بازدید 42798

فیلم کشتی گیر خشم ایرانیان را برانگیخت

پارسال دولت ایران از شرکت وارنر بروس به سبب ساخت فیلم ضد ایرانی "سیصد" انتقاد و این شرکت هالیوودی را به شرکت در جنگ روانی بر ضد ایران، تحریف گذشته تاریخی و توهین به تمدن این کشور متهم کرد.
کد خبر: ۲۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۲ 15 December 2008
مردم ایران فیلم کشتی گیر ساخته هالیوود را که صحنه هایی ضد ایرانی دارد ،‌ فیلمی توهین آمیز می دانند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در جریان این مبارزه، میکی روک میله ای را که پرچم ایران به آن آویزان است ، با زانو می شکند.

روزنامه ها و وب سایت های ایرانی معتقدند، فیلم دارن آرنوفسکی ( کارگردان) جدیدترین پیش داوری غرب درباره ایران است.

در فیلم کشتی گیر روکی نقش یک کشتی گیر بازنشسته را بازی می کند که قصد دارد بر دشمن قدیمی خود ( آیت الله) پیروز شود.

در این حال روزنامه اینترنتی روسی لنتا نوشت، کشتی گیر نخستین فیلم هالیوودی نیست که خشم ایرانیها را بر انگیخته است، سازندگان فیلم سیصد هم تاریخ ایران را تحریف و به تمدن ایرانی اهانت کردند.

پارسال دولت ایران از شرکت وارنر بروس به سبب ساخت فیلم ضد ایرانی "سیصد" انتقاد و این شرکت هالیوودی را به شرکت در جنگ روانی بر ضد ایران، تحریف گذشته تاریخی و توهین به تمدن این کشور متهم کرد.

علاوه بر این از فیلم «آلکساندر»‌ اولیور استون هم به علت گنجاندن صحنه های مربوط به تسلط یونانیان بر پارس انتقاد شده است.

فیلم کشی گیر که در ماه سپتامبر امسال جایزه شیر طلایی شصت و پنجمین جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد و میکی رورک هم نامزد دریافت جایزه نقش اول مرد شد ، هفته آینده در آمریکا به نمایش در می آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۰
اين ها نشانه ضعف آنهاست ،مثال كسي است كه زورش به طرف مقابل نمي رسد در روياهايش با او مواجهه مي شود ودر رويا با اوبه جدال مي پردازد.اينها را به فال نيك بگيريد ،زبوني دشمن هر روز بيشترو عيان تر مي شود .نگران نباشيد اگرما به خود بياييم و در حفظ اصول و معيارهاي اسلامي خود كوشش كنيم ، خداوند نگهدار ما خواهد بود.بنده خدا و شيعه علي عليه السلام باشيم انشاالله. عيد بزرگ غدير بر همه هموطنان عزيزم مبارك باشد.
توصيه مي كنم اصلا به اين فيلم در ايران اهميت داد نشود و انتقاد رسانه اي نشود چون باعث فروش بيشترآن خواهد شد اگر مي خواهيد فيلم شكست تجاري بخورد چيزي نگوييد
معمولا وقتی فیلم سازهای آمریکایی میخوان یه فیلم بسازند که خودشون هم میدونن فیلم قابل توجهی نیست، سعی میکنند کاری کنن که فیلمشون خیلی بیشتر از لیاقتش مطرح بشه!! فعلا هم که این کار رو با توهین کردن به ایران انجام میدن. این فیلم چندتا جایزه گرفته در حالی که مطمئناً وقتی فیلم رو ببینیم متوجه میشیم اصلا در حدی نبوده که بخواد این همه مورد توجه قرار بگیره.
باید بجای اینکه فقط اعتراض شود باید علیه سازندگان اینگونه فیلم های احمقانه اعلام شکایت نموده و تقاضای غرمتهای سنگین نماییم تا دیگر کسی علاقه ای به اینگونه کارها نشان نداده و ماجراجویی ننماید.
امریکائیها وقتی در ویتنام شکست خوردند شروع به ساخت فیلمهائی بر ضد مردم ان کشور کردند . این فیلمها نیز نشانه شکست فرهنگی امریکا در مقابل مردم ایران است .
هرچند دوستی که نظر اول را داده اند کاملاً خیر خواه و با ذات پاک این حرف را زده اند ، اما متاسفانه این دیدگاه صحیح نیست که ترفندهای علمی و روانشناسی را کم اهمیت جلوه دهیم و در مقابل آن عکس العمل مناسب نشان ندهیم ، با این خیال که خداوند پشتیبان ماست!!! ... به حول و قوه ی الهی که شکست خواهند خورد ، اما "از تو حرکت، از خدا برکت" ...

در حال حاضر به شدت به کارهای رسانه ای جهت تبیین واقعیات ایران نیازمندیم
به نظر می رسد اهمیت دادن به این گونه فیلمها نوعی ساده انگاری است ؛ چرا که معمولا این فیلمها در دنیای غرب زود طلوع و غروب می کنند و در حافظه مردم عادی باقی نمی مانند و اینگونه اهمیت دادن به آنها به نوعی تبلیغ مجانی برای شرکت تهیه کننده آنها و فروش بیشتر شان خواهد بود .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار