بازدید 17511
پور ابراهیمی:

معوقات بازنشستگان فولاد کرمان پرداخت می شود

کد خبر: ۲۹۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳ 08 December 2012
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های به عمل آمده جهت پرداخت معوقات و حقوق و مزایای بازنشستگان کارخانه فولاد کرمان، گفت: معوقات بازنشستگان کارخانه فولاد کرمان به زودی پرداخت می شود.

محمد رضا پور ابراهیمی افزود: با پیگیری های انجام شده و حضور سرمایه گذاران در این بخش شاهد شکوفایی بخش صنعت استان خواهیم بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به  وجود پتانسیل های بالقوه معدنی و صنعت در استان کرمان اظهار داشت : با ذخایر ۱/۲ میلیاردی گل گهر و ۸۰۰ میلیون تنی جلال آباد و با سرمایه گذاری های انجام شده افزایش ظرفیت تولید کنسانتره فولاد و صنایع پائین دستی در این بخش ،کرمان بزودی به قطب فولاد کشور تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و گفتگو با وزیر صنعت ،معدن و تجلرت مشکل ۱۸ هزار بازنشسته فولاد حل خواهد شد و منابع لازم جهت پرداخت حقوق معوق آنها بزودی پرداخت خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به وجود مشکلاتی همچون فایناس و خوراک برای فعال سازی کارخانه کک سازی اظهار داشت : با پیگیری های لازم در وزارت صنعت ،معدن و تجارت و برگزاری جلسه مدیر عامل گل گهر سیرجان در تاریخ ۱۳۹۱/۰۸/۱۱ بزودی شاهد آغاز فعالیت این صنعت در استان با وجود ظرفیت های موجود هستیم.

پور ابراهیمی با انتقاد از عملکرد مدیران وزارتخانه صنعت،معدن و تجارت در گذشته که کرمانی بوده اند افزود : ارمغان سال مدیریت ایشان تنها خام فروشی و کلنگ زنی بدون پشتوانه و کار کارشناسی بوده است.


نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآور شد: موارد متعددی از بلاتکلیفی در فعال سازی معادن در انحصار و اختیار دولت و افراد وجود دارد که باید در اولویت فعال سازی آنها و نیز رشد و توسعه استان پیگیری و اجرایی شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار