بازدید 21626

دعای حاخام صهیونیست برای نابودی ایران!

در شرایطی که مقامات رسمی رژیم صهیونیستی تهدیدهای خود علیه ایران را شدت بخشیده و به طور مستمر از لزوم حمله به ایران دم می زنند، چهره های غیر رسمی صهیونیست نیز به آن ها پیوسته و سعی دارند افکار عمومی این رژیم را علیه ایران بسیج کنند.
کد خبر: ۲۶۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵ 26 August 2012
در شرایطی که مقامات رسمی رژیم صهیونیستی تهدیدهای خود علیه ایران را شدت بخشیده و به طور مستمر از لزوم حمله به ایران دم می زنند، چهره های غیر رسمی صهیونیست نیز به آن ها پیوسته و سعی دارند افکار عمومی این رژیم را علیه ایران بسیج کنند.

به گزارش «تابناک»، حاخام اعظم سابق رژیم صهیونیستی و رهبر کنونی حزب افراط گرای «شاس»، در آستانه سال نوی یهودی از اسرائیلی ها خواست برای نابودی دشمنانشان، به ویژه ایران و حزب الله دعا کنند.

به نوشته روزنامه های اسرائیلی، حاخام «اووادیا یوسف»، در موعظه شب گذشته خود که از تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش می شد، اظهار داشت: «در ایران، مردم شریری هستند که می خواهند ما را نابود کنند. پس لازم است که ما برخاسته و با تمام قلبمان به درگاه خدا دعا کنیم».



وی ادامه داد: «ما در خطریم. ما در خطریم. ما هیچ کسی را نداریم که به او اتکا کنیم؛ به جز پدر ما در بهشت که با تمام اعتقادمان خطاب به او دعا می کنیم».

اووادیا یوسف که گفته می شود پیروان زیادی در سرزمین های اشغالی دارد، از اسرائیلی ها خواسته زمانی که مشغول خوردن غذای عید هستند، ایران و حزب الله را در ذهن داشته باشند.

وی در این رابطه گفته: «در ذهن داشته باشید که خدا باید دشمنان ما و همه کسانی را که می خواهند با شرارت ما را نابود کنند، ریشه کن کرده و آن ها را از صحنه زمین براندازد».

وی همچنین در ادامه به بخش هایی از مناجات های یهودیان اشاره کرده و بر اساس آن ها خواهان از میان رفتن ایران و حزب الله شده است.

حاخام یوسف رهبر معنوی حزب افراط گرای «شاس» به شمار می رود که از اعضای دولت ائتلافی نتانیاهو است. هفته گذشته «یاکوف آمیدور»، رئیس شورای امنیت رژیم صهیونیستی با وی دیدار کرده بود تا او و حزبش را به حمایت از حمله نظامی به ایران متقاعد کند.

«راش هاشانا» یا سال نوی یهودی روز یکشنبه، 16 سپتامبر، یعنی حدود 20 روز دیگر آغاز می شود.

این حاخام یهودی در حالی با شدت و حدت تمام ایران را تهدید علیه خود خوانده و خواستار نابودی آن می شود، که همواره این مقامات صهیونیستی بوده اند که با مطرح کردن تهدیدات علیه ایران، دشمنی همه جانبه ای را نشان داده اند!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۷
انتشار یافته: ۱۹
به دعای گربه سیاه بارون نمیاد
خدایا کسانی را که در صدد سلب آسایش و امنیت دیگران هستند را به راه راست هدایت بفرما...
Emshalah Jado abadeshon bemiran be Hague ali
اینم دلش خوشه به این دعاها تابی جون ناراحت نباش اثر نداره !
مرگ بر صهیونیست

و مكروا و مکر الله والله خير الماكرين
حزب شاس !
چه اسم برازنده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
+ کول ... اینجوری برازنده تره
کوچولو نترس اگه بچه خوبی باشی کارت نداریم
دعاشون به خودشون برگرده . ان شاالله
به قول قدیمی ها: به گفته گربه سیاه بارون نمیاد از طرفی کی گفته شما صهیونیستها بی کس وبی پشت وپناه هستید؟پس شیطان بزرگ واعوان وانصارش چه کاره هستنداینقدر غصه نخوردق میکنی ها
سوره بقره آیه 85:
بسم الله الرحمن الرحیم
ثُمَّ أَنتُمْ هَؤُلاءِ تَقْتُلُونَ أَنفُسكُمْ وَ تخْرِجُونَ فَرِيقاً مِّنكُم مِّن دِيَرِهِمْ تَظهَرُونَ عَلَيْهِم بِالاثْمِ وَ الْعُدْوَنِ وَ إِن يَأْتُوكُمْ أُسرَى تُفَدُوهُمْ وَ هُوَ محَرَّمٌ عَلَيْكمْ إِخْرَاجُهُمْأَ فَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتَبِ وَ تَكْفُرُونَ بِبَعْضٍفَمَا جَزَاءُ مَن يَفْعَلُ ذَلِك مِنكمْ إِلا خِزْىٌ فى الْحَيَوةِ الدُّنْيَاوَ يَوْمَ الْقِيَمَةِ يُرَدُّونَ إِلى أَشدِّ الْعَذَابِوَ مَا اللَّهُ بِغَفِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ‏(85)

85 -اما اين شما هستيد كه يكديگر را به قتل مى‏رسانيد ، و جمعى از خودتان را از سرزمينشان بيرون مى‏كنيد و در اين گناه و تجاوز به يكديگر كمك مى‏كنيد ( و اينها همه نقض پيمانى است كه با خدا بسته‏ايد ) ولى اگر بعضى از آنها به صورت اسيران نزد شما آيند فديه مى‏دهيد و آنها را آزاد مى‏سازيد ! در حالى كه بيرون ساختن آنان بر شما حرام بود ، آيا به بعضى از دستورات كتاب آسمانى ايمان مى‏آوريد و به بعضى كافر مى‏شويد ؟ ! براى كسى كه اين عمل ( تبعيض در ميان احكام و قوانين خدا ) را انجام دهد جز رسوائى در اين جهان ، و باز گشت به شديدترين عذابها در روز رستاخيز ، چيز ديگرى نخواهد بود ، و خداوند از اعمال شما غافل نيست .
چنان از بي كسي و بي پناهي حرف زده ، آدم يه لحظه فراموش ميكنه تمام ابرقدرت‌هاي دنيا پشت سر اسرائيل هستند
خدا شفاش بده این بنده خدارو آخر عمری!
اصلا نترسین خدا با ماست.شک نکنید روزی تمام این صهیونیستهارا به نابودی خواهیم کشاند.اسراییل عددی واسه تهدید کردن ایران نیست.ما جوانان غیور و ولایتمدار و میهن پرست در صورت کوچکترین تعرضی به پا خواهیم خواست و به فرمان رهبر فرزانمان از این مرزوبوم و اسلام ناب محمدی تا اخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد
نصر من الله و فتح قریب
بندگان خدا ، ما با حضرت موسي و پيروان آنحضرت مشكلي نداريم. اين پير مرد شستشوي مغزي شده است ما با صيهونيست ها مشكل داريم و حكومت اسرائيل را قبول نداريم اين حكومت غير قانوني است
ای صهیونیسم های کثیف وخونخوار ودشمن خدا و پیامبران بزودی بدست مسلمانان ریشه و وجود ناپاکتان از روی کره خدا (زمین) برکنده خواهد شد این وعده الهی است . حالا برای سر پوش گذاشتن بر روی جنایت این رژیم دد منش و بد تینت وحسود و کینه ورز پست فطرت هر چه می توانی دعا کن برسیسای عابد هم وقتی بر علیه حضرت موسی (ع) به دعا پرداخت زبانش از دهانش بیرون امد امید وارم تو ای خا خام پست هم انشاالله به زودی به همین بلا دچار شوی تا درس عبرتی برای سران دژخیم صهیونیسمی باشی .
راست گفته كساني كه خدا را ندارند البته تنها هستند.حتي اگر شيطان بزرگ پشتشان باشد
تقصيري نداره. پاهاش لب گوره چرند و پرند ميگه. اگر عقل و شعور داشت خودش رو بازيچه نميكرد. يكبار ديگه قيافه اش رو نگاه كنين.
چه رويي دارن اينا ،واقعا لکه ننگي شدن واسه دين يهود ،دقيقا شدن مثل وهابيت در اسلام ،اين گروهها اصلا خداپرست نيستند .
خداوندا خودت حافظ دين و آيين مقدست باش وما را از شر اين حيوانات انسان نما در امان نگاه دار و زمين را هر چه زودتر از اين موجودات گمراه پاک کن.
آمين
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس