بازدید 9657

دیدار رییس‌جمهور مغولستان با رهبر انقلاب

در اين ديدار رئيس جمهور مغولستان، اشتراكات تاريخي و فرهنگي دو كشور را زمينه مساعدي براي گسترش روابط دو كشور دانست و گفت: مغولستان تمايل بسياري براي روابط گسترده با جمهوري اسلامي ايران از جمله امور اقتصادي، زيربنايي، سياسي و مبادله استاد و دانشجو دارد.
کد خبر: ۲۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۵ 01 September 2012
حضرت آیت الله خامنه‌ای، صبح امروز (شنبه) در دیدار آقای البگد رج قساخیا رئیس جمهور مغولستان، به اشتراکات تاریخی و فرهنگی ایران و مغولستان از جمله آثار تاریخی و علمی مربوط به دوران حاکمیت مغول‌ها در ایران اشاره کردند و افزودند: روابط ایران و مغولستان با چنین پیشینه تاریخی، باید بیش از پیش گسترش یابد.



به گزارش «تابناک» ایشان ظرفیت‌ها و تواناییهای جمهوری اسلامی ایران را بسیار بالا خواندند و تأکید کردند: دو کشور می‌توانند همکاریهای متنوعی در زمینه‌های اقتصادی – سیاسی – فرهنگی - دانشگاهی و بین المللی داشته باشند.




در اين ديدار رئيس‌جمهور مغولستان، اشتراكات تاريخي و فرهنگي دو كشور را زمينه مساعدي براي گسترش روابط دو كشور دانست و گفت: مغولستان تمايل بسياري براي روابط گسترده با جمهوري اسلامي ايران از جمله امور اقتصادي، زيربنايي، سياسي و مبادله استاد و دانشجو دارد.



رئیس جمهور مغولستان تأکید کرد ما نیز با دیدگاه شما درباره منطقه عاری از سلاح هسته‌ای موافقیم و استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای را حق همه کشور‌ها می‌دانیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار