بازدید 5170

خروج رنو از ایران یک نعمت است

کد خبر: ۲۸۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸ 09 November 2012
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره تهدید رنو به خروج از ایران گفت: خروج رنو از ایران یک نعمت است وهیچ تاثیری بر صنعت خودرو کشور نخواهد داشت.

رضا رحمانی، افزود: رنو با خروج از کشور منافعش به خطر می افتد چرا که دردنیا کشورهای دیگری هستند که با ما کار کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: با خروج رنو از صنعت خودروسازی ایران مجبور خواهیم شد که به سمت تولید داخل برویم.

وی با تاکید بر این که متاسفانه نوع برخورد دولت با تولید، نشان از بی رغبتی آن به تولید داخلی است حمایت از تولید را عاملی برای نجات اقصاد کشور دانست و گفت: تزریق نقدینگی به بازار به غیر از چرخه تولید، تورم زاست و به نفع اقتصاد نیست.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از دولت و تمام دستگاه‌های اجرایی کشور و به‌ویژه از بانک‌ها خواست برای برون رفت از وضعیت موجود، تولید را یاری کنند.

رحمانی تصریح کرد: تصمیم گیری آنی و صحیح در مسایل اقتصادی و صنعتی کشور در مقابل تهاجم اقتصادی غرب علیه کشورمان امری ضروی است چرا که صنعت و اقتصاد ایران امروز در شرایط خاصی قرار دارد و بدون تعارف در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان قرار داریم واکنون در شرایطی نیستیم که به خاطر یک تصمیم گیری جزیی و حتی بزرگ بخواهیم یک واحد تولیدی یا فعالیت یک بنگاه اقتصادی را دچار خدشه کنیم.

نماینده مردم تبریز،اسکو وآذرشهر درمجلس افزود: باید ساختاری ایجاد شود که تصمیمات مرتبط با مسایل اقتصادی به صورت آنی و متناسب با شرایط پیش رو گرفته و به سرعت نیز اجرایی شود تا بتوانیم در مقابل هجمه های اقتصادی موجود ایستادگی کنیم.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که تصمیم گیران برای مقابله با تهاجم اقتصادی غرب و رسیدن به منویات مد نظر رهبر معظم انقلاب باید با یکدیگر هم دل شوند اظهار داشت: دشمنان خواسته اند از ناحیه تحریم های اقتصادی ما را به زمین بزنند که لازم است در مقابله با این توطئه آن ها، برنامه ریزی شود
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل