بازدید 17375
سبحانی فرد: روستاییان محروم از گاز به دنبال نفت آزاد

مردم در روستاهای جغتای مجبور به خرید نفت آزاد هستند

کد خبر: ۲۸۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶ 26 November 2012
نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب در مجلس نهم با بیان این‌که هنوز روستاهای منطقه جغتای از سیستم گازرسانی محروم هستند، گفت: مردم در برخی روستاها با آغاز فصل سرما به دنبال تهیه نفت آزاد هستند.

رمضانعلی سبحانی فرد در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه انتخابیه خبرگزاری خانه ملت گفت: برخی از مصوبات  و طرح‌هایی که نیمه تمام مانده‌اند حداقل باید تا پایان دولت دهم تمام شود و اعتبارات لازم در بودجه امسال برای پروژه‌هایی که قراراست در منطقه سبزوار،جغتای، جوین و خوشاب اجرایی شوند لحاظ شود.  

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب در مجلس نهم افزود: اکثر مصوبات دولت از سفر نخست تا کنون در استان یا اجرایی نشده یا نیمه تمام مانده است.   

وی برای اثبات این ادعا به نیمه‌تمام ماندن بیمارستان حشمتیه اشاره کرد و افزود: این بیمارستان از سفر اول است و در مراحل پایانی قرار دارد ولی عملیات اجرایی آن به کندی پیش می‌رود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم همچنین درادامه یادآور شد: استادیوم ۱۵ هزار نفری نیز نیمه کاره مانده است.

وی در ادامه به ایستگاه مسافربری راه آهن حکم آباد اشاره کرد و افزود: این مصوبه متعلق به دور نخست سفر هیئت دولت به استان است که متأسفانه علی رغم هزینه یکی ملیاردی که تاکنون شده عملیات اجرایی آن کند پیش می‌رود.   

سبحانی‌فرد افزود: مسئولان راه آهن در ماه رمضان از پروژه بازدید کردند و قول مساعد دادند اما ازآن زمان تا کنون  پیشرفتی نداشته است.

وی همچنین ضمن انتقاد از وضعیت گازرسانی گفت: در حال حاضر برخی روستاها فاقد گاز هستند و مردم مجبور به تهیه و خرید نفت آزاد شده‌اند.

نماینده مردم سبزوار،جغتای،جوین و خوشاب در مجلس نهم تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا روستاهای شهرستان جغتای گاز ندارند و پیگیری‌هایی که انجام شده به نتیجه نرسیده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم با بیان این‌مطلب که در بخش گازرسانی سهم بسیار پایینی داریم ، گفت: از ۴۵۰ روستای موجود در منطقه، تنها ۱۰۰ روستا گاز دارند و مردم سایر روستاها مجبور به تهیه نفت هستند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل