بازدید 7064

پخش ناگفته‌هایی از مهار ویروس استاکس‌نت

کد خبر: ۲۹۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۹ 09 January 2013
همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید احمدی‌روشن دانشمند جوان هسته‌ای کشور، مستندی با عنوان لبه روشنایی در خصوص ابعاد زندگی این شهید و نیز نحوه حضور و فعالیت وی در صنعت هسته‌ای و سایت غنی‌سازی نطنز نمایش داده می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید احمدی‌روشن دانشمند جوان هسته‌ای کشور، برنامه ثریا در روایتی متفاوت، مستندی را در خصوص ابعاد زندگی این شهید و نیز نحوه حضور و فعالیت وی در صنعت هسته‌ای و سایت غنی‌سازی نطنز به نمایش می‌گذارد.

در این مستند که با عنوان «لبه روشنایی» پخش خواهد شد، علاوه بر بررسی متفاوت زندگی شهید احمدی روشن، تصاویری پخش نشده از سایت غنی سازی نطنز و فرایند غنی سازی سوخت برای نخستین بار در تلویزیون نشان داده خواهد شد.

همچنین جایگاه و موقعیت این مهندس شهید در موفقیت‌های هسته‌ای کشور در بیان همکاران و فعالان این حوزه و علل ترور و شهادت وی بررسی و نمایش داده خواهد شد.

در قسمتی از مستند آمده است که: «خیلی‌ها شاید ندانند قهرمان مهار استاکس‌نت مصطفی است.» و در قسمتی دیگر آمده: «اینجا اتاق مصطفی است و ما مستاجر مصطفی‌ایم.»

ابعاد مختلف زندگی شخصی این شهید از دیگر قسمت‌های این مستند است که در آن خانواده، دوستان و نزدیکان وی به آن خواهند پرداخت.

پخش تصاویر حضور رهبر معظم انقلاب در منزل این شهید و سخنان ایشان از دیگر قسمت های این مستند خواهد بود.

مستند لبه روشنایی چهارشنبه 20 دی‌ماه همزمان با سالگرد شهادت شهید احمدی روشن بعد از اخبار ساعت 19  و در ساعت 19:30 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل