مخاطب مي دهند بايد منتظر پديده هاي نوظهور از سوي تلويزيونهاي بيگانه هم باشيم
از ماست كه بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
خدا کنه از این به بعد هر روز تعدد زوجه و ازدواج مجدد را در تلویزیون ایران تبلیغ کنند تا بیش از این به استحکام خانواده و آبادانی و پیشرفت مملکت کمک شود و یک وقت مردان مظلومی که یه زن کفافشون را نمیده یه درد سر نیفتن خدای نکرده..
سلام.دوستان فریب این ضد شیعه ها وبهایی ها رو نخورید.اینها فقط وفقط آماده شدم ماشیعه ها رو از دور خارج کنند.شایدنسبت به وضع جاری مملکت انتقاداتی داشته باشیم ولی این دلیل دین گریزی ما نباید باشه.
قصد این شبکه تابوشکنی است
سلام
تابناک عزیز نظر من به این بحث مربوط نمیشه و شامل تمام مطالب سایتتان است.خواهش میکنم اگر زمان نظرسنجی برای یک مطلب گذشته باشد لطفا یا قسمت ارسال نظر را برای آن مطلب غیرفعال کرده و یا اعلام کنید که زمان نظرسنجی برای این مطلب گذشته است تا برای آن مطلب نظر ندیم و منتظر انتشار نظر نمانیم.همچنین معیار انتشار نظرات بینندگان را هم اعلام نمایید چون نظرات مختلفی از بنده را که چه در تایید یک مطلب و چه در مخالفت با یک مطلب ارسال نموده ام،انتشار نداده اید.آیا نظرات اشخاص خاصی صرفا منتشر می شود؟خواهش میکنم برای رفع این شائبه توضیح مختصری ارائه دهید.با تشکر از سایت وزین و خوبتان
کاملا ساده لوحانه است که فکر کنیم این برنامه و اصولا شبکه پر هزینه ای مثل من وتو به دنبال اهداف حمایت کنندگانش نمیباشد و قطعا به دنبال القا موضوعات خاص وآماده سازی ذهن بیننده ایرانی می باشند تا به صورت تدریجی ذهن ایرانیان را مطابق میل خود تغییر دهند واحیانا در موقوع لزوم حرکت مشخصی از این طریق صورت گیرد.به اعتقاد من یکی از برنامه های اصلی ایشان تغییر ساختار ذهنی کودکان ونوجوانان می باشد...
اولا هر کی میگه که ایشون حجاب دارند سخت در اشتباهه. حجاب کامل یک زن در صورتی است که زیور آلات و آرایش او و گردن و برجستگی های بدن او مشخص نباشدو فقط قرص صورت و کف دست می تواند نمایان باشد. اگه حرف من رو قبول ندارید برید سوره نور را بخوانید. ثانیا دین شامل دستورات معین است و عمل به تک تک آنها شرط دینداری است. انتخاب نداریم. اگه مدعی دینداری هستیم نمی توان به دستوری عمل کرد و به دستور دیگر بی اعتنا بود. آیا خودنمایی در مقابل میایون ها مرد نامحرم در حالی که ججاب رعایت نشده مسلمانی است؟ حالا ایشون فکر کرده که دینداره باید در مورد اسلام تحقیق بیشتری کنه و بعد بگه من مسلمانم. ایشون شاید مسلمان زاده است ولی مسلمانی (ارثی) نیست همین
متاسفانه این شبکه های فارسی ماهواره ای بشدت مورد توجه خانم های ایرانی قرار گرفته اند که این زنگ خطری برای هم هم گسیختگی خانوادگی در ایران است شبکه هایی که با ظاهر ساده اما با اهداف خیانتکارانه به قصد تخریب دین و اساس خانواده در ایران تسکیل شده اند.
مسوولین صداوسیما باید فکری بکنند که از شدت توجه خانواده ها به این شبکه ها کاسته شود مخصوصا سریالهای ان که همه آنها با موضوع خیانت ساخته شده اند. با مجری گری یک مشت خائن وطن فروش فراری که لایق زندگی در ایران اسلامی را ندارند و به دامان انگلیس پناه برده اند.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
شدید موافقم
خصوصا خانم ها خیلی نگاه می کنن
با سلام واقعا جالب بود چه تحلیلهایی نوشته شده .
ولی چند نکته جهت یادآوری :
1- هرکسی با هر دانشی در باره اسلام و کس دیگری اظهار نظر میکند آنهم با هر کلماتی که دلش می خواهد
جای تامل دارد.
2-بعد از تمام شدن کار و یا بقول بعضیها ایده شوم انگلیسیها در ارائه برنامه این چنینی وارد اظهار نظر میشوند آنهم غیر کارشناسی . باز جای تامل دارد
3- ولی اصل مطلب گم شده و جای تامل دارد اینکه هیچ انگلیسی هزینه بیخود نمی کند همه پرسش ها را باید ... پرسید واقعا این میهن چه ارزشمند است که حتی بقول شما ها اجنبی ها حاضر هستند برای بدست آوردنشان و یا مشغول کردنشان این همه هزینه بکنند بیایید عمیق فکر بکنیم و عمیق تر بیاندیشیم...
حجاب همراه با اسلام همانند صدف همراه با مروارید است. به نظر من محجبه غیر مسلمان مثل صدف بدون مروارید است که هیچ ارزشی ندارد ولب دریا هم فراوووووون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
آقا هادی بر عکس گفتی! مروارید بدون صدف! چون صدف پوشش مروارید هست.
خودش گفته اسم هنریش رو با خوندن رمان بیوتن امیرخانی انتخاب کرده
آدم باید منطقی باشه. بعنوان یک مهندس الکترونیک میگم؛ یا 0 منطقی یا 1 منطقی؛ یا مسلمون یا غیر مسلمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
پیشنهاد میکنم کمی هم در مورد منطق فازی مطالعه کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
بعنوان ی مهندس صنایع می گیم !!! فازی خوب نیست !!!!!! نه سیاه سیاه نه سفید سفید! خاکستری !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
آدمها که دیجیتال نیستن .آدمها آنالوگن داداش یه سیستم طبیعی
اسلام ظاهری روقبول نداریم
تابناک در خصوص در آمد تبلیغاتی این شبکه چند بار کامنت گذاشتم که چاپ نکردی ظاهرا با نا آگاهی مردم و سانسور اخبار کارتو پیش می بری که خوب دیگه از شما اصولگرایان انتظاری جز این نیست
گیریم که این برنامه از قبل برنامه ریزی نشده بود اما با توجه به صحبت پایانی خانم داور مبنی بر اینکه میشود خانمهای ایرانی که مثل خواننده برتر حجاب دارند از این به بعد میتوانند وارد صحنه خوانندگی شوند آیا خزوجی این صحبت باعث نمیشود که ذهن مخاطبان به سمت و سوی جهت داری سوق داده شود؟
آفرین بر تابناک..حرف حق ما رو گفتی..
مرسی واقعاً عالی بود
همه ی این برنامه ها فقط و فقط جنگ نرم است علیه حق و بس
دوستان عزیزی که مرتب کامنت می گذارید و دلتون برای میهن،اسلام،مردم،جامعه و....می سوزه.من همه شما عزیزان رو درک می کنم.با هر طرز تفکر و اندیشه و جهان بینی.اما چرا نمی خواید واقع بین باشید.این یک برنامه تلویزیونیه.دوباره میگم تلویزیونی!!!یعنی رسانه! حالا باید فکر کنید و تحقیق کنید که رسانه چیه؟کارش چیه؟اهدافش چیه؟ایدئولوژیش چیه؟
دوستان همه رسانه های دنیا از بدو تاسیس چه رادبو چه تلویزیون چه شبکه های اجتماعی چه آثاره سمعی و بصری و سینمایی و هر چیزه دیگه ای که در مفهومه رسانه بگنجه وسیله ای تعریف میشه برای سخن پراکنی،اطلاع رسانی،جهت دهی سلیقه وفکر مخاطب و مهمتر از اون تاثیر گذاری.پس نباید این اصل رو فراموش کنیم.همه شبکه های تلویزیونی دنیا اعم از شبکه های صداوسیما و دیگر شبکه ها در هر کشوری با یک هدف و طرز رفتار آینده پژوهانه برای ترویج یک نوع فرهنگ تعریف شده متناسب با ایدئولوژیشون تاسیس شدن.پس چرا بیخود با هم بحث می کنید.این یه چیزه ثابت شده است.تلویزیونه خودمون هم خیلی وقتها دروغها و پیام هایی رو میگه که با حقیقت جور در نمیاد.پس بهتره آگاهانه با قضیه مواجه شید و سعی کنید تحت تاثیر هیچ برنامه تلویزیونی در کل دنیا قرار نگیرید.اگر هم دلتون برای اسلام و ایران و مردم و حق و عدالت میسوزه،با حرف و کامنت نمیشه کاری کرد.باید یا علی بگید و شروع به فرهنگ سازی کنید.هر جور که فکر می کنید و علاقه دارید.حالا می خواد ویلاگ باشه مقاله باشه گزارش باشه سایت باشه یا هر چیزه دیگه.فقط شروع کنید و سعی کنید سره را از ناسره متمایز کنید و به مردم بشناسونید.در ضمن یه پیشنهاد دارم،اونم اینه که علم والا و مطالعه عمیق نسبت به همه پدیده ها داشته باشید.امیدوارم موفق شید.فرهنگ و هویتتون رو هیچ وقت فراموش نکنید.
دقت کردین که تعداد کامنتها برای این خبر از مهمترین مسائل کشورمون هم بیشتر شده.آخه همین که این مسئله برامون انقدر مهمه اونوریها حساب کار دستشون میاد..یکی خود من که اهمییت دادم..تو رو خدا به این مسایل توجه ویژه نکنید..دشمن سواستفاده میکنه
جنگ نرم با کی یک شوی تلویزیونی که نظیرش تو حداقل160 کشور جهان داره اجرا میشه حتی afghan idol این نوع نگرش تاریخ مصرفش تمام شده .دشمنی دنیا با ما
باشد که بیدار شوند برخی از این خواب جهل....

جهل اینکه ندونی کی دشمنته و کی دوست...
۲جا تابلو کرد :
۱.وقتی با شهرام شب پره سر تمرین ترانه باغ الفبا،شهرام بهش گفت با شنیدن این ترانه یاد چی میوفتی،اون گفت : یاد یه باغ پر محصول که تا میای برداشت کنی،یه رعد و برق میزنه و همه محصول زحمت کشیده ش به باد میره(اشاره زیرکانه به انشعاب و سرشاخ شدن مجاهدین با خط امام)
البته نکته هم این بود که شعر و مضمون ترانه اصلاً این حس رو القا نمیکنه و بیشتر درد یک خواننده غربت زده ست تا ماجرای باغ انقلاب زده!!!
۲.خوندن مکرر آهنگهای مرضیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
تابی جان من از طرفدارهای ارمیا هستم لطف کن یه تحقیقی کن اگه منافقه بفرستمش زباله دانی
روز اولی که تابناک این مطلبو گذاشت فکر نمیکردم یک شب بعد عنوان پر بحث ترین عنوان را به خودش اختصاص بده، اما الان واقعا باید درنگی کرد و به این فکر کرد که چرا؟؟؟
یادمه اون زمانی که تلویزیون خودمون سنتی پخش میکرد،روی صدای شجریان و گروهش(و دیگر سنتی خوانان) که تمام گروهشون دو سه نفر بودن و خلافترین سازشون هم تار و سه تار بود،تصویر دار و درخت و میمون و بزغاله و از اینجور چیزا پخش میکردن تا افراط شدید بینش حاکم بر رسانه ملی به تصویر کشیده بشه چرا که از دید اونا پخش تصویر نوازندگان تار و سه تار و ... جایز نبود.
حالا مگه چند سال از اون موقع گذشته؟ بی برنامگی فرهنگی کار را به جایی کشیده که یه چنین بحثی، تبدیل به بحث اول این روزای تابناک میشه.
من از مسولان خواهش میکنم این +و- منفی ها را ببینن و تحلیل کنن و برای سلیقه های مختلف برنامه داشته باشن.نباید فکر کنیم کسی که مثل ما فکر نمیکنه جایی براش نیست.پیامبر زمان فتح مکه حتی ابوسفیان را هم طرد نکرد.
دین ما دین جذب است ، اما برنامه های فرهنگی ما چقدر قدرت جذب داشته؟؟؟
با نگاهی به کامنتها و نظرات دوستان به روشنی به جواب میرسیم...
هیچ کافر را به خواری منگرید چون مسلمان مردنش باشد امید...
نظر مراجع درباره تک خوانی خانم ها در مقابل آقایون:

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=197624
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
1- در مورد احکامی که بین مراجع در آن مورد اجماع هست شبهه ای وجود ندارد.
2-مراجع تقلید یقینا بیش از سایر اقشار با دین اشنایی دارند چون حرفه ی آونهاست (مثل پزشکی و پزشک ها)
3- همه ی مراجع این جور آوازخوانی را مجاز نمی دانند.
4- ادعا می شود این خانم یک مسلمان واقعی و باحجاب هستند
5- ایشان سبک و استیل زندگی خودشونو دارن
6- برنامه از من و تو (با مالکیت رابرت مورداک) پخش میشه
7- رقیب ایشون یه آقای آرایش کرده است.
8- شوهر ایشون مسیحی آلمانی است که اتفاقا تو یک سفر توریستی با هم آشنا میشن
9- این همه حرف و نقل در مورد سوابق ایشون و خوانوادشون وجود داره
و ...
یک بار دیگه این موارد را کنار هم بگذارین!
واقعاجای تاسف داره که یک شوی تلوزیونی ایندقدرجنجال ایجادمیکنه اون هم توی سالی که برای کشورماخیلی سرنوشت سازه
مگر در سرودهای دسته جمعی یا گروه کر در مملکت خودمان خانمهای محجبه نمی خوانند؟
ما دهه شصتیا نسل تناقضیم، زیاد سخت نگیر
همه کارامون یواشکی بوده
اینم چون نماد تناقضه یه جورایی خودمون رو توش می بینیم
واقعا شما به این میگید حجاب؟!!!!
4 تا برنامه درست حسابی صدا سیما بزاره کسی دیگه دنباله ماهواره نمی ره .
همسر من کارشناس رسانه است البته از نوع دانشگاهی با نمرات ممتاز هم مدرکشو گرفته از ابتدا ایشون گفتن که خانم محجبه اول میشه چون بحث بی اعتبار کردن حجاب به عنوان نماد زن مسلمان است (سیاست چماغ و هویچ غربیها) یکجا زنی در دادگاه جلوی چشم قاضی به جرم محجبه بودن با چاقو سلاخی میشود معلوم نیست چطور یک زندانی مسلح به سلاح سرد بوده انهم در دادگاه!
جای دیگر اینطور حجاب به تمسخر گرفته میشود . به نظر منهم همه ما اشکلاتی داریم و تمام شعایر دین را رعایت نمیکنیم اما حیطه اثر ما فردی است ولی وقتی یک رسانه پر مخاطب این کار را میکند بحث اثر بخشی و جهت دهی ان بسیار مهم تر از گناه کردن یک نفر است
نوع نگاه به دوربین و حرکات این خانم نشان میدهد که قبلا اموزش دیده است و مثل بقیه رقبایش اماتور نیست برای واقعی تر کردن فضا هم انتخاب اهنگ ها به گونه ای انجام شده که سطح قابل قبول در ذهن بیننده نمایش داده شود و برنده کردنش باور پذیر شود . توجه کنید زنی که در جامعه غربی حجاب را انتخاب میکند بسیار متشرع و قایل به احکام دین است چون حاضر است انواع تبعیض ها و فشار ها و بی ادبی ها را تحمل کند اما حجابش را حفظ کند پس چنین زنی بخوبی میداند صدا نازک کردن برای نامحرم (چه رسد به اواز برای نامحرمان میلیونی ) حرام است برخی علما فتوا داده اند اگر زن مسلمان بنا به اجبار در غرب نمیتواند حجاب داشته باشد حتی المکان پوشش را رعایت کند اما از واجبات دینش صرف نظر نکند اما هیچ کس نگفته میتواند اواز بخواند!
دست اخر اینکه همه میدانند گردانندگان این شبکه (مرجان عباسی) بهایی اند و اینکه کلا از بی بی سی تغذیه میشود ( لوگو ها تیتر بندی ها و شباهت ان به بی بی سی )
اما باید بجای من و تو از اقای ضزغامی پرسید که با این بودجه های سرسام اور چه کرده ای که این همه مخاطب شبکه ماهواره ای داریم ؟
ببخشید من فقط یه سوال داشتم اگه این خانم مسلمان ومحجبه هستند پس چرا با یک غیرمسلمان ازدواج کردن مگه نمیدونن که ازدواج زن مسلمان با مرد غیرمسلمان صریحاً حرام اعلام شده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
برادر محترم به صرف اينكه شوهرش الماني است كه دليل نمي شود مسلمان نباشد بطور مثال در همين المان كلي الماني ترك تبار داريم كه مسلمان هستند ثانيا خودش در يكي از برنامه ها اعلام كرد كه همسرش مسلمان شده
آقایون و خانومهایی که میفرمایید هیچ هدفی پشت این ماجرا نبوده عقل را دادند واسه استفاده نه اجاره ها!!!
اگر کودکانه فکر نکنیم میتوان متوجه رفتار پارادوکسکال در مورد این قضیه شد، دلیلش هم کاملا روشن است دین اسلام سبک زندگی با رویکرد سیستماتیک و همه جانبه ارائه میکند و حذف یک جز از این سیستم کل سبک زندگی اسلامی را دچار خدشه می کند و این هدف دشمنان این مرزو بوم است که چون از راه حلهای گذشته و حذف دین و حجاب از جامعه به منظور مدیریت ذهن و در نتیجه استعمار جامعه به جواب نرسیدند، به روشهای نوینی پناه آوردند تا به تدریج دینمان را تغییر دهند و این نوع اقدامات جزیی از فرایند تغییر تدریجی دین است، چون مطمئن شدند گرفتن دین(که در آن استقلال خواهی و...) از مردم ما غیرممکن است.
البته در عین حال باید بگویم که مسلمان کامل بودن هم کار ساده ای نیست و از همه جامعه نمیشود انتظار درک این مطالب را داشت. اما بیاییم بیشتر فکر کنیم و مسائل را ساده نبینیم عزیزان!!
صدای زن چه با حجاب وچه بی حجاب برای مرد نامحرم حرام است
سلام و درود بر همه دوستان فهیم و گرامی
چندی است برخی ، این سخن را می پراکنند که بنده عضوی از سازمان مجاهدین خلق یا هم داستان با بعضی از طیف های سیاسی هستم! سر آن ندارنم که از خود در مقابل ایشان دفاع کنم چرا که:
هر درونی که خیال اندیش شد
چون دلیل آری خیالش بیش شد

اما از آن روی که این گونه تهمت ها و شایعات ، دل برخی از دوستان را به درد آورده است بر آن شدم که همه ی این نسبت های نادرستی که ب...ه من داده میشود را تکذیب کنم و اعلام کنم که بنده عضو یا عامل هیچ گروه سیاسی نیستم. از همه ی مهربانانی که همواره مرا سرشار از مهر خود می کنند سپاسگزارم.
من از توهین ها و اهانت ها نمی رنجم که با دل خونین لب خندان آورده ام و شکر خدا هاضمه ی فراخی دارم. برای کسانی که از سر بغض، به من حمله می کنند از خدا انصاف و خویشتن داری را آرزو می کنم و جز این، کاری از من بر نمی آید.
دو چیز حاصل عمر است نام نیک و ثواب
وازین دو در گذری کل من علیها فان

با مهر و ارادت
ارمیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
اینو نگه چی بگه؟ حالا که لو رفته مجبوره ماستمالی کنه!
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
این بیچاره هم نمیدونه ابزاری شده در دست پیر استعمار!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
په نه په! بیا اعتراف هم بکن که عامل دشمنان ملتت هستی. جنابعالی آنچنان جمع اضداد پلیدی به نمایش گذاشتی که با آب هفت دریا هم پاک نمیشه چه برسه با یک مظلوم نمایی فیس بوکی!!!
انصافا این خانم محجبه عالی و سنگن اجرا کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
جناب خسروی صبح شمام بخیر قربان! نکنه انتظار داشتین برای اجرای این برنامه ها به شیوه فیلمهای XXX حاضر بشه. کسی اینجا نگفته ایشون جلف و سبک رفتار کردن، صحبت سر اینه که ایشون به وقار و متانت ناب بانوان ایرونی هم رحم نکردن و اون را دست آویز تخریب همون متانت و وقار کردن. البته ایشون که خیلی کوچک تر از این حرفا هستند. کار، کار کارفرمای ایشون هست.
سلام...مردم از هر چیزی سخن می گویند..به ویزه از انچه درباره اش هیچ نمی دانند..و وجدان بزرگترین فیلسوف است..وعیب جامعه ما این است.همه می خواهند ادم مهمی باشند وهیچکس نمی خواهد ادم مفیدی باشد...وکسی که کم فکر کند زیاد حرف می زند
بزودی همشونو به عنوان مجری در این شبکه خواهیم دید !!!!
سناریوی جالبی نوشته مدیر این شبکه
لعنت به هرچی منافق و وطن فروشه
بايد صبر كرد و ديد، آينده به همه ابهامات پاسخ ميده، دير يا زود سر نخ ماجرا پيدا ميشه، مسلما اين كار ايراد جدي داره و نياز به بحث نيست، دينداري و بي ديني يه امر مطلقه نه نسبي، هر كسي در دين و حتي در كفر بدعت بگذاره، يه جاي كارش مي لنگه، مثل اينكه طرف پيشوني بند ...به سرش بزنه بره كاباره، يا برعكس آبجو دستش بگيره بره مسجد.
اگر به حافظه تاریخی مان و یا به آرشیو مجلات دو دهه قبل مراجعه کنیم شاید جواب مسئله را بهتر بیابیم. زمانی که حجت الاسلام زم رئیس حوزه های هنری در جمهوری اسلامی بود مصاحبه ای را با روزنامه لوموند انجام دادند و به صراحت اعلام داشتند که آواز خواندن تک صدایی خانمها در ایران مشکل عرفی دارد و به لحاظ شرعی منعی ندارد. برای اثبات مطلب می توانید به متن ترجمه شده مصاحبه در مجله صفحه اول (که شماره آن یادم نیست) مراجعه کنید.
آیا نظر ایشان با برداشت از مذهب نبوده است؟
با سلام . در اسلام سه دسته احكام وجود دارد . اصول دين ، فروع دين و الزامات يا ضروريات دين ! الزامات نيز حسب اهميت به سه دسته احكام الهي ( قراني ) احاديث نبوي و نظرات علما تقسيم مي شوند . شرط مسلماني فقط اعتقاد به اصول دين است و اگر كسي از نظرات فقهي علما تبعيت نكرد ، مرتد نمي شود ! من به اين موضوع كاري ندارم كه انتخاب خانم الميرا يك توطئه بوده است يا توهم توطئه ! فقط مي خواهم بگويم كه اگر حكم دهيد كه هر كس از يك الزام فقهي نظير ممنوعيت آواز زنان ، دست دادن با نامحرم ، خوردن غذاي غير حلال ، دروغ گفتن ، حجاب و ... تخلف كرد ، نا مسلمان است ، تعداد مسلمانان كشور از غير مسلمانان كمتر شده و داستان علي ماند و حوضش ! تكرار مي شود ! مقررات بايد بگونه اي تفسير شود كه دامنه اسلام گسترش يابد تا اينكه محدود شود . محدود كردن مسلمين از جايي شروع شد كه مسلماني امتياز خاص به دنبال داشت... بهتر است در ساير موارد به دست خود مسلمين را در اقليت قرار ندهيد .
نسل جدیدمون با اینکه فکر میکنن خیلی باهوش تر از نسل قدیمن متاسفانه خیلی ساده ترن و زودتر گول ظواهر رو میخورن!
آدم یا نباید بگه مسلمونم یا حداقل های اسلام رو رعایت کنه. به همین سادگی...
لا اکراه فی الدین...
با جمله بی منطق هر کسی استایل و سبک زندگی خودشو داره به زودی خودکشی رو هم منطقی جلوه می دهند این وطن فروشان!!
به نظر من خیلی مسخرس!!!خدا عاقبتمونو به خیر کنه اون داره اسلام رو تحقیر میکنه...اسلام گفته اگه تو مسلمونی خوندن آهنگ حرامه والسلام..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس