بازدید 2264

تانزانيا: نم بايد ساختار سازمان ملل را تغییر دهد

کد خبر: ۲۶۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۹ 30 August 2012
معاون رييس‌جمهور تانزانيا گفت: كشورهاي عضو نم بايد در جهت تغيير ساختار سازمان ملل عمل كنند تا اين سازمان بتواند عيني كار كند نه انتخابي.

به گزارش ايسنا محمد غريب بلال در جلسه عصرگاهي روز اول نشست سران كشورهاي عضو جنبش غيرمتعهدها با تشكر از استقبال گرم ايران و اعلام همدردي‌اش با خانواده‌هاي حادثه‌ديدگان زلزله آذربايجان، اظهار كرد: معتقديم جنبش نم تحت رياست ايران مي‌تواند بسيار خوب عمل كند و ما كاملا از آن حمايت مي‌كنيم.

وي با اشاره به موضوع انتخابي اين اجلاس (صلح و ثبات در سايه مديريت مشترك جهاني) گفت: اين موضوع به دليل شرايط موجود بسيار مناسب و به موقع انتخاب شده است و بايد با درايت بيشتري در اين زمينه كار شود.

وي در ادامه تغيير سازمان ملل را خواستار شد و گفت: بايد ساختار سازمان ملل تغيير كند تا به صورت عيني كار كند نه انتخابي و همچنين به واسطه اين تغيير مي‌توان اين سازمان را مسووليت‌پذير كرد و به آن اعتبار داد و اين كار بايد از سوي ما اعضاي جنبش انجام شود.

معاون رييس‌جمهور تانزانيا افزود: معتقديم امروز زمان نجات دنيا فرا رسيده است و در اين راستا بايد اراده سياسي داشته باشيم و تغيير ساختار سازمان ملل را تجربه كنيم.

وي در پايان نسبت به حل مساله فلسطين ابراز اميدواري كرد و گفت: اميدواريم فلسطيني‌ها به خواسته‌هاي‌شان برسند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان