بازدید 27933

کتک خوردن 2 کیف قاپ از دختر‌ كاراته‌‌باز

مردمي كه شاهد اين درگيري بودند، به ياري دختر جوان شتافتند و دو سارق را دستگير كردند و آنها را تحويل پليس دادند.
کد خبر: ۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۰ 10 December 2008
دو كيف‌قاپ كه با سرقت كيف يك دختر جوان در شمال تهران، قصد فرار داشتند، تصور نمي‌كردند وي يك ورزشكار است و دقايقي بعد با حركات رزمي دختر جوان نقش بر زمين مي‌شوند و به دام مأموران مي‌افتند.

توكلي بازپرس شعبه 5 دادسراي جنايي تهران، با اشاره به اين خبر، به «جام‌جم» گفت: دختر جواني كه با خودروي شخصي‌اش در شمال تهران، قصد رفتن به منزل يكي از بستگان خود را داشت، وقتي در پشت چراغ قرمز توقف كرد، متوجه شد، ترك‌نشين يك دستگاه موتورسيكلت با گشودن در عقب خودرو، كيف او را كه روي صندلي بود، سرقت كرد و به همراه همدست خود كه انتظار او را مي‌كشيد، متواري شد.

بازپرس شعبه 5 دادسراي جنايي افزود: به دنبال اين ماجرا، دختر جوان به تعقيب هر دو سارق پرداخت و دقايقي بعد با استفاده از خودرو، موتور سارقان را نقش زمين كرد.

درگيري با سارقان
بازپرس جنايي اضافه كرد: دو جوان سارق كه انتظار تعقيب از سوي مالباخته را نداشتند، براي فرار دوباره به سوي دختر جوان حمله‌ور شدند كه او نيز به دليل آشنايي به فنون رزمي از جمله كاراته و تكواندو، دو سارق كيف‌قاپ را به شدت كتك زده و مردمي كه شاهد اين درگيري بودند، به ياري دختر جوان شتافتند و دو سارق را دستگير كردند و آنها را تحويل پليس دادند.

با حضور مأموران انتظامي در محل و كشف كيف دختر مالباخته و يك گوشي تلفن همراه، معلوم شد سارقان دقايقي پيش نيز گوشي تلفن كشف شده را از يك رهگذر سرقت كرده بودند و در سرقت دوم دستگير شده‌اند.

وحشت از دختر جوان
بازپرس دادسراي جنايي تصريح كرد: با انتقال دو سارق كيف‌قاپ به دادسراي جنايي و اعتراف آنها به چندين فقره سرقت، هنگام تحقيق درباره سرقت از دختر ورزشكار، هر دو نفر با مشاهده او در شعبه دادسرا به شدت وحشت كردند و گفتند: هيچ‌گاه تصور نمي‌كردند اينچنين از سوي يك مالباخته كتك بخورند.

توكلي اضافه كرد: با دستور قضايي، هر دو متهم براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس آگاهي قرار گرفته‌اند تا در زمينه سوابق آنها و ديگر جرايم ارتكابي بررسي‌هاي لازم انجام شود.
وي افزود: با اعتراف متهمان به سرقت‌هاي متعدد، دستور شناسايي مالباختگان نيز صادر شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
ما شالله به شیر زن ایرانی.دست مریزاد بابا
نگران نباشند، احتمالا این دختر رو به پرداخت دیه و خسارت موتورشون محکوم می کنند
ایول خانم دست مریزاد
قابل توجه اهالي ورزش !!! باز هم بفرمائيد آقايان مسئول ورزش كم كار كرده است.!!
دمش گرم!
اي ول به اين خانم حال كردم
با قوانین قضائی موجود ای کاش در مورد دختر کاراته کار که باعث ضرب وجرح سارقان شد ه است نیز مطلبی بنویسید .
حتما باری سارق وضارب نیز قرار صادر شد ه است .
ممنونم
نوش جان، گوارای وجود!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی