بازدید 8511
۱

زورگیران قصد خروج از کشور را داشتند

کد خبر: ۲۹۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۵ 15 December 2012
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این مطلب که زورگیران تهرانی قصد خروج از کشور را داشتند اما دستگیر شدند گفت: با بتهرین تجهیزات به سراغ اشرار و زورگیران می‌رویم.

به گزارش فارس، سردار حسین ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگوی ویژه خبری امشب گفت: در تاریخ 11 آذرماه از طریق مرکز فوریت‌های 110 اعلام شد که زورگیری در سطح تهران اتفاق افتاده است.
 
وی ادامه داد:پس از حضور مأمورین و جمع‌آوری گزارش‌ها و پرونده‌سازی، پرونده به اداره آگاهی ارسال شد که در این پیگیری‌های پلیسی حدود پس از 2 روز از وقوع این اتفاق تصاویر ضبط شده از این زورگیری در رسانه‌ها و حتی صداوسیما پخش شد.
 
ساجدی نیا گفت: خود این پخش فیلم برای پلیس و در روند پرونده ایجاد اشکال کرد. که از این طریق افراد زورگیر که از انتشار فیلم باخبر شدند اقدام به فرار کردند و همکاران ما با اینکه مدارکی از قبیل شناسایی چهره در دست نداشتند با اقدامات فنی توانستند این پرونده را پیگیری کنند.
 
وی تصریح کرد: پس از 11 روز اولین متهم شناسایی شده را دستگیر کردیم و در مراحل بعدی زورگیران دیگر که حتی قصد خروج از مرزهای غربی را داشتند شناسایی و ساعاتی قبل از خروج دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهند.
 
سردار ساجدی‌نیا گفت: تمام پرونده‌های ارجاعی به پلیس پیگیری می‌شوند و فقط با این پرونده به دلیل انتشار به صورت خاص برخورد نشده و ما با تمام پرونده‌های تشکیل شده همین برخورد را خواهیم داشت و انرا پیگیری خواهیم کرد.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برنامه‌‌های امنیتی در برخورد با اشرار گفت: در بحث اشرار، زورگیران و سایر جرایم سعی و تلاش ما این است که با بهترین تجهیزات و امکانات و نیروی انسانی برخورد کامل را داشته باشیم.
 
وی گفت: برنامه‌های خوبی را در خصوص برخورد با زورگیران و اراذل و اوباش و اشرار در تمام نقاط کشور داشته‌ایم و در چند سال گذشته نیز با تعامل خوبی که با قوه قضاییه داشته‌ایم و به صورت ید واحده عمل کرده‌ایم و اجرای طرح‌های اجتماعی مانند طرح‌های امنیت محله محور و طرح‌های امنیت اجتماعی که باعث احساس امنیت در مردم شود اجرا کرده‌ایم و اینکه مراجع قضایی اختیارات خوبی را به مأموران داده‌اند که از این پس شاهد اقدامات خوبی در برخورد با ارذال و اوباش خواهیم بود.
 
سردار ساجدی‌نیا همچنین درباره زمان رسیدن مأموران به صحنه جرم گفت: این زمان در سراسر کشور و در شهر تهران بزرگ به دو دسته تقسیم می‌شود اما با امکانات تهیه شده میانگین این زمان 7 دقیقه است که با توجه به ترافیک و وضعیت جوی و همچنین پیک تماس‌های پلیسی این زمان متغییر است و سعی ما براین است که بتوانیم این مدت را کاهش دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱
اگر فیلم زورگیری پخش نشده بود که پلیس وسه دستگیریشون اقدام نمیکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست