بازدید 33384

تعیین تکلیف محاسن سعید قاسمی!

کد خبر: ۲۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۱ 23 September 2012
حاج سعید قاسمی که وعده داده بود اگر فائزه هاشمی به زندان رفت، ریشش را می‌تراشد حالا می‌گوید که تکلیف این ماجرا را در یک جمع دانشجویی روشن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، فائزه هاشمی شب گذشته دستگیر و به اوین منتقل شد؛ اما دستگیری فائزه یک حاشیه هم داشت و آن وعده‌های متقابل حاج سعید قاسمی و آیت‌الله آملی لاریجانی بود که هر دو در جمعی دانشجویی مطرح شده بود.

ماجرا از آنجا شروع شد که بعد از صدور حکم هشت ماه زندان و 60 ضربه شلاق برای عامل اهانت به فائزه هاشمی، در اسفند ماه سال 90 سعید قاسمی در در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر چنین حکمی را برای فائزه هاشمی بریدند و نصف روز این خانم در زندان بود من ریشم را می تراشم!

اما آیت‎الله صادق آملی لاریجانی هم چندماه پس از سخنان حاج سعید در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‎‎های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‎‎های سراسر کشور در واکنش به سخنان وی گفت: «شنیده‎ام یکی از دوستان بیان داشته است که اگر نیم‎روز فلانی را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید. من به آن عزیز می‎گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند‎تر می‎شود، قطعا باید همه آن‎‎ها را بتراشید!»

بعد از دستگیری فائزه هاشمی با سعید قاسمی تماس گرفتیم تا نظر او را درباره این بازداشت جویا شویم اما وی تاکید داشت که گفت‌وگوی تلفنی انجام نمی‌دهد. با این همه بعد از اصرار ما و یادآوری پاسخ آملی لاریجانی گفت: در وقت مقتضی جواب ایشان را در یک جمع دانشجویی می‌دهم.

وی در پاسخ به اینکه تکلیف محاسن شما چه می‌شود گفت: سلام برسانید، خدانگهدار!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر