بازدید 19198
چهار‌دولی:

میدان کشاورز ملایر کمپ معتادان شده است

کد خبر: ۲۸۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲ 26 November 2012
نماینده مردم ملایر در مجلس با اظهار نارضایتی از تجمع ارازل و اوباش و معتادان در میدان کشاورز در شهرستان ملایر گفت: حضور مواد فروشان در میدان اصلی این شهرستان امنیت جوانان و دانش‌آموزان این منطقه را زیر سؤال می‌برد.

علی‌نعمت چهار‌دولی درگفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اینکه امنیت جامعه و جلوگیری از انتشار جرم و جنایت در جامعه از هر کاری مهم‌تر است افزود: زیاد شدن آمار معتادان و مواد فروشان در جامعه امنیت و آسایش را از مردم سلب خواهد کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اظهار نارضایتی از تجمع ارازل و اوباش و معتادان در میدان کشاورز در شهرستان ملایر گفت: حضور مواد فروشان در میدان اصلی این شهرستان امنیت جوانان و دانش‌آموزان این منطقه را زیر سؤال می‌برد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه میدان کشاورز در شهرستان ملایر به علت تجمع بی‌شمار معتادان و مواد‌فروشان وضعیت اسف‌باری دارد تصریح کرد: وجود مدرسه و آموزشگاه‌های پسرانه در حوالی این میدان تهدیدی برای جوانان این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه میدان کشاورز در استان همدان به علت تجمع بی‌شمار مواد‌فروشان به میدان انتظار برای معتادان تغییر نام پیدا کرده گفت: با وجود تذکر‌های فراوان و پی‌گیری‌های مستمر این میدان همچنان شاهد جا‌به جایی مواد مخدر از سوی ارازل و اوباش است.

این نماینده مجلس نهم با منفی ارزیابی کردن مسئولان در زمینه رفع مشکل مردم در شهرستان ملایر افزود: تجمع معتادان در میدان اصلی این شهرستان علاوه بر تهدید جوانان موجب افزایش آمار جرم و جنایت در سطح استان نیز شده است.

نماینده مردم ملایر خاطر نشان کرد: وجود نیروهای پلیس در میدان کشاورز شهرستان ملایر می‌تواند تا حدودی لرزه بر اندام مواد‌فروشان انداخته و آنان را از ادامه کار‌های خود باز‌دارد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد پاسگاه پلیس در نزدیکی میدان کشاورز در شهرستان ملایر می‌تواند تا‌حدود بسیاری امنیت منطقه را تضمین نماید تصریح کرد: ریشه‌کن کردن اعتیاد در کشور ممکن نیست اما جلوگیری از معتاد شدن جوانان با اقدامات مناسب مسئولان امکان‌پذیر است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس یاد‌آور شد: بی‌توجهی مسئولان در زمینه کاهش تعداد معتادان هزینه سنگینی برای جوانان و جامعه خواهد داشت که امید است با اقدامات جدی‌تر این معضل اجتماعی در جامعه کاهش یابد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار