بازدید 42269
۲

پاسخ ایران خودرو به تأخیر تحویل خودرو ال90

کد خبر: ۳۰۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹ 14 February 2013
سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان   ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.


طرح مشکل :

با سلام اینجانب در تاریخ 2 شهریور  91 از شرکت ایران خودرو یک دستگاه تندر90 با موعد تحویل 30 اذر به شماره ردیف قرارداد 6810299  ثبت نام کرده ام اما تا به امروز که 14 بهمن است خودرو را که تحویل نداده اند که هیچ حتی اعلام کرده اند که این افزایش قیمت اخیر یعنی ازادسازی نرخ خورو شامل ما هم میشه در صورتی که شرکت پارس خودرو تندرهای تحویلی اذر را با همان قیمت سابق یعنی 21500000 تحویل داده است و قانون عطف به ما سبق نمی شود لطفا این موضوع را پیگیری کنید
به نام : اعظم موفق اسفستانی
کد نمایندگی: 1012
کد خودرو کلاس: 56058
ردیف قرارداد: 6810299
کد فروش : 45748

جوابیه:

مدير مسئول محترم سايت تابناک

احتراما پيرو گزارش مردمي رسيده به سايت تابناک ( درستون با بينندگان سايت )درمورد يکي از مشتريان ايران خودرودرزمينه ثبت نام تندر90 با موعد تحويل 30 آذر91 به شماره رديف قرارداد 6810299به اطلاع مي رساند :

ضمن عذرخواهي ازمشتري گرامي با بت  تاخير تحويل خودرو تندر90 ، با توجه به عدم امکان تامين کيسه هوا شاگرد و عدم شماره گذاري آن از سوي مسئولين ذيرط تحويل خودرو طبق زمان پيش بيني شده انجام نشد . اما با توجه به اخذ مجوز شماره گذاري تندر90 تک ايربک ، دعوت نامه مشتري گرامي درهفته آتي ارسال تا خودرو دراسرع وقت تحويل مشتري شود.



                                                                   با سپاس
                                     اداره اطلاع رساني گروه صنعتي ايران خودرو
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۲
ال۹۰ پلاس چرا تحویل نمیدن خسته شدیم هنوز دعوت نامه نیومده
یعنی واقعا هیچکس جوابگو نیست ال۹۰ پلاس باید ۶ماه تاخیر داشته بشه ...این حکومت اسلامی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر