بازدید 3018

با مسکن مهر و تزریق پول مشکلات حل نمی‌شود

کد خبر: ۳۰۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۸ 12 February 2013
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس میگوید با مسائلی که پیش آمده ،دولت بعدی مشکلات جدی خواهد داشت ،اما با تمام ایرادات موجود اگر دولتی اهل تعامل بر سر کار آید که با مجلس تعامل داشته و از نیروها و ظرفیت ها ی متخصص موجود در کشور خوب استفاده کند ، می تواند مشکلات را جمع کند.

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به پایگاه خبری تحلیلی اعتدال گفت:ایرادات زیادی به طرح ممنوعیت دوشغله بودن از سوی شورای نگهبان گرفته شده است ، که در صدد رفع آنها هستیم لیکن شاید تا این اندازه ایراد وجود نداشته و باید بررسی صورت گیرد تا مشخص شود مشکلات اصلی این طرح از سوی شورای محترم نگهبان چه و با چه منظوری بوده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی افزود:به نظر بنده این طرح می توانست بسیار راهگشا باشد، باید ایرادات طرح بررسی شود و به نظرم کلیات آن باید تصویب شود؛ به گونه ای که شورای نگهبان رد کرده است درست نیست و ایین شورا مساله را از صدر تا ذیل را زیر سوال برده بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تداوم وضع نابسامان اقتصادی گفت: دولت در بحث اقتصادی استراتژی مناسب با شرایط سیاسی و اقتصادی کشور نداشت ؛ از یک سو در بحث های سیاسی با دنیا مشکلات جدی داشتیم و از سوی دیگر استراژی اقتصادی و توسعه ما متناسب با وضعیت سیاسی کشور نبود و برنامه ای مناسب وجود نداشت.

وی افزود:تصور دولت این بود که با اجرای برخی اقدامات و طرح های مقطعی مشکلات کشور حل می شود ، در حالی که برای مدیریت اقتصاد کشور ، باید یک نگاه سیستمی داشت و با بحث های موردی مثل مسکن مهر وتزریق پول مشکلات حل نمی شود و تا جهت گیری سیاست های تجاری و پولی ، مالی ، ارزی و فضای کسب و کار همه در جهت تقویت اشتغال نباشد ، نمی توان نتیجه ای گرفت؛ با یک گل بهار نمی شود زمانی مشکل کشور حل می شود که تمام مجموعه های اقتصادی و سیاسی در یک راستا باشد.

قادری درخاتمه گفت:با مسائلی که پیش آمده ، دولت بعدی مشکلات جدی خواهد داشت،اما با تمام ایرادات موجود اگر دولتی اهل تعامل بر سر کار آید که با مجلس تعامل داشته و از نیروها و ظرفیت ها ی متخصص موجود در کشور خوب استفاده کند ، می تواند مشکلات را جمع کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی