بازدید 5572
احمدیان در همایش مدیران و فرماندهان قرارگاه خاتم الانبیاء(ص):

سپاه رسالت محور است

کد خبر: ۲۹۱۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶ 13 December 2012
رئیس مرکز راهبردی سپاه با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه بر مبنای رسالت خود حرکت می‌کند و به جای مأموریت محور بودن، رسالت محور است.
 
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه که در دهمین همایش سراسری فرماندهان و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سخن می‌گفت، تأکید کرد: کاری که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در عرصه سازندگی کشور انجام می‌دهد اگر با نگاه رسالت محور باشد تأثیر بسیار زیادی در عمق بخشی به انقلاب اسلامی دارد.

احمدیان با تأکید بر اینکه نگاه رسالت محوری ارزشمندتر از نگاه مأموریت محوری است، افزود: هنر سپاه این است که همواره در مواقع ضروری به کمک انقلاب شتافته است و این صرفاً با نگاه مأموریت محوری امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی است، افزود: سپاه بر مبنای رسالت خود حرکت می‌کند و به جای مأموریت محور بودن رسالت محور است و اگر رسالت سپاه اقتضا کند برای انجام مأموریت در هر حوزه‌ای وارد می‌شود.

وی با اشاره به ورود موفق سپاه در حوزه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، فرهنگی و سازندگی، تصریح کرد: سپاه در عرصه تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم نشان داده است که همواره قواعد صحنه نبرد را می‌شناسد و زمانی که مأموریت‌ها تغییر کند به سرعت آمادگی انجام آن را می‌یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار