بازدید 48744

کنایه نجف زاده به امین حیایی و کوچک زاده

کد خبر: ۳۰۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۷ 28 February 2013
صرفا جهت اطلاع این هفته در اقدامی نادر از دو نفر تشکر کرد.

یکی رسول خادم به خاطر اینکه باوجود تمام زحماتی که کشیده بود نپرید روی سکوی قهرمانی کشتی تا جلوی دوربین ها با مدال و کاپ قهرمانی عکس یادگاری بیاندازد.آن هم در روزی که ترافیک برخی مسوولان باعث شده بود اهل فیلا هم جایی نداشته باشند.

نجف زاده اما در مصاحبه با امین حیایی به او بخاطر اینکه در مصاحبه اش تلویحا گفته بود:"  می خواهد جهانی را مدیریت کند "،طعنه زد .کامران گفت تو چرا دیگه اینطوری شدی؟تو چرا میخواهی  مدیریت جهانی  کنی؟

نجف زاده درادامه بخشی دیگر از گفتگوی امین حیایی با واحد مرکزی خبر را پخش کرد که در آن گفت:"نه ماه معطل شدیم تا این یک شکم بزاید".

نجف زاده نریشن خواند:تو تغییر کردی پسر!تغییر.

اشاره  نجف زاده به غیر علنی بودن دادگاه کهریزک و دیر برپا شدنش، آیتم دیگر صرفا جهت اطلاع بود.البته نجف زاده این را هم گفت که امیدوار است از این پس،ان شا الله،هر کسی در هر سمتی خطا کند پاسخگو باشد.

صرفا جهت اطلاع به قیمت خودرو هم پرداخت.خبرنگار گفت :"پشت پرده  قیمت ماشینا واقعا ماجرای  کی بود کی بود من نبودم شده .تا اونجایی که ما یادمونه  دولت 8 بهمن مجوز داد قیمت خودروها با ارز مبادله ای حساب بشه یا ساده تر بگیم گرون بشه. وزیر صنعت و معدن و تجارت هم استقبال کرد اما حالا همه شاکیند هم دولت هم وزیر.البته همین هم خوبه که شاکیند ولی نمی دونم اینجور موقعها ما صرفنی ها چرا یاد ماجرای پرتقال فروش می افتیم!"

انتقاد شدید صرفا جهت اطلاع این هفته اما به کوچک زاده و برخی نمایندگانی بود که می خواستند برای رسانه ها در مجلس محدودیت ایجاد کنند.نجف زاده از زبان برخی نمایندگان موافق این طرح بخش هایی را منتشر کرد که آنها تاکید می کردند چون عکاسان و اهالی رسانه خمیازه و خواب نماینده ها را رصد می کنند باید محدود شوند!توهین کوچک زاده هم با این پاسخ نجف زاده روبرو شد که خوب است عقلای مجلس نگذاشتند طرحتان اجرا شود. ولی کلا خوبید شما؟!

در آیتم بعدی مجری این هفته صرفا جهت اطلاع مصاحبه خبرنگار واحد واحد مرکزی خبر فتحعلیزاده را که بقول نجف زاده دارای "دکترای شناسایی اراذل و اوباش زحمت کش!" است پخش کرد که همه متهمان به خبرنگار می گفتند اشتباهی بازداشت شده اند.صرفنی ها بخشی جالب از دفاعیات مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره را بلافاصله بعد از این مصاحبه ها پخش کردند که می گفت:من از اولش هم اشتباهی بودم.

نجف زاده در ادامه تصاویری همراه با موسیقی طنزی پخش کرد درباره مسابقات فنی مهندسی پرواز، که در آن تعدادی، موشک کاغذی درست کرده اند و آن را به درون یک جعبه کاغذی پرتاب می کنند.این یعنی واقعا مهندسی پرواز!

اما انتقاد نجف زاده از"استاد"! بهمنی بخاطر اینکه هربار صحبت می کند قیمت ها بالاتر می رود هم قابل تامل بود.خبرنگار واحد مرکزی خبر به رییس بانک مرکزی قول داد اگر روزه سکوت بگیرد و بفهمد که بازار به سخنرانی های ایشان آلرژی دارد یک مدال بلورین به او هدیه می دهد.

نجف زاده گفت طرح پیش فروش سکه شما بجای پایین آوردن قیمت سکه موجب بالا رفتنش شد و اینها عجیب و غریب است و رو به دوربین با چشمک و لبخند کنایه آمیزی گفت:راستی چه خبر از پسته های سی هزار تومنی؟خریدید دیگه حتما شب عید!".

تشکر دوم خبرنگار واحد مرکزی خبر هم از یک راننده شهرکردی بود که در این روزهایی که هوای قیمت ها به قول اخوان خدابیامرز،بس ناجوانردانه سرد است ، 50 میلیون پول نقد و مدارک را به صاحبش برگرداند.

بخش آخر صرفا اما تصاویری ازرقص حاجی فیروزها در خیابان داشت و البته نوستال‍ژی  انواع کوپن های دهه شصت را نشان داد و شعر موسیقی پایانی اش هم این بود:"گفتم بدوم تا تو همه فاصله ها را...تا زودتر از واقعه گویم گله ها را!گله هارا!گله ها را!".
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار