بازدید 14873

رژیم صهیونیستی، خواهان تعیین ضرب‌الاجل برای ایران شد

با نزدیک شدن زمان برگزاری مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و شدت یافتن مباحث درباره چشم اندازهای حل و فصل دیپلماتیک مسأله هسته‌ای ایران، رژیم صهیونیستی به مانند همیشه، تلاش‌های خود را در راستای مخالف گسترش داده است. در این راستا، اخبار حاکی از فشارهای جدید این رژیم بر آمریکا در تعیین ضرب‌الاجلی مشخص برای ایران است.
کد خبر: ۲۹۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۴ 08 January 2013
با نزدیک شدن زمان برگزاری مذاکرات ایران و گروه ۱+۵ و شدت یافتن مباحث درباره چشم اندازهای حل و فصل دیپلماتیک مسأله هسته‌ای ایران، رژیم صهیونیستی به مانند همیشه، تلاش‌های خود را در راستای مخالف گسترش داده است. در این راستا، اخبار حاکی از فشارهای جدید این رژیم بر آمریکا در تعیین ضرب‌الاجلی مشخص برای ایران است.

به گزارش «تابناک»، روز دوشنبه «یووال استینیتز»، وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی به واشنگتن سفر کرد؛ موضوع ایران، محور دیدارهای وی با مقامات آمریکایی را تشکیل می‌دهد.
بنا بر این گزارش، وی پیام مشخصی برای دولت اوباما دارد: زمان آن رسیده که برای ایران ضرب‌الاجل صادر کنید.

به نوشته «تایم»، وی در روز اول حضور خود در واشنگتن به خبرنگاران گفت: «آن‌ها به چیزی بیش از تحریم‌ها و بیانیه‌ها و نیز به ضرب‌الاجل و تهدیدی معتبر نیاز دارند. آن‌ها منتظرند تا چیزی شبیه این رخ دهد».

جالب آن که سفر استینیتز به واشنگتن، دقیقاً در‌‌ همان روزی بود که باراک اوباما رسما «چاک هیگل» را نامزد وزارت دفاع به سنا معرفی کرد. هیگل به سبب مواضع خود در مخالفت با تحریم‌های ایران و انتقاد از رژیم صهیونیستی شناخته شده است. با این حال، استینیتز وجود هر گونه ارتباط میان سفرش با این ماجرا را تکذیب کرده و سفر خود را برنامه‌ای دانسته که از ماه‌ها پیش هماهنگ شده بود.
 
با وجود این، وی به صراحت اظهار داشته که رژیم اسرائیل نسبت به فقدان پیشرفت درباره ایران احساس بی‌صبری می‌کند. وی می‌خواهد از وزیر خزانه‌داری و دیگر مقامات دولت آمریکا بخواهد افزون بر تشدید تحریم‌ها، موضع شفاهی محکم‌تری در راستای تعیین بازه زمانی مشخص برای ایران به کار ببرند.

وی در این باره گفت: «تحریم‌ها و مذاکرات ناکافی به نظر می‌رسد. آن‌ها هم‌اکنون در شرایطی نیستند که برنامه هسته‌ای خود را‌‌ رها کنند. آن‌ها تاکنون از مذاکرات جهت به دست آوردن زمان برای غنی‌سازی بیشتر بهره برده‌اند».

افزون بر این، استینیتز در پاسخ به پرسشی درباره کم شدن فرصت توافق با ایران به سبب نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری گفته است: «قرار نیست دالای لاما، رهبر بوداییان تبت برای ریاست جمهوری نامزد شود. برنامه هسته‌ای ایران مدت‌ها پیش از احمدی‌نژاد نیز وجود داشته است. در این موضوع، اهمیتی ندارد که چه کسی رئیس جمهور شود».

به هر روی، این سخنان استینیتز و تلاش‌های جدید رژیم صهیونیستی در شرایطی است که هم ایران و هم کشورهای غربی، نسبت به ازسرگیری هر چه زود‌تر مذاکرات هسته‌ای اظهار تمایل کرده‌اند و به احتمال زیاد این مذاکرات تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد. به این ترتیب، می‌توان هدف اصلی از این سفر را افزایش فشار‌ها بر ایران در آستانه مذاکرات ارزیابی کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۲۴
ما هم بی صبری میکنیم که اسراییل رو از صفحه روزگار پاک کنیم تا بشریت از آثار جنایتهاشون راحت بشوند.ما هم به این فشارها عادت کردیم.
اسراییل هدف نظامی آینده برای ایران است .
اگراسراییل زیاد ......
باسلام
حال که استکبارجهانی حمله تمام عیاراقتصادی راعلیه ملت شریف ایران شروع کرده (مقدمه اقدام نظامی )چراماهیچ اقدام اقتصادی علیه آنهانمی کنیم وفقط می گوییم تحریمهابه ضررخودشان است؟ایابهترنیست مجلس ماهم قوانینی وضع کندکه به انهاضربه اقتصادی بزنیم مثلا اجازه ندهیم شرکتهای امریکایی یاوابسته به انهاازخلیج فارس عبورکنند و.........
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
بخشی از خلیج فارس جز آبهای بین المللیه همینجوری که نمیشه بستش قانونا هیچ کشوری نمی تونه عبور و مرور تو آبهای بین المللی محدود کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
قانونا هیچ کشوری هم نمی تونه کشور دیگری رو تحریم اقتصادی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
قسمتی از تنگه هرمز که کشتی های بزرگ می تونن ازش عبور کنن جزو آبهای سرزمینی ایرانه
یعنی ما اگه بخواهیم می تونیم حداقل ازشون مالیات عبور بگیریم
ما هم بی صبری میکنیم که اسراییل رو از صفحه روزگار پاک کنیم تا بشریت از آثار جنایتهاشون راحت بشوند
آخه یکی به اسرائیل بگه تو چته، خود درگیری داری؟ مگه ما تا حالا بهت حمله کردیم یا گفتیم ابتدا به ساکن بهت حمله می کنیم؟ خوب بشین زندگیتو کن دست از خوددرگیری بردار دیگه، خودت خود به خود مجبور میشی آخرش از فلسطین بری، به ما چه، ما مگه مقصریم؟ بشین سر جات دیگه.
رو رو برم......
این اسرائیله عجب پرو شده....
به نظر من امریکا و اسرائیل و کشورهای اروپایی در مقابل برنامه های هسته ای ایران همیشه فقط بلوف زده اند و جرات هیچ کار دیگری بجز تحریم های اقتصادی را علیه ایران ندارند ضمنا تحریم های اقتصادی خیلی بیشتر از اینکه برای ایران مضر است برای خود آنان نیز هست بنابراین به نظر میرسه اگر ایران به مقاومت ادامه بده در آینده نه چندان دور آنها مجبور به پذیرش برنامه های هسته ای ایران شوند
سرانجام نتانیاهو بی فرهنگ با حرفهای کذایی واعمال ناشایست خود اسراییل را بنابودی میکشاند ودنیارا بجنگ سوق می دهد یک تعداد سران کشورها که بکمک یهودیان جهان سر کار آمده اند هرچه اسراییل دیکته میکند این بدبختها مثال نوکر سرسپرده بدون اینکه منافع کشورشان را در نظر بگیرند گوش میدهند
اتفاقا ما هم موافق تعیین ضرب الاجل برای تخلیه ی فلسطین از صهیونسیت ها هستیم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
دقت کردین به این نظرات منفی!یعنی اینها موجودیت این رژیم غاصب رو قبول دارند؟!!!!
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
این ها که منفی می دن از همون تفکر هستن که زمان حمله عراق هم می گفتن چرا باید بجنگیم؟حالا اگر به صدام هم بگیم بابا جون که اتفاقی نمی افته لااقل می ذاره زندگیمون رو بکنیم ،اگر مملکت رو می دادن دست این جماعت روشنفکرنما حالا ایران 3 قسمت شده بود،زیادبهشون توجه نکن
اسرائيل دوباره هوس موشكهاي جديدكرده عين بچه اي كه هرچند وقت يكبارگرسنه وتشنه ميشود. راستي هنوزپوكه هاي موشكهاي قبلي دربعضي نقاط آنها مشاهده ميشودچراآنراجمع نميكنند؟
اگه اسرائيل جرات داره حمله كنه كه با خاك يكسان بشه....ولي دشمن رو نبايد دسته كم گرفت..
نميدونم چرا يه چند وقتي هست يه بو ايي يا يه صداهايي ميشنوم
بو بوي الرحمانه كه فكر ميكنم از سمت اسراييل مياد
الان كه دقت ميكنم ميشنوم صدا صداي كويتي پور كه ميگه
اي لشگر صاحب زمان آماده باش أماده باش
بهر نبردي بي امان آماده باش آماده باش

بياد همه جوانايي كه جونشونو دادن تا از آبروي اين خاك دفاع كنن
اگه ضرب الاجل تعیین کنن که آبروی خودشون میره تا بحال بارها تهدید به حمله نظامی کردن ولی انجام جرئت هیچ اقدامی رونداشتن حالا بیان ضرب الاجل تعیین کنن بعدش میبینن هیچ غلطی نمیتونن بکنن و حسابی آبروشون میره.

اینها فقط از نظر اقتصادی ضربه میزنند کاه تا جایی که تونستن هم اینکارو کردن و البته به ضرر خودشون هم هست. فقط دولت ما باید جلوی فساد را بگیرد تا از آنچه هست همه بهره ببرن و مردم ناراضی نشوند تا این توطئه آنها هم بگذرد.
این اسراییل دیگه خیلی پرو شده شیطونه میگه ... دهنمو باز نکنین تو رو خدا
برادر عزیز دنیا تحت سیطره فراماسونهای صهیون است .آیپک در خود آمریکا فشار میاره واوباما بعضا مجبور به اطاعت میشه. ماتنها چیزی که ازدشمن باید یاد بگیریم اتحاد وهمدلی اوناست. که اونوقت نه غرب استعماری ونه آیپک یهودی ونه انگلیس پیر استعمار ونه اتحادیه اروپا به والله هیچ غلطی نمییتونند بکنند.
اسرائیل چرا کاسه داغ تر از آش شده ، شما رو که عددی حساب نمی کنیم.
اين حركات اسرائيل دو نكته دارد:
1- از شروع مذاكرات با ايران ناخشنود است زيرا براي اسرائيل موضوع هسته اي ايران حادتر از نظام اسلامي آن و دفاع از فلسطينيان نيست. خيلي از كشورها در دنيا در حال توليد مواد هسته اي براي سوخت و يا مصارف نظامي هستند و كسي هم كاري با آنها ندارد. ترس اسرائيل از ملت شيعه است كه با پيروي از امام حسين (ع) زير بار زور نمي روند. اسرائيل از هر گونه توافق دنيا با ايران مي ترسد و مي خواهد همه را به ستيز با ايران رديف كند
كه بايد بهانه به دست آنها ندهيم
2- انتخاب هيگل نيز صهيونيست ها را بسيار عصباني كرده است.
آنها با وحشت نام ايران زندگي مي كنند موضوع همين است مابقي همه بهانه است.
ایران باید در جنگ 8 روزه موشک های بسیار قویتری به حماس میداد تا مراکز هسته ای اسرائیل رو هدف قرار بدن و باطلش کنن. و الان هم باید به این فکر باشه که در صورت حمله آنها، ایران هم به عنوان مهاجم ظاهر شود نه مدافع صرف. باید با تدبیر عمل کرد در مذاکرات هم منافع را در نظر گرفت و هم مصلحت را. باید ببینید واقا دنبال چی هستن؟؟؟؟؟؟ ضمنا یه تدبیری برای تندرو های اسرائیل مثل نتانیاهو و ایهود باراک اندیشه بشه تا بدونن با کی طرف هستند.
تنها راهی که حکام رژیم اسرائیل برای نجات خود دارد :
1- دست برداشتن از شیطنت و جنگولک بازی
2- بهره گیری از قوه عقل بجای تصمیمات سفیهانه
3- احترام به حقوق بشر و دمکراسی
4- تسلیم در برابر رای مردم در سرزمین های اشغالی و گردن نهادن به آرای عمومی برای حق حاکمیت
5- پرداخت خسارت به آسیب دیدگان 60 ساله فلسطینی
6- قبول و گردن نهادن به قوانین بین المللی در خصوص فعالیت های هسته ای
7- آزاد گذاشتن مهاجرین یهودی در بازگشت به وطن های خود
8- تبری از نوکری لابی صهیونیست در سردمداری فتنه و آشوب در منطقه و جهان
9- توبه و انابه به درگاه الهی برای فسق و فجور چند ده ساله (در این لباس)
10 - بازگشت حقیقی به آیین موسی ع و سر سپردن به حق و حقیقت
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی