بازدید 10254

رودست کریمی به بازیکنان پرسپولیس!

کد خبر: ۲۸۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۶ 05 November 2012
 پروسه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس تنها یک راه دارد و آن هم گفت و گوی کریمی با رسانه هاست اما کریمی این خواست را اجابت نمی کند.
به گزارش خبر آنلاین: پروسه بازگشت علی کریمی به پرسپولیس تنها یک راه دارد و آن هم گفت و گوی کریمی با رسانه هاست اما کریمی این خواست را اجابت نمی کند.

مهدی مهدوی ، حسین ماهینی ، سید جلال حسینی و دیگر بزرگترهای پرسپولیس کمی از کاپیتان دوم تیم شان دلگیر هستند. آنها که برای راضی کردن مانوئل به بازگشت علی به خانه مربی پرتغالی سخت گیر تیم شان رفتند پس از ساعت ها کلنجار توانستند با شوخی و خنده او را راضی کنند تا در ازای اینکه کریمی در رسانه ها بگوید تمام تلاشش را می کند تا فضایی آرام میان او و سرمربی برقرار شود ، به تیم برگردد اما وقتی این قصه با کریمی در میان گذاشته شد ، پاسخ کریمی به این سئوال جالب بوده است.

 او گفته نیازی به این همه شلوغ کاری نیست . تنها کافی ست که به تمرینات برگردد و مثل یک حرفه ای کارش را با مربی از سر بگیرد. انگار ، نه انگار که اصلا اتفاقی افتاده است. مربی در بازه ای نسبتا طولانی به او گفته بود حق تمرین با تیم را ندارد ، حالا می تواند برگردد و تمرینش را از سر بگیرد و قصه به فراموشی سپرده شود .

ایده ای که حالا بازیکنان را رودرروی مربی تیم قرار داده است. با این وجود همچنان تلاش ها ادامه دارد تا علی کریمی که ۳ روز دیگر مراسم تولد ۳۴ سالگی اش را برگزار می کند ، بپذیرد از دل تمرینات تیم ملی بی آنکه ناچار به عذرخواهی باشد با گفتن اینکه همه تلاشش را برای تیم خواهد داشت ، به تمرینات برگردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست